sydney

Case Maxxum 110 x-line czy John Deere 5100R

Polecane posty

ursus914    6

No gratulacje absolutne wyboru , nie będziesz żałował , Taki wziołeś wypas że hej :lol: , naprawdę dobry wybór . A powiedz mi jakie jest siedzenie w standardzie , a jakie są za dopłatą i ile kosztują , i jak to z tymi monitorami , one są w desce rozdzielczej z przodu w zegarach , na panelu z boku czy gdzie ?? Sory że duzo pytam , ale na prow na początku roku chyba bierzemy Maxxuma 115. Jeszcze raz gratulacje , Jasiek na 60 ha ciężkiej ziemi trochę za mikry , tym to będziesz szalał .


Poland,Austria and Japan= moc naszego gospodarstwa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sydney    32

siedzenie w standardzie jest mechaniczne, potem to na poduszce powietrznej podstawowe, no i na końcu to na poduszce powietrznej rozszerzone. A co do monitora wydajności to niestety nie jest on na słupku a poprostu są to rozszerzone funkcje deski rozdzielczej, takie jak wydajność, powirzchnia pola , spalanie itp. Miałem brać multicontrollera ale tam po ostatniej modernizacji i ulepszeniach cena wzrosła o jakieś 10000 tyś czyli różnicy wychodzi jakieś 20-25 tyś, a to dużo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus914    6

A czym się różni to podstawowe od rozszerzonego , i jak to z kosztami ?? ten monitor wydajności to też raczej weźmiemy oraz amortyzacje kabiny . No teraz Multicontrollery zdrożały strasznie . Ale taki wypasiony x-line jak twój to już prawie MC .


Poland,Austria and Japan= moc naszego gospodarstwa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sydney    32

Siedzenie to nie jest duży koszt, chyba z 500 zł, a różni się większą iloścą regulacji oraz z tego co mówił deler jest wyższe. najdroższe to automatyczne funkcje skrzyni, auto stabilizatory, i 4 wyjście hydrauliki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja również gratuluję wyboru, zwłaszcza, że 110 x-line to większy ciągnik, niż 5100R. Porównywalne na pewno pod względem ceny, gabarytowo to JD pasuje do JXU.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sydney    32

Masz rację, chociaż nie będę ukrywał, że deler JD zaproponował mi jeszcze na koniec negocjacji model 6330. Cena wyszła wyższa tylko o jakies 10 koła tylko, że Jasiek był w zasadzie goły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus914    6

Nie miałem komputera pare dni , już jestem . dzięki za odpowiedź . Możesz mi napisać ile cię kosztowała amortyzacja kabiny ?? Na czym polegają te automatyczne stabilizatory ??


Poland,Austria and Japan= moc naszego gospodarstwa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sydney    32

Amortyzacja kabiny jest w standardzie, przynajmniej w dwóch lepszych grupach wyposarzenia. a jeżeli chodzi o auto stabilizatory ułatwiają pracę z maszynami zawieszanymi, nie trzeba ciągle skręcać i rozkręcać cięgen

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    582

co to sa te autostabilizatory i jak to wyglada jak dziła ??


Dostarczam weglanowe wapno nawozowe  z kopalni kieleckich Morawica bez magnezu   i z magnezem Radkowice Standard i Premium oraz kredę z OMYA Stara Kornica. Kontakt PW lub tel 602888262

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sydney    32

W ostatnim "top agrarze" jest artykuł na ten temat. Chodzi o to, że jak np. jedziesz na pole z pługiem to musisz skręcać cięgna żeby pług nie latał na boki, a potem na polu je rozkręcasz żeby ustawić optymalny punkt uciągu i żeby nie ściągało ciągnika. Wskrucie działa to tak: Wystarczy odpowiednio wyregulować długość łańcuszka przymocowanego do zapadki blokującej stabilizator. Odpowiednio dobrana długość łańcuszka pozwala na zabezpieczenie stabilizatora w pozycji transportowej. Po opuszczeniu ramion pdnośnika następuje zwolnienie blokady i wówczas maszyna ma możliwość wykonywania ruchów poprzecznych. Całej instrukci obsługi nie będę pisał bo trochę tego jest. Bialy2005 cierpisz na bezsenność ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    582

a zawsze jak wracam od kobity to siade do kompa ;) Nie wiedziłem o tym bajerze :D


Dostarczam weglanowe wapno nawozowe  z kopalni kieleckich Morawica bez magnezu   i z magnezem Radkowice Standard i Premium oraz kredę z OMYA Stara Kornica. Kontakt PW lub tel 602888262

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus914    6

@sydney A jaki masz kod wyposażenia , i co go odróżnia od tego gorszego . A jeśli wiesz to napisz jakie są te kody i te najważniejsze różnice , żebyś nie musiał się tak rozpisywać . bo mój dealer to ma dziwne podejście do klieta i jak przyjadę bez wiedzy to wrócimy Case-m bez obciążników i w płaskim dachu :/ . Ale ostatnio podkusił nas Steyr-em i raczej jego weźmiemy , ale myślę że tam kody wyposażenia są takie same , bo te ciągniki mało co się różnią , prócz rozmieszczenia elementów w kabinie i wyglądu.


Poland,Austria and Japan= moc naszego gospodarstwa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    582

Akurat case i stayer to sie rózsnia ;) tylko case CS PRO to stayer w innym kolorze.


Dostarczam weglanowe wapno nawozowe  z kopalni kieleckich Morawica bez magnezu   i z magnezem Radkowice Standard i Premium oraz kredę z OMYA Stara Kornica. Kontakt PW lub tel 602888262

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sydney    32

Są trzy kody wyposażenia:205,405 i 605. 205 to wersja strasznie biedna. Ja mam 405, a od 605 różni się tylko brakiem amortyzacji przedniej osi. Do wersji 205 dodatkowe wyposażenie kosztuje bardzo dużo.

Grupa 205 oś przednia sztywna z ograniczonym poślizgiem, kabina niska, pompa hydrauliczna 80 l/min-układ otwarty, lusterka wsteczne standardowe,fotel amortyzowany mechanicznie, siłowniki TUZ 80mm, dwie pary wyjść hydraulicznych-niekonfigurowalnych.

Grupa 405 oś przednia sztywna z elektrohydrauliczną blokadą mechanizmu różnicowego, kabina wysoka, pompa hydrauliczna 113l/min-układ zamknięty, 3 pary wyjść hydraulicznych-dwa konfigurowalne 1 niekonfigurowalny, zawór powrotu bezciśnieniowego układu hydraulicznego, siłowniki TUZ 90mm, lusterka wsteczne teleskopowe, fotel na poduszce powietrznej, dodatkowy schowek z tyłu kabiny, światła robocze dwa razy przód i dwa razy tył. Dodatkowo dochodzą opcje takie jak pisałem wcześniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus914    6

Ok. dzięki bardzo , teraz wiem już duzo ;) .

@biały2005 : Wiesz może czym się różnią bardziej . Jeśli możesz to na pisz co tam jest tak różnie , bo z tego co ja wiem to tylko pakiety wyposażenia są rozdzielona inaczej dla wszystkich modeli (np. 6 cyl 115 km tylko w tym tj. Multicontroller) .


Poland,Austria and Japan= moc naszego gospodarstwa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    582

ja az tak w szczeógły specyfikacji sie nie zagłebiałem ;) NAwet swojej nie mam na pismie :D W MC jest 3 pary swiateł roboczych z przodu :D podstawowe róznice to silnik i multicontoller a reszte zapewne mozna skonfigurowac podobnie w MC i x-line.


Dostarczam weglanowe wapno nawozowe  z kopalni kieleckich Morawica bez magnezu   i z magnezem Radkowice Standard i Premium oraz kredę z OMYA Stara Kornica. Kontakt PW lub tel 602888262

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sydney    32

Ja tą trzecią parę mam w opcji ;) . U mojego dilera jakoś nie widziałem styera. Stał tylko jeden, ale przygotowany do pracy w lesie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nowe steyr-y są tożsame z Case mają nieraz tylko trochę więcej dodatków typu redukcje średnicy wom i takie tam inne duperelki no i tak jak kolega napisał nie ma golasów


Kiedy pojawiają się dzieci zaczynamy inaczej patrzeć na ten padołek łez...
Eliza, nasze małe płaczące szczęście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sydney    32

Małe pytanko do "RolnikSprzedawca", czy cena jaką wynegocjowałem jest ok, czy można było coś jeszcze urwać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZAWANSOWANY    0

Ja chce własnie wziąc ciagnik john deere 5100r na wniosek?? i chciał bym sie dowiedzieć jak jest ze spalaniem w tym ciagniku, czy nadaje sie do tura bendzie pracował na 30ha gospodarstwo ustawione na produkce mleczna.?? miał by pracować z agregatem uprawnym 3m, pługami 5 skibowymi CZY TO DOBRY WYBÓR??? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez FarmerPL6075
      Trochę ponad 3000 mth i 6 lat na naszym Gospodarstwie. FT Heritage 6075 DTn chodzi głównie z paszowozem




    • Przez jakubgor123
      Tak jak w tytule poszukuję ciągnika do 40 tysięcy może być 4x4 lecz nie jest to konieczność co polecacie ? Minimum 80KM
    • Przez Janusz_m
      Witam szanowne Grono.
       Doradżcie proszę , czy  ciągnik Kubota MU 5502 sprawi się dobrze na winnicy, czy ktoś ma i jest zadowolony? Czy lepiej szukać czegoś innego między 50 - 60 Km i jaki z ciągników byście polecili?
      Z góry dziękuję i pozdrawiam.
    • Przez TomZet
      Dzień dobry,
      posiadam Zetor 5245  4x4 z 1989 roku, chcialbym wymienić na cos nowego w budżecie 130-160k brutto.
      Chciałbym żeby był 4x4 w okolicach 50kM, Zatory Major chodzą w okolicach 200k, chciałbym cos 40-50k taniej.
      Co mi polecicie sprawdzonego? 
    • Przez MalyRolnik18
      Witam. Jest kilka różnych tematów o tych ciagnikach ale jasno określonego nie ma, dlatego zakładam nowy temat dla siebie i ludzi którzy będą zainteresowani tym ciągnikiem. Mianowicie. Pytanie kieruje do osób które użytkują lub użytkowali ciągnik Renault 103.14, chciałbym się wszystkiego o nim dowiedzieć tzn. jaki komfort, jakie prędkości w pracach polowych? Jakie spalanie? Jakie awarie najczęściej występują w tych modelach, jak z dostępnością części i trudnościami w naprawach? I przede wszystkim na co zwrócić szczególną uwagę przy oględzinach?  żeby nie wpaść na przysłowiową minę. Zapraszam serdecznie wszystkich którzy mieli lub mają doczynienia z takim ciągnikiem do dyskusji i pomocy, z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj