TymonMasa

"tuning" fendt 611LS do 612LS

Polecane posty

Jarekb20    1

@jarekb20 a ile ten Twoj rabewerk zajmuje?? i jakie ziemie masz??

Pług zajmuje ok 2m (po 50cm na odkładnice) a ziemie są różne, nie takie bardzo ciężkie 3/4 klasa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TymonMasa    0

wybacz jarekb20 za sterte pytan ale czy mogl bys napiasac mi jeszcze na jakich przełozeniach ciagasz ten plog u mnie jak orze to 3 na 3 reduktoze a jak ciezej to 3 na 2 a podoorywke 4 na 2 dawal rade

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarekb20    1

wybacz jarekb20 za sterte pytan ale czy mogl bys napiasac mi jeszcze na jakich przełozeniach ciagasz ten plog u mnie jak orze to 3 na 3 reduktoze a jak ciezej to 3 na 2 a podoorywke 4 na 2 dawal rade

Ja orze dokładnie na takich samych przełożeniach. Podorywkę tez na 3x3 bo mam do niego zaczepiany wtedy pług 5 skibowy z przodu i 7 skibowy z tyłu( szerokość zestawu ok 4.2m) :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TymonMasa    0

o ja pierdusze u mnie w 4 skibach na 5 rozsatwionych takimi przelozeniami chodzi tylko fakt nie mam przedniego dociazenia takigo jak powinno byc tylko standart. a moze cos i juz sprzeglo zjadlo. bo i biegi slabiutko mi wchodzily jak ostatnio obornik na pryzme wozilem przeczepa i olej sie rozgrzal a moze bys wrzucil foty tego zestawu na af napewno byl wiele osob zainteresowanych :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

model 612 prawdopodobnie rózni sie pompa wtryskowa inna dawka paliwa ewentualnie do tego deko przyśpieszony zapłon. jeśl chodzi o montaz turbo trzeba odprężyc silnik w tego typu przypadkach najczęściej przy pomocy innych tłoków, opóxnic zapłon , zwiekszyc dawke paliwa i cisnienie wtrysku, problem chłodzenia tłoków mozna rozwiazac montując intercooler, w praktyce taki wynalazek jest nie opłacalny i nie wiadomo jak długo bedzie działał. Może ja się nie znam ale zastanawia mnie ten dymek z odmy może to być przedmuch.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil16251290    381

Pisałeś wcześniej że z odmy wali białawy dymek. U mnie też tak było i co się okazało?? Głowice były źle dokręcone i były przedmuchy co spowodowało że uszczelki poszły się jeb... przejść. Jeszcze okazało się że 3 pierścionki były pęknięte. Po wymianie pierścieni i uszczelek inny ciągnik mam.


Moje posty wyrażają moje zdanie i jeśli ktoś się z nimi nie zgadza to jego problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil16251290    381

Dopiero po żniwach, jak było już trochę pracy nim zrobione to zaczęło psiukać spod głowic. Woda lub płyn chłodzący dostawał się do komór spalania, z resztą po dłuższej pracy robiło się ciśnienie w chłodnicy i bąbelki było widać.


Moje posty wyrażają moje zdanie i jeśli ktoś się z nimi nie zgadza to jego problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TymonMasa    0

no u mnie nic podobnego niema sliniczek jest czysciutki i suchutki a poziom plynu i olej zdajsie na danym poziomie ciekawe ile mnie remont by wynios tak konkretnie bo gdzies patrzylem zestaw na jedna dziure cos ponad 500 zl ostro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

jeśli silnik ma moc i nie bieze oleju czy płynu ja bym radził się nie grzebać. Co do róznic mocy przeglądałem na autodacie dane dla serii 311 i 312 rózne warianty mocy róznia się miedzy innymi wyprzedzeniem zapony wmodelach słabszych zapłon jest wcześniejszy 23st przed górnym połozeniem tłoka ale mają niższy stopień sprężania 16.8 wersje mocniejsze maja zapłon póxniejszy 17,5 st ale za to nają stopień sprężania 17,5 pewnie róznia się też dawka paliwa ale o tym mowy tam nie było. swoją drogą ciekawi mnie jak uzyskuja zmiane stopnia spręzania przy pomocy innych tłoków czy uszczelek pod głowicę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TymonMasa    0

dzieki kolego o tak konkretna odpowiedz mi chodzilo. a moze byc ze u mnie sprzeglo juz przepuszcza i mam takie wrazenie jakby pary nie mial?? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    10

Raczej nie, bo to by silnik szedł jak głupi a nie było by przekazania napędu na koła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TymonMasa    0

@turbina ale czasem tak jest silnikowi trzeba dawac do obuha zeby szedl. a z miejsca ruszajac np 5 to trzeba miec z gorki zeby nie mosiec pelnego gazu dac a i to nie zawsze pojdzie oczywiscie mowie o roszaniu pustym lub np tylko z belarka co nie jest wielkim obciazeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Viper    6

@marcin87 i co z tego ile ma nalatane. nie mam pieniedzy na nowego i napewno nie bedzie mnie stac przy tych cenach wszystkiego. wiec stram sie tym co mam obrobic i jakos sobie poradzic

 

@szczewko w tym plugu nie istnieje mozliwosc odkrecenia skiby chyba ze wszystko roz... a to po co mi

 

 

 

Dobrze znam plug AB100, po pierwsze mozna zmniejszyc w nim szerokosc orki sruba rzymska badz to silownikiem hydraulicznym jesli jest na wyposazeniu....

Podniesienie ostatniego korpusa zajmuje 15 min, luzuje sie resor, po zluzowaniu go rozlaacza sie go z jednej strony, podnosimy korpus do gory, przetykamy sróba zeby nie opadal do dolu i jedziemy w pole;]

Jesli ten ciagnik Ci nie radzi z tymi plugami, to tak jak mowi reszta masz juz przyrzniety silnik, to szesiciocelidrowa jednostka, w 4 plugach powinna chodzic w sam raz naweet na 2 klasie ziemii. W sumie nie wiadomo z jaka predkoscia chcesz orac, bo jesli np 12-14 km/h to raczej ciezko bedzie... Ale to raczej bezcelowe, orka z taka predkoscia.


Pawel

Z góry przepraszam za błędy ortograficzne i literowe... :) Nigdy nie bylem w tym dobry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TymonMasa    0

viper wiem ze sie da zmniejszyc ja tez juz dobrze poznalem te plogi. a co do Twojego stwiedzenia Vipper sory ale klasa klasie nie rowna. ciezej moze ci sie orac na 4 klasie niz na 2 a wszystko zalezyz z czego powstala gleba.

a co do poziomu oleju w sprzegle jakis czas temu sprawdzalem i wydawao mi sie ze jest "pod korek" wiec nic nie robilem. a czy moze nalezalo by wymienic caly olej na nowy??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez 1234567
      Witam mam problem z instalacją elektryczną fendt 611 lsa  mianowicie potrzebował bym instrukcji do bezpieczników  z  opisem który gdzie idzie  
      Mam nawet problem z kierunkowskazami 
      Awaryjne działa tylko na jeden Bok A  kierunkowskazy wogole rozebrałem manetka od kierunkowskaz wszystko okej
      Pomóżcie mi proszę 
    • Przez valdi75
      Dzień dobry.
      Swieży zakup, objawy jak wyżej. Pali na dotyk, po odpaleniu niebieskawy dym do rozgrzania, później ustępuje. Sprawia wrażenienie trochę mułowatego, po rozgrzaniu nie zadymi nawet przy dużym obciążeniu. Silnik łącznie z pompą 300 mth po remoncie u poprzedniego właściciela. Zawiozłem wtryski do sprawdzenia, miały losowe ciśnienia, od 150 do 175 barów. Po regulacji dymienie nie ustąpiło, może jest minimalnie mniejsze. Jakieś sugestie?
      Pozdrawiam 
    • Przez valdi75
      Dzień dobry.
      Czy ktoś dobierał dmuchawy i nagrzewnicę od jakiegoś auta?
      Pozdrawiam
    • Przez Radek88
      Witam 
      Przymierzam się do kupna ciągnika Fendt 615 LSA Turbomatic E.
      Byłem oglądać ciągnik i wszystko jest ok tylko nie działa EHR żadne pokrętło nie działa. Podnoszenie i opuszczanie tylnego TUZa jest sterowane dorobionym przełącznikiem góra podnoszenie środkowa pozycja stop dół opuszczanie oczywiście chciałbym po zakupie naprawić EHR tylko zastanawiam się ile maksymalnie może mnie to kosztować?
      Obecny i zarazem drugi właściciel ciągnika ma go 4 lata i mówił, że było tak od początku jak go kupił i nic tam nie zaglądał.
      Znalazłem w innym wątku podobna sytuację i padła kwota 10 tys, ale był to inny ciągnik 612 i już kilka lat temu.
    • Przez mariuszzo
      max prędkość 611 30 km/h 6 bieg nie wchodzi słyszałem że jest zablokowany. jak go odblokować?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj