Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ursus czy Zetor


262 odpowiedzi na ten temat

#141 Share yarecki12

yarecki12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 974 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dolnośląskie

Napisany 26 listopad 2009 - 22:53

Ursus czy Zetor Nie no ten koleś dwa posty wyżej to na bana podpada. W wielu tematach pisze posty typu ''mf'' , 'zetor', ''jd'' że jeszcze bana nie ma to się dziwie. Żadnego wartościowego posta z jakimś uzasadnieniem

Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ursus czy Zetor Dzisiaj, 00:16
  •  

#142 Share robertbara

robertbara

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2381 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 listopad 2009 - 20:07

Ursus czy Zetor Już ma bana także powróćcie do tematu.

#143 Share pronar1996818

pronar1996818

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 17 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 30 grudzień 2009 - 17:41

Ursus czy Zetor Wiesz każdy lubi co innego ja wole ursusu bo mam i są niezawodne a zetora nie miałem i wesz ja bym ci polecał ursusa ale i zetor zły nie jest tylko nie wiem jak on chodzi czy jest awaryjny czy nie ale bierz ursusa moim zdaniem :lol:

#144 Share rino

rino

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 770 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawsko-pomorskie
  • Zainteresowania:Motoryzacja, Maszyny rolnicze

Napisany 30 grudzień 2009 - 20:00

Ursus czy Zetor Ja z kolei polecalbym zetora poniewaz jak wiadomo ursus sie z zetora wywodzi czyli jest tak jakby na drugim miejscu bo najpierw był zetor. I wystarczy spojrzec na wykonanie zetora i ursusa i widac ze zetor lepiej wykonany. Jets prosty przyklad dlaczego w c-360 wyje tylny most a w zetorze podobnej mocy most nie wyje, bo jest inaczej zrobiony(dokladniej) wystarczy do c-360 zalozyc róznicowy od zetora i juz nie wyje wiec wnioski mozna łatwo wyciagnać.

#145 Share Henius91

Henius91

    Rolnik z pomorza

  • Moderator Galerii
  • PipPipPip
  • 2427 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Kościerzyny

Napisany 30 grudzień 2009 - 21:37

Ursus czy Zetor tak a po przedwczorajszym mrozie -10 stopni, wczoraj moj sasiad nie mogl zapalic Zetora Forterry 115 :lol: moze i to nie zaden argument ale jednak, ten ciagnik ma grzalke i powinien na takim "mrozku" lekko zapalic, dodam ze stoi w garazu. ja z odpalaniem ursusa 1224 mam klopoty dopiero przy -15-20 stopni a nie stosuje zadnych grzalek. i tak to jest jak sie kupuje ciagnik w tych czasach bez elektroniki, nawet moj ojciec juz na nowego zetora podczas wyboru ciagnika nie spojrzy. moj wujek mowil ze nawet po mrozie -25 nie mial problemow z zapalenie swojej ciezarowki bo tam juz sama elektronika w silniku i ona tak zarzadza ze latwiej silnik pracuje. moze i wiekszosc ma uraz do elektroniki ale to juz kazdy ma swoje upodobania. a tak po za tym to na codzien mam stycznosc z nowymi zetorami u nas w szkole i widze jak potrafi taki zetor proxima kopcic na niebiesko, nawet jak nie jest obciazony.
"Ernte gut, alles gut" ...:::KRONE:::...
Valtra - Individually Yours

http://www.youtube.com/user/Henius91 moje filmy

#146 Share rino

rino

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 770 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawsko-pomorskie
  • Zainteresowania:Motoryzacja, Maszyny rolnicze

Napisany 30 grudzień 2009 - 22:00

Ursus czy Zetor A co moze w tym 1224 masz elektornike w silniku, zasad jest taka ze im silnik ma wiecej cylindrow tym lzej pali. Zetory juz tak maja ze ciezko pala ale to ze ciazko pali nie znaczy ze jest gorszy heheh. Tak po za tym moj post bardziej sie tyczył tych starszych modeli.

#147 Share Henius91

Henius91

    Rolnik z pomorza

  • Moderator Galerii
  • PipPipPip
  • 2427 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Kościerzyny

Napisany 30 grudzień 2009 - 22:04

Ursus czy Zetor sorry zle sie zrozumielismy, pisalem ogolnie o nowych zetorach :lol: i chodzi mi o to ze jak ten nowy zetor kosztowal 160 tys zl to nie powinno byc takich incydentow tym bardziej ze tan ciagnik ma niecaly rok.
"Ernte gut, alles gut" ...:::KRONE:::...
Valtra - Individually Yours

http://www.youtube.com/user/Henius91 moje filmy

#148 Share yarecki12

yarecki12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 974 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dolnośląskie

Napisany 30 grudzień 2009 - 22:17

Ursus czy Zetor Co do tej elektroniki to jest ona dobra, chociaż np Zetor pisze tak w broszurze na USA i Kanadę -
Forterra engines use the legendary all-mechanical
in-line Zetor injection pumps.
Unlike most rotary pumps, the Zetor pump has no rubber
moving parts and is designed for lifetime service-free
operation. It will also tolerate fuel of various quality
-another advantage over rotary pumps.

Legendarna całkowicie mechaniczna pompa wtryskowa:D:D A nie tam jakieś elektroniki. W polsce producenci zachodnich marek w folderach wychwalają eletronikę i wogle a tutaj wychwala się konstrukcje z lat nie wiem których chyba przedwojenna koncepcja to jest.

#149 Share Henius91

Henius91

    Rolnik z pomorza

  • Moderator Galerii
  • PipPipPip
  • 2427 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Kościerzyny

Napisany 30 grudzień 2009 - 22:30

Ursus czy Zetor roznie na to ludzie patrza. ja osobiscie nic nie mam do elektroniki.
"Ernte gut, alles gut" ...:::KRONE:::...
Valtra - Individually Yours

http://www.youtube.com/user/Henius91 moje filmy

#150 Share ZETOREK93

ZETOREK93

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 42 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 31 grudzień 2009 - 14:15

Ursus czy Zetor Zdecydowanie polecam Zetora

Zdecydowanie polecam przeczytanie regulaminu!!

Edytowany przez robertbara, 31 grudzień 2009 - 14:27.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ursus czy Zetor Dzisiaj, 00:16
  •  

#151 Share Czeladnik

Czeladnik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 207 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie
  • Zainteresowania:fotografia, militaria, motoryzacja, muzyka

Napisany 20 styczeń 2010 - 12:19

Ursus czy Zetor Zetor prezentuje napewno dużo wyższą jakość poziom wykonania i niezawodność podług Ursusa(choć to akurat zależy od konkretnego modelu i egzemplaża) I chyba właśnie dlatego Zetor produkuje ciągniki, a Ursus już jedynie je składa:(

#152 Share Wacek21

Wacek21

    Farmer ze śląska

  • Members
  • PipPipPip
  • 1845 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Powiat cieszyński
  • Zainteresowania:Rolnictwo, Disco Polo :D

Napisany 20 styczeń 2010 - 16:32

Ursus czy Zetor Jeśli ja mialbym w tej chwili kupować ciagnik wybór padlby na Zetora. Znajomi go polecaja, a napweno jego wykonanie jest lepsze od Ursusa. Co prawda nie jestem przeiwnikiem nowych Ursusów ale jakos nie zachycaja nowościami :lol:
Fendt 400tyś,John Deere 200tyś,Zetor 150 tyś,jazda 60tką, bezcenna!!!

#153 Share Henius91

Henius91

    Rolnik z pomorza

  • Moderator Galerii
  • PipPipPip
  • 2427 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Kościerzyny

Napisany 20 styczeń 2010 - 18:17

Ursus czy Zetor w sumie to takie ciagniki jak Farmtrac, Pronar (silniki perkinsa i skrzynie ZF) itp. tez sa skladane i nic nikt na to nie mowi. nowe Fendty tez maja silniki Deutza a nie swoje, tak samo Valtra, Claas i wiele innych ciagnikow. to skladanie ciagnikow moze wyjsc Ursusowi na dobre bo nie przejmuja sie produkcja swoich czesci, tylko skladaja.
"Ernte gut, alles gut" ...:::KRONE:::...
Valtra - Individually Yours

http://www.youtube.com/user/Henius91 moje filmy

#154 Share Agronom15

Agronom15

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 38 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warkałki

Napisany 20 styczeń 2010 - 18:52

Ursus czy Zetor Posiadam 2 zetory 12441 i trzeci jaki bym kupił to zetor 12441 W ursusach od dwudziestu lat nie zmieniło sie nic oprócz kabiny i maski.

#155 Share Czeladnik

Czeladnik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 207 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie
  • Zainteresowania:fotografia, militaria, motoryzacja, muzyka

Napisany 20 styczeń 2010 - 18:52

Ursus czy Zetor "bo nie przejmują się produkcją własnych części, tylko składają" :lol: Tylko co przekona użytkownika żeby wybrał Ursusa a nie Landiniego, NH a nawet Farmera na pewno nie cena. Ciągników składanych z tych komponentów co teraz Ursus jest paru. Liczą na nasz patriotyzm :D

#156 Share damian18

damian18

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 671 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ryki

Napisany 20 styczeń 2010 - 19:54

Ursus czy Zetor nie żebym coś mówił ale zetor też sporo części ma od inych producentów no ale to tylko mała sugestia. gdybym miał wybierać używkę wybrał bym ursusa po co przepłacać za to samo i to grat i to. a jeśli nówkę to również ani tego ani tego

#157 Share Henius91

Henius91

    Rolnik z pomorza

  • Moderator Galerii
  • PipPipPip
  • 2427 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Kościerzyny

Napisany 20 styczeń 2010 - 20:52

Ursus czy Zetor zgadzam sie z Damianem, jezeli nowy to ani ursus ani zetor. @Czeladnik widze ze nie wiesz co to perkins... przynajmniej silniki ursusy maja o wiele lepsze niz zetory. perkins spali o wiele mniej od zetorowskiego, a z reszta przyjzyj sie na silnik w nowej maxterze to zobaczysz bardzo wielkie podobienstwo do silnika kiedys montowanego w ciezkich zetorach i ursusach...
"Ernte gut, alles gut" ...:::KRONE:::...
Valtra - Individually Yours

http://www.youtube.com/user/Henius91 moje filmy

#158 Share Czeladnik

Czeladnik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 207 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie
  • Zainteresowania:fotografia, militaria, motoryzacja, muzyka

Napisany 21 styczeń 2010 - 04:35

Ursus czy Zetor Szczerze mówiąc @Henius91 to ja nigdy nie byłem fanem Perkinsa tylko Iveco Deutz-a lub Sisu np. w kombajnie zbożowym chciałbym mieć Iveco. Ale Oryginalnego Perkinsa nigdy nie użytkowałem. Ale coś mi się wydaje że Ursus Zetora nie prześcignie zresztą nigdy nie mógł, pewnie dlatego że musiał zaspokoić większy popyt w kraju(musiał szybciej produkować ciągniki) i nie produkował dużo(tyle co Zetor) na eksport, bo eksportowa wersja 60-tki od 7211 tak bardzo się nie różniła.

#159 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 23 styczeń 2010 - 13:07

Ursus czy Zetor Ja bym proponował ZETORA, pierwszy ciągnik tej marki w moim gospodarstwie był kupiony 1991r pracuje na 18h do tej pory i jedyne co było w nim robione to kilka razy wymieniona pompka od sprzęgła.Pare miesięcy temu kupiłem FORTERRE115 i też jestem zadowolony,jedyna rzecz która mnie w niej troszkę niepokoi to dość wysoka temperatura silnika w czasie prac polowych,chociaż nowe zetory podobno tak mają.Myślę że to dobry ciągnik za stosunkowo niewielkie pieniądze :rolleyes:

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ursus czy Zetor Dzisiaj, 00:16
  •  

#160 Share yarecki12

yarecki12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 974 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dolnośląskie

Napisany 23 styczeń 2010 - 23:35

Ursus czy Zetor Zgłoś się do serwisu niech wymienią termostat na taki co ma niższą temperaturę otwarcia zanim przegrzejesz silnik, temp ma nie wchodzić wogle na czerwone pole, na żółte rzadko, praktycznie cały czas powinno być na zielonym. Przez takie coś pare zetorów się przegrzało


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy