Skocz do zawartości

Zdjęcie

Simtractor.


2019 odpowiedzi na ten temat

#1121 Share pati

pati

    Farmer modelarz

  • Members
  • PipPipPip
  • 850 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Skotnica gm.Praszka (Ziemia Wieluńska)/OOL
  • Zainteresowania:Rolnictwo, modelarstwo rolnicze, muzyka, straż pożarna, prawo jazdy i szkolenie kierowców.

Napisany 23 luty 2008 - 09:17

Simtractor.

Taziu trzeba pomagac osobom ktore maja ST ale niepotrafią obsugiwac gry. a co do twoich skinów jeszcze nierozesłałem dalej.



Oj. Nie bądź taki hojny. Ja jak ogłosiłam na forum, że pomagam w ST to z 8 dziennie pisało i to jeszcze taki imbecyle sie zdarzały, że wytłumaczyłam wszystko, a potem sie okazywało, że mu sie jeszcze gra ściąga!!!!!!!!!! I to nieraz 5 na raz pisało i jeszcze jak musiał który poczekać 20s. na odp. to już wysyłał znaki zapytania na całą stronę, wykrzykniki itp. :)

Jakoś ja jak pierwszy raz włączyłam ST to musiałam sobie sama poradzić. Wydrukowałam klawiszologię i jazda w pole. :) Ale w tedy mało kto w to grał więc nie było pomocy.

Na szczęście się skończyło, więc już wszystkich wyedukowałam. :) Ale następna fala była jak mody na simtractor.net zrobili płatne. 10 próśb na dzień o wysłanie na maila modów. (i jeszcze wytłumacz ze 3 razy jak to się wstawia) <_< Przy internecie 11kb/s. :rolleyes: Ale też już spokój. :)
Czy świeci słońce, czy leje deszcz, John Deere 7530 moja maszyną jest. :)
www.tractordata.com____www.konedata.net Ile koni, który rok, prędkości i pojemności.
Nie każda morda pasuje do Forda, nie każda menda pasuje do Fendta, nie każda ździra pasuje do John Deera. :-D
JOHN DEERE 7530 -----> my dream... super maszyna...

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Simtractor. Dzisiaj, 13:21
  •  

#1122 Share TAZIU

TAZIU

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 36 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Z Domu

Napisany 23 luty 2008 - 13:46

Simtractor.

Oj. Nie bądź taki hojny. Ja jak ogłosiłam na forum, że pomagam w ST to z 8 dziennie pisało i to jeszcze taki imbecyle sie zdarzały, że wytłumaczyłam wszystko, a potem sie okazywało, że mu sie jeszcze gra ściąga!!!!!!!!!! I to nieraz 5 na raz pisało i jeszcze jak musiał który poczekać 20s. na odp. to już wysyłał znaki zapytania na całą stronę, wykrzykniki itp. :rolleyes:

Jakoś ja jak pierwszy raz włączyłam ST to musiałam sobie sama poradzić. Wydrukowałam klawiszologię i jazda w pole. :) Ale w tedy mało kto w to grał więc nie było pomocy.

Na szczęście się skończyło, więc już wszystkich wyedukowałam. :) Ale następna fala była jak mody na simtractor.net zrobili płatne. 10 próśb na dzień o wysłanie na maila modów. (i jeszcze wytłumacz ze 3 razy jak to się wstawia) :) Przy internecie 11kb/s. <_< Ale też już spokój. :)


hehe pati nie martw się ja pomagam jeśli mogę . A jak niemam czasu poprostu mówię nie!!
Sygnatura niezgodna z Regulaminem - Moderator

#1123 Share MarioS

MarioS

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 126 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Warki - Dąbrówki
  • Zainteresowania:Motocykle no i Rolnictwo

Napisany 23 luty 2008 - 20:56

Simtractor. Witam
mam tą grem mam pare maszyn ale nie mogę też częsci kupić, moa ktoś, czy wogule są kody??
Jak są to bardzo proszę ;D
Wole polskie gówno w polu niż fiolki w Neapolu!!

#1124 Share funkmaster1993

funkmaster1993

    Młody Przyszły Rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 1278 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Woj lubelskie

Napisany 23 luty 2008 - 20:59

Simtractor. W sim tractor części pierwszy raz o tym słyszę. <_< :rolleyes: :)
FUNKMASTER

Sprzedam

Kosiarkę bijakową Samasz KB 250

#1125 Share TAZIU

TAZIU

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 36 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Z Domu

Napisany 23 luty 2008 - 21:03

Simtractor.

W sim tractor części pierwszy raz o tym słyszę. <_< :rolleyes: :)



hehe moze to v4:) nie a tak serio to jak masz wszystkie maszyny to juz innych części nie dokupisz :) hehe a kody są ale może nie będę tu o tym pisał bo już na początku była o tym mowa
Sygnatura niezgodna z Regulaminem - Moderator

#1126 Share MarioS

MarioS

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 126 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Warki - Dąbrówki
  • Zainteresowania:Motocykle no i Rolnictwo

Napisany 23 luty 2008 - 21:31

Simtractor. haah, hodzi ze tylko kilka maszyn mogę kupić.
Wole polskie gówno w polu niż fiolki w Neapolu!!

#1127 Share funkmaster1993

funkmaster1993

    Młody Przyszły Rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 1278 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Woj lubelskie

Napisany 23 luty 2008 - 21:32

Simtractor. Albo nie masz kasy, albo masz demo.
FUNKMASTER

Sprzedam

Kosiarkę bijakową Samasz KB 250

#1128 Share TAZIU

TAZIU

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 36 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Z Domu

Napisany 23 luty 2008 - 21:41

Simtractor. albo nie zainstalowane addons. brak kasy
Sygnatura niezgodna z Regulaminem - Moderator

#1129 Share kalispo16

kalispo16

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 29 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 luty 2008 - 21:43

Simtractor. Ja uwazam ze raczej nie masz kasy, poniewaz gdy bys mial wersje demo to nic nie kupisz tylko z poczatku masz 2 maszyny.

#1130 Share Lukasz16

Lukasz16

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 299 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. Mazowieckie
  • Zainteresowania:rolnictwo, grafika komputerowa

Napisany 23 luty 2008 - 22:36

Simtractor.

Ja uwazam ze raczej nie masz kasy, poniewaz gdy bys mial wersje demo to nic nie kupisz tylko z poczatku masz 2 maszyny.

:rolleyes: W wersji demo możesz kupić wszystkie maszyny (oczywiście jeśli masz kase).
Kod do tej gry jest tylko jeden (było już kilka pytań o niego w tym wątku)
(lewy)Ctrl+Alt+B (naciśnij jednocześnie)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Simtractor. Dzisiaj, 13:21
  •  

#1131 Share kalispo16

kalispo16

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 29 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 luty 2008 - 09:58

Simtractor. A moze ma ktos jakies fajne maszyny do tej gry?? :rolleyes:

#1132 Share MarioS

MarioS

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 126 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Warki - Dąbrówki
  • Zainteresowania:Motocykle no i Rolnictwo

Napisany 24 luty 2008 - 11:23

Simtractor. whodzisz na www.simtractor.net i sciągasz
Wole polskie gówno w polu niż fiolki w Neapolu!!

#1133 Share TAZIU

TAZIU

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 36 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Z Domu

Napisany 24 luty 2008 - 11:57

Simtractor. na www.simtractor.net nie sciągniesz chyba że masz za dużo kasy w portfelu ja mam tego dużo może jak znajdę czas to komuś podesle
Sygnatura niezgodna z Regulaminem - Moderator

#1134 Share kalispo16

kalispo16

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 29 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 luty 2008 - 12:47

Simtractor. No se simtractor.net juz sciagalem ale tylko teb bezplatne. A szkoda ze czeba za niektore placic....

#1135 Share krystianr

krystianr

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 55 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Polska
  • Zainteresowania:www.agrofoto.pl
    www.krystianr.xaa.pl
    www.przemo.org

Napisany 24 luty 2008 - 13:39

Simtractor. Ma ktoś login i hasło do Sim Traktora. Jak macie piście na PW.

kolego chcesz bana tutaj nie pytamy sie o login i haslo bo i tak go nie dostaniesz-jeszcze jeden taki wybryk i urlop
Dj Asmach

#1136 Share TAZIU

TAZIU

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 36 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Z Domu

Napisany 24 luty 2008 - 16:36

Simtractor. urlopik pan sobie życzy bardzo proszę zapytaj jeszcze raz o login :rolleyes: A tak serio to lepjej poczytaj ten temat zanim cosik napiszesz bo to grozi urlopikiem itp
Sygnatura niezgodna z Regulaminem - Moderator

#1137 Share mlody12

mlody12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 158 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie

Napisany 25 luty 2008 - 14:01

Simtractor. Jak sie to zapisuje ??
i jak mam taki maly traktorek zapne te brony to mam cale pole zrobic takie durze zielon odp
albo niech ktos na gg sie odezwei 8103613

#1138 Share ferguson235

ferguson235

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 273 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Szczecinek ZSZ (zachoniopomorskie)

Napisany 25 luty 2008 - 14:57

Simtractor.

Jak sie to zapisuje ??
i jak mam taki maly traktorek zapne te brony to mam cale pole zrobic takie durze zielon odp
albo niech ktos na gg sie odezwei 8103613



Zapisuje sie poprzez przetrzymywanie esc przez okolo 5 seknud i klikasz back a pozniej save.

#1139 Share mlody12

mlody12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 158 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie

Napisany 25 luty 2008 - 15:06

Simtractor. Dzieki
A co do tego pytania z tym malym traktorkiem i tym polem to mam je cale obrobic tymi bronami czy szukac czegos inego ??
I mam jeszcze jeden problem jade sobie kawlek traktorkiem i robie pole a on gasnie nawet na najmniejszy biegu prosze o szybkie opdisanie :rolleyes:

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Simtractor. Dzisiaj, 13:21
  •  

#1140 Share farmer7745

farmer7745

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 379 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:opolskie

Napisany 25 luty 2008 - 15:17

Simtractor. A morze wiecie gdzie się ściąga maszyny inne nisz te co są
ZABRANIAM BEZ MOJEJ ZGODY KOPIOWANIA, POWIELANIA I WYKORZYSTYWANIA ZDJĘĆ Z MOJEJ GALERI.

Podobne tematy