Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jaki ciągnik 80-100 KM


369 odpowiedzi na ten temat

#301 Share Karol5555

Karol5555

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 44 postów

Napisany 11 wrzesień 2015 - 13:35

Jaki ciągnik 80-100 KM

Kup wszystko co najlepiej zadbane będzie. W używanych maszynach  nie ma czegoś takiego jak najmniej awaryjny itp. Kup to co Ci przypasuje i będzie miało ręce i nogi i nie 20 tys mth. Z tych co podałeś unikałbym jedynie Zetora no i Ursusa... Konstrukcje przestarzałe, psujące się i sporo palące... Co do modelu to tutaj można poczytać:

http://www.agrofoto....-100-km/page-17

 

Ode mnie polecę:

Renault 103.54

Massey Ferguson 3070/3075

Case 5120

A Massey Ferguson nie ma problemu z skrzyniami itd.?

 


I jeszcze jedno, lepiej kupić od rolnika czy od handlarza

Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Jaki ciągnik 80-100 KM Dzisiaj, 09:23
  •  

#302 Share pokorny

pokorny

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 86 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 wrzesień 2015 - 13:40

Jaki ciągnik 80-100 KM

W moim bezproblemowo, ale ja mam tylko 68KM a w calej seri 3000 skrzynie byly jednakowe wiec u mnie nie jest wysilona. Jednak przy kupnie trzeba sie dobrze przyjrzec czy wszystko z biegami jest OK, bo lewarki do biegow sa wyjatkowo dlugie zatem sila operatora wieksza. Jesli ktos traktuje ja ostro to podejrzewam ze stosonkowo latwo mozna cos zepsuc. Ja osobiscie wolalbym model 375 ale nie moglem wtedy znalezc w zadowalajacym mnie stanie.



#303 Share Simmi

Simmi

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 40 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 wrzesień 2015 - 13:42

Jaki ciągnik 80-100 KM

Nie ma reguły, zależy to od zadbania maszyny i ilości przepracowanych godzin jak i operatora maszyny. 

Z doświadczenia mogę polecić mechaniczną Renault 110.54. Mocny traktor, dobry podnośnik, skrzynia 16/16, komfort i ergonomia niezłe. 

Najlepiej szukaj ciągnika z klimą, mają bardziej zadbane wnętrza. Unikaj traktorów picowanych na siłę, malowanych na szybko itp. 



#304 Share 80rolnik80

80rolnik80

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 11 postów

Napisany 11 wrzesień 2015 - 14:33

Jaki ciągnik 80-100 KM

http://olx.pl/oferta...html#151ae37810



#305 Share Luke16

Luke16

    Zaawansowany

  • AgroTeam
  • PipPipPip
  • 1963 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łódzkie

Napisany 11 wrzesień 2015 - 14:49

Jaki ciągnik 80-100 KM 80rolnik80 na tym fendzie to dobrze lakier jeszcze nie wysechl :D Mi osobiście renault szostka nie przypasowala ze względu na gabaryty. Jest po prostu wielka. Z szostek to mf lub case bo sa jakby to napisać zwięzłe

#306 Share mfek3050

mfek3050

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 532 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Rolnictwo, motoryzacja

Napisany 11 wrzesień 2015 - 15:06

Jaki ciągnik 80-100 KM

Słyszałem od znajomego taką opinię o case 5140 że podniósł agregat uprawowo-siewny i coś się urwało tylko nie pamiętam co :D



#307 Share 80rolnik80

80rolnik80

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 11 postów

Napisany 11 wrzesień 2015 - 15:38

Jaki ciągnik 80-100 KM


80rolnik80 na tym fendzie to dobrze lakier jeszcze nie wysechl :D Mi osobiście renault szostka nie przypasowala ze względu na gabaryty. Jest po prostu wielka. Z szostek to mf lub case bo sa jakby to napisać zwięzłe

Ten diler w to się nie bawi uwierz mi.

Jest to autoryzowany diler Valtry i nie tylko  w Stawiskach Czyli Agrotrafiły

 

http://www.agrotechnik.com.pl/

Mają naprawdę bardzo dobry sprzęt używany.

Ciągnik u nich przechodzi jak trzeba gruntowne remonty różnych podzespołów tylko na oryginalnych częściach. I dla tego są u nich bardzo drogie maszyny używane.



#308 Share Karol5555

Karol5555

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 44 postów

Napisany 11 wrzesień 2015 - 15:44

Jaki ciągnik 80-100 KM Hmm to będę się rozglądał za case oraz mf. A słyszeliście coś o Landini ?
PS. Na co mam zwracać przy kupnie ciagnika ?

#309 Share BENNY82

BENNY82

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 669 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 wrzesień 2015 - 18:52

Jaki ciągnik 80-100 KM No to jeszcze napisze cos o case bo uzytkuje sam 5140. Silnik 6 cylindrowy cummins przy regularnych wymianach oleju i filtrow kreca licznik 2-3 razy na luzie, bardzo zwrotny silna hydraulika o ile pompa jest wporzadku na to trzeba zwrocic uwage czy pompa nie halasuje ale jesli nie pracowal w turze to na plus, co do skrzyni to niby najwiekszy problem bo uszczelnicze z czsem sie zuzywaja na koszach spada cisnienie i zuzywaja sie tarczki dodam ze koszy jest 7 ogolem o ile dobrze pamietam. Jestem po remoncie skrzyni i wyniosl mnie 1100 zl moglem zamknac koszty w 400zl bo po rozebraniu stwierdzilem brak uszczelniacza na walku 1i3 polowki ale na dwoch polowkach zaoralem i zasialem 30 ha. A podejrzenia padaly na pompe a tu taki drobiazg. Remont mozna zrobic samemu wystarczy wozek do silnika nie potrzeba specjalistycznych narzedzi ani kalibracji itp. Komfort i ergonomia bardzo dobre czesto maja klimy moj ma. Moj jest z francji i minusem jest skrzynia 30km/h tam sa takie ograniczenia dla ciagnikow a przynajmniej byly, drugi minus to brak pneumatyki ale sam ciagnik ma taka mase i hamulce ze w transporcie o lacznej masie 16t wtaz z przyczepami nie ma problemow z zatrzymaniem.. Co donkupna od handlarza czy rolnika to nie ma reguly bo mozna sie naciac i tu i tam. Ale jezeli ciagnik jest ok to watpie aby rolnik sie pozbywal bo to naprawde dobre ciagniki wszechstronne wiec cos musi byc na rzeczy warto sie przyjrzec skrzyni i pompie a u handlarza loteria jak ogladam ogloszenia to niektore maja podejrzanie niskie ceny sam rozgladam sie za 5150 a mam jeszcze mtz 82 ale nie w glowie mi sprzedac case ani mtza bo obydwa robia robote, aha dodam cos o spalaniu, jak na 6 cylindrow pala malo w orce plug 4 obrorowa agro masz ustawiona na 180 spala 13-14 litrow podwarunkiem ze nie przekraczasz 1800 obrotow to maks.dodam taka ciekawostke kupilem swego case od handlarza wozkow widlowych supet warsztat na miejscu itp nie picowany zle wygladal zewnatrz,byl tez soltysem i kupil case do pluga aby rownac piaskowe drogi ponoc takie obowiazki ma no lae odmalowal mi go za tysiaka i wyglada jak milion ale z czasem zauwazylem ze brak mu mocy nie wiedzialem o co kakan zapowieyrzal sie itp. Przyczynabrownie blaha jak ze skrzynia w baku w metalowej rurce utkwila polowa gumowej podkladki bak byl czysciutki ta nkuje przez lejek z sitkiem. Problem ustapil i ciagnik nie do porowniania. No ale sie rozpisalem. Inne ciagniki tezbdobre ale kto co lubi. Renie dobre tez ale tak jak ktosbnapisal gabaryty ma potezne.

#310 Share wojtal24

wojtal24

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1712 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazowieckie

Napisany 11 wrzesień 2015 - 19:25

Jaki ciągnik 80-100 KM zalozyles już jeden temat o zetorze i landini i po co zakładać kolejny gdzie jest moderator
ZETOR TEAM

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Jaki ciągnik 80-100 KM Dzisiaj, 09:23
  •  

#311 Share corrado

corrado

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2076 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. Mazowieckie

Napisany 11 wrzesień 2015 - 19:26

Jaki ciągnik 80-100 KM

Mod. trochę przysnął i wolność zapanowała  czego skutki widać :)


Jeśli pomogłem nacisnij zieloną strzałkę :)

#312 Share Karol5555

Karol5555

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 44 postów

Napisany 11 wrzesień 2015 - 19:35

Jaki ciągnik 80-100 KM

No to jeszcze napisze cos o case bo uzytkuje sam 5140. Silnik 6 cylindrowy cummins przy regularnych wymianach oleju i filtrow kreca licznik 2-3 razy na luzie, bardzo zwrotny silna hydraulika o ile pompa jest wporzadku na to trzeba zwrocic uwage czy pompa nie halasuje ale jesli nie pracowal w turze to na plus, co do skrzyni to niby najwiekszy problem bo uszczelnicze z czsem sie zuzywaja na koszach spada cisnienie i zuzywaja sie tarczki dodam ze koszy jest 7 ogolem o ile dobrze pamietam. Jestem po remoncie skrzyni i wyniosl mnie 1100 zl moglem zamknac koszty w 400zl bo po rozebraniu stwierdzilem brak uszczelniacza na walku 1i3 polowki ale na dwoch polowkach zaoralem i zasialem 30 ha. A podejrzenia padaly na pompe a tu taki drobiazg. Remont mozna zrobic samemu wystarczy wozek do silnika nie potrzeba specjalistycznych narzedzi ani kalibracji itp. Komfort i ergonomia bardzo dobre czesto maja klimy moj ma. Moj jest z francji i minusem jest skrzynia 30km/h tam sa takie ograniczenia dla ciagnikow a przynajmniej byly, drugi minus to brak pneumatyki ale sam ciagnik ma taka mase i hamulce ze w transporcie o lacznej masie 16t wtaz z przyczepami nie ma problemow z zatrzymaniem.. Co donkupna od handlarza czy rolnika to nie ma reguly bo mozna sie naciac i tu i tam. Ale jezeli ciagnik jest ok to watpie aby rolnik sie pozbywal bo to naprawde dobre ciagniki wszechstronne wiec cos musi byc na rzeczy warto sie przyjrzec skrzyni i pompie a u handlarza loteria jak ogladam ogloszenia to niektore maja podejrzanie niskie ceny sam rozgladam sie za 5150 a mam jeszcze mtz 82 ale nie w glowie mi sprzedac case ani mtza bo obydwa robia robote, aha dodam cos o spalaniu, jak na 6 cylindrow pala malo w orce plug 4 obrorowa agro masz ustawiona na 180 spala 13-14 litrow podwarunkiem ze nie przekraczasz 1800 obrotow to maks.dodam taka ciekawostke kupilem swego case od handlarza wozkow widlowych supet warsztat na miejscu itp nie picowany zle wygladal zewnatrz,byl tez soltysem i kupil case do pluga aby rownac piaskowe drogi ponoc takie obowiazki ma no lae odmalowal mi go za tysiaka i wyglada jak milion ale z czasem zauwazylem ze brak mu mocy nie wiedzialem o co kakan zapowieyrzal sie itp. Przyczynabrownie blaha jak ze skrzynia w baku w metalowej rurce utkwila polowa gumowej podkladki bak byl czysciutki ta nkuje przez lejek z sitkiem. Problem ustapil i ciagnik nie do porowniania. No ale sie rozpisalem. Inne ciagniki tezbdobre ale kto co lubi. Renie dobre tez ale tak jak ktosbnapisal gabaryty ma potezne.


Dziękuję bardzo za Pana recenzje. Już wiem więcej na temat tej marki i będę zwracał uwagę ile razy zostały wymienione filtry oraz na pompę :D
PS. bylem oglądać tego MF byłem w szoku, ciągnik w idealnym stanie, bez przecieków, wszystko miał sprawne!

http://olx.pl/oferta...57-IDbswrx.html

Co o nim sądzicie? A może inne aukcje mi polecicie? :D

#313 Share Karror830

Karror830

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 209 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 wrzesień 2015 - 20:13

Jaki ciągnik 80-100 KM

 Ja  moge polecic case 5150, uzytkuje od ok. 300 mth. i zadnej awari gdzie ciagnik musialby stac na wartsztacie. Moj ma zrobione 10 tys mth o ile nie byl cofany. Poza tym po 9999 mierzy mth od 0 wiec teoretycznie moze miec i 20 tys mth. Ogolnie unikaj zwyklych skrzyń w serii 51 z polbiegami zalaczanymi sprzeglem.. dlaczego?   ktos zaraz napisze ze to w pelni mechaniczna skrzynia, bez zadnych tarczek itp itd. Mialem 5130 na zwyklej skrzyni bez powershift 30 km/h i po przesiadce na 5150 z ps 40 km/h calkiem inna robota, spalanie, uzytkowanie. Kolega benny82 napisał jakie miał koszta remontu skrzyni. Te serwisy nauczyły sie kasowac x5 nie wiadomo za co....

Moj w spalaniu wychodzi 16-22l w 4*45 z tym ze są gory i glina

Nie bierz picowanych ,niezaleznie jaka marka, niech bedzie brudny, bardziej obskurny.. odswiezyc zawsze mozna we wlasnym zakresie.



#314 Share Karol5555

Karol5555

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 44 postów

Napisany 11 wrzesień 2015 - 20:33

Jaki ciągnik 80-100 KM

Ja moge polecic case 5150, uzytkuje od ok. 300 mth. i zadnej awari gdzie ciagnik musialby stac na wartsztacie. Moj ma zrobione 10 tys mth o ile nie byl cofany. Poza tym po 9999 mierzy mth od 0 wiec teoretycznie moze miec i 20 tys mth. Ogolnie unikaj zwyklych skrzyń w serii 51 z polbiegami zalaczanymi sprzeglem.. dlaczego? ktos zaraz napisze ze to w pelni mechaniczna skrzynia, bez zadnych tarczek itp itd. Mialem 5130 na zwyklej skrzyni bez powershift 30 km/h i po przesiadce na 5150 z ps 40 km/h calkiem inna robota, spalanie, uzytkowanie. Kolega benny82 napisał jakie miał koszta remontu skrzyni. Te serwisy nauczyły sie kasowac x5 nie wiadomo za co....
Moj w spalaniu wychodzi 16-22l w 4*45 z tym ze są gory i glina
Nie bierz picowanych ,niezaleznie jaka marka, niech bedzie brudny, bardziej obskurny.. odswiezyc zawsze mozna we wlasnym zakresie.


Fajny jest ten Case no ale 125km to za DUŻY, mi wystarczy już w zupełności nawet 100km. Ale również dziękuję za radę :D

#315 Share swat24

swat24

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 390 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Częstochowa

Napisany 11 wrzesień 2015 - 22:24

Jaki ciągnik 80-100 KM

Ja polecam MF 3080, sam mam 3085 i jestem bardzo zadowolony i kupisz go w cenie 3070 a 6 garów już robi swoje, poza tym u mnie siedzi ta prostsza skrzynia tzn. 16x16 i zero problemów a słyszałem, że ta 32x32 więcej problemów sprawia.



#316 Share autoostrowski

autoostrowski

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 925 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 wrzesień 2015 - 22:54

Jaki ciągnik 80-100 KM

moje zdanie jest takie te starsze do około 2000roku sa o wiele lepsze maja normalniejsaze konstrukcje dzisiejsze maszyny sa produkowane specjalnie szyfrowo to znaczy tylko pod serwisy wiele gorzej i specjalnie żeby sie psuły brak kluczy w sprzedarzy specjalne klucze śruby i nie do sprzedarzy tylko posiada serwis dla siebie i takie tam .

czym bardziej prosty tym lepiej i taniej te skąplikowane to są dla rolników 500h w zwyż.oni maja pieniądze na drodie naprawy,



#317 Share Karol5555

Karol5555

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 44 postów

Napisany 12 wrzesień 2015 - 07:02

Jaki ciągnik 80-100 KM

Ja polecam MF 3080, sam mam 3085 i jestem bardzo zadowolony i kupisz go w cenie 3070 a 6 garów już robi swoje, poza tym u mnie siedzi ta prostsza skrzynia tzn. 16x16 i zero problemów a słyszałem, że ta 32x32 więcej problemów sprawia.


A ile spali w orce ?

#318 Share Karol5555

Karol5555

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 44 postów

Napisany 12 wrzesień 2015 - 07:51

Jaki ciągnik 80-100 KM PS. A słyszał ktoś o mf 3060 oraz 3065? :D
Oraz do ilu patrzeć mth?

#319 Share pokorny

pokorny

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 86 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 wrzesień 2015 - 10:46

Jaki ciągnik 80-100 KM

<Oraz do ilu patrzeć mth?>   :rolleyes:   Patrz na mth przy zakupie to bedziesz mial skarbonke na lata.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Jaki ciągnik 80-100 KM Dzisiaj, 09:23
  •  

#320 Share Karol5555

Karol5555

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 44 postów

Napisany 12 wrzesień 2015 - 11:39

Jaki ciągnik 80-100 KM

<Oraz do ilu patrzeć mth?> :rolleyes: Patrz na mth przy zakupie to bedziesz mial skarbonke na lata.


Czyli jak odnieść? :) że np.może mieć mało mth i być kiepski??

Podobne tematy