Polecane posty

rataj    3

panowie mam dylemat ktory ciagnik wybrac. proxima power 85 czy proxima plus 85. dodam ze bedzie to ciagnik pomocniczy. doradzcie cos;)plus jest sprawdzony power nowosc. nie mam zielonego pojecia na co postawic... jakie sa ich wady i zalety??


Claas Dominator 98sl classic, Zetor Forterra 12441, Zetor Proxima 85 plus, Zetor 7211, Ursus c330


AgroFoto -----> najlepsza stronka w sieci;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

no power ma rewers pod obciążeniem co jest sporym plusem np przy ładowaczu, a do czego by był wykorzystywany ten zetor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rataj    3

rozsiewacz opryskiwacz brona itp. ciekawi mnie tylko jak to sie spisuje w praktyce bo teoretycznie to wiadomo ze power jest bardziej zaawansowany technicznie. plus jest sprawdzony i raczej uzytkownicy chwala...


Claas Dominator 98sl classic, Zetor Forterra 12441, Zetor Proxima 85 plus, Zetor 7211, Ursus c330


AgroFoto -----> najlepsza stronka w sieci;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

jeżeli nie będziesz go używał do ładowacza to plus nie będzie zły, zważywszy że jest na pewno tańszy, a tak to jak kształtują się ich ceny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
snopek    0

ja ma powerke 105 ;) i szczerze mówie że nie jest taka zła pod względem technicznie wykonanym niedam ci jeszcze opini o tym ciągniku bo nie robiłem ją jeszcze w polu lecz robiłe w ostrym błocie z turem gdzie bez napędu to by cięzko byłoi wyjechać i powiem ci że bardzi miła praca była wszystko działało jak nalezy rewers (elektrohydraul.)biegi sterowanie turem .. także byłem zadowolony... i gorąco polecam powerke jak bys chciał z ładowaczem pracować ..pozdr ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rataj    3

z ładowaczem to nie bedzie raczej chodzic... a ten rewers jak chodzi?? plynnie zmienia kierunek jazdy czy szarpie. bo jezdzilem jedna to szarpal. ogolnie to mam spory dylemat.


Claas Dominator 98sl classic, Zetor Forterra 12441, Zetor Proxima 85 plus, Zetor 7211, Ursus c330


AgroFoto -----> najlepsza stronka w sieci;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    2

A duża różnica w cenie między plusem a power? Może kiedyś założysz tura to się przyda pełny rewers, ale z drugiej strony masz forterre z rewersem mechanicznym, jesteś już do tego przyzwyczajony więc drugi ciągnik też może mieć mechaniczny rewers. Ale głupio będziesz miał bo w plusie rewers na lewo a w forterze po prawej stronie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

... rozsiewacz,opryskiwacz, brona.... wiec, równie dobrze weź zwykłą z rewersem, do tego skrzynia 40 jeżeli masz gdzieś mieć dłuższe loty i tyle, a wyniesie cie najtaniej... Do tego Powerka, nie będzie potrzebna.... gdybyś podczepiał ciężkie maszyny typu duży plug, czy agregat uprawowo siewny to dłuższa Powerka by się sprawdziła, czy Plus z EHRem (np.do orki), a tak po co pchać się w koszty jak to samo zrobisz..... A w zwykłej i zwykły rewers będziez miał wyczuty tak jak i w Forterze...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    2

W proximie zwykłej rewers jest z prawej strony? Bo wiem że w plusie z lewej.

Można mieć EHR w proximie plus? a w power?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rataj    3

ehr nie jest dostepny w zadnej proximie.... zwykla raczej nie wchodzi w gre. albo power albo plus roznica w cenie miedzy plusem a powerem jest ok 5 tys w tym samym wyposazeniu. roznia sie jedynie rewersem. @wlodiw to nie ma byc najtansze rozwiazanie tylko mozliwie najlepsze;) a w gre wchodzi tylko zetor bo chcemy mieć jedna marke;) pozdrawiam


Claas Dominator 98sl classic, Zetor Forterra 12441, Zetor Proxima 85 plus, Zetor 7211, Ursus c330


AgroFoto -----> najlepsza stronka w sieci;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

różnica nie wielka więc ja chyba wybrałbym power bo ten rewers może w przyszłości do czegoś się przydać bo zawsze to lepszy elektrohydrauliczny od mechanicznego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    138

Nie oszukujmy się te 5tys to nie jest wcale aż tak dużo bez zastanawiania brałbym power. Na pewno ten rewers się przyda, zawsze to nie trzeba tego sprzęgła wciskać a przy dużej ilości zmian kierunku jazdy na pewno to docenisz. Ja nawet bym się nie zastanawiał.




 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

hm.. najlepsze.... do podanego twojego przykładu ;rozsiewacz, opryskiwacz, brona to trzeba aż taki wypas..... ;) a na serio jeżeli będziesz ja kupował na jakiekolwiek dofinansowania to bierz Proxime Power, a różnica miedzy cenami tych ciągników po zwrotach kasy okaże się mninimalna.... no i będziesz miał najlepsze... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
snopek    0

no wiesz ja nigdy niejezdziłem z mechanicznym a mam elektro.. który sobie chwale leciutko szarpie jak sie zmienia z jazdy przedniej na tylną ale to w niczym nie przeszkadza tylko tyle ze troszkę ziemi zedrze na podwórku ;) ale tak to jest rewelacje i ja też się zastanawiałem nad plusem i power ta sama moc i wybrałem power głownie dla tego rewersu ...

rataj a jakie chcesz do niego opcje dołączyć .( ja mam radio, klime , zew. sterowanie chydrauliką obciązniki na tylnie koła , szersze opony , grammer chociaż niewiem czy on niebył w standardzie..) ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobert21    0

A za ile Cie wyniosla?


Okresowy rolnik z miasta ;)
Na ok. 30 ha - Zetor 5320 i T25, w niedalekiej przyszłości może coś jeszcze...
Niedaleka przyszłość nadeszła - NH T5040 + Metal Fach T241

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rataj    3

klima, obciazenie przod 400 tyl max opony wieksze, siedzenie pasazera, reg kierownice, grammer pneumatyczny, radio(ale sam kupie oni tylko zamontuja), pełne oswietlenie, nie wiem czy wszystko wymienilem czy nie ale to tak z grubsza. cena brutto power 85 po upustach narazie ok 140 tys. ale moze jeszcze sie cos urwie... w koncu to juz 2 ciagnik ktory bedziemy brac(jak dobrze pojdzie) od tego dealera;p nie wiem nawet co tam jest w standardzie dokladnie. jak przyjdzie czas na wybor konkretny wyposazenia to wtedy bedziemy podejmowac konkretne decyzje;)


Claas Dominator 98sl classic, Zetor Forterra 12441, Zetor Proxima 85 plus, Zetor 7211, Ursus c330


AgroFoto -----> najlepsza stronka w sieci;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Koniecznie weź grammera pneumatycznego, mechaniczny się chowa, teraz sam żałuje i opony 18.4-34 bo na 16 taka podkasana du... a co do upustów to 10tys. powinieneś spokojnie zbić w stosunku do ceny wyjściowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
snopek    0

pełne oświetlenie to w powerce 105 jest w standardzie i siedzenie pasażera i regulowana kierownica (radio 340 zł-Sony )a i jeszcze wziąłem zaczep wysuwany do jednoosiowek przydaje sie jak np. chcesz zaczepić beczkę lub rozrzutnik ( to jest hak który mocuje sie w miejsce dolnego zaczepu ) cena coś około 4500-5000 dokładnie niepamietam ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rataj    3

ta cena ktora podałem juz jest po upuscie;p zaczep przesuwny jest standard, radia sonego nie chce i jakos ogolnie to wyposazenie dobiore;] o oponach myslalem wlasnie 13,6 z przodu radialne i 18,4 z tyłu tez radialne. to jest chyba bez dopłaty;) pozdrawiam


Claas Dominator 98sl classic, Zetor Forterra 12441, Zetor Proxima 85 plus, Zetor 7211, Ursus c330


AgroFoto -----> najlepsza stronka w sieci;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
snopek    0

oFsik ja mam ten sam zaczep co na tym filmiku.. nawet nie wiedziałem że on się wysuwa sprawdzę to w sobotę i może wstawię jakieś fotki ..następna sprawa opony szersze coś około 500 zł radialki , racja zaczep przesuwny jest w standardzie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobert21    0

A jak myslisz za ile mozna byloby dostac powerke 85 z obciaznikami, radiem i siedzeniem, taka w podstawie??


Okresowy rolnik z miasta ;)
Na ok. 30 ha - Zetor 5320 i T25, w niedalekiej przyszłości może coś jeszcze...
Niedaleka przyszłość nadeszła - NH T5040 + Metal Fach T241

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

151tyś. kurde dużo.... zwykła Proxima z rewersem i skrzynia 40 to wydatek po utargowaniu 121tys. To jest 30tys. różnicy, a zrobisz robotę tę samo jednym i drugim... No, ale decyzja twoja ;) to pozostaje tylko życzyć udanej transakcji!!!

Ps. swoja drogą to Zetor zaczyna powoli przesadzać z tymi cenami za rzeczy które powinny powoli być już w standardzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobert21    0

Ale 151 000 to dal Snopek za powerke dobrze wyposazona ale 105, dobrze rozumiem? A powerka Rataja 85 za 140 000 ;0


Okresowy rolnik z miasta ;)
Na ok. 30 ha - Zetor 5320 i T25, w niedalekiej przyszłości może coś jeszcze...
Niedaleka przyszłość nadeszła - NH T5040 + Metal Fach T241

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj