Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ursus C-385 do transportu


30 odpowiedzi na ten temat

#21 Share petes

petes

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 281 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wodzisław ślaski

Napisany 26 grudzień 2009 - 20:47

Ursus C-385 do transportu a od kiedy to turbo to pożera dużo więcej paliwa jeśli nawet to nieznacznie a turbo to nie znaczy że pompa idzie z baku i tłoczy większa ilość do cylindrów tylko turbo daje większa ilość powietrza i przez to zyskuje sie więcej koników ze spalonego paliwa. A kłóciłbym sie czy zadbany silnik z turbo nie spali mniej niż jakaś 80tka a pod góry turbo sie przydaje i ciągnik wyskakuje i nawet nie wie ze pod górę jechał Układ doładowania silnika spalinowego â�� Wikipedia, wolna encyklopedia

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ursus C-385 do transportu Dzisiaj, 21:23
  •  

#22 Share yarecki12

yarecki12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 974 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dolnośląskie

Napisany 26 grudzień 2009 - 21:33

Ursus C-385 do transportu Teoria jedno praktyka druga. Niby to ładnie brzmi jako odzyskiwanie energii z spalin. Ale szkoda że nie wiesz że 1012 ma inną pompę wtryskową niż 912 która ma większą dawkę, bo z samego powietrza moc się nie weźmie, ale lepiej mieć ciągnik z turbo , w lekkich pracach nie powinien dużo więcej spalić od wolnossącego, a w ciężkiej robocie możesz szybciej pojechać, ewentualnie na wyższym biegu i niższych obrotach, masz zapas mocy pod górkę podjechać czy coś. Różnice w spalaniu nie powinny być jakieś drastyczne.

#23 Share petes

petes

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 281 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wodzisław ślaski

Napisany 26 grudzień 2009 - 21:38

Ursus C-385 do transportu Wiem wiem ale ile więcej on weźmie??? Ja mam Ursusa 1014 czyli ten sam motor 1012 i nigdy bym go nie zamienił na 912 bo on ma to kopyto. Mój mechanik powiedział cytuje "jak będziesz kupował ciągnik i masz za niego zapłacić 30 40tyś to kup sobie ciągnik z turbo bo on ma to kopyto spalanie bliskie siebie a ciągnik żywy a zwykłe 80tki za ciężkie i przez to wolno sie rozkręcają przy cięgniku z turbem" mówił mi to gdy rozważałem co kupić 1014 czy 8145

#24 Share 330CUrsus

330CUrsus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 481 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dąbrowy
  • Zainteresowania:Rolnictwo i motoryzacja.

Napisany 26 grudzień 2009 - 22:01

Ursus C-385 do transportu Ale na prawdę byłoby mi już tak potrzebne te turbo? Ja mieszkam na warmii i mazurach czyli górek jako takich nie mam. A jak mówiłem chce sprzedać C-330 i za te pieniądze kupić coś większego i taniego. Wiadomo z 30 dużo nie będzie jakieś 15 to maks. A ciągnika z turbem za 15 nie kupię.

#25 Share yarecki12

yarecki12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 974 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dolnośląskie

Napisany 26 grudzień 2009 - 22:47

Ursus C-385 do transportu No racja, ciężko będzie kupić zetora/ursusa 4 cyl z turbem. Lepiej szukaj C385, 902, 912, 8011, 8111. Ostatnio jeździłem naszą C385 z przyczepą 6-7 ton to szedł bardzo dobrze po drodze, więc z 10 tonami też sobie poradzi.

#26 Share Filemon2

Filemon2

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 69 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 grudzień 2009 - 12:45

Ursus C-385 do transportu Ja osobiście turba to bym nie polecał.Mamy w firmie gdzie pracuje 2szt zetory 10145 i to jest wieczny problem z silnikami.Jak nie uszczelka pod głowicą to jakiś wał pęknie itp.Fakt że dużo jeżdża ok 1000mth na rok.A jeśli chodzi o moc to rzeczywiście rewelacja.Tylko jak spadnie za bardzo z obrotów to ta turbodzira daje sie we znaki i trzeba redukować.A mamy też zwykłego bez turbo i tam z silniczkiem odpukać ale o dziwo spokój.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ursus C-385 do transportu Dzisiaj, 21:23
  •  

#27 Share pawlus224

pawlus224

    Rolnik z zamiłowania :)

  • Members
  • PipPipPip
  • 1982 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie - LLE
  • Zainteresowania:Ciągniki i maszyny rolnicze czasów PRL-u:)

Napisany 27 grudzień 2009 - 13:26

Ursus C-385 do transportu @330 ursus - mówiąc , że ciągnik jest mułowaty mam na myśli iż nie jest dynamiczny :lol:
ujmę to tak na chłopski rozum : jak masz np. 3p to dajesz "gazu" i ciągnik stęka,jeczy ale szybko wchodzi na obroty (w przypadku np. jazdy z obciązeniem) a 80 dasz mu gazu to zadymi i powoli wejdzie na obroty . Różnica jest taka że 3p jakieś chwilowe przeciążenie np. górka /wzniesienie zbije z obrotów a 80 będzie dymić ale nie odczuje tak tego jeśli będzie już na dość wysokich obrotach .

jak nie zrozumiałeś to pytaj bede dalej tłumaczył :D
dodam ,że w zniwa ciągnąłem 2 przyczepy 4,5t w tym jedna z nadstawkami pełne zboża i pod żadną górkę nie redukowałem ,gdy kiedys 3p na tej samej trasie z jedna przyczepą ledwo wyjezdzał 5 biegiem.

ZAKUPIĘ KOSIARKĘ ROTACYJNĄ FAMAROL 1,65M

WYŁĄCZNIE WOJĘWÓDZTWO LUBELSKIE .


#28 Share 330CUrsus

330CUrsus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 481 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dąbrowy
  • Zainteresowania:Rolnictwo i motoryzacja.

Napisany 27 grudzień 2009 - 13:59

Ursus C-385 do transportu No już wiem o co Ci chodzi. Tylko myślałem że może np. ma ciężko pod górkę i się dusi czy coś.

#29 Share pawlus224

pawlus224

    Rolnik z zamiłowania :)

  • Members
  • PipPipPip
  • 1982 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie - LLE
  • Zainteresowania:Ciągniki i maszyny rolnicze czasów PRL-u:)

Napisany 27 grudzień 2009 - 15:17

Ursus C-385 do transportu nie z tym to nie ma problemu , te ciągniczki najwyżej zakopca jak smok ale nie zdechną :lol:
na moje oko z czegos w takim stanie byłbyś zadowolony URSUS C385 pilnie sprzedam (859196638) - Aukcje internetowe Allegro

ZAKUPIĘ KOSIARKĘ ROTACYJNĄ FAMAROL 1,65M

WYŁĄCZNIE WOJĘWÓDZTWO LUBELSKIE .


#30 Share 330CUrsus

330CUrsus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 481 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dąbrowy
  • Zainteresowania:Rolnictwo i motoryzacja.

Napisany 28 grudzień 2009 - 09:03

Ursus C-385 do transportu No ładny ale troszkę daleko :lol: . U mnie we wsi chłop ma bodajże 902 to zobaczę. A powiedzcie mi na co szcególnego zwracać uwagę? Np. gdzie lubią bloki pękać (jak w C-360 koło pompy) albo poprostu co w nich jest awaryjnego i trzeba sprawdzać.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ursus C-385 do transportu Dzisiaj, 21:23
  •  

#31 Share pawlus224

pawlus224

    Rolnik z zamiłowania :)

  • Members
  • PipPipPip
  • 1982 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie - LLE
  • Zainteresowania:Ciągniki i maszyny rolnicze czasów PRL-u:)

Napisany 28 grudzień 2009 - 12:19

Ursus C-385 do transportu praktyczne na każdym kroku ktoś może cię chcieć oszukać , każda część może być tylko pozornie dobra :lol: ale bez irytacji :D u mnie np. był urwany zaczep (trzymał sie na dwóch śróbach a dwie kolejne miały tylko przyspawane łby żeby wizualnie było widać ze jest ok. -straszne.
Przedewszystkim sprawdz czy wałek kręci, czy podnosnik trzyma jak pali itp. a co do pęknięć to nie wiem gdzie lubią pękać bloki :D koniecznie zajżyj pos podwozie i zobacz czy nie cieknie gdzies nadmiernie olej. sprawdz czy chłodnica nie cieknie ,pompa wodna ,sprawdz poziom oleju przed uruchomieniem silnika. Generalnie to co przy zakupie kazdego ciągnika .385 czy 902 to raczej mało podatne ciągniki na uszkodzenia więc jesli jest cos nie tak to od razu powinienes zauwazyć :D A i nie pytaj własciciela jak ja : "którą dzwignią włącza się wom na 1000obr. " bo tam takiej dzwigni nie ma :D

ZAKUPIĘ KOSIARKĘ ROTACYJNĄ FAMAROL 1,65M

WYŁĄCZNIE WOJĘWÓDZTWO LUBELSKIE .


Podobne tematy