mon21051

Kombajny Deutz-Fahr M770 M750 M600

Polecane posty

Renault85-15TX    190

Powinno pisać na korku wlewu co wlać jeśli nie pisze to jakiś inny płyn wlej byle się mieszał z innymi chyba że coś widać płynu to dobierz po kolorze.
Wszystko pasuje mieć z części zamiennych ale przecież nikt nie kupuje na zapas, to prosty kombajn i tam w sumie nie ma się co psuć.


Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek17b    0

Koledzy chyba przesadziłem ze smarowaniem wariatora możliwe że smar dostał się na paski i przez to na 3 biegu pod górę nie chce przyspieszać? Ewentualnie czym do odtłuscic żeby nie zrobić krzywdy paską?
I drugie pytanie jak dokładnie mają być naciągnięte te pasy jezdne i w jakiej pozycji wariatora ich napinać?
Kolejna sprawa to lożyska bębna młócącego dzisiaj kosiłem 2 godz i sprawdziłem lożyska na końcu i były dosyć ciepłe nie gorące ale mocno ciepłe i nie wiem czy to oznacza ich koniec powoli i trzeba wymienić czy jeszcze poczekać?
I jak ewentualnie zabrać się za ich wymianę i czy dużo to roboty?

Edytowano przez piotrek17b

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    701

Jeśli jest smar na pasie to należy go usunąć. Możesz to zrobić na różne sposoby, szmatka i płyn do naczyń, nafta lotnicza lub po prostu benzyna ekstrakcyjna ( nie zwykła ). Czy pas się przez to ślizga, to zależy ile tego smaru jest, ogólnie nie powinien ale wyczyść pas i koła to zobaczysz:)

Naciąg pasa, z teorii to 1% poślizgu, z praktyki to robisz tak: uruchamiasz silnik, ustawiasz przekładnię w połowie, gasisz silnik i sprawdzasz naciąg - prawidłowy ok 1,5-2 cm ( tak się sprawdza w Bizonie i tu będzie podobnie ).

Łożyska mogą być ciepłe, z teorii ok 30* więcej niż temp. otoczenia, z praktyki to powinno dać się dotknąć obudowy - jeśli parzy i masz bąble to musisz wymienić łożysko lub czasami zmniejszyć naprężenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek17b    0

Witam
Pilna awaryjna sytuacja środek żniw kolejki ludzi pod domem Koszenie jeszcze pewnie z tydzień a w moim kombajnie leje się olej w miejscu łączenia się silnika z przekładnią kontową.
I teraz pytanie z kąd?
Z wału silnika simering puścił? Ewentualnie jak go wymienić czy po zdjęciu przekładni wyjdzie na zewnątrz? Leje się tak ok 100ml na godzinę pracy. Czy zostawić to narazie i dolewać i ogień a po zniwach się z tym bawić?
Proszę o w miarę szybką pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Koluś458    0

Witam. Od niedawna posiadam Kombajn Deutz Fahr m-750. Problem polega na wyrzucaniu owsa ze słomą. Co może być przyczyną? Próbowałem ustawiać wiatry ale bez skutku, rafa całkowicie otwarta.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Koluś458    0

Dolne sito ma otwory o wielkości około dwudziestogroszówki. Mam jeszcze jeden problem. Pod górkę zwalnia tak jakby nie miał siły. Może winny jest pasek?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek17b    0

Otwory zmierz suwmiarką dokładnie. A już widzę że masz za duże sito. Ja mam otwory 9mm i jest ok do przenicy i do owsa. Co do zwalniania albo paski za mało naciągnięte albo za dużo posmarowałes wariatora i paski slizgają od smaru sam tak ostatnio zrobiłem heh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Ogólnie jak zobaczysz że Ci kiepsko docina, a kosę masz dobrą. Teoretycznie to jako zużyte wg. producenta są jak mają "ileś tam" luzu między płaskownikami góra-dół ale jak kiedyś pomierzyłem to zamienniki były tak robione, że już jako nowe w tej normie się nie mieściły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek17b    0

A może przez to nie chce mi kosić zieleniny i chwastów że nie mam tam założonych rolek prowadzących kosę jak w oryginalnym schumacherze? Bo czyste grube zboże kosi super. Najgorzej jak zachwaszczone albo bardzo drobna i cienka słoma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Też nie mam żadnych rolek czy docisków. Jedynie przekładnia, kosa i bagnety i problemu nie ma tylko wszystko prawie nowe. Jak bardzo chwastów i jeszcze rosa złapie to już musi być idealnie z kosą i bagnetami bo to się gorzej kosi. Jak nożyki będą chodzić w powietrzu to tak będzie nie kosić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek17b    0

Zmierzyłem luz między bagnetami i tak średnio jest ok 6mm a Nowe mają podobno od 3.8 do 4.2 także pewnie bagnety będę musiał wymienić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

U mnie co niektóre nawet do 1 cm miały i kosiło. 6 mm to nie tak strasznie dużo. A kosę jaką masz? Nożyki są prawidłowo na przemian góra/dół? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek17b    0

Tak na przemian są i żyletki w dobrym stanie. U mnie czystą pszenicę też kosi super Ale np gęsty owies to masakra. Kosa tak strzela jak by zaraz miała odpaść

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafik87    16

Koledzy jak odblokować napinacz łańcucha młocarni? Chcę łańcuch bardziej napiąć i nie wiem jak ruszyc ten napinacz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Toru    15
W moim m770 żyletki są w jednej linii ząbkami do góry, jest na nich napis FAHR. Muszę też już wymienić bo się gładkie robią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    701

Wymień cały komplet na bizonowkie ze stalkami i będziesz miał problem z głowy, tylko przy wymianie bagnetów musisz wymienić wszystkie.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafik87    16

Witam, jaka moze byc przyczyna ze ten czujnik filtra powietrza sie zatyka jakims paproszkiem od srodka i piszczy. W zniwa mi sie to zdarzylo z 5 razy. Musialem go wykrecac i przedmuchac i potem bylo ok i juz nie piszczał. Czy to moze byc wina filtra powietrza ( filtr byl wymieniany 3 sezony temu)  czy może wymienic ten czujnik na nowy?

IMG_20181002_172622.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    701

Jest to czujnik podciśnieniowy, mierzy podciśnienie jakie panuje w układzie dolotowym w  którym nie ma miejsca na żadne pyły, czy inne brudy. Jeśli masz tam jakiś syf to wyczyść i zmień filtry ( masz dwa filtry, wstępny duży i dokładny mniejszy ). 

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TetraMolowy    0

Witam mam pytanie. Czy jest tu ktoś kto wyjmował kosz sitowy z pod śewaczem z kombajnu fahr m750? Nie wiem jak się do tego zabrać łatam go od środka ale to starcza na krótko a nie niedługo sit nie wsadzę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomaszek83    3

Panowie w wysokim pszenżycie mam problem z zatrzymywaniem się zboża przed podajnikiem  ślimakowo palcowym. Zboże po ścięciu nadal stoi i gromadzi się przed podajnikiem . Jak ustawiacie motowidła (heder)  do takiego zboża ( blisko - daleko)? Kombajn m770. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kuba93711
      Witam. Zakupiłem kombajn Deutz Fahr 35.70 i doprowadzam go do ładu. Czy ktoś się orientuję jak rozwiązany jest czujnik obrotów silnika? Obroty młocarni już ogarnąłem i pokazuje na głównym zegarze. Jest żółty przycisk z narysowanym zegarem i jak go wcisnę to wskazówka opada, a jak drugi raz wcisnę to spowrotem pokazuje obroty młocarni. Mam ciągnik MF 3635 i tam podobno obroty silnika czyta alternator, a tu nie wiem, jest niby sporo kabli idących do alternatora ale czy tu szukać przyczyny? Liczę na waszą pomoc Panowie. 
    • Przez Pablo8484
      Witam
      Mam problem z odpalenniem silnika dehtz 1012. Motor kreci, paliwo idzie z filtra na pompe. Nie odpala. Sprawdzilem cekwe gaszeniowa, dziala poprawnie. Listwa tez przesuwa sie lekko. Odkrecilem rurki na wyjsciu z pompek i tam nie ma paliwa, na żadnej. Czy mogło sie cos przyciac? Raz na jakis czas uda sie odpalić i wtedy wszystko chodzi bez zarzutu. 
    • Przez PIorr
      Witam. przychodzę do was z problemem, wymieniałem sprzęgło, pompe hydrauliczną, pompę od powershiffta, uszczelniacze we wzmacniaczusprzęgła. I sytuacja wygląda tak że podczas ruszania do przodu musze wcisnąć sprzegło przełączyc rewers na przód i poczekać z 1-2 sek aż przezuci kierunek jazdy, aby pojechać do tyłu muszę wykleszczyć bieg wcisnąć sprzęgło przełączyc kierunek jazdy puścic sprzegło poczekać 1-2sek aż przeżuci i dopiero wrzucić bieg, druga sprawa to po wymianie sprzęgła pół biegi działały dobrze zostały wymienione pompy i zastałem brak jakiegokolwiek pół biegu. podesłał by mi ktoś gdzie pomierzyć ciśnienia oleju na poł biegach? 
    • Przez Szumacher
      Witam 
      Niedawno zakupiłem kombajn Deutz Fahr 1322H i nie wiem do czego służy załączona na zdjęciu konsola. Może ktoś z was ma coś takiego i podpowie do czego to służy?
      Pozdrawiam
       

    • Przez Krzysiek_case
      Witam Czy ktoś testował zestaw klimatyzacji i ma zamontowany u siebie? https://allegro.pl/oferta/klimatyzacja-do-kombajnu-deutz-fahr-35-80-33-60-6722568472 Przymierzam się do montażu tej klimy do Deutz Fahra 33.60
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj