Skocz do zawartości

Zdjęcie

Simtractor.


2019 odpowiedzi na ten temat

#821 Share adrian30

adrian30

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 29 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 grudzień 2007 - 20:05

Simtractor. Tak.

Ale będą zmiany.
Każda grupa będzie pracować jedną godzinę. A następna za 15min (to czas na połączenie i ściągnięcie sav'a) będzie zaczynać.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Simtractor. Dzisiaj, 06:43
  •  

#822 Share smolar

smolar

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 201 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:miedziana
  • Zainteresowania:ROLNICTWO

Napisany 07 grudzień 2007 - 16:20

Simtractor. aha chyb ze tak
Władek rządzi :D

#823 Share tomekzet

tomekzet

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 579 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:małopolska

Napisany 07 grudzień 2007 - 18:31

Simtractor. mam putanko, czy do tej gry da sie sciagnoc jakies tyraktory typu zetor, ursus? jak tak to skad i jak?

#824 Share MarcinPykuS

MarcinPykuS

    VIP, były Moderator Forum

  • V.I.P.
  • rank
  • 2961 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Województwo Śląskie

Napisany 07 grudzień 2007 - 18:36

Simtractor.

mam putanko, czy do tej gry da sie sciagnoc jakies tyraktory typu zetor, ursus? jak tak to skad i jak?


Tak...poszukaj w necie, na różnych forach, lub sprawdź na www.simtractor.com - tam również są tego typu ciągniki... :rolleyes:

Podam Ci kilka linków...

http://www.simtracto.......file&id=735

http://www.simtracto.......file&id=741

http://www.simtracto.......file&id=786

http://www.simtracto.......file&id=814

http://www.simtracto.......file&id=815

http://www.simtracto.......file&id=818

http://www.simtracto.......file&id=817



POZDRAWIAM...

#825 Share tomekzet

tomekzet

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 579 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:małopolska

Napisany 07 grudzień 2007 - 18:51

Simtractor.

Tak...poszukaj w necie, na różnych forach, lub sprawdź na www.simtractor.com - tam również są tego typu ciągniki... :rolleyes:

Podam Ci kilka linków...

http://www.simtracto.......file&id=735

http://www.simtracto.......file&id=741

http://www.simtracto.......file&id=786

http://www.simtracto.......file&id=814

http://www.simtracto.......file&id=815

http://www.simtracto.......file&id=818

http://www.simtracto.......file&id=817



POZDRAWIAM...

dzieki ale mam jeszcze sprawe, moglbys mi podac jakis link do jakiegos zetora, i gdzie kliknac aby pobrac ciagnik? ;)

#826 Share Lukasz16

Lukasz16

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 299 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. Mazowieckie
  • Zainteresowania:rolnictwo, grafika komputerowa

Napisany 08 grudzień 2007 - 12:40

Simtractor. Jak chcesz Zetora to zajrzyj na moje forum :rolleyes:
www.st-forum.allgoo.net polecam

#827 Share MarcinPykuS

MarcinPykuS

    VIP, były Moderator Forum

  • V.I.P.
  • rank
  • 2961 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Województwo Śląskie

Napisany 08 grudzień 2007 - 16:01

Simtractor. A jeżeli chcesz ściągać maszyny ze strony www.simtractor.com to musisz mieć login i hasło - więc musisz założyć sobie konto, jak co to zagadaj na gg do mnie... :rolleyes:

POZDRAWIAM...

#828 Share Arni

Arni

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1234 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. warmińsko -mazurskie

Napisany 08 grudzień 2007 - 19:01

Simtractor. http://simtractor.co...php?pic_id=1591 jak oni to zrobili?
17 lutego 2007r - 17 lutego 2012 pięć lata na af!

#829 Share Kris017

Kris017

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 138 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dolny Śląsk (DST)

Napisany 08 grudzień 2007 - 19:06

Simtractor. Wiecie kiedy i skąd będzie można ściągnąć nową wersje sim tractor-a ????
Nie ma lepszego od John deere-a :)

#830 Share MarcinPykuS

MarcinPykuS

    VIP, były Moderator Forum

  • V.I.P.
  • rank
  • 2961 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Województwo Śląskie

Napisany 08 grudzień 2007 - 19:20

Simtractor. No właśnie ciekawe jak to zrobili...nigdzie tego nie można pobrać...na początku myślałem że to są zdjęcie SIMTRACTOR V4 ale okazało się że to jest wersja 3.6... :rolleyes:

A co do pytania kiedy wyjdzie nowe ST to przeczytaj w tym temacie ostatnie strony...tam jest napisane... ;)

POZDRAWIAM...

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Simtractor. Dzisiaj, 06:43
  •  

#831 Share JohnDeere8320

JohnDeere8320

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 367 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Olsztyna

Napisany 08 grudzień 2007 - 20:02

Simtractor. Może wydadzą jakiegoś moda w postaci pick-up-a do sieczkarni Ja osobiście bym chciał bo nudzi mi się robienie w baloty i kostki trawy a pottinger nie działa mi:(
Pozdrawiam JohnDeere8320 ;)

#832 Share MarcinPykuS

MarcinPykuS

    VIP, były Moderator Forum

  • V.I.P.
  • rank
  • 2961 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Województwo Śląskie

Napisany 08 grudzień 2007 - 20:07

Simtractor. Ja też już w ogóle nie używam pras, za dużo z tym roboty jest... :rolleyes: ;)

A czemu Ci nie chodzi...???...wyskakuje jakiś błąd czy co...???... ^^

POZDRAWIAM...

#833 Share JohnDeere8320

JohnDeere8320

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 367 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Olsztyna

Napisany 08 grudzień 2007 - 20:49

Simtractor. Po przywiezieniu paru przyczep gra się zaczyna ciąć i nie można gry zapisać ^^:rolleyes:

A co do tej trawy to ja w tym roku skosiłem to co była na początku gry i zrobiłem w kostki a w następnym sezonie zasieje wszystkie te mniejsze kawałki trawą i krowy wypuszczę bo lepiej przybywają i mniej kłopotu bo karmić nie trzeba a kostki będę miał na czarną godzinę jak trawy zabraknie ;)

Pozdrawiam JD8320
Pozdrawiam JohnDeere8320 ;)

#834 Share MarcinPL

MarcinPL

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 376 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 grudzień 2007 - 20:02

Simtractor. Chce ci sie je potem zbierać spowrotem ?:D te krowy jak się narobią na polu to ho ho:p

#835 Share smolar

smolar

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 201 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:miedziana
  • Zainteresowania:ROLNICTWO

Napisany 13 grudzień 2007 - 18:03

Simtractor. www.simtractor.xt24.pl zapraszam na moje forum. Dopiero sie rozwiaj :D licze na wasza pomoc ze dzieki wam bedzie sie lepiej rozwijac :)
Władek rządzi :D

#836 Share MarcinPykuS

MarcinPykuS

    VIP, były Moderator Forum

  • V.I.P.
  • rank
  • 2961 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Województwo Śląskie

Napisany 13 grudzień 2007 - 18:20

Simtractor.

www.simtractor.xt24.pl zapraszam na moje forum. Dopiero sie rozwiaj :) licze na wasza pomoc ze dzieki wam bedzie sie lepiej rozwijac :)


Dużo już jest forum o grze Simtractor... :D

Nie wiem czy tak łatwo się będziesz rozwijał... :)

Życzę powodzenia...

#837 Share smolar

smolar

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 201 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:miedziana
  • Zainteresowania:ROLNICTWO

Napisany 13 grudzień 2007 - 18:31

Simtractor. dzieki no nie mialem pomyslu jakie forum zalozyc :/
Moze w mi dacie jakis pomysl na zalozenie forum??
Władek rządzi :D

#838 Share MarcinPykuS

MarcinPykuS

    VIP, były Moderator Forum

  • V.I.P.
  • rank
  • 2961 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Województwo Śląskie

Napisany 13 grudzień 2007 - 18:34

Simtractor.

dzieki no nie mialem pomyslu jakie forum zalozyc :/
Moze w mi dacie jakis pomysl na zalozenie forum??


No nie wiem...ciężko będziesz miał ale trzymam kciuki...tutaj jest temat...zerknij...

http://www.agrofoto....?showtopic=5505

POZDRAWIAM... :D

#839 Share smolar

smolar

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 201 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:miedziana
  • Zainteresowania:ROLNICTWO

Napisany 13 grudzień 2007 - 18:40

Simtractor. przeczytalem mi nadal nie mam pomyslu
myslalem nad forum o parkourze ale ich tez jest juz duzo :D
narazie zobacze jak mi pujdzie z tym forum
Władek rządzi :D

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Simtractor. Dzisiaj, 06:43
  •  

#840 Share FanUrsus

FanUrsus

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 56 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Polska

Napisany 13 grudzień 2007 - 23:30

Simtractor. Jak dobrze naliczyłem jest ponad 10 polskich for o SimTractor , więc chyba te forum nie ma szans na przetrwanie ;(

Podobne tematy