Krzychu_912235

Problemy z odpalaniem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mikcom20    190

Z swoim rozrusznikiem nic nie robiłem a drugi mam pożyczony. Ładowania nie sprawdzałem ale myślę że dobre bo by zimny wolniej kręcił. Zresztą gdy nie chciał zapalić miałem podłączony prostownik rozruchowy i nic nie pomógł. Głowica planowana. 

Jacek, robiłem tylko głowice oraz pompa była sprawdzana wraz z wtryskami . Winy w rozruszniku bym nie szukał bo mój chodził dotąd bez zarzutu a ten drugi to od elektryka który je naprawia.  

Szukałem trochę informacji w sieci i trafiłem na wzmianke że zawory mogą być źle ustawione Co o tym myślicie? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

a sprawdź jeszcze inaczej zapal go na 5 min i zgaś i zobacz czy znów zapali , i tak z 5 razy

Zawory no możesz wyregulować jak tego nie zrobiłeś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xzy    0

Witam Panowie . Ursus 4cyl z turbina . Po remoncie wymiana tlokow cylindrów.  Sprawdzone wtryski,  pompa wtryskowa . Głowica w porządku .  I problem w tym że po remoncie nie chce palic jak jest zimny . Dodam że ciśnienia w cylindrach bylo sprawdzane . Jaka może być przyczyna 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    230

Przyczyn wiele .jakie zestawu naprawcze .spasowanie .wałek rozrządu czy dobrze ustawiony .luzy na zaworach itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xzy    0

Zawory okej . Wałek rozrządu nie był ruszany wcale . Bo było wszystko okej a zestawy mahle . Spasowane , ciśnienie 30 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    576

Wiele może pomóc ocena pracy silnika w czasie rozruchu i bezpośrednio po uruchomieniu - barwa spalin , odgłos pracy ( czy nie młotkuje) , jak przyspiesza. Szukałabym przyczyny w nieprawidłowym zasilaniu pompy wtryskowej. Zbyt niskie ciśnienie zasilania , cofające się paliwo , uszkodzenie pompki zasilającej nieszczelność przy filtrach. itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Leszy    4826

W zetorze forterra miałem podobnie, ale przeszło. Może jakieś zapowietrzenie? Czasem problem jest jakieś rozszczelnienie i paliwo schodzi. Jak przepompujesz i pomoże to tu szukaj problemu.


*miałem podobnie po zmianie filtrów. W aplikacji nie można edytować postów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.03.2021 o 21:35, xzy napisał:

Witam Panowie . Ursus 4cyl z turbina . Po remoncie wymiana tlokow cylindrów.  Sprawdzone wtryski,  pompa wtryskowa . Głowica w porządku .  I problem w tym że po remoncie nie chce palic jak jest zimny . Dodam że ciśnienia w cylindrach bylo sprawdzane . Jaka może być przyczyna 

 

Odgrzewam kotleta.. Mam to samo po remoncie na zimnym nie chce odpalić, pompa i wtryski po regeneracji. Jakie ciśnienie sprężania powinien mieć silnik c385 wolnossący

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzys111    100
xzy napisał:

Witam Panowie . Ursus 4cyl z turbina . Po remoncie wymiana tlokow cylindrów.  Sprawdzone wtryski,  pompa wtryskowa . Głowica w porządku .  I problem w tym że po remoncie nie chce palic jak jest zimny . Dodam że ciśnienia w cylindrach bylo sprawdzane . Jaka może być przyczyna 

 

A może po dłuższym postoju paliwo ucieka z układu lub jest gdzieś nieszczelność, może przejrzyj układ paliwowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Desperado    4072
Napisano (edytowany)
2 godziny temu, MajsterMarian napisał:

Odgrzewam kotleta.. Mam to samo po remoncie na zimnym nie chce odpalić, pompa i wtryski po regeneracji. Jakie ciśnienie sprężania powinien mieć silnik c385 wolnossący

Ludzie, te ciągniki,  Zetory też, nie na darmo mają miejsce na grzałkę, to samo 60-tki, ale bez grzałki dzięki naszym geniuszom, nie były, nie są i nie będą dobrymi zapalaczami na mrozie, owszem trafi się jakiś egzemplarz co jako tako pali, ale większość nie. Załóż grzałkę i odpali od strzała.

Edytowano przez Desperado

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397
Napisano (edytowany)

Akurat 360 jak i 7211 bardzo dobrze odpalają na mrozie jak sprawne ... ostatnio 7211 odpalał spokojnie przy -10 , -15 trochę pokręcił , a przy -20 ledwo załapał ale jeszcze dał rady bez męczenia 

330 bez świec poziżej zera nie odpala , a perkins 4 ze świecą płomieniową do -10 daje rady 

Dnia 16.01.2024 o 16:25, MajsterMarian napisał:

Odgrzewam kotleta.. Mam to samo po remoncie na zimnym nie chce odpalić, pompa i wtryski po regeneracji. Jakie ciśnienie sprężania powinien mieć silnik c385 wolnossący

Może coś źle nastawione , na ciepłym normalnie odpala , a jak pracuje ?

To co kolega radził z paliwem Wykluczyłeś ?

Edytowano przez sebe1033

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomi217
      mam problem nie wiem gdzie jest w 1014 chlodnica oleju silnikoweg i na czym polega konserwacja.
    • Przez wariatpolowy
      Witam.
       
      Mam nadzieję, że w odpowiednim miejscu założyłem temat...
       
      A więc tak:
       
      W 1224 wybija wodę z chłodnicy, jak zaczyna łapać temperaturę podczas pracy- jakieś 70 stopni (np z talerzówką). Z tym że jest to dość dziwne, gdyż podczas pracy (przy obrotach ok 1600- 2000) jest ok, a jak tylko zmniejszy się gaz (np przy zawracaniu), wybija jednorazowo nawet 4-5 litrów wody. Po dolaniu wody temp spada do ok 40-50 stopni, dwie długości pola, temp rośnie i znów gejzer. I tak w kółko.
       
      Termostat nowy, węże nowe, chłodnica potraktowana KRETEM od środka, a z zewnątrz płynem do mycia silników (jest czyściutka), pompa wody nowa...
       
      Mogła któraś tuleja pęknąć? Ogólnie teraz miał planowaną głowicę, nową uszczelkę, nowe pierścienie, pompę po regeneracji, wyregulowane wtryski i pali bardzo ładnie. Przy obrotach pow +/- 1200 można odkręcić korek od chłodnicy i nic nie wybije, widać, jak woda krąży. A jak tylko obroty spadną, tak woda idzie w powietrze. W czwartek na jakieś dwie godz pracy trzeba było dolać prawie 30 litrów wody...
       
      Ratujcie, bo za jakiś miesiąc czeka jakieś 150 ha na talerzówkę....
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam mam do was pytanie dlaczego chłodnica zaczęła przeciekać, jest orginalna od 90roku.jakie są sposoby żeby ją uszczelnić? A może trzeba będzie pomyśleć o zakupie nowej, jeżeli nie uszczelniła by się.Czekam na wasze odpowiedzi bo nie wiem co zrobić. 
    • Przez Kaszlak79
      Witam drogich forumowiczów.
      Jak w temacie, Zetor 8011 nie łapie temperatury. Ciągnik kupiony ponad rok temu, miał wymienianą wtedy kompletną obudowę termostatu dół i góra (stara przeżarta), termostat, czujnik temperatury i wskaźnik. Pokazywał wtedy cuda na kiju a że wskaźnik był chamskiej jakości to nawet ciężko było odczytać co wskazuje...
      Tydzień temu wymieniłem znowu termostat (jakiś "dobry" Zetora) i założyłem mechaniczny wskaźnik temperatury od Zetora 25, link: https://danrol-sklep.pl/instalacja-elektryczna/788-wskaznik-zegar-temperatury-cieczy-zetor-25-25a-25k-9320211.html
      Silnik dalej ma problem się zagrzać, ostatnio w trasie z dwiema pustymi przyczepami jakieś 10 km w jedną stronę (na przegląd) nie złapał nawet 60 °C. Chłodnica z góry ciepła czyli tak jak by termostat cały czas puszczał. Nie mam już siły do tego. Jakieś pomysły?? Jeśli był podobny temat który rozwiązał problem, proszę o link lub przeniesienie.
      Za porady w stylu wywal termostat bo to Ursus - z góry dziękuję.
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam was chce zakupić  6stke byłem oglądać ursusa 1014 oraz 1614 i 1224 oraz 1634 i wszystkie miarka wyrzucają krople oleju jak miarkę się wyciągnie czy ma tak być ? Czy jest coś nie tak ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj