Skocz do zawartości

Zdjęcie

Simtractor.


2019 odpowiedzi na ten temat

#141 Share Bamboocha

Bamboocha

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 492 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Ostrołęki

Napisany 26 grudzień 2006 - 19:31

Simtractor. tomek jaką masz wersje sim tractora??mógłbym mi instake przesłać na poczte??MICHALqaz123@poczta.fm
http://www.youtube.c...er/michalqaz123 <------ Moje dzieła :)Polecam!!!

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Simtractor. Dzisiaj, 21:28
  •  

#142 Share tomek

tomek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 918 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kuj-pom

Napisany 26 grudzień 2006 - 20:30

Simtractor. mam wersje 3.58 niestety Ci nie prześle bo zajmuje ok.50mb ja ja na e-mail moge max 10 przesłać >:(

#143 Share oki39

oki39

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 816 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie

Napisany 26 grudzień 2006 - 20:51

Simtractor. to przez gg ;)raz juz przesylalem ;)
Wszystkie moje foty chronione sa prawem autorskim.

#144 Share Bamboocha

Bamboocha

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 492 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Ostrołęki

Napisany 26 grudzień 2006 - 20:55

Simtractor. oki39 to moze ty w jakis sposób prześlesz tego ST??masz moze skype??
http://www.youtube.c...er/michalqaz123 <------ Moje dzieła :)Polecam!!!

#145 Share oki39

oki39

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 816 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie

Napisany 27 grudzień 2006 - 11:11

Simtractor. napisz do mnie: 5806313 albo poszukaj moze jest na simtractor.pl
PS. jestem na niewidocznym ;)

widzieliscie Coguara? to st? mozan sciagnac na simtractor.net ale podobno chodzi tylko w wersji 3.6. w dawniejszych tylko stoi nie da sie nim jezdzic ;)
Wszystkie moje foty chronione sa prawem autorskim.

#146 Share Młody2

Młody2

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 22 postów

Napisany 28 grudzień 2006 - 15:59

Simtractor. co sie sieje tym dużym siewnikiem i jak już pociołem kukurydze i zawiozłem  na te wypetonowane wepchnołem pod ten daszek to jak teras to dać dla krów do obory  bo turem nie dam rady nie chce wziąść jak to sie robi?? :)

#147 Share oki39

oki39

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 816 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie

Napisany 30 grudzień 2006 - 23:05

Simtractor. duzy siewnik jest do zboza i trawy. a kiszonke musisz pophnac ladowarka teleskopowa za ten daszek wtedy krowy podejda i zjedza :unsure:
Wszystkie moje foty chronione sa prawem autorskim.

#148 Share macieeek7

macieeek7

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łobżenica

Napisany 26 styczeń 2007 - 10:27

Simtractor. a do jakiej wersji

#149 Share kat

kat

    R.I.P.

  • Members
  • PipPipPip
  • 1847 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kuj-Pom

Napisany 26 styczeń 2007 - 13:34

Simtractor. Czytać nie potraficie???

Żadnych haseł i loginów na forum

#150 Share zetor

zetor

    Moderator bez Pola... ;)

  • V.I.P.
  • rank
  • 1830 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska

Napisany 26 styczeń 2007 - 13:48

Simtractor. Kat masz 1000% racji! to nie jest ppr!!

Nie ma piękniejszego dźwięku od ryku SW-400

A-Mount Alpha user


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Simtractor. Dzisiaj, 21:28
  •  

#151 Share pati

pati

    Farmer modelarz

  • Members
  • PipPipPip
  • 850 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Skotnica gm.Praszka (Ziemia Wieluńska)/OOL
  • Zainteresowania:Rolnictwo, modelarstwo rolnicze, muzyka, straż pożarna, prawo jazdy i szkolenie kierowców.

Napisany 05 luty 2007 - 19:26

Simtractor. Mógłby mi ktoś napisać co to jest co w wersji 3.0 i 3.12 na środku farmy leży? Czym to usunąć, bo turem się nie da, a to okropnie mi przeszkadza przy manewrowaniu sprzętem.
Czy świeci słońce, czy leje deszcz, John Deere 7530 moja maszyną jest. :)
www.tractordata.com____www.konedata.net Ile koni, który rok, prędkości i pojemności.
Nie każda morda pasuje do Forda, nie każda menda pasuje do Fendta, nie każda ździra pasuje do John Deera. :-D
JOHN DEERE 7530 -----> my dream... super maszyna...

#152 Share lukaszzz

lukaszzz

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 20 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 luty 2007 - 12:49

Simtractor. czy mogłby mi ktos prtzeslac np. na GG simtractor w wersji starszej niz 3,6?? Prosze piszcie na 1560937. Zgory wielkie dzieki. :huh:

#153 Share Zetor5340

Zetor5340

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1063 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubuskie
  • Zainteresowania:==Rolnictwo==

Napisany 11 luty 2007 - 23:12

Simtractor. mogłby mi ktos napisac co robic po kolei zeby wpisac jakis kod do simtractor?
"I jak mam ufać pięknym przemówieniom posłów, gdy 3/4 z nich to banda dyplomowanych osłów..."

#154 Share Miki7211

Miki7211

    Rolas z Wielkopolski

  • V.I.P.
  • rank
  • 1743 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wielkopolskie. Gostkowo

Napisany 12 luty 2007 - 14:15

Simtractor. Ja sciągłem simtractor 3.5 i jak jak dusze na ikonke to pojawia sie napisc SIMTRACTOR i sie wyłącza gra. I co zrobic zeby w takim przypadku ja włączyc??

Moje Filmiki

Pozdrawiam


#155 Share pati

pati

    Farmer modelarz

  • Members
  • PipPipPip
  • 850 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Skotnica gm.Praszka (Ziemia Wieluńska)/OOL
  • Zainteresowania:Rolnictwo, modelarstwo rolnicze, muzyka, straż pożarna, prawo jazdy i szkolenie kierowców.

Napisany 12 luty 2007 - 15:54

Simtractor. A z kąd ściągłeś? Spróbuj uruchomić z menu start, bo mnie w 3.12 skrót nie chodził, a ze starta sie uruchamiał.
Czy świeci słońce, czy leje deszcz, John Deere 7530 moja maszyną jest. :)
www.tractordata.com____www.konedata.net Ile koni, który rok, prędkości i pojemności.
Nie każda morda pasuje do Forda, nie każda menda pasuje do Fendta, nie każda ździra pasuje do John Deera. :-D
JOHN DEERE 7530 -----> my dream... super maszyna...

#156 Share Miki7211

Miki7211

    Rolas z Wielkopolski

  • V.I.P.
  • rank
  • 1743 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wielkopolskie. Gostkowo

Napisany 12 luty 2007 - 17:31

Simtractor. Sciagałem z stronki simtractor a z menu tez mi nie chodzi.

Moje Filmiki

Pozdrawiam


#157 Share Zetor5340

Zetor5340

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1063 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubuskie
  • Zainteresowania:==Rolnictwo==

Napisany 17 luty 2007 - 01:22

Simtractor. ja sciagalem przez torrenty ale cos mi nie chca kody chodzic..mam wersje 3.5,moze ktos mi pomoze???
"I jak mam ufać pięknym przemówieniom posłów, gdy 3/4 z nich to banda dyplomowanych osłów..."

#158 Share marcin_kost1

marcin_kost1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 265 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wielkopolska

Napisany 17 luty 2007 - 23:03

Simtractor. Co zrobić gdy zabraknie paliwa??? jak się stoi na środku pola??? jest na to jakiś sposób czy trzeba sie doczłapać do stacji???
. . .

#159 Share Zetor5340

Zetor5340

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1063 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubuskie
  • Zainteresowania:==Rolnictwo==

Napisany 18 luty 2007 - 00:38

Simtractor. musisz sie doczłapac na CPN albo na farme gdzie zatankujesz
"I jak mam ufać pięknym przemówieniom posłów, gdy 3/4 z nich to banda dyplomowanych osłów..."

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Simtractor. Dzisiaj, 21:28
  •  

#160 Share Janosik

Janosik

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 5 postów

Napisany 18 luty 2007 - 15:38

Simtractor. Hej. Czy w Sim Tractor można dodać inne (zewnętrzne) maszyny?

Podobne tematy