Skocz do zawartości

Zdjęcie

Spalanie w URSUSIE C-360 i C360 3p ?


918 odpowiedzi na ten temat

#381 Share karol210

karol210

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 332 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazowieckie

Napisany 02 marzec 2015 - 23:21

Spalanie w URSUSIE C-360 i C360 3p ?

3p moja ziemia już nie widzi.3p w lekkich pracach się sprawdza że mało pali ale w ciężkiej robocie dostaje już po tyłku co zwykła 60 jest bardziej wybaczalna na przeciążenia.Kopci ale idzie 3p kopci i zdycha.

 

 

balcerek1 Ty wiesz na czym świat stoi



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Spalanie w URSUSIE C-360 i C360 3p ? Dzisiaj, 19:20
  •  

#382 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2398 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 marzec 2015 - 23:27

Spalanie w URSUSIE C-360 i C360 3p ?

Jak masz taką gline to kup sobie jakiś uczciwy ciągnik i nie męcz 60 :P U mnie widocznie są ziemie łatwiejsze w uprawie

A po co mi lepszy.Pożyję się może rok albo dwa a może dziesięć.Kiedyś Władek 1 skibą i poorał to 60 po orze. :P



#383 Share karol210

karol210

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 332 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazowieckie

Napisany 03 marzec 2015 - 00:03

Spalanie w URSUSIE C-360 i C360 3p ?

Jak masz taką gline to kup sobie jakiś uczciwy ciągnik i nie męcz 60 :P U mnie widocznie są ziemie łatwiejsze w uprawie

 

Masz dziecko jutro priva c360 tylko nie bądż w szoku, masz tylko 3P z silnikiem widlowego produkcji angielskiej ale wiesz że to nie do orania czy nie? Jutro pokaż swoje roboty w polu a jutro także pokaże Ci jak kola 18.4 r30 ida ze starymi plugami sądząc Twój wiek reszte spędzisz w szpitalu psychiatrycznym po obejrzeniu moich prac,... więc za zgodą rodziców zobacz co wyprawia c360 w polu bo sam nie wierzyłem, ale po rurze dostaje przez koa ale idzie i nie zdycha(pedał w podłodze cały czas i to na 2  bo na 3 sprzęgło pali aż ludzie nie wierzyli mysleli że to 4)--- większe koło większa prędkość i przełożenie a co za tym przyczepnośc----

 

Daj 3P z tymi kołami HAHA:)


Jutro Filmik dla pawel89pl  ,,oranie 3 pługi UG rzysko(głębokośc max) c360 wielkie koła 18.4 r30 na zasilaniu olejem roślinym z TESCO bez żadnej regeneracji pompy jak to pawel89pl co roku w swoim 3P robi częściej jak Common Rail ... FILMIK pod tytułem c360 vs  3P -  " Zapraszam do obejrzenia w godzinach polpoludniowych



#384 Share daremw

daremw

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2506 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie, Wysokie Mazowieckie
  • Zainteresowania:wszystko co związane z rolnictweem

Napisany 03 marzec 2015 - 03:40

Spalanie w URSUSIE C-360 i C360 3p ?

Poczytaj żródla stary towarzyszu 73 KM

młody towarzyszu spójrz w książkę (która była w komplecie z ciągnikiem) od 7211, tam oficjalnie miałeś 66 kM.

#385 Share pWnedMTZ

pWnedMTZ

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 13 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Cierno Żabieniec

Napisany 03 marzec 2015 - 06:19

Spalanie w URSUSIE C-360 i C360 3p ? My 3 lata temu zawiezlismy do firmy do Zwolenia silnik ok 3p. Wszystko było nowe zapłaciliśmy ponad 5 tys i po okresie gwarancyjnym pękł wał, mieliśmy stary wal daliśmy do szlifu i juz 2 rok chodzi na starym wale. Jednak te nowe części nie są takie dobre...

#386 Share Pawel89pl

Pawel89pl

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 171 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 marzec 2015 - 07:21

Spalanie w URSUSIE C-360 i C360 3p ?

Masz dziecko jutro priva c360 tylko nie bądż w szoku, masz tylko 3P z silnikiem widlowego produkcji angielskiej ale wiesz że to nie do orania czy nie? Jutro pokaż swoje roboty w polu a jutro także pokaże Ci jak kola 18.4 r30 ida ze starymi plugami sądząc Twój wiek reszte spędzisz w szpitalu psychiatrycznym po obejrzeniu moich prac,... więc za zgodą rodziców zobacz co wyprawia c360 w polu bo sam nie wierzyłem, ale po rurze dostaje przez koa ale idzie i nie zdycha(pedał w podłodze cały czas i to na 2  bo na 3 sprzęgło pali aż ludzie nie wierzyli mysleli że to 4)--- większe koło większa prędkość i przełożenie a co za tym przyczepnośc----

 

Daj 3P z tymi kołami HAHA:)


Jutro Filmik dla pawel89pl  ,,oranie 3 pługi UG rzysko(głębokośc max) c360 wielkie koła 18.4 r30 na zasilaniu olejem roślinym z TESCO bez żadnej regeneracji pompy jak to pawel89pl co roku w swoim 3P robi częściej jak Common Rail ... FILMIK pod tytułem c360 vs  3P -  " Zapraszam do obejrzenia w godzinach polpoludniowych

 

Albo udajesz albo serio jesteś jakiś niedojeba.. Mój ciągnik chodzi ponad 20lat i drugie tyle pochodzi a twój przy takim modzeniu za kilka lat będzie stał w pokrzywach (chociaż kury będą miały na czym siedzieć )

Do 60 założyłeś szersze kapcie to sobie dokup trochę rozumu i wtedy już powinno być dobrze :lol:

 

przesadziłeś, +1pkt


Edytowany przez milanreal1, 03 marzec 2015 - 20:03.


#387 Share pawel885

pawel885

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2726 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 03 marzec 2015 - 08:14

Spalanie w URSUSIE C-360 i C360 3p ?

My 3 lata temu zawiezlismy do firmy do Zwolenia silnik ok 3p. Wszystko było nowe zapłaciliśmy ponad 5 tys i po okresie gwarancyjnym pękł wał, mieliśmy stary wal daliśmy do szlifu i juz 2 rok chodzi na starym wale. Jednak te nowe części nie są takie dobre...

Zakładają indyjskie wały i czego tu się spodziewać, koleś handlujący tymi wałami wychwala je jek tylko może, podobno idą na pierwszy montaż do wielu niskobudżetowych ciągników.... Perkinsa zje...li Polacy, nie trzymali norm produkcji, jakości materiałów.... Osiadające bloki, pękające wały, pozrywane gwinty..... 



#388 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2398 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 marzec 2015 - 19:24

Spalanie w URSUSIE C-360 i C360 3p ?

I to właśnie w 3p jest nie wybaczalne czyli źle ustawiona  pompa lejący wtrysk i praca pod obciążeniem na niskich obrotach tego co nie lubią te silniki z tego pękają wały a zwykła 60 będzie latać.Indyjskie wały do 3p nie są takie złe.Założyłem ze 4-5 sztuk już nie pamiętam i jeden pękł ale ja przeglądam silniki jak coś nie tak z nimi a ten co pękł przez lejące wtryski ale 3 lata po zrobieniu nikt nie sprawdził wtrysków zaworów aż je wypaliło i miał 1200 motogodzin i dziwne że jeszcze uszczelki nie wywaliło.60 zwykła nie  takie rzeczy wytrzymuje. :D



#389 Share dawidursus323

dawidursus323

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 593 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Ursus i technika rolnicza.

Napisany 03 marzec 2015 - 19:28

Spalanie w URSUSIE C-360 i C360 3p ?

i ma ktoś ten filmik z c-360 z kołami od bizona? :rolleyes:



#390 Share pawel885

pawel885

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2726 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 03 marzec 2015 - 19:36

Spalanie w URSUSIE C-360 i C360 3p ?

Też czekam z niecierpliwością  :P



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Spalanie w URSUSIE C-360 i C360 3p ? Dzisiaj, 19:20
  •  

#391 Share a1fe26c2

a1fe26c2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 935 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 marzec 2015 - 19:29

Spalanie w URSUSIE C-360 i C360 3p ?

W ubiegłym roku remontowałem silnik i mechanik twierdził, że nie jest ważne skąd pochodzą części, tylko ważna jest eksploatacja. :) Odnośnie wałów - przytoczył historię o pękających oryginalnych wałach w T25. Wał indyjski podobno działa w tym ciągniku bardzo dobrze. Powodem pękania miały być zmienne obroty biegu jałowego, zaś wał indyjski, jak bardziej elastyczny dobrze znosi taki tryb pracy.

W 60ce teraz mam wał indyjski, który ma tę zaletę według mechanika, że ma przeciwwagi odlewane jako całość z wałem, a nie przykręcane jak w oryginale. Nie mają więc możliwości odkręcić się. :)

Co do spalania - to mierzę raczej na obszar i rodzaj pola oraz rodzaj pracy jaki ciągnik wykonuje. Na przykład do talerzowania 3,6ha zużył ok. 40l ON przy czym kawałek pola to glina, reszta piasek gliniasty. Przewracanie siana na łące 1ha ok. 5l ON. Do przewracania przydałby się lżejszy ciągnik, albo większa maszyna, ale i jedno i drugie kosztuje niewspółmiernie dużo do osiągniętych efektów (skrócenie czasu pracy, mniejsze zużycie paliwa i mniejsze ugniatanie gleby).

Przed remontem i wymianą opon ciągnik palił znacznie więcej. Łyse opony zapewniają wiele atrakcji związanych z wyciąganiem ciągnika z pola (nawet takiego nie bardzo mokrego). :)


Mistrzem jesteś w tym, co robisz codziennie! Kiedy wszyscy myślą tak samo, to pierwszy krok do katastrofy.


#392 Share MarcinC360

MarcinC360

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 335 postów

Napisany 12 lipiec 2015 - 18:38

Spalanie w URSUSIE C-360 i C360 3p ?

Zmierzyłem spalanie mojej 360 z ciekawości. Narazie to tak:

 

Siewnik 3m, 4 bieg i 1700obr (małe górki)=5,7l/mth

Opryskiwacz/rozsiewacz 12m, 3 bieg i 1600obr=3,7l/mth

 

Jestem zadowolony:) opłacało sie zrobić regeneracje układu zasilania 5 lat temu. Jeszcze musze go zmierzyć w kultywatorze 2,1m i pługu 2x35



#393 Share Patryk1222

Patryk1222

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 541 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 lipiec 2015 - 05:18

Spalanie w URSUSIE C-360 i C360 3p ? Ja posiadam 3x c360 i w dwóch mierzylem spalanie jedna spala 3 l na mth (regulacja na oko mechanika dawki paliwa) ciagnik jest słabszy od dwóch pozostalych i w drugiej wyszlo 4l mth lecz ta jest znacznie silniejsza.

#394 Share akmaly

akmaly

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2128 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 lipiec 2015 - 07:21

Spalanie w URSUSIE C-360 i C360 3p ?

Jakoś dziwnie nie wierzę w to co wypisujecie choć muszę potwierdzić że w orce C360 i 15l na ciężkim terenie to nic nadzwyczajnego. Odnośnie tego 3P to też wiele mniej nie będzie jak ma ciężko - Perkins ma to do siebie, że jest ekonomiczny w lekkich pracach ale popracujcie nim w pługu przy ok 2000 obr. , a zobaczysz jak zamienia się w małego smoka. To zresztą dotyczy całej gamy silników z logo Perkins. Oczywiście jak ktoś ma lekkie gleby i rozsądny sprzed podczepiony to będzie ekonomiczny ale jak go przeciążyć to ani ekonomi ani pracy. C360 jak ma ciężko to strasznie się grzebie z ziemi i dlatego spalanie ma wyższe nawet niż uważany za paliwożerny Zetor. W lekkich pracach jak silnik w dobrej kondycji i układ zasilania dobrze funkcjonujący to nie ma się co czepiać C360, ale w ciężkich pracach spalała mi tyle samo co 80KM Perkins, a co ten drugi zrobi to popularna 60-tka może tylko pomarzyć.


Edytowany przez akmaly, 14 lipiec 2015 - 07:22.


#395 Share jahooo

jahooo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1761 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Krasnystaw - lubelskie

Napisany 14 lipiec 2015 - 08:54

Spalanie w URSUSIE C-360 i C360 3p ?

Ja używam 3p teraz głownie do lżejszych prac - opryskiwacz, zgrabiarka, kosiarka itp. i spalanie jest nieporównywalne do zetora czy zwykłej c-360. Orka 3p ma sens w sumie tylko z pługiem 2x35, zwłaszcza na moich glinach i górkach. Chyba, że ktoś dołoży przodek na 4x4 i troche obciążników. Z oponami 14,9x28 w polu nie poszaleje z większym pługiem, chyba, że ktoś ma naprawdę płaskie pola.

Za plus dla tego ciągnika muszę przyznać trwałość silnika - perkins porządnie zrobiony i wyregulowany wytrzymuje 2x więcej MTH niż C-360, jeśli nie jest katowany ponad siły i nie przegrzewany.  Sąsiad w tym samym czasie eksploatacji drugi raz robi już remont silnika w swoim ciągniku, a robi naprawdę porządnie i na najlepszych częściach. U mnie wypadałoby już silnik zrobić, ale nie mogę ojca przekonać , bo "jak się jeszcze kręci to po co zaczepiać".



#396 Share MarcinC360

MarcinC360

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 335 postów

Napisany 14 lipiec 2015 - 11:02

Spalanie w URSUSIE C-360 i C360 3p ?

Tak jak piszecie spalanie zależy od stanu technicznego maszyny i zaczepianego narzędzia. Jak ktoś kat to i 330 pali jak smok.



#397 Share Adi96

Adi96

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 682 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Ciągniki Polska motoryzacja,Mechanika,Fotografia

Napisany 19 lipiec 2015 - 23:24

Spalanie w URSUSIE C-360 i C360 3p ?

3P wytrzymuje dużo pod warunkiem że był w składany Angli  i jest jak eksploatowany jak trzeba  tzn 3P nie lubi niskich obrotów przy dużym obciążeniu  ryzyko pęknie wału czy wydmuchnięcia uszczelki ale uszczelka wydmuchiwana  że albo kiepskiej jakości lub nie równość gładzi dla 60-tki przy dużym obciązeniu nic się nie stanie,ale moim zdaniem silnik 60-tki wiecej wytrzyma mth niż 3P kwestia eksploatacji 



#398 Share akmaly

akmaly

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2128 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 lipiec 2015 - 06:34

Spalanie w URSUSIE C-360 i C360 3p ?

Oj bajki kolega opowiada. Po pierwsze silnik 3P nie był składany w Anglii - pierwsza seria MF235 i 255 ( do ok 91r ) była składana w Polsce na podzespołach angielskich. Później wszystko było krajowe. Po drugie silnik AD3.152 przy normalnej eksploatacji potrafi dobić do 10 tyś mtg - na moje oko to 2. remont główny 60-tki ( oczywiście chodzi mi o oryginalnego Perkinsa, a nawet tego z pierwszych serii składanych w Ursusie ). Uszczelka jakoś wytrzymuje w oryginałach tylko w nasi coś spaprali ( nie koniecznie zła obróbka mechaniczna bloku czy głowicy - może być jeszcze kwestia odlewów co z resztą było w przypadku C330 z przełomu lat 80/90.)



#399 Share Adi96

Adi96

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 682 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Ciągniki Polska motoryzacja,Mechanika,Fotografia

Napisany 25 lipiec 2015 - 05:51

Spalanie w URSUSIE C-360 i C360 3p ?

No jak to nie były składany w Anglii Silnik te przepływały  do Polski i je montowano.C-360 3P już był od 1981 roku



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Spalanie w URSUSIE C-360 i C360 3p ? Dzisiaj, 19:20
  •  

#400 Share jahooo

jahooo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1761 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Krasnystaw - lubelskie

Napisany 25 lipiec 2015 - 10:17

Spalanie w URSUSIE C-360 i C360 3p ?

Kupienie takiego 3p to tak jak szóstka w lotto - było  tych silników z 500 sztuk. Seryjna produkcja na kraj ruszyła bodajże w 1984 roku i wszystko było robione w kraju, odlewy, tłoki, wały, pompy wtryskowe. Od 1981 roku nie było w kraju dewiz na zakupy za granicą. Silniki były sprowadzane do składanych w kraju MF255, nadwyżki poszły do 3p.



Podobne tematy witam