Skocz do zawartości




Reklama



Wymiana sprzętu na nowy w ramach gwarancji


  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie
39 odpowiedzi na ten temat

#21 Jarecki21

Jarecki21

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 425 postów
  • 82297
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:dolnośląskie

Napisany 14 styczeń 2010 - 23:19

Generalnie widzę, że tak jak się spodziewałem: nędza z wymianą. To jeszcze jedno pytanie. Zakładamy, że w czasie gwarancji padnie w ciągniku jakiś ważny podzespół, powiedzmy skrzynia biegów. Serwis ładnie naprawia. Czy gwarancja na całą skrzynię powinna biec od początku? Czy jest to regulowane jakimiś przepisami?

#22 HubertOjdana

HubertOjdana

    Rehabilitowany dr.

  • V.I.P.
  • 2019 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 styczeń 2010 - 09:08

Ja tez dorzuce cos od siebie : ojciec kupil gniotownik Rivakka i po 2 tyg intensywnej pracy posypaly sie lozyska trzymajace waly, rura wysypujaca zmielone ziarno tez oderwala sie na mocowaniu, przyjechali sprawdzic co i jak , chcieli naprawaic az w koncu przywiezli nowy. Cala procedura wymiany nie trwala dluzej niz 2-3 tyg

#23 Jarecki21

Jarecki21

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 425 postów
  • 82297
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:dolnośląskie

Napisany 09 październik 2010 - 20:02

Zapytam raz jeszcze: kiedy można domagać się wymiany sprzętu na nowy: po poważnej awarii, przy awarii nie usuniętej przez dłuższy okres?
Proszę pilnie o podpowiedzi, bo zbieram się, żeby jakieś pismo wysmarować.

#24 Lukaszjarm

Lukaszjarm

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1429 postów

Napisany 09 październik 2010 - 20:28

a ja kupilem nowy opryskiwacz i lance pekaly na spawach no i pogielem je cale .
sam spawalem ale sie wkor..em i zglosilem na gwarancji i zarzadalem nowych lanc . nikt nie byl ich ogladac tylko z fabryki zadzwonili co sie dokladnie dzieje i po 2 dniach mialem przywiesc stare lance i odebrac nowe .
nowe byly calkiem inne mocniejsze mialy kompletnie wszystkie weze koncowki i nawet dysze do rsm .
a wymiana ciagnika na nowy w pronarze jest gdy wystapi 2 awarie o wartosci 20 % ciagnika .

#25 hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3294 postów

Napisany 10 październik 2010 - 18:15

Kwestje wymiany reguluja przepisy, jakos nie chce mi sie wierzyć że tak odrazu nowe ciagniki i prasy dają ale to też perwnie zależy od rodzaju awarii i dealera.

#26 lukasz7604

lukasz7604

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 48 postów

Napisany 10 październik 2010 - 20:02

Jaro, gdzie nie kupować nowego Belarusa?

#27 Jarecki21

Jarecki21

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 425 postów
  • 82297
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:dolnośląskie

Napisany 04 marzec 2011 - 22:31

A co w przypadku, gdy maszyna posiada wady konstrukcyjne uniemożliwiające bezawaryjne użytkowanie?

#28 Jarecki21

Jarecki21

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 425 postów
  • 82297
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:dolnośląskie

Napisany 29 wrzesień 2011 - 22:59

Mam jeszcze takie pytania:
1. Jak to jest z gwarancją na elementy wymienione w maszynie na nowe w okresie gwarancji? Okres gwarancji na ten element zaczyna się od nowa? Jak to wygląda, gdy nowy element/część została przez producenta zmodernizowany?
2. Czy jest jakiś bat/paragrafy na gwaranta, który nie chce usunąć wad produktu mimo formalnych zgłoszeń?

#29 LowRider

LowRider

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 989 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 29 wrzesień 2011 - 23:39

Jarecki, jeśli można zapytać to z jaką maszyną walczysz zdaje się od 2 lat??

#30 Jarecki21

Jarecki21

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 425 postów
  • 82297
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:dolnośląskie

Napisany 29 wrzesień 2011 - 23:50

Kverneland NGH401 z siewnikiem Accord M-Drill pro.

#31 kazoo

kazoo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 179 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wlkp

Napisany 30 wrzesień 2011 - 07:12

W tym wydaniu topagrar jest opisane jak przebiegał zwrot pieniędzy za wadliwy rozrzutnik.

#32 Profil usunięty

Profil usunięty
  • Guests

Napisany 02 październik 2011 - 23:25

Z tym rozrzutnikiem to przeboje mieli... w gazecie ta sprawa jest opisana bardzo łagodnie. Dodany obrazek

#33 Sadek

Sadek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2942 postów
  • 8872878
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. Ciechanów

Napisany 03 październik 2011 - 05:42

Przypadek z sąsiedniej wioski.
Jeżeli pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

#34 Jarecki21

Jarecki21

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 425 postów
  • 82297
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:dolnośląskie

Napisany 10 październik 2011 - 22:26

No to znalazłem paragraf:
http://www.kodeks-cywilny.pl/581.html
Zalecam również wszelkie zgłoszenia usterek jak i naprawy dokonywać w sposób formalny. Bo siłę i jakość współpracy z dealerem poznaje się wówczas, gdy pojawiają się problemy, a nie jak wszystko jest ładnie, pięknie....

#35 zizuza

zizuza

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 47 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 wrzesień 2012 - 22:25

Witam ,mama problem z Deutzem AGROFARMEM 410GS jest jeszcze miesiąc gwarancji a od nowości wyświetla się na panelu błąd związany z potencjometrem oraz rozłącza napęd w czasie jazdy.Serwis naprawiał już kilkanaście razy tą usterkę - kalibrowali sprzęgło wymieniali  trzy razy potencjometr,jakieś lewe kable zasilające podłączali właśnie maja go drugi raz zabrać do siebie na wymianę części instalacji.
Mnie już ten wadliwy produkt  irytuje ,a miał być ciągnikiem moich marzeń...
Oczywiście od chyba dwóch miesięcy domagam się wymiany ciągnika na nowy, ale oczywiście sprzedawca nie chce tego uczynić .Przysłał mechanika z Lublina a on też tego nie potrafi naprawić.Błąd T64 który się wyświetla łatwo udowodnić bo jest w komputerze ale przypadłość z rozłączaniem napędu już nie.Serwisant z Lublina(nazwiska i imienia nie podaję żeby ktoś nie miał jakiś pretensji)zapewnia ze SDF dba o swoich klientów i po gwarancji naprawiają usterkę która pojawiała się w czasie jej trwania nieodpłatnie ale ja w te bajki nie wierze.
Jedno jest pewne że zawiodłem się produktem firmy DEUTZ-FAHR a na ich stronie internetowej pisze wyraźnie że zadowolenie klienta jest rzeczą najważniejszą.
Proszę was forumowiczów o radę jak wymóc na sprzedawcy wymianę ciągnika na nowy wolny od wad dodam jeszcze że wymieniano w nim trzy razy wentylatory w kabinie i sprężarkę powietrza po zimie bo miała mikropęknięcie i olej leciał , zbiornik wyrównawczy płynu chłodzącego z decyzji producenta oraz dwa razy pompę hydrauliczną podnośnika a i tak pług obrotowy 4 na kołku czyli taki średniej ciężkości ok 1100-1200 kg ledwie podnosi jak jest rozgrzany olej.Czyli krótko mówiąc to prawie nowy a szrot.

Edytowany przez zizuza, 07 wrzesień 2012 - 22:33.


#36 Jarecki21

Jarecki21

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 425 postów
  • 82297
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:dolnośląskie

Napisany 07 wrzesień 2012 - 22:38

Jeżeli masz całość wymian udokomentowaną to proponuję:
1. Ostateczne pismo do dealera z żądaniem zwrotu pieniędzy.
Jeżeli się nie zgodzi to:
2. Poszukaj jakiegoś rzeczoznawcę, który by poprowadził sprawę, najlepiej z polecenia.
3. Zainteresuj sprawą prasę rolniczą (Top Agrar itp.)

#37 zizuza

zizuza

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 47 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 wrzesień 2012 - 23:02

dzięki - Jarecki21.
Zwrot pieniędzy nie wchodzi w grę bo ciągniki  mocno podrożały od kwietnia 2011 bo wtedy zamawiałem  u dealera,a poza tym kupowałem go na PROW a sami wiecie jakie w ARMiRze jest tempo rozpatrywania wszystkich zmian..
Jak do końca gwarancji nie naprawią to zadzwonię do Poradnika Rolniczego może się zainteresują sprawą.
Gdyby to u Niemca czy Francuza tak się posypał to od razu by wymienili i pewnie sprzedali Polakowi jako po pokazowy bez gwarancji pełno takich na allegro ale klient pierwotny był by zadowolony.

Edytowany przez zizuza, 30 październik 2012 - 18:32.


#38 Sadek

Sadek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2942 postów
  • 8872878
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. Ciechanów

Napisany 08 wrzesień 2012 - 19:12

Możesz jeszcze szukać pomocy u Rzecznika Praw Obywatelskich, w sieci znajdziesz gdzie się znajduje dla twojego miejsca zamieszkania.
Jeżeli pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

#39 krzy

krzy

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 1 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 wrzesień 2012 - 14:09

witam, mama ten sam problem co zizuza.w lipcu tego roku kupiłem agrofarma 410 i od nowości wyswietla mi sie bład t 64.serwisant wymienił mi już 2 potencjometry i błąd nadal jest.podczas trzeciej próby usunięcia błędu serwisant zadzwonił do fabryki w Lublinie i powiedzieli mu że to wina użytkownika.okazuje się że zbyt długo trzymam pedał sprzęgła.bardzo mnie to ubawiło no  bo w końcu do czego on jest.zastanawiam się co będzie jeśli założę do niego tura gdzie pedału sprzęgła trzeba używać non stop.jeszcze nie poradziliśmy sobie ze wspomnianym sprzęgłem a już pokazują się nowe usterki.od jakiegoś czasu rozłącza mi napęd i niby mam wrzucony bieg i załączony rewers a ciągnik jest jakby na luzie.komplenie nie wiem o co w tym chodzi a i serwisant próbuje pomóc ale nie wie co z tym zrobić.może ktoś wie coś na ten temat

AgroFoto

  • Reklama AgroFoto
  •  

#40 st220

st220

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 834 postów
  • 5246749
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie

Napisany 15 wrzesień 2012 - 14:40

Kilka lat temu sąsiad kupił belownicę która ciągle się psóła to fabryka wymieniła na nową i sąsiad był bardzo szczęśliwy do czasu aż po spawie się nie zorientował że to ta sama tylko na nowo pomalowana i odpicowana ;[





Zobacz także