Skocz do zawartości

Zdjęcie

Tłumik C-330


151 odpowiedzi na ten temat

#101 Share lukasz51195

lukasz51195

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 43 postów

Napisany 12 marzec 2014 - 23:50

Tłumik C-330 Witam, jestem tutaj nowy wiec prosił bym o wyrozumiałość i o pomoc... Panowie mam taki problem ze swoja c330 a mianowicie ciągnik nie ma siły,ciężko odpala jak jest zimna i dymi na biało (wody nie ubywa), a co mnie szczegulnie zdziwiło to,to że jak ciągnik odpali i pochodzi chwile to jedna rura kolektora wydechowego jest już ciepła a druga zimna, pompa była robiona w tamtym roku, wtryski były robione parę lat temu... I tu moje pytanie co jej może dolegać,??? Bo przeciesz nie możliwe żeby po roku czasu szlak trafił pompe... :huh:

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Tłumik C-330 Dzisiaj, 11:21
  •  

#102 Share matisz

matisz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 114 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 marzec 2014 - 00:52

Tłumik C-330 Jak dymi na bialo to wtryski. :)

#103 Share Cooler2010

Cooler2010

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 135 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie

Napisany 13 marzec 2014 - 06:54

Tłumik C-330 Sprawdz kompresje, możliwe że silnik do remontu.

#104 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 marzec 2014 - 08:02

Tłumik C-330

Bo przeciesz nie możliwe żeby po roku czasu szlak trafił pompe... :huh:

Dlaczego nie możliwe?
Luz zaworowy, wtryskiwacze. Odkręć przewody od wtrysków i na podniesionych zaworach pokręć silnikiem, zobaczysz czy pompa podaje na obydwa.
A przewody włóż do osobnych buteleczek tylko małych i sprawdź czy ilość paliwa jest taka sama.
Oleju nie przybywa w misce olejowej silnika?
Olej w pompie wtryskowej masz?

#105 Share lukasz51195

lukasz51195

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 43 postów

Napisany 13 marzec 2014 - 19:38

Tłumik C-330 Cooler2010 30-stka miała kapitalny remont z 10 lat temu, oprócz wału,głowicy,pompy i chłodnicy cały silnik nowy....


mtracz Oleju nie przybywa...


matisz też podejrzewam że to wtryski, a i przy kolektorze gdzieś przy jednej śrubie sadzi (nie jestem pewny co to ale to chyba olej)... :unsure:

#106 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 marzec 2014 - 20:13

Tłumik C-330 W C-330 może to być olej przy szpilce.
Ale to jest ta strona z zimnym kolektorem?
Może to niespalona ropa.
Sprawdź zawory, może jeden się nie domyka np. ugięty i kompresja ucieka i brak kompresji.
Wykręć wtryskiwacze i podłącz do przewodów od pompy i odpal zobaczysz w jakim są stanie.

#107 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2398 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 marzec 2014 - 20:19

Tłumik C-330 Wtryski powinno się sprawdzić co rok mimo że jest dobrze bo zmęczą się sprężyny i spada ciśnienie wtrysku.

#108 Share lukasz51195

lukasz51195

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 43 postów

Napisany 13 marzec 2014 - 21:27

Tłumik C-330
mtracz zawory ustawiałem ze 2 dni temu, też tak myślę że to może być nie spalona ropa.... Dodam że po regeneracji pompy 30 chodziła dobrze, miała siłę itp... Panowi może to trochę dziwne co powiem ale mi się wydaje że 30 straciła siłę jak zmieniłem jej olej w pompi (olej Turdus)... Nie wiem czy to takie moje głupie przypuszczenia czy naprawdę mogło się coś tam się zj**.... :mellow:


#109 Share lukasz51195

lukasz51195

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 43 postów

Napisany 13 marzec 2014 - 21:27

Tłumik C-330
mtracz zawory ustawiałem ze 2 dni temu, też tak myślę że to może być nie spalona ropa.... Dodam że po regeneracji pompy 30 chodziła dobrze, miała siłę itp... Panowi może to trochę dziwne co powiem ale mi się wydaje że 30 straciła siłę jak zmieniłem jej olej w pompi (olej Turdus)... Nie wiem czy to takie moje głupie przypuszczenia czy naprawdę mogło się coś tam się zj**.... :mellow:


#110 Share ptaszyna

ptaszyna

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1631 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:powiat toruński

Napisany 13 marzec 2014 - 22:39

Tłumik C-330 Mimo wszystko zacznij od sprawdzenia wtrysków, bo wystarczy trochę wody w paliwie i wtrysk może się zapiec i albo wcale nie poda paliwa albo leje ciurkiem ( Twój przypadek). W ciapku jest ułatwiona sprawa z ( domowym) sprawdzaniem wtryskiwaczy bo wystarczy podnieść odprężnik dać cały gaz i zakręcić rozrusznikiem, powinno dać się słyszeć po dwa cykliczne " tryknięcia" ( pruknięcia) wtryskiwaczy jak słychać jedno albo wcale to na pewno wtryski " kaput ".

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Tłumik C-330 Dzisiaj, 11:21
  •  

#111 Share lukasz51195

lukasz51195

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 43 postów

Napisany 14 marzec 2014 - 19:07

Tłumik C-330 Panowie dziś wykręciłem wtryski i... jeden WCALE nie dawał paliwa(tzn Druga sekcja).... Zamieniłem je i też nie leciało... Zawiozłem je i pompę i Pan powiedział że wtryski są dobre... I tam panowie mała poprawka bo pompa była robiona 2 lata temu a nie rok,mój błąd... ;) A i jeszcze jedno pytanie jak wykręciłem wtryski to ma końcówkach był syf jak błoto,rdza itp...Dlaczego...??

#112 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 marzec 2014 - 10:50

Tłumik C-330 Nagar z powodu niewłaściwego spalania mieszanki.
Czyli co, pompa może się popsuć niedługo po regeneracji?

#113 Share lukasz51195

lukasz51195

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 43 postów

Napisany 15 marzec 2014 - 20:08

Tłumik C-330
mtracz widocznie tak że 2 lata i znów do naprawy... :mellow: Pan w w zakładzie powiedział mi że sekcja mogła się podwiesić czy coś takiego no ale 50 zł za sprawdzenie pompy+ jakęś części jak coś padło... Panowie mam jeszcze takie pytanie jak ustawić zapłon,kąt wtrysku, z tego co mi pan tłumaczył w zakładzie to mam zrobić tak, montujemy pompę na miejsc luzując te 3 śruby, ustawić pierwszy tłok w górze, wykręcić tą szpilkę z koła zamachowego ( i gdzie mam ją wsadzić)?, kręcimy wałkiem pompy i gdy w pierwszym przewodzie pokaże się paliwo skręcamy te 3 śruby... Tak..?? Dobrze zrozumiałem...??


#114 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 marzec 2014 - 13:54

Tłumik C-330 Ta "szpilka" nie jest w kole zamachowym, a wkręcona w obudowę sprzęgła od strony silnika z prawej strony za pompą wtryskową wystaje cienki bolec-kołek, nad nim jest kranik bloku.
Wykręcasz go, odwracasz i wkładasz z powrotem i służy do znalezienia otworu w kole zamachowym.
Otwory są dwa, jeden po drugim. Jeden to początek kąta tłoczenia pierwszego tłoka, a drugi GMP pierwszego tłoka.
Pierwszy tłok nie ustawiasz w górze tylko w suwie sprężania. Gdybyś go ustawił w górze to było by już za późno do ustawiania bo początek kąta tłoczenia następuje przed GMP.
Tu masz instrukcje:
http://obrazki.elekt..._1281379250.jpg
http://obrazki.elekt..._1281379251.jpg

#115 Share lukasz51195

lukasz51195

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 43 postów

Napisany 16 marzec 2014 - 16:08

Tłumik C-330 To w który otwór mam tą szpilkę włożyć w pierwszy czy drugi...??

#116 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 marzec 2014 - 21:42

Tłumik C-330 W pierwszy.

#117 Share lukasz51195

lukasz51195

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 43 postów

Napisany 17 marzec 2014 - 07:38

Tłumik C-330 To mam zrobić tak... Stojąc przodem do ciągnika mam kręcić wałem według wskazówek ruchu zegara, i wsadzić tą szpilkę w pierwszą dziurę którą trafie i dopiero kręcić wałkiem pompy aż pokarze się paliwo i pozniej skontrować tymi trzema śrubami.... Tak, dobrze rozumiem...??

P.S Przepraszam że tak wypytuje ale będę pierwszy raz to ustawiał... :)

#118 Share ptaszyna

ptaszyna

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1631 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:powiat toruński

Napisany 17 marzec 2014 - 09:05

Tłumik C-330 Dobrze rozumiesz, tylko jeszcze trzeba to zrobić w suwie sprężania czyli jak obydwa zawory na cylindrze są zamknięte. Jak byś zrobił w suwie wydechu gdy zawór wydechowy jest otwarty to by nie zadziałało.

#119 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 marzec 2014 - 10:09

Tłumik C-330 Później sprawdzasz czy otwór w który trafiłeś na pewno był pierwszy, czyli wyciągasz kołek i kręcisz jeszcze troszkę i szukasz drugiego otworu. Jak znajdziesz to dobrze.
Oczywiście robisz obrót testowy czyli jednocześnie trafiasz kołkiem w otwór i patrzysz czy ruch paliwa nastąpił gdy kołek wskoczył.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Tłumik C-330 Dzisiaj, 11:21
  •  

#120 Share lukasz51195

lukasz51195

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 43 postów

Napisany 17 marzec 2014 - 11:02

Tłumik C-330
ptaszyna to muszę ściągnąć dekiel zaworów i jak pierwsze dwa zawory będą zamknięte to dopiero mam szukać tej dziury w kole zamachowym...??? mtracz znalazłem te dziurki, to po wszystkim wyciągam ten kołek i kręcę wałem i gdy pokarze się paliwo w pierwszym pszewodzie to mam jeszcze raz zobaczyć czy ten kołek wchodzi w tą dziurę...??


Podobne tematy komin