Piasek186

Problem z pompą wtryskową perkins

Polecane posty

Piasek186    1

Witam ! dałem do regeneracji pompę wtryskową perkinsa 4cyl , kiedy ją przywiozłem i podłączyłem ciągnik nie chciał odpalić tak jakby nie dostawał paliwa ale czasami ruszy tzn nie odpali ale słychać jakby dostał paliwo. Wszystko odpowietrzone i przedtem była podłączona w ten sposób że 4 i 3 przewód był zamieniony ale chodził normalnie od początku ... zadzwoniłem więc do takiego majstra i powiedział żeby założyć je normalnie . Ale cały czas jest to samo nie chce odpalić . proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bogdan675    1635

kolejność zapłonu w perkinsie to 1, 2, 4, 3. Te pompy trzeba bardzo dobrze odpowietrzyć.

odpowietrzaj luzując przewody przy wtryskach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel820    1

Mam taką pompe musisz poprostu dobrze odpowietrzyć jeśli to nie pomorze to musi być grubsza sprawa i konieczna będzie wizyta u specjalisty


Moja stajnia km MTZ Belarus 820 i MF 255

KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piasek186    1

Byłem nie dawno u mechanika i sprawdzał mi na wtryskiwaczach o ciśnieniu większym jakie jest w ciągniku więc paliwo musi podawać, męcze się drugi dzień i nic . Odpowietrzałem już na pewno dobrze bo paliwo leciało . Juz nie wiem co mam zrobić ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Technicznie nie ma tam możliwości założenia jej z zapłonem przestawionym np: o 180stopni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piasek186    1

Można przestawić zapłon. Udało mi się go odpalić wreszcie . Psikałem plakiem do filtra podczas odpalania i załapał .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    33

Te pompy sie odpowietrza takimi małymi srubkami na korpusie pompy a nie na wtryskiwaczach.Tam mozna odpowietrzyc przedowy i wtryskiwacze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

chłopaki macie może fotki o które śrubki chodzi do odpowietrzania? Tez czasem udaje się zapalić za pomocą samostartu ale tak nie można całe życie odpalać perkinsa. Dzisiaj kaput i samostart nie pomaga. Pompką pompuje ale nadal nic. Proszę o zdjęcia śrubek które są od odpowietrzania pompy. CHociaż na jakimś katalogu czy coś w tym stylu.

Czekam na odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    576

P co zdjęcia. Tam są dwie śrubki na klucz 8mm lub śrubowkręt Wkręcone są one nie bezpośrednio w korpus pompy tylko tak jakby w taki trzpień na klucz 10-11. Je popuszczasz o pompujesz pompką ręczną i wtedy odpowietrzasz. Potem popuszczasz rurkę z wtrysku z jeden obrót i palisz na rozrusznik. Po zapaleniu rurkę z wtrysku dokręcasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

dobra to już wiem a teraz co to za zagadka. Czasem potrafi sam zgasnąć i wtedy nie można zapalić. Czasem nie ma wolnych obr , gdy puszczam gaz to gasnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gczester    0

witam chciałbym odgrzać stary temat szczególnie interesuje mnie ostatni post. podobny problem mam z perkinsem w kombajnie MF mianowicie po zdjęciu z wysokich obrotów gaśnie powtórne odpalenie łapie bez problemu pracuje ładnie na wolnych obrotach ok. 30 sekund i znów gaśnie i tak za każdym razem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Proste układy zasilania a meczycie sie jak przy pompowtryskach. 

1 zabrudzenie przewodów i/albo filtra paliwa

2 uszkodzona pompka zasilajaca

3 uszkodzona pompa wtryskowa

i nic innego nie ma tam chyba że po złożeniu to błedy w montażu Jesli przewody i filtr czysty i pompka pompuje to wina pompy wtryskowej a wtedy tylko specjaliści i nie ma innej opcji W rzędowej można śrubokrętem listwę przestawić ale w tych rotacyjnych nie ma żadnej mozliwości ingerencji w dawke paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychuuuuu    46

Po wymianie pompki zasilającej w Perkinsie gorzej zapala. Na zimnym silniku trzeba kręcić ok 5  sekund, zapali pochodzi 2 sekundy i zgaśnie. Potem odpala już normalnie i chodzi dobrze. Co może być przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychuuuuu    46

Jak już chwile pochodzi to potem zapala z pół obrotu. A jak ma dłuższa przerwę to chwile dłużej kreci jakby się gdzieś paliwo cofało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

No właśnie, świadczy o nieszczelności układu paliwowego ,musisz wszystko przejrzeć i po dokręcać ,a w najgorszym wypadku kupić zaworek zwrotny i zamontować, ja tak w kombajnie zrobiłem 10 zł dałem i po kłopocie, bo też mi cofał paliwo i już dwa lub trzy lata i pali na dotyk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
greg91    59
Dnia 28.10.2016 o 17:49, wieslaw16 napisał:

No właśnie, świadczy o nieszczelności układu paliwowego ,musisz wszystko przejrzeć i po dokręcać ,a w najgorszym wypadku kupić zaworek zwrotny i zamontować, ja tak w kombajnie zrobiłem 10 zł dałem i po kłopocie, bo też mi cofał paliwo i już dwa lub trzy lata i pali na dotyk.

A w którym miejscu go zamontowałeś ten zaworek gdzieś przy baku czy przed pompką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
    • Przez Stachowy
      Witam!
      ostatnio zaczalem sie zastanawiac czy zamiast kupna c360 i tura do niego nie lepiej bedzie kupic ostrowka. bo tak z przodu mamy tura na grubej ramie a tylka wyzke mozna odjac.
      i mam kilka pytan do osob ktore pposiadaja ostrowki. jaki jest udzwig przedniej łyzki, i czy tylni most jest jak w c360 ze da rade zrobic belki i zaczep. bo wiem napewno ze przekaznika nie ma i ze nalezalo by dac duza p[rzeciwwane na tyle bo jednak lyzka troche wazy. dobrym plusem jest wspomaganie i oddzielny zbiorkim z plynem do hydrauliki jakiego nie oferuje c360.
      czekam na opinie pozdrawaiam
    • Przez dominikl95
      co powiecie na temat forda 7910 planuje zakupić ,na co zwrócić uwagę jak z awaryjnoscia,spalaniem itp
    • Przez Leni933
      Mam problem w moim Fordzie. Po rozgrzaniu zapaliła mi się kontrolka oleju sprawdziłem manometrem i na rozgrzanym silniku na obrotach jest 1bar ale na wolnych 0. Silnik jest po remoncie, nowa pompa oleju, wał, korbowody. planowana głowica, sprawdzany blok. Nie możemy za bardzo znaleźć przyczyny moze ktoś coś pomoże?
    • Przez rysiurolas
      Witam, piszę w sprawie waszych opinii o ciągnikach ford z serii 40, głównie o skrzynię powershift. Czego jest warta, eksploatacja co ile mth co wymieniać itp. Jeśli ktoś posiada taki ciągnik proszę o opinię.  Na co zwrócić uwagę przy kupnie. Czemu często te Fordy stoją długo na ogłoszeniach sprzedaży i cena jest nie za wysoka, ludzie boją sie je kupować ze względu na skrzynię , czy dostępność części? Z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj