Krzychu_912235

Problemy z odpalaniem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
dareq1994    1

akumulator nowy, 2 miesięczny kupiłem ze względu na zimę. a mam w nim tur 1 na linke to linka zaczeła sie palic. i nie mam pojecia co to

 


a klemy są nowe i czyste

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lew908    210

a próbowałeś go na krótko odpalić ?


"Ziemia to klejnot drogi, kto jej pilnuje nie będzie ubogi"

Jeśli zgadzasz się z moim postem to strzałkę w górę wciśnij to nic nie kosztuje a mnie motywuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dareq1994    1

na rozciąg odrazu a gdy chce go rozrusznikiem to pstryka mi rozrusznik i i pali sie linka od tura

 

 


co to moze byc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dareq1994    1

czyli ma przebicia prądu na masę?


bo wyjełem rozrusznik i podłaczyłem do niego akumulator to strzelało iskrami tez z masy. powinno tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

brak masy między kabiną a ramą ciągnika...

 

miałem podobnie w 914 , tylko ,że u mnie iskrzyło z tyłu kabiny na dźwigni od chicza...
 

daj nową masę z ramy do kabiny i bedzie ok.. oraz sprawdź gdzie masz podłączone masy od aku... jeśli nie masz do ramy to poprowadz bezpośrednio do ramy lub korpusu ciągnika i skończą się tego typu problemy...


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

ale kabina i jak błotnik są osadzone na poduszkach ( gumowych=brak przewodzenia) pisząc "rame" miałem na mysli te dwie listwy co idą od przodu do kabiny...

nie masz masy między kabiną a resztą ciągnika... sprawdź przy poduszce czy nie jest przepracowana plecionka od masy kabiny... bo to jej wina na 99%.. ;)


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dareq1994    1

masa jest między kabiną a rama. A rozrusznik może mieć przebicie?

bo wyjełem go i podłączyłen bezpośrednio do aku.. i iskrzył na masie ( - )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

zależy jak iskrzył.Jeśli mocno i się grzał to masz przebicie a jak lekko nie.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dareq1994    1

nie grzał się. I lekko iskrzył. Ale w jakiego powodu paliła się linka od tura?

jak jest około 0*C to kręci kręci i odpali a jak było poniżej 6*C to iskrzy na tej lince i się pali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a1fe26c2   
Gość a1fe26c2

Obudowa rozrusznika jest jego masą, podobnie jak cała konstrukcja ciągnika jest tzw. masą. Przebicie w wirniku rozrusznika sprawdza się specjalnym przyrządem. Iskrzenie kabli przy podłączaniu rozrusznika do akumulatora jest normalne, bo przecież w tych kablach płynie prąd o natężeniu około 300 A.

W twoim wypadku prąd płynie przez linkę od tura, co świadczy o braku połączenia elektrycznego między kablem masowym a ramą i blokiem silnika, do którego przykręcony jest rozrusznik.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dareq1994    1

ale dziś podłączyłem masę bezpośrednio z akumulatora do ramy silnika i na śrubie rozrusznika i to samo było. Nadal się paliło. i co to może być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dareq1994    1

to dlatego on tak pyka? Bo było ciepłej to palił ładnie a od wczoraj wieczorem pali to linke a jeszcze wczoraj rano zapalił normalnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

jak znasz jakiegoś elektryka czy mechanika , który też na elektryce się zna. to wymontuj ten rozrusznik i pojedz niech sprawdzi ten rozrusznik. Bo takim sposobem to tylko jeszcze cos rozwalisz a nie naprawisz...  jest podstawowa zasada w elektryce czy to w domu czy to w ciągniku , jak się nie znasz to nie pchaj tam paluchów.... ;)


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukecki
      Witam, w którym miejscu można zmierzyć ciśnienie doładowania w Ursusie 1614?  Jak to zrobić? 
    • Przez tomi217
      mam problem nie wiem gdzie jest w 1014 chlodnica oleju silnikoweg i na czym polega konserwacja.
    • Przez wariatpolowy
      Witam.
       
      Mam nadzieję, że w odpowiednim miejscu założyłem temat...
       
      A więc tak:
       
      W 1224 wybija wodę z chłodnicy, jak zaczyna łapać temperaturę podczas pracy- jakieś 70 stopni (np z talerzówką). Z tym że jest to dość dziwne, gdyż podczas pracy (przy obrotach ok 1600- 2000) jest ok, a jak tylko zmniejszy się gaz (np przy zawracaniu), wybija jednorazowo nawet 4-5 litrów wody. Po dolaniu wody temp spada do ok 40-50 stopni, dwie długości pola, temp rośnie i znów gejzer. I tak w kółko.
       
      Termostat nowy, węże nowe, chłodnica potraktowana KRETEM od środka, a z zewnątrz płynem do mycia silników (jest czyściutka), pompa wody nowa...
       
      Mogła któraś tuleja pęknąć? Ogólnie teraz miał planowaną głowicę, nową uszczelkę, nowe pierścienie, pompę po regeneracji, wyregulowane wtryski i pali bardzo ładnie. Przy obrotach pow +/- 1200 można odkręcić korek od chłodnicy i nic nie wybije, widać, jak woda krąży. A jak tylko obroty spadną, tak woda idzie w powietrze. W czwartek na jakieś dwie godz pracy trzeba było dolać prawie 30 litrów wody...
       
      Ratujcie, bo za jakiś miesiąc czeka jakieś 150 ha na talerzówkę....
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam mam do was pytanie dlaczego chłodnica zaczęła przeciekać, jest orginalna od 90roku.jakie są sposoby żeby ją uszczelnić? A może trzeba będzie pomyśleć o zakupie nowej, jeżeli nie uszczelniła by się.Czekam na wasze odpowiedzi bo nie wiem co zrobić. 
    • Przez Kaszlak79
      Witam drogich forumowiczów.
      Jak w temacie, Zetor 8011 nie łapie temperatury. Ciągnik kupiony ponad rok temu, miał wymienianą wtedy kompletną obudowę termostatu dół i góra (stara przeżarta), termostat, czujnik temperatury i wskaźnik. Pokazywał wtedy cuda na kiju a że wskaźnik był chamskiej jakości to nawet ciężko było odczytać co wskazuje...
      Tydzień temu wymieniłem znowu termostat (jakiś "dobry" Zetora) i założyłem mechaniczny wskaźnik temperatury od Zetora 25, link: https://danrol-sklep.pl/instalacja-elektryczna/788-wskaznik-zegar-temperatury-cieczy-zetor-25-25a-25k-9320211.html
      Silnik dalej ma problem się zagrzać, ostatnio w trasie z dwiema pustymi przyczepami jakieś 10 km w jedną stronę (na przegląd) nie złapał nawet 60 °C. Chłodnica z góry ciepła czyli tak jak by termostat cały czas puszczał. Nie mam już siły do tego. Jakieś pomysły?? Jeśli był podobny temat który rozwiązał problem, proszę o link lub przeniesienie.
      Za porady w stylu wywal termostat bo to Ursus - z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj