Skocz do zawartości

Zdjęcie

kirowiec-150


3 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Dragonek

Dragonek

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 12 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 grudzień 2009 - 20:54

kirowiec-150 jak zachowują się silnik na niskich jałowych obrotach w innych 150-kach bo w moim na bardzo wolnych ma tendencję do falowania ale przestawienie dźwigni ręcznego gazy o jeden ząbek eliminuje ten efekt, według mojego słuchu to jest tak -jeden ząbek wyżej to za dużo a z kolei jeden niżej to za mało ;)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
kirowiec-150 Dzisiaj, 17:34
  •  

#2 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 23 grudzień 2009 - 23:42

kirowiec-150 Na tym cięgle do dźwigni z ząbkiem nie masz regulacji? jeśli nie przy tej dźwigni, to przy pompie wtryskowej możesz zmienić długość cięgna. To falowanie to taka praca regulatora w pompie wtryskowej.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
kirowiec-150 Dzisiaj, 17:34
  •  

#3 Share Ursus3PGT

Ursus3PGT

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 73 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Witaniów

Napisany 24 grudzień 2009 - 12:08

kirowiec-150 To raczej wszystkie ciągniki mają taki zakres obrotów że falują także nie masz się czym przejmować

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
kirowiec-150 Dzisiaj, 17:34
  •  

#4 Share mates07

mates07

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 maj 2012 - 14:18

kirowiec-150 mam problem z ustawieniem zapłonu w t150k tak ustawiłem że 3 prawe cylindry pracują a 3 lewe nie jaka może być przyczyna braku zapłonu z lewej strony ???

Podobne tematy