Skocz do zawartości

Zdjęcie

VW POLO 1.9SDI


12 odpowiedzi na ten temat

#1 Share franek412

franek412

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 47 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Gródek

Napisany 24 listopad 2009 - 20:03

VW POLO 1.9SDI Jestem posiadaczem vw polo 1.9 sdi z 2000r. problem polega na tym że gdy samochód jest rozgrzany(wystarczy że przejade 1KM) to nie moge go odpalic musze go piłowac kilka razy jak jest zimny wszystko ok. i pali około 10l/100km co wydaje mi sie zbyt duze. prosze o momoc

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
VW POLO 1.9SDI Dzisiaj, 14:07
  •  

#2 Share raffx89

raffx89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 104 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Ślaskie

Napisany 24 listopad 2009 - 21:49

VW POLO 1.9SDI przyczyn moze byc kilka,slaby akum,sprubuj odlaczyc czujnik temperatury i czy na cieplym zapali,moze byc wina pompy wtryskowej moze trzeba bedzie podkrecic dawke na pompie ciezko mi powiedziec

#3 Share marcin z małopolski

marcin z małopolski

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 273 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Tarnawa

Napisany 24 listopad 2009 - 21:49

VW POLO 1.9SDI Hmm jeśli SDI pali tyle i do tego rozgrzany nie może odpali to jedynie pompa paliwowa albo wtryski jednym słowem kosztowny interes :/
Było ich czterech: -Ursus 2812+tur
-UrsusC-360
-Zetor 7745
-Fendt 309 LSA

#4 Share waldek315

waldek315

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 466 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Leszno

Napisany 24 listopad 2009 - 21:49

VW POLO 1.9SDI kolego ile te auto ma już przejechane? czasami mogła się zmienić faza rozrządu(żle ustawiony rozrząd lub przeskoczył na pasku) daj auto do jakiegoś mecanika co się na tym zna niech zarobi rozrząd ci dla świętego spokoju będziesz wiedział co masz a nie jak kiedyś jeden kolo nie wymieniał rozrządu to pod górkę pasek mu szczelił i musiał od nowa ustawiać rozrząd , możesz też powymieniać filtry i zmienić olej jak dawno niebył zmieniany albo nie ma karteczki kiedy był zmieniany, kiedyś też tak miałem że ciężko palił ale to był passat b4 1.9 ale w tdi. Silniki Sdi są dobre przy pilnowanu wymian oleju na tym silniku możesz przejechać ponat 500tys nie ma turbiny nie ma co się popsuć jedynie co to pompa wtryskowa. Mam golfa IV 1.9sdi ma przejechane 192tys jak narazie żadnych większych awari tylko tyle jak go kupiliśmy to miał zrobiony rozrząd i olej zmieniony. A czasami możesz mieć zły kąt wyprzedzenia zapłonu też czasami może tak się dziać pozdro

#5 Share pawel885

pawel885

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2723 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 24 listopad 2009 - 22:01

VW POLO 1.9SDI To raczej czujnik temperatury,na ciepłym silniku komputer czyta że silnik jest zimny i daje dawkę na start dla zimnego silnika.

#6 Share waldek315

waldek315

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 466 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Leszno

Napisany 24 listopad 2009 - 22:17

VW POLO 1.9SDI A na zegarach jaką temperaturę pokazuje ? jeżeli będzie to czujnik to będzie pokazywał 0 albo na full

#7 Share DjFarmerr

DjFarmerr

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 74 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Wągrowca wlkp
  • Zainteresowania:Rolnictwo, motoryzacja, informatyka, muzyka.

Napisany 24 listopad 2009 - 22:48

VW POLO 1.9SDI kolego napisz o swoim problemie na www.vwpolo-klub.pl albo na www.vwpolo-squad.pl na pewno Ci koledzy pomogą :(

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
VW POLO 1.9SDI Dzisiaj, 14:07
  •  

#8 Share Henius91

Henius91

    Rolnik z pomorza

  • Moderator Galerii
  • PipPipPip
  • 2427 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Kościerzyny

Napisany 24 listopad 2009 - 22:53

VW POLO 1.9SDI zepsuty czujnik temperatury. mialem to samo w Oplu Vectrze 1.6 16 zaworow z 97 roku, ale u mnie wystarczylo przeczyscic ten czujnik i teraz zapala dobrze. teraz tylko zostal komputer do naprawy bo zle steruje dawka paliwa i samochod nie moze wejsc na obroty do 2,5 tys obr/min albo jak mocniej przycisne pedal gazu to silnik sie dlawi.
"Ernte gut, alles gut" ...:::KRONE:::...
Valtra - Individually Yours

http://www.youtube.com/user/Henius91 moje filmy

#9 Share franek412

franek412

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 47 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Gródek

Napisany 25 listopad 2009 - 12:03

VW POLO 1.9SDI rozrząd i wszystkie filtry są wymienione, nowy akumolator i czujnik temperatury też. czy możliwe że to wtryskiwazce miałem wymienione na nowe i 2 miały wade konstrukcji i wymienili na gwarancji, może teraz 2 kolejne wysiadły.

#10 Share statek

statek

    wieczny student

  • Members
  • PipPipPip
  • 1667 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sejny
  • Zainteresowania:Piłka nożna, elektronika, komputery

Napisany 25 listopad 2009 - 14:23

VW POLO 1.9SDI przejedz sie do diagnosty, podepnij komputer i bedzie wszystko jasne

wiem ze vw 1,9 mialy wade tego typu ze nie chcialy odpalac gdy byly rozgrzane, trzeba minimalnie zmodyfikowac mape startowa pompy wtryskowej

Fendt 412 TUZ WOM TI TMS, MF 5435 z ładowaczem Stoll 15, NH T5060, JCB 527-58, Zetor 7211, wóz sano 10m3 agregat ares l/z siewnik famarol i gaspardo SP4, Joskin Modulo2 8400l, gruber Rolmako 3m, sieczkarnia Claas Jaguar 840 + kemper 3000, pług kverneland AB 100. 130ha i 200 krówek


#11 Share jaskier

jaskier

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 26 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 25 listopad 2009 - 16:45

VW POLO 1.9SDI Albo siadł przepływomierz powietrza. Sugerować to może zwiększone zużycie paliwa.Podpięcie do kompa wszystko wyjaśni.

#12 Share Sadek

Sadek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3925 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. Ciechanów

Napisany 25 listopad 2009 - 17:57

VW POLO 1.9SDI

przejedz się do diagnosty, podepnij komputer i będzie wszystko jasne


Kolego jeżeli uważasz że podpięcie do komputera pokaże problem i będzie wszystko jasne to jesteś w błędzie.

Byłem wczoraj autem w Serwisie bo silnik jakby zalewał, po podpięciu kompa uszkodzona cewka (założone 2, 1 używana 2 nowa) i nadal komputer pokazuje błąd cewki!!!!!!!!!

Prawdopodobnie uszkodzony sterownik silnika (komputer) nie potrafi tego zdiagnozować (jest to moja diagnoza stwierdzona na podstawie miernika i testera diodowego, co potwierdził elektronik w serwisie ale nie dzięki komputerowi tylko wyłącznie własnej wiedzy i miernika oraz żarówki 12V/10W).

Moim zdaniem podłączenie kompa pod samochód to tak jak słuchanie wróżki (nieraz się sprawdzi).

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
VW POLO 1.9SDI Dzisiaj, 14:07
  •  

#13 Share szczewko

szczewko

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1573 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 listopad 2009 - 18:13

VW POLO 1.9SDI Podpiecie pod kompa nie pokaze uszkodzenia przepływomierza. W tych silnikach czasami zdarzały sie luzy kółka rozrzadu na wale,po prostu kółko sie luzuje na klinie i przestawia sie kąt wyprz. zapłonu i ustawienie wałka rozrzadu,wiec warto tam zobaczyc. Nie wiem jaka jest pompa w SDI ale jesli podobna do tej w TDI to jest wiekszy problem ,nawet z regeneracja pompy wlacznie. Czasami pomaga przestawienie w ustawieniach komputera momentu podawania paliwa.Standardowo jest ustawione na 180 obr/silnika/min,przestawienie na 140 czasami pomaga,ale do tego potrzebny jest kumaty elektromechanik.

Podobne tematy