Skocz do zawartości

AgroFoto.pl
Logo
Forum rolnicze
Zdjęcie

Jaki wycinak wybrać?


92 odpowiedzi na ten temat

#61 Stachux

Stachux

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 377 postów
  • 451464
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska( Pyrlandia)
  • Zainteresowania:Produkcja roślinna i zwierzęca nowinki techniczne i praca w gospodarstwie...

Napisany 16 grudzień 2010 - 12:28

JA mam trioliet i współpracuje z nim ursus 3512 jedyny problem jest z tym że jak za dużo wytne to przód idzie do góry ale wtedy zostaje kierowanie hamulcami a zestaw wygląda tak http://www.agrofoto....459-ursus-3512/, http://www.agrofoto....880-ursus-3512/ jak dla mnie to robota tym idzie super..
  • 0
KPK Kumurun Team...

Reklama

  • Reklama
  •  

#62 luckywasak

luckywasak

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 269 postów
  • 681074
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 16 styczeń 2011 - 11:22

Co sadzicie o takim wycinaku do kiszonek do kukurydzy wysłodków i muta jest ok ale zastanawiam sie czy by sie nadawał do sianokiszonki w pryzmie (słabo pocieta) .Moze ktos z was ma cos takiego ? Jak sadzice da rade w sianoekiszonce ?
http://www.metaltech...onki-LW185.html


Jeżeli do sianokiszonki to zdecydowanie polecam zwykły wycinak z zębami na dole. W sianokiszonce i kukurydzy sprawdza się dobrze, sądzę, że w wysłodkach też nie będzie problemu. Po zamknięciu pasza jest sciśnięta i nic się nie gubi. A przy sianokiszonce bardzo dużo daje cięgno hydrauliczne. Jak dolna część kęsa jest trochę niedocięta, można odchylić wycinak do tyłu i jest ok.
Niestety ostatnio przerzuciliśmy się na baloty i wycinak mam do sprzedania (razem z cięgnem hydraulicznym.
http://allegro.pl/sh...item=1413427913
  • 0

#63 rino

rino

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 770 postów
  • 5460848
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawsko-pomorskie
  • Zainteresowania:Motoryzacja, Maszyny rolnicze

Napisany 16 styczeń 2011 - 14:37

patrzac na filmy z wycinakami szczekowymi, to wychodzi na to ze to zadne wycinaki bo to poprostu szarpaki kiszonek nic nie lepiej jak po zwykłym krokodylu, dlatego polecam nawet na tura normalny wycinak do kiszonki np bvl ale tylko bez zadnyhc wymyslnych lancuszków, takie cos to naprawde bardzo dobrze zdaje egz i nie jest drogie a z przerobieniem na tura nie ma problemu masa ok 500 kg wiec nie jest ciezki jezeli zapniemy do ciagnika 80 km, http://allegro.pl/wy...1404091520.html , a nie szarpaki chyba ze małe pryzmy to moze sie nie zdazy zagrzac ale przy duzych pryzmach szczekowe sie nie nadają.
  • 0

#64 Ursusc385

Ursusc385

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2450 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 16 styczeń 2011 - 14:48

Pracowałeś wycinakiem szczękowym ?
tak sie składa ze ja taki posiadam, i jak jest mokra pryzma to idealnie równo wycina sciane, ale jak jest sucha trawa to niestety ale nie można docinać do konca i trzeba to wyrwać, ale teraz z tym problemu nie mam, i nie widać żeby od tego kiszonka się psuła
  • 0
Sprzedam zaczep hitch do ciężkiej serii Ursusa/Zetora kompletny

#65 rino

rino

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 770 postów
  • 5460848
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawsko-pomorskie
  • Zainteresowania:Motoryzacja, Maszyny rolnicze

Napisany 16 styczeń 2011 - 14:58

Tylko tak sie sklada ze nie mam zamiaru specjalnie robic mokrej kiszonki bo np to Tmru za mokra jest nie dobra, moge ci zadac takie samo pytanie czy pracowałes kiedys takim wycinakiem jak podalem w linku po za tym napisalem ze na mniejsze pryzmy szczekowy moze sie sprawdzi ale na duze nie bardzo np tak jak u mnie gdzie pryzma z kuku ma 35m długosci 2,5 wys i 10 szer to wtedy gdy nie ma idealnie rownej sciany to w lato sie kiosznka grzeje a po wycinaku nie.
Pozdrawiam
  • 0

#66 Ursusc385

Ursusc385

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2450 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 16 styczeń 2011 - 15:02

Takim na zdjęciu nie pracowałem
Ale sasiad miał podobny tylko że nóż do okoła chodził i po roku czasu zmienił na szczękowy
Znajomy też miał podobny wycinak tylko że nożyki do okoła chodziły i też zmienił na szczękowy
  • 0
Sprzedam zaczep hitch do ciężkiej serii Ursusa/Zetora kompletny

#67 pioter

pioter

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • 3151 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:z centrum dowodzenia światem 8)

Napisany 16 styczeń 2011 - 16:00

@rino głupoty opowiadasz ;) pokarz film z tymi szarpakami kiszonki...
  • 0

Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!


#68 rino

rino

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 770 postów
  • 5460848
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawsko-pomorskie
  • Zainteresowania:Motoryzacja, Maszyny rolnicze

Napisany 16 styczeń 2011 - 16:54

film tu jest w tym temacie tylko wyzej nie glupoty, ursusc385 zdaje ci sie ze podobne bo calkiem inne mialem kilkanascie typów wycinakow na lancuszki i pilowe itp i zaden sie nie sprawdzil, jak wreszczie trafilem na ten co podalem w linku to juz 4 sezon chodzi praktycznie bezawaryjnie a dalem za niego 3500 wiec w porównaniu do nowego szcekowego to bym miual takich 4 a i robota lepsza moim zdaniem nawet jak chcesz do szopy sobie wstawic to jak wstawisz taka kostke to moze dluzej stac i sie nie psuje i pozadek latwiej utrzymac przy pryzmie.
  • 0

#69 danielhaker

danielhaker

    Po prostu Daniel ;)

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 6467 postów
  • 12937955
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wschodnie Mazowsze (WSI)

Napisany 16 styczeń 2011 - 17:16

Ja nie mam jeszcze wycinaka ale też widziałem na YT jak wycina taki BVL a jak te "szarpaki" i mam podobne zdanie jak @rino. A można gdzieś w ogóle kupić nowy wycinak piłowy?
  • 0
Mój kanał na YouTube http://www.youtube.com/user/danielhaker

Sprzedam:
koło zębate przekładni kątowej prasy Sipma

rozrzutnik dwuosiowy
zgrabiarkę gwiazdową

agregat prądotwórczy

#70 rino

rino

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 770 postów
  • 5460848
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawsko-pomorskie
  • Zainteresowania:Motoryzacja, Maszyny rolnicze

Napisany 16 styczeń 2011 - 17:20

chodzi ci o nowy np bvl jezeli tak to mozna kosztuje jakies 35 tys zl
  • 0

#71 danielhaker

danielhaker

    Po prostu Daniel ;)

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 6467 postów
  • 12937955
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wschodnie Mazowsze (WSI)

Napisany 16 styczeń 2011 - 17:26

Tak, o taki mi chodzi. Myślałem że trochę tańszy. Szukałem w necie wszędzie gdzie są i jakie ceny ale nie mogłem znaleźć.
  • 0
Mój kanał na YouTube http://www.youtube.com/user/danielhaker

Sprzedam:
koło zębate przekładni kątowej prasy Sipma

rozrzutnik dwuosiowy
zgrabiarkę gwiazdową

agregat prądotwórczy

#72 maciek031993

maciek031993

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 250 postów
  • 2746371
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:z południowej wielkopolski
  • Zainteresowania:długo by wymieniać...

Napisany 16 styczeń 2011 - 19:16

Ja na dzień dzisiejszy posiadam Do ładowania kiszonek krokodyla. Jest to beznadziejna sprawa ponieważ dużo sie obsypuje kuku, z sianokiszonką nie jest najgorzej jeszczę ale do wysłodków i Młóta trzeba zakładać szuflę bo inaczej się nie da.
Dlatego jak Będzie ładowarka to tylko multiłopata aby ograniczyć czas.
  • 0

#73 Tomsky

Tomsky

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 44 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Ziemia Łowicka

Napisany 23 styczeń 2011 - 11:40

Musze potwierdzić że wybierak szczękowy jest dobry do stosunowo wilgotnych i mało włóknistych pasz ( wysłodki prasowane ) dobrze trzyma boki i nie ma osypywania można daleko wozić, mam taki na ładowarce. Ale qq i sianokiszonka nawet pocięta to porażka trzeba sie b namęczyc żeby było ok. Pytanie tylko czy jest alternatywa żeby równie szybko wybrać kiszonke i załadować wóz paszowy inną metodą niż szczękowym ? Widziałm gdzies w necie wybierak z frezem może to jest pomysł na sprawne i czyste pobieranie kiszonki z pozostawieniem gładkiej sciany
  • 0

#74 Duzy1

Duzy1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 487 postów
  • 3310833
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie Borkowo
  • Zainteresowania:rolnictwo, nowe technologie

Napisany 25 styczeń 2011 - 20:06

Montują też frezy na łyżce i po frezie masz gładko ścianę tylko to wolno idzie szczękowym dużo szybciej załadujesz wóz paszowy

[attachment=2807:152_0.jpg]

Edytowany przez Duzy1, 25 styczeń 2011 - 20:16.

  • 0

#75 Jelcz

Jelcz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 714 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Hodowla Krów,Byków,Macior i Tuczników

Napisany 29 lipiec 2011 - 13:00

Witam Mam na oku Wycinak Fella SD 160 w fajnym stanie i chciałbym się was poradzić czy przetne nim balot z sianokiszonką,siano lub słome?

Bardzo dziękuje Pozdrowienia
  • 0

#76 jobsik

jobsik

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 89 postów
  • 23355840
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Gumowo k. Płońska
  • Zainteresowania:Rolnictwo, maszyny rolnicze

Napisany 29 lipiec 2011 - 15:40

przetnie, chyba że będą tępe noże to nie
  • 0

#77 Jelcz

Jelcz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 714 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Hodowla Krów,Byków,Macior i Tuczników

Napisany 29 lipiec 2011 - 19:12

A masz taki Wycinak?
  • 0

#78 jobsik

jobsik

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 89 postów
  • 23355840
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Gumowo k. Płońska
  • Zainteresowania:Rolnictwo, maszyny rolnicze

Napisany 29 lipiec 2011 - 21:18

Nie mam, ale wycinak od tego jest, żeby wycinał, przecinał.
  • 0

#79 Jelcz

Jelcz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 714 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Hodowla Krów,Byków,Macior i Tuczników

Napisany 30 lipiec 2011 - 20:27

No ten by powinien to przeciąć bo ma ostre i podwujne noże
  • 0

Google

  • Reklama google
  •  

#80 markowski90

markowski90

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów

Napisany 31 lipiec 2011 - 17:02

Jeżeli balot wejdzie pod ramę to przetniesz. Jam mam sd 100 i jest sporo za niska
  • 0


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy

Reklama