wildagro12

Valtra N82 czy N92

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
rolnikt    0

No to jak pompa rotacyjna to na "oranżadzie" długo nie pojeździ ;)

 

 

Powiem Ci kolego że nie musi być na "oranżadzie". Pompa VP 44 wystarczy że dostanie trochę wody i pada.

 

A jezęli chodzi o rotacyjną to szybciej wtryski zatrzesz jak pompę uszkodzisz.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arodzys    0
Napisano (edytowany)

Witam.

Jestem tutaj nowiciuszem, ale może pomogę w temacie. Sam nabyłem używaną VALTRĘ N92 i 6800 jeszcze niezniszczalnego kanciaka. Jestem zadowolony bardzo. Jest po podniesieniu mocy i regulacji zaworów.

Może to dziwnie brzmi ale zaczęło się od problemów z mocą i przegrzewaniem.

Trudno w to umierzyc ale zawory ustawiał człowiek który pracuje w serwise ciagników.

Powiedział zę pierwszy raz spotkał sie z takim problemem ze nie można ustawić zaworów.Ustawiał jeszcze mój Szwagfier, który jest niezłym specem i stwierdził to samo ze nie można ustawić idealnie bo jest różnica.

Po przekręceniu o 360 stopni jeden z zaworów zawsze był podparty.

Ustawiane były na mijankę i inne sposoby i nie można było ustawic w żaden sposób.Dopiero po jakimś czasie okazało się ze ten myk polega na tym ze trzeba było ustawić zawory w jakiś przeciw fazch czy coś takiego, wówczas za każdym razem są idealne luzy na kazdym z zaworów.

W końcu się udało.

Jezeli chodzi o podniesienie mocy to faktycznie to działa w mojej n-ce.

Czuć róznicę mocy.

Wszystlko zalezy od pompy jaką masz.

Jezeli zwykła rotacyjna to zero problemu.

I jeszcze jedno.

Jezeli chodzi o tego człowieka o kórego pytasz i jezeli to człowiek z Lublina ten o którym myśle to pracuje nie w seriwsie Valtry a wiem ze pracował kiedyś tylko współpracuje z Panem Przemkiem P........skim z JOHNA właśnie tym który ustawił nam w końcu zawory.

A tak naprawdę to wiem, że zajmuije sie elektroniką samochodową w Lublinie tylko nie wiem w jakim serwisie czy zakładzie.

Jezeli jesteś zainteresowany to napisz mi na maila regardo@wp.pl Zapytam o telefon do tego człowieka.

Napisz skąd jeseś bo jezeli z lubelskiego to Ci mogę sporo pomóc i udzielić wielu rad oraz umożliwić kontakt naprawdę z fachowcami w temacie.

 

Kolego dlaczego robisz tajemnicę z nazwisk.

Przecież to najlepsza reklama.

Edytowano przez arodzys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A jak polecacie Valtrę A82 czy A92 bo w planie jest...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
regardo    0
Napisano (edytowany)

Kolego dlaczego robisz tajemnicę z nazwisk.

Przecież to najlepsza reklama.

 

Nie bardzo rozumiem kolego o co Ci chodzi. Jak masz pytania to zapytaj normalnie. Chodzi o Pana Przemka Poniewierskiego????????????

Może chcesz do niego telefon ?

To grzecznie poproś a dostaniesz a nie robisz podchody.

Z wiadomego powodu nie podałem nazwiska ale najpierw zapytałem czy moge podać.

A swoją drogą polecam jak masz problem.

Edytowano przez regardo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arodzys    0

A jak polecacie Valtrę A82 czy A92 bo w planie jest...?

Witam.

Kolego wszystko zależy do czego potrzebujesz ten ciągnik.

Róznica tak naprawdę jest tylko w silniku a pozostałe parametry są podbne.

Valtra A 82 sprawdza się bardzo dobrze w gospodarstwach hodowlanych.

Jak potrzebujesz coś konkretnego do transportu lub ciężkiej orki to nie ta klasa.

Takim optymalnym rozwiązaniem jest seria N i tutaj szukałbym rozwiązania.

Ale to oczywiście tylko dywagacje.

===

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
regardo    0

Witam po dłłuższej przerwie.

Czy komus wiadomo coś o nowym modelu Valtry z SCR na Adblue. Jaki koszt uzupełniania tego środka. Jak się będzie kształtować zużycie paliwa i koszt eksploatacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojo123    4

Hej, cena AdBlue to ok 1zł za litr,Co do zużycia paliwa to jest podobno 10-15% mniejsze... :)


:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Smerfek    1

Up!

Dostanę jakiś kontakt do tego mechanika do N92 z Lublina który to podobno ustawia te zawory tak elegancko?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotras    2

Witam 

Potrzebuje namiary na jakiegoś dobrego szpeca od valtry dokładnie model N92 czytałem owy temat i widzę że nie tylko ja mam problem z brakiem mocy. Jeśli ktoś posiada namiary będę wdzięczny.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez robert1226
      Witam wszystkich użytkowników tego modelu , piszcie swoje uwagi  spostrzeżenia o opinie .
    • Przez Sławomir111
      Dzień dobry Mam problem z Valtrą 6850 hi wyświetla mi błąd h 118 i nie podnosi tylni podnośnik . Kable są całe i mają prąd. Nie moge znaleźć przyczyny,  proszę o pomoc 
       
       
    • Przez Adam35
      Witam, przychodzę z problem podczas postoju kontrolka temperatury oleju w skrzyni świeci się a podczas jazdy miga, oraz kontrolka stopu miga cały czas niezależnie czy na zaciągniętym ręczny czy nie przed tem migala tylko na pozycji P a po wrzucenie rewersem kierunku gasła. Obstawiam że oznacza to jakiś bład lecz nie mam dostępu do instrukcji. Pacjent valtra c110

    • Przez dominik96
      Witam, 
      podpowie ktoś, gdzie szukać przyczyny Valtra t174E, wywala dwa błędy 6010 02 03 i 6010 10 03. Nie można załączyć WOM.
    • Przez cslukasz
      Mam problem z ciągnikiem znajomego. Otóż w tamtym roku dwa razy przetarły się kable od przedniego TUR'a i wyleciał cały olej. Ostatnim razem przetarły się z prawej strony i zdążył zjechać z pola na podwórko (ok 100m), poprzednim razem wyleciało tyle oleju że skrzynia nie działała. Teraz problem taki że w garażu zanim zaczeliśmy wymieniac przewody, tylni podnośnik podnosił baaaardzo powoli (około 2 minut by podnósł do samej góry, gaz mało daje) pomyślałem że mało oleju więc bierzemy się do roboty, po wymianie przewodów podnośnik nadal bardzo powoli idzie do góry. Cała reszta hydrauliki działa wzorowo razem z wywrotem. Ale zauważyłem że jak ustawi się podnośnik w pozycji by podnosił i użyje się dzwigni od tura w którym kolwiek kierunku to ponosnik idzie jak szalony do góry, ale pod obciążeniem i tak słabo, na pusto w góre idzie. Przewody są na odpowienim miejscu więc to odpada. Średnica przewodów też odpowiednia. Przy podnoszeniu podnośnika przyciskiem na konsoli (recznie) zapala się dioda pod książką, a czasami miga. Pomóżcie, i czy obędzie się bez komputera ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj