Skocz do zawartości

Zdjęcie

6630 - kilka pytań.


64 odpowiedzi na ten temat

#21 Share LowRider

LowRider

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 989 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 20 grudzień 2009 - 10:44

6630 - kilka pytań. Silnik 4-zaworowy ma jedną niepodważalną zaletę w stosunku do silnika 2-zaworowego w JD- mniejsze zużycie paliwa :unsure:

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
6630 - kilka pytań. Dzisiaj, 06:58
  •  

#22 Share marcin200711

marcin200711

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 133 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 grudzień 2009 - 12:34

6630 - kilka pytań. Jeszcze są jakie róznice kabina wiadomo całkiem inna.ale premium ma wszystko masywniejsze.podnośnik 6630 51.0kN 6630P 74.2kN
6630p 100 kilo cięzszy;d a po nowym roku 500 kilo cięższy niz teraz.Ale nie wiem dlaczego.
i oczywiście silnik 6630 zwykły silnik pije zawsze duzo.Premium ma silnik 4 zawory na cylinder przez co ma większy moment obrotowy i mnie j pali. w dodatku inteligentne zarządzanie mocą tzn ma turbo o zmiennej geometri łopatek.przez co gdy potrzebujemy przy wom albo w transporcie mozemy mieć 25 koni więcej zalezy to od modelu.
poprostu Premium jest stworzony dla ludzi których stać. jagbyście wyposazyli tak john deere jak fendt to john deere będzie drozszy. Dlatego nie rozumiem ludzi ze najezdzają na fendta bo drogi inne ciągniki wyposazymy tak samo wysoko i tez podobnie będą kosztować.
a

#23 Share yarecki12

yarecki12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 974 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dolnośląskie

Napisany 20 grudzień 2009 - 12:57

6630 - kilka pytań. Opony lepiej wziąć lepszej marki. I nie ma opon firestorm , tylko firestone, mamy takie w jednym ciągniku.
Bierz opony szersze i lepszej marki, a jak nie to szersze tej samej marki. Co do tuza przedniego, to bierz, my przez brak tuza po 3 sezonach wymienialiśmy przednie opony w ciągniku który dużo jeździł w transporcie - koszt 10 000, za tyle masz tuza.

#24 Share marekgizio

marekgizio

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 694 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 grudzień 2009 - 09:33

6630 - kilka pytań. Co sądzicie o tak zwanych okazjach z allegro? Na alegro są ciągniki roczne lub dwu letnie z symbolicznym przebiegiem, opony wyglądają jak nowe, Ciągniki Premium zn full wypasie po 100-150tyś zł taniej niż w polsce nowy.
Cenoowo to wychodzi tak że można kupić w polskim salonie np: 6630 comfort za takie same pieniadze na allegro 6830 Premium z przebiegiem ok 1000Mth. Podejzewam ze wszystkie ciągnki sa z angli i bez sprężarki, ale podobno i tak te które ida na polskę to na początku nie mają sprężarek i montują sprężarki polskie.
Opłaca się interesować takim ciagnikiem czy lepiej kupić słabszego w polsce. Podejżewam ze jakość wykonania jest taka sama.

#25 Share b0gdan

b0gdan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3102 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. chełmski

Napisany 21 grudzień 2009 - 10:46

6630 - kilka pytań. trzeba bardzo dokładnie przeanalizować wyposażenie, bo premium , premium może byc nie równe i jak się je doposaży do poziomu z Polski okaże się, że cena nie jest tak korzystna. Sprężarki i cała pneumatyka np. w MF dokładana jest w Polsce

#26 Share marekgizio

marekgizio

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 694 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 styczeń 2010 - 10:04

6630 - kilka pytań. Czym różni się model 6830 od 6630 poza większa mocą? Chodzi o wyposażenie standardowe obu ciagników w Comforcie. Narazie wiem że 6830 ma większy zbiorik paliwa (250l, chyba jest inna przekładnia (20/20) a w 6630 (24/24), wydajnośc pompy w 6630 to chyba 81l a 6830 to 110l, podnośnik ma większy udźwig, chyba też 6830 jest cięższy i ma w standardzie szersze opony.
Może ktoś potwierdzić czy to prawda i czy warto dołożyć do 6830 i ile?

#27 Share es8

es8

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 279 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wrocław

Napisany 24 styczeń 2010 - 20:26

6630 - kilka pytań. http://www.deere.pl/...agniki_1008.pdf

Ja bym się bardziej kierował tym, czy potrzebuję ciągnik prawie 150 konny czy 140. Interesowałeś się może jaka jest różnica w cenie?

6830 jest ciągnikiem do cięższych prac polowych, a 6630 jest bardziej uniwersalny.

#28 Share marekgizio

marekgizio

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 694 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 styczeń 2010 - 21:41

6630 - kilka pytań. es8 -->

6830 jest ciągnikiem do cięższych prac polowych, a 6630 jest bardziej uniwersalny

Bez względu na jakie moce patrzec to różnica miedzy nimi to tylko 10KM to nie tak dużo żeby tak ich rozgraniczać.
6630 tak naprawdę ma jakieś 125KM a 6830 ma 135KM. To prawie to samo.
Ciagnik ma pracować głównie z pługiem 4x50, agregatem uprawowo siewnym 3m, transporcie z dwiema przyczepami 10t, 3m agregatem ścierniskowym i 7,5m agregatem uprawowym biernym. Masa i wymiery też są praktycznie takie same, wychodze z założenia że te 10KM wiecej to ciagnik bedzie miał trochę lżej i mniej spali. Różnica w cenie to ok 10tyś zł. Dokładnie to trzeba liczyć z cennikiem bo 6830 ma kilka pierdółek więcej niz 6630 w którym i tak musiał bym to dokupić. Był u mnie parę dni temu przedstawiciel handlowy z JD i powiedziałem że mam do wydania na traktor i pług 300tyś netto. Pług musi byś 4 obrotowa z Vario od 30-50cm na korpus, a Jd to 6630 albo 6830, ważne żeby miał TLS, przedni TUZ, zaczep przesywany, większy zbiornik ,miękki stołek, opony michelin p540/t650. Jak sie w kasie nie zmieszcze to dokładam z własnej do 6830 ale ważne jest żeby było to blisko tych 300tś netto i jak twierdził niepowinno być z tym problemu, bede też kompinował żeby diler ściagną mi resztę potrzebnych maszyn mimo że nimi nie handluje.

#29 Share Piotrekkk

Piotrekkk

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 97 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 08 luty 2010 - 21:41

6630 - kilka pytań. Zastanawiam sie nad kupnem 6630 comfort. i mam kilka pytań.. Czy ktoś go posiada i jakie ma o nim opinie

#30 Share JohnD6830

JohnD6830

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 25 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 luty 2010 - 00:07

6630 - kilka pytań. do marekgizio
mam john deera 6830 od ponad roku masz racje jest to ciągnik bardziej do ciążkich prac umnie chodzi z 4 skibowym vari-masterem z nastawą do 4x50cm niemiał z nim nigdy problemów a nie forsuje go na ubroty chodzi na 1700-1800 obr od 6630 w brew pozorom ma sporo różnic jest ciężejszy i mocniejszy sprawdzałem po kupnie w katalogu części to między 6930 a 6830 nie ma prawie róznic dosłownie kilka części ale między 6630 a 6830 to już co innego ma inny przedni most podejrzewam że mocniejszy więcej tarczek w sprzęgle skrzynia biegów tez jest wzmocniona i bardziej podobna do wiekszej serii 7x30 oczywiscie tych mniejszych robionych w niemczech co do pompy też sie zgadza ma pompe 110 litrów ale róznica od mniejszej jest o wiele wieksza bo jest to pompa tłoczkowa o zmiennej wydajności a nie jak w mniejszych zębate o stałym wydatku pompa ta zmniejsza na pewno zużycie paliwa bo pompuje tylko tyle oleju ile potrzeba cały podnośnik jest większy bardziej jak z 200 konnje maszyny, no i obroty nominalne 2100 o 200 niższe od mniejszych modeli co daje przy transporcie przy 1900 obrotów/min około 37 km/h a to prawie jak opcja ekoshift(nie dostępna zresztą w Comforcie) na pewno tls to przydatna rzecz teraz żałuje że nie posiadam, ciagnik jest troche żle wyważony za mała masa na przodzie bez obciąznika na przednim tuz-ie przy 2-tonowym agregacie podrywa przód dodatkowe 600 KG jakie posiadam pomaga ale przy przejazdach i tak buja musze pomuśleć o czymś większym.
jak byś miał jakieś pytania to pisz chętnie pomogę

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
6630 - kilka pytań. Dzisiaj, 06:58
  •  

#31 Share marekgizio

marekgizio

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 694 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 luty 2010 - 20:10

6630 - kilka pytań. Dzięki za info. Ja bede miał agregat uprawowo siewny amazone który pusty waży 2500kg + 600kg zboża to ponad 3t. Dlatego chcę zamiast obciążników na przód TUZ i sam zrobię skrzynię z betonem o masie 1-1,5t. Sam TUZ waży z 200kg no i masa ciężaru będzie dalej niż ciężarki na ramie, powinno być dobrze, no i szybko mogę odczepić balast i go nie wozić cały czas.
Początkowo chciałem 6630 ale 6830 bardzo się różni, a różnica w cenie to jakieś 7000zł wiec tyle co nic.

Chcę koniecznie kupić inne ogumienie. Najlepiej coś michelina. Ostatnio myślę o XeoBib. Nie znam dokładnej ceny dopłaty do tych opon ale to chyba najdroższe jakie są.
Jestem ciekaw jak to tak naprawdę jest w porównaniu do standardowych opon michelina. Czy warto dopłacić?
Podobno mniej gniota ziemie co jest dla mnie ważne bo chcę siać od razu po orce. I jak radzą sobie na bardzo mokrych ziemiach, czy ciągnik zdecydowanie mniej się topi i czy mają tedencje do samo czyszczenia czy się obklejają błotem (orka na mokrej glinie z resztkami kukurydzy).
I czy jest naprawdę oszczędność 10% paliwa dzięki mniejszemu poślizgu.

PS. Dziś kosiłem kukurydze (nie sam i nie u siebie).

#32 Share JohnD6830

JohnD6830

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 25 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 luty 2010 - 23:06

6630 - kilka pytań. No to ciężki ten agregacik co do przedniego tuz to waży trochę ale trzeba odjąć 100 kg podstawy obciążników którą zdejmują przy mątażu TUZa a co do balastu z betonu to trochę bedzie duży bo to jakieś pół metra sześciennego betonu nie wiem jakie masz ziemie ale ja właśnie kombinuje na przód zapiąć wał na razie kołeczkowy dwó rzędowy bo taki mam a potem może cambell albo croskil z włóką sprężystą to niezły obciążnik około 1 tony a koszty też nie takie duże jakieś 10-13 tyś a masz wyrównaną ziemię i rozbite większe bryły, koła nie robią takich głębokich kolein bo idą po zagęszczonej już ziemi a ciągnik wtedy jest lżejszy jak jedziesz po polu i oczywiście to czego żadna amortyzacja nie zastąpi nie jedziesz już po skibie więc nie skacze tak ciągnik.
co do opon to popatrz tu
http://configurator.deere.com/germany
co prawda to nie ceny dla polaków ale myśle że to czego tam nie ma na wyposarzeniu dodatkowym to i u nas nie da sie zamówić...
trochę szersze opony mogły by być ja mam CONTINENTAL 520/85R38 i nie narzekam w normalnych warunkach sie nie wiele poślizguje w pługu nawet blokady nie trzeba załączać a za szerokie opony to tez nie za dobrze mam k-150 i jak wyło wielkie błoto po buraczysku to tylko płynoł po tym błocie zamiast je wyciskać spod opony.
O bajkach z 10% oszczędnością to raczej nie warto gadać realnie to 2 no może w bardzo złych warunkach jakieś 3% różnicy i to pewnie w porównaniu do najgorszych opon na rynku

Edytowany przez robertbara, 19 luty 2010 - 18:37.
Cytowanie poprzedniego posta


#33 Share marekgizio

marekgizio

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 694 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 luty 2010 - 09:02

6630 - kilka pytań. Ten artykuł o Xeobib czytałem http://www.michelin....=17112004153050
a tu o budowie opony http://www.agromecha...&kate=1&arty=1

#34 Share Yankes

Yankes

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 24 postów

Napisany 21 marzec 2010 - 09:35

6630 - kilka pytań. Jak jest z zmianą biegów JD 6630 comfort bo dźwignia jest wg. mnie dość daleko

#35 Share JohnD6830

JohnD6830

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 25 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 marzec 2010 - 13:05

6630 - kilka pytań. dzwignia wydaje sie daleko ale jak dla mnie jest ok biegi troche ciężko wchodzą (szczególnie grupa A) serwis mówił że z czasem będą lepiej chodzić ale to nie jest wielki problem bo w czasie pracy raczej operuje sie półbiegami

#36 Share beret1990

beret1990

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 345 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 maj 2010 - 15:12

6630 - kilka pytań. panowie ja kupiłem 6830 2 tyg temu, czekam teraz na realizację i różnica przede wszystkim miedzy 66 a 68 jest taka że 68 jest na ramie rodziny 7030 więc o wiele mocniejszej, zwolnice są większę, mocniejsze, tuz o innej geometri i ciągnik ogólnie jest masywniejszy, z daleka są identyczne ale kiedy się podejdzie bliżej to widać różnice między 66 a 68, teraz mają podniesioną moc bo 6830 ma 145 km ja do mojego dołożyłem TLS, 4 PARY ZŁĄCZY HYDRAULIKI, JEDNO Z PRZODU, PRZEDNI TUZ, GRZAŁKĘ DO BLOKU I PALIWA I CIĘGŁO HYDRAULICZNE, wyszło dokładnie 10tyś więcej od 6630 ale warto,zupełnie inna klasa maszyny i na pewno bardziej wytrzymała;]
OCHOTNICZA STAŻ POŻARNA MIELESZYN KRS 0000079471
Mnichowo 62-200 Gniezno NIP: 784-21-28-827 REGON: 634278428 Z DOPISKIEM OSP MIELESZYN(tylko wtedy Twoja pomoc trafi do OSP Mieleszyn)PODARUJ SWÓJ 1% PODATKU Pomóż nam ratować ludzkie życie.
BS 0/G 96 9065 0006 0000 0000 6725 0001

#37 Share FFTH

FFTH

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 28 postów

Napisany 03 listopad 2010 - 23:02

6630 - kilka pytań.

Niewiem co by mu szkodziło wciskać mi droższy ciągnik. W końcu od droższego ma większa premię.
Wypytał co chce nim robić, jakimi maszynami i na ilu ha. Doradził że Premium ma inną kabinę (chodzi szczególnie o inną konsolę) oraz silnik 4zaworowy z nadwyżką mocy. Jak już pisałem tej nadwyżki mocy nie wykorzystam w moich warunkach (pola i sprzet) Więc to już nie jest dla mnie ważne, jeśli chodzi o kabinę to mój kolega ma 6830 premium a drugi 6620 SE i owszem ta w 8630P jest ładniejsza w środku ale ja planuję wykorzystywać ciagnik w roku 100 godzin więc niesadze zeby elektrohydraulicznie sterowane zawory (za dopłatą w Premium) czy trochę inna konsola miały dla mnie znaczenie) Premium też ma więcej oświetlenia na kabinie ale nigdy nie było potrzeby żebym musiał robić po nocach to z nowym sprzętam tym bardziej.
Resztę rzeczy które ma Premium można dokupić do Comforta. Więć mogę lepiej skonfigurować traktor na to co jest mi potrzebne.
Najchętniej też bym wolał półbiegi pod oddzielna wajchą taj jak jest w 6620SE a nie pod przyciskiem jak w Premium.
Moze jak ktoś robi na 500ha wszystkie pracej jednym ciągnikiem to lepsze wyposażenie ma sęs ale na moich 40ha + 40ha usług + 40ha dobranych zaraz po zakupie ciągnika to chyba nie.
Mój kolega ma tylko 6610 i 6620 oba SE i obrabia 300ha. Miał przez chwilę 6920S Premium z skrzynią bezstopniową i się szybko pozbył, bo woli pewny ciągnik bez elektroniki niż ciągle pod strachem robić czy coś nie siądzi na środku pola jak trzeba szybko robotę zrobić.

Jestem zdecytowany na 6630 Comfort + TLS + TUZ + 540/650 Michelin + kilka naprawdę potrzebnych dodatków jak wiekszy zbiornik na paliwo.




Mądry wybór.
Ja też bym premiuma nie wybrał, szkoda kasy.

Napisz mi tylko jak się sprawuje Twój 6630 cf proszę.

Pozdrawiam !

#38 Share atomik

atomik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1828 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łódzkie

Napisany 05 listopad 2010 - 09:17

6630 - kilka pytań. słusznie
wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania
dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy
jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

#39 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 05 listopad 2010 - 11:38

6630 - kilka pytań. Heh przy pewnych opcjach dobranych do Comforta, bardziej opłaca się wziąć Premium. :unsure: Moim zdaniem Comforta można wziąć jak komuś zależy wyłącznie na mocy, a wyposażenie go specjalnie nie obchodzi. Drugim przypadkiem jest niskie roczne wykorzystanie ciągnika, jeżeli natomiast ciągnik ma dużo pracować to zdecydowanie Premuim. Dodany obrazek

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
6630 - kilka pytań. Dzisiaj, 06:58
  •  

#40 Share John6930P

John6930P

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 63 postów

Napisany 05 listopad 2010 - 22:57

6630 - kilka pytań. moim zdaniem wersja comfort jest dla tych którzy nie przepadają za elektroniką i tez dla tych którzy wola trochę zaoszczędzić i kupić do ciągnika maszyny

Podobne tematy