Zaloguj się, aby obserwować  
KIbul

napędy sie zgrywają??

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
KIbul    0

Witam.Mam zamiar założyć do zetora koła tył 16.9-28 przód 12.4-24 ,czy napędy będą się zgrywać?

Nie wiecie gdzie mogę dostać tylną szybę do zetora 7245?Pomóżcie :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asior14    11

co do kół to nie wiem ale szybę to zależy do jakiej kabiny ale na allegro będzie ja do swojego zetora kupiłem w "Agroma olsztyn"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Markus    27

Czemu chcesz założyć 16.9-28, a nie wyższe??

Mam właśnie u siebie taki rozmiar i czasami zastanawiam się nad wyższymi.Przód z tyłem nie najlepiej się zgrywa przy włączonym 4x4. Gdy np. jadę i załączę 4x4 ciągnikiem tylko zatrzęsie i gwałtownie przyśpiesza, gdy chce go wyłączyć mam małe problemy z rozłączeniem. Musze użyć dużej siły. Raczej bym nie polecał ciągnik jest wolny 22km/h max

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    33

Wydaje mi się że już kiedyś wypiywałem, ale niech tam:

 

11,2/10-24

16,9/14-28

 

11,2/10-24

16,9/14-30

 

11,2/10-24

12,4/11-36

 

12,4/10-24

13,6/12-36

 

12,4/11-24

16,9/14-34

 

Oto dopuszczalne konfiguracje rozmiarów kół dla Zetora 7245 przepisane z orginalnej fabrycznej instrukcji obsługi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KIbul    0

Ja mam tą kabinę z tymi 2 lampami z przodu a z tylu nie ma lamp ? a czy na tych kołach się napędy zgrywają? szukam na allegro i nie ma takich kół 30

A jak się ciągnik zachowuje ,bo u kolegi przód tak jak by zrywała co jakiś czas.? :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    33

kolego @Kibul proszę Cię sformułuj poprawnie swój post bo na razie to wynika z niego że pytasz się forum jaką masz kabinę i ewentualnie inne dziwne rzeczy :blink: Konkretnie o co chodzi?

 

A co do zrywania u kolegi to powód może być inny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

Co do szyby to zmierz wymiary i idź niech ci gdzieś dotną i sobie załozysz.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KIbul    0

A jakie mogą być powody tego zrywania? u mnie na 2 biegu co s stuka w skrzyni czy to będzie tryb od dwójki? Jak tak to jak się dostać do skrzyni żeby go wymienić ,i jaki to jest koszt?Może ktoś już zmieniał ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    33

Czy ten Twój Zetor nie był czasem sprowadzony z Anglii? Znasz jego historię, bo to może mi pomóc w diagnozie tego zrywania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3035

szyba kolo 100 zl [po 5 rozbitej zrezygnowalem,zalozylem plekse i tez pekla]powinna byc w kazdym wiekszym sklepie-zapamietaj tylko czy na 4 czy 5 dziur.

zrywa kolami-mozliwe ze krzyzaki przednich kol do roboty lub lozyska i kamienie zwrotnic do wymiany,podnies na windzie poruszaj mocno i zobaczysz co sie dzieje.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nozyk8508    24

jesli padło ci koło na górnym wałku to wystarczy rozpołowic od tylnego mostu i koło wymienisz a jesli na dolnym wałku to trzeba rozpołowic od tylnego mostu i od silnika a co do ceny to jedno koło zębate kosztuje srednio 200/300 zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    33

Nawet jak masz krajowy to byc może jest zamontowany mechanizm różnicowy w wydaniu UK on się jakoś tam specjalnie nazywa koronkowy czy jak i wtedy co byś nie robił to będzie co i raz tak jakby "przepuszczać" - ten typ tak po prostu ma. Pozostaje tylko pytanie czy myślimy o tym samym objawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3035

ja mam takiego z kierownica po prawej stronie i nie widze zadnych roznic w tych czesciach ktore wymienialem, wiec nie sadze zeby w mechanizmie roznicowym cos bylo innego.u mnie powody zrywania sa takie jak podalem,a najbardzie to widac przy jezdzie na wprost-wiec mechanizm roznicowy nie ma chyba nic do rzeczy


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grusza5245    0

czytam waszewypowiedzi na tamet przedniego napędu w zetorze i mam pytania czemu coś mi puku w przednim napędzie podczas skręcania gdy jade prosto jest ok. był sprowadzony z anglii. jeśli wiećiecoś na temat to piszcie z góry dzięjuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    33

ja mam takiego z kierownica po prawej stronie i nie widze zadnych roznic w tych czesciach ktore wymienialem, wiec nie sadze zeby w mechanizmie roznicowym cos bylo innego.u mnie powody zrywania sa takie jak podalem,a najbardzie to widac przy jezdzie na wprost-wiec mechanizm roznicowy nie ma chyba nic do rzeczy

 

Jak można mieć Zetora z kierownicą po prawej stronie :blink: przecież kierownica jest centralnie...

Ze mną możesz plemizować ale katalog części zetora 1/89 uwzględnia dwa rodzaje przedniego mechanizmu różnicowego ;)

@grusza 5245 możesz mieć zużyte łożysko to przy przegubie, ale zazwyczaj objawia się to również wyciekiem oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grusza5245    0

no właśnie to pukanie słychać podczas skretu w lewo i właśnie jest tam coś mokro od oleju więc mówisz że to może być łożysko tak??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KIbul    0

No ,szyba już jest kosztuje 300zł u mnie jak wlałem olej do mostu to po krótkim czasie cały się wylał kolo kół?i tak zrywa i tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3035

igorass na zartach sie nie znasz?jak go rejestrowalem to diagnosta sie pytal po ktorej stronie jest kierownica-ale lampe od rejestracji i swiatla z przodu musialem przestawiac.oczywiscie ze sa dwa bo sa dwa rodzaje przedniego mostu napedowego 5245 i czesc 6245 mialy lekki a czesc 6245[jak moj] i 7245,7745 mialy ciezki.

jak sie leje olej to trzeba wymienic simmeringi walu[to kupa roboty] lub wepchac smarownica troche smaru[z 1kg] i pomieszany z olejem powinien trzymac-ja tak zrobilem.

stukanie od czytania agrofoto nie zniknie trzeba wymienic lozyska ,,zwrotnice,zabieraki,itp

dwa dni ostatnio to naprawialem lozyska 2lata wytrzymaly i rozlecialy sie .kupilem nowe ,nabilem odwracam do gory nogami i walki wylecialy-jakis slowacki szajs za 32 zl.lewe kolo stuka bo na nim jest drazek kierowniczy i wiecej cierpi.

jak bedziecie naprawiac to piszcie to wam doradze co i jak.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    33

@jacus - spoko wiem że joke :blink: A co do przednich mostów to jest tak : most "lekki" stosowany w 5245 i ewentualnie w 6245 i most "ciężki" stosowany w 6245, 7245 i 7745 ale w obrębie mostu "ciężkiego" stosowano dwa rodzaje mechanizmu różnicowego - 1. z czterema satelitami stożkowymi 2. z dwoma "koronkami" zamiast tychże satelitów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    33

Moim skromnym zdaniem lepszy zwykły czyli ten z 4 satelitami stożkowymi, postaram się wrzucić skany obydwu mechanizmów :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer7745    19

Tak jak pisał @igorass różnią się konstrukcją, a ten drugi ma blokadę automatyczną.

W moim 7745 mam właśnie taki most z tą blokadą.


ZABRANIAM BEZ MOJEJ ZGODY KOPIOWANIA, POWIELANIA I WYKORZYSTYWANIA ZDJĘĆ Z MOJEJ GALERI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

To chyba ten, nieprawdaż:

http://jdpc.deere.com/pimages/LX01/LX015502_______UN11MAR97.gif

http://jdpc.deere.com/pimages/LX01/LX015502_______UN11MAR97.gif

 

Trochę niepoprawnie igorass mówisz o tym mechaniźmie wersja UK bo był on nie tylko eksportowany do UK ale także na inne rynki europy zachodniej np. Danii skąd został niegdyś sprowadzony mój Z7745 który takowy mechanizm posiada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez tomek14
      Witam mam pytanie co się stanie gdy w skrzyni biegów i tylnym moście w zetorze 7211 będzie za dużo oleju do zetora wchodzi 32l co sie stanie jak bedzie 40 l ?
    • Gość
      Przez Gość
      Witam ,mam wyciek w tym miejscu co wytarte jest i ta dziura  w proximie 85 dziwne ze tam nie powinno byc wycieku gdyz nie ma oleju ,olej jest w bloku lub zwolnicy na dolei czy tam jest jakasc uszczelka czy wszystko skladane jest na silikonie ,czy da sie zsciagnac zwolnice tylko w tym miejscu gdzie jest ten wyciek tam jest bodajze 6 czy 8 srub takich grubszych i wytrzyscic i dac mase uszczelniajaca i skrecic od nowa zeby nie rozbierac calosci az do bloku czy zwolnice sciaga sie tak samo jak w ursusie c 360 trzeba cos podwiazywac zeby nie spadlo przy wyjmowaniu zwolnicy czy moge tylko te sruby odkrecic i zdjac czy musze cala z pochwa wyjmowac mial ktos taki przypadek prosze o pomoc to jest strona prawa gdzie sa biegi 
    • Przez Bartmk
      Witam wszystkich, panowie mam problem z wyciekiem przy zwolnicy prawej w moim zetorku, kwestia tego że nie wiem do końca gdzie jest przyczyna.Zrobilem kilka zdjęć aby pokazać skąd leci  zaznaczę że spore ciśnienie było w zwolnicy lewej po odkreceniu korka wlewowego,ale tam nie ma problemu z jakimkolwiek wyciekiem..., w prawej ciśnienia żadnego nie było.Kiedys z okolicznym mechanikiem wymieniłem tylko uszczelniacze i łożysko koła,ale myślę że nie ma to związku z obecnym wyciekiem. Proszę o jakąś radę z góry dziękuję. 


    • Przez mieciu110
      Witam,
      Postanowiłem założyć do swojego 7211 nowe oponki radialne 30" bo stare 28 kwalifikowały się do wymiany, zakupiłem felgi przez internet, niestety przyszły takie jak na zdjęciu poniżej. Jest jakaś szansa że opona bezdętkowa będzie trzymać powietrze na tych wżerach?  macie jakieś sposoby jak to wyrównać i uszczelnić czy lepiej od razu zamówić dętki ? Wstępnie oczyściłem to szczotką na szlifierkę, po uderzeniu młotkiem łuski rdzy dalej odpadają. 


    • Przez mati555
      Witam mam Zetora 7711 i mam opony 16,9r34 i czy na tą samą felgę da się  założyć opony 16,9r30?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj