Zaloguj się, aby obserwować  
michal1111111111

brak wom

Polecane posty

witam mam pronara 1025 padł w nim wom robiłem na polu agregatem aktywnym i nagle padł wom podejżewam taśmy wom no ale zabrałem się za wyciąganie wymiane ale nie wiem jak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    574

nie na siłe bo pogniesz między zbiornikami odkręć mały dekielek odkręć dwie śruby palcami chyba raz musi być włączony wom raz wyłączony one są sklepane nimi regulujesz tarcze i wtedy wyciągasz wałek z sprzęgłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
glizda70    0

Witam jesteś za szybki w naprawach jest wajcha pod siedzeniem od obrotów zależne i niezależne ale też pod ciągnikiem jest myk obroty 1000/500 ja miałem i jedno i drugie wyskoczyło sprawdz to .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no zgoda ale czemu jak mam bieg właczony i jade wałek chodzi a jak przełącze na to że maq cały czas chodzic to chodzi pomołu a jak złape reką to staje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

traktor stoi bez kuł w garazu a jak go zapale i włacze bieg to walek się kreci ze go nie zatrzyma a jak wyłacze bieg i włacze niezalezne to powinien się kręcic a on leciutko się obraca jak go złape to staje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamis    0

miałem tak samo. było rozłączone na przełączniku 540 1000 obr/min

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masiew    31

pod siedzeniem masz przełącznik zależne- niezależne obroty wom. z tego co mówisz masz włączone obrotyzależne idlatego wałek obraca się tylko wtedy gdy traktor jedzie. nusisz poprostu przestawić tą dżwignie pod siedzeniem i powinno być wszystko w porządku


wiem co czynię i moje czyny określają to, kim jestem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

Po kolei najpierw jest przełącznik 540/1000 po skrzynią (w 1025 przy biegach 16/8 to niewiem czy akurat tam)

drugi przełącznik pod siedzeniem od zależnych niezależnych

 

załaczanie możliwe tylko na włączonym silniku podobnie jak pompy

 

sprzęgło WOM to masz na tarcze czy na taśmy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na sto procent masz przełączone na zależne jak na biegu nie zatrzymasz wałka ręką ( na luzie kręci się dlatego bo olej jest gęsty i klei tryby lekko do wałka w zimie tak jest )zgaś silnik na luzie włacz WOM a druga osoba niech kręci wałkiem dopiero teraz napieraj z całej siły tą wajcho od przełączania obrotów jak wszystko ok to po załączeniu wałek sie zablokuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez kordzio14
      Cześć. Mam problem z Wladimircem. 
      Wyskakuje pierwszy i drugi bieg. Po wrzuceniu biegu i puszczaniu sprzęgła od razu wyskakuje. Nie zdążę nawet puścić pedału sprzęgła. Nie da sie ruszyć ciągnikiem. Ruszę z miejsca tylko wtedy, gdy przytrzymam dźwignie biegów, żeby nie odskoczyła. 
      Gdzie można szukać rozwiązania problemu? 
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez molwiak
      Witam.
      Posiadam MTZ 82 87rok  z silnikiem D 240
      Niestety MTZ jest już dojechany przez życie o chciałbym go poprawić
      Pierwsze pytanie to czy regenerować aktualny silnik(wtedy zakładam turbo)
      Zakupić silnik D 243 i z nim działać, również turbo 
      Czy zakupić poprostu D 260
      Ewentualnie dołożyć tur 
       
    • Przez Karolek132
      Witam mam problem z belarusem wtryski nowe pompa po zrobieniu a na zimnym ciężko odpalić. Czy pampę przestawić o ząbek 
    • Przez ZeTuR_7011
      Witam może ma ktoś na zbyciu taki katalog???

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj