Skocz do zawartości

Zdjęcie

Zatarty, czy nie?


8 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Dawi77

Dawi77

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 grudzień 2009 - 19:04

Zatarty, czy nie? Witam
Od pewnego czasu mam same problemy z sześćdziesiątką. Na początek ropa dostawała się do oleju, więc wymieniłem filtry, końcówki wtrysków, pompa poszła do regeneracji. Ciągnik stoi na polu i przed mrozami zapomniałem spuścić wode z chłodnicy. Po zalaniu gorącą wodą poszedł korek z 4 głowicy. Odkręciłem odrazu wszystkie głowice, powymieniałem uszczelki i nabiłem nowe korki. Spostrzegłem że na trzecim cylindrze są 3 rysy. Zdjęcia: Wrzuta.pl - IMAGE_103
Czy musze go wymienić? Dodam że pod głowicą widać jakby pierścionek o nią bił, lecz nie wiem czy wcześniej tego nie było.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zatarty, czy nie? Dzisiaj, 01:07
  •  

#2 Share sebe1033

sebe1033

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2082 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmia

Napisany 13 grudzień 2009 - 20:09

Zatarty, czy nie? mocno porysowany to nie jest tylko zdjęcie niewyraźne powinno się dogładzić samo tylko wyjmuj tłoki wszystkie i sprawdź pierścienie pewnie popękane stąd rysy (zatarcie to to nie jest )

#3 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 13 grudzień 2009 - 20:58

Zatarty, czy nie? Potwierdzam, to nie jest zatarcie. Rysy do 0,2mm mona spolerowywać.

#4 Share rafal13113

rafal13113

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 644 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:wszystko co piękne

Napisany 13 grudzień 2009 - 21:58

Zatarty, czy nie? takie rysy to normalka jak cylindry nie były dawno zmieniane pierścień trze o tuleję i nigdy nie będzie idealnie równo zbierało

#5 Share Dawi77

Dawi77

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 grudzień 2009 - 17:32

Zatarty, czy nie? Dzięki z odpowiedzi. A czy trzeba szlifować, lub planować głowice? Zdjęcia: Wrzuta.pl - IMAGE_118
Musze jeszcze ustawić zawory. W którym sówie ma być tłok w czasie ustawiania?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zatarty, czy nie? Dzisiaj, 01:07
  •  

#6 Share GoRAL1

GoRAL1

    mlody rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 2478 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 grudzień 2009 - 19:54

Zatarty, czy nie? Przynajmniej tego jednego tłoka trzeba wymontować i sprawdzić pierścienie

#7 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 14 grudzień 2009 - 20:23

Zatarty, czy nie? Tzw GMP, tj. koniec sprężania i początek zapłonu, czyli u samej góry, oba zawory zamknięte. Komora mocno podziobana, na pewno nie zaszkodzi, bo wygładzi komorę i zniweluje ewentualne skrzywienia. Jeśli nie zdecydujesz sie na planowanie, to przynajmniej zagłaskaj trochę wystajace krawedzie tych "rowów".

#8 Share Rafal29

Rafal29

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 126 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie
  • Zainteresowania:mechanika, dobra książka

Napisany 14 grudzień 2009 - 20:45

Zatarty, czy nie? Radziłbym ci wyjąć ten tłok bo to chyba resztki pierściena biły o głowicę.Jeśli masz filtr powietrza z metalowej siatki to też sprawdż, może zaciągać te druciki.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zatarty, czy nie? Dzisiaj, 01:07
  •  

#9 Share GoRAL1

GoRAL1

    mlody rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 2478 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 grudzień 2009 - 20:49

Zatarty, czy nie? Moim zdaniem będą tam ubytki pierścieni

Podobne tematy