Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ciągnik LTZ


648 odpowiedzi na ten temat

#341 Share kuras

kuras

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 35 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:limanowa

Napisany 10 lipiec 2012 - 21:40

Ciągnik LTZ może masz zawalone cylidry , trzeba co jakiś czas myć albo przełączone jest na filtrze i chłodnica oleju jest wyłączona?....

Edytowany przez kuras, 10 lipiec 2012 - 21:43.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciągnik LTZ Dzisiaj, 03:31
  •  

#342 Share ruuski

ruuski

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 19 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 lipiec 2012 - 22:21

Ciągnik LTZ cylindry sa czysciutkie.... ale co do chlodnicy to nie jestem pewien jutro sprawdze, nigdy nie mialem ruskiego to dla mnie nowosc.

#343 Share agross

agross

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 30 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 lipiec 2012 - 12:49

Ciągnik LTZ

mam 2300 mtg...

w takim wypadku możliwe że bedziesz musiał wymienić panewki. Nie jest to trudne, pół dnia roboty i gotowe. Przy okazji warto było by wymienić pompę oleju, tyle że trzeba odjechać przodem ciągnika bo nie ma dostępu i jest pracochłonne. Nie dawno robiliśmy to u sąsiada i zeszło 2 dni.

#344 Share grzeniomanu

grzeniomanu

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 27 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 lipiec 2012 - 18:46

Ciągnik LTZ Koledzy a jak włączyć tą chłodnicę olejową? :P i mam zamiar się za pierścienie zabrać. To i mówicie od razu trzeba tuleje nowe? One od razu są żeberkami kompletne że nic nie trzeba wybijać? i czy problem jest to zrobić bo nie wiem czy mam sam się za to zabrać. Pierścienie już kupiłem za 120 zł na 4 tłoki po 5 pierścieni i odpowiedzcie czy trzeba koniecznie nowe tuleje

Edytowany przez grzeniomanu, 12 lipiec 2012 - 18:57.


#345 Share ltz55aluki

ltz55aluki

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 269 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Rudka
  • Zainteresowania:muzyka mechanika i inne:)

Napisany 13 lipiec 2012 - 18:33

Ciągnik LTZ panowie mam problem jeden maly i taki nieco drobny do........nie podobny
mianowice potrzebuje przewodu paliwowego i jesli ktos z was moglby mi cos takiego kupic i wyslac byloby fajnie...
stawiam flache od kopa i oczywiscie zwrot kasy...
jesli ma ktos katalog z was to jest on oznaczony nr 19 moge tez podac numer po to aby go zidentyfikowac..
jak cos to piszcie na pw..

#346 Share kuras

kuras

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 35 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:limanowa

Napisany 13 lipiec 2012 - 19:51

Ciągnik LTZ załóż nowe zestawy naprawcze sama wymiana pierscieni przynosi tylko krótkie chwile radości....kupuj części orginalne , pierscienie w żółtym opakowaniu ze Stawropola...

#347 Share grzeniomanu

grzeniomanu

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 27 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 lipiec 2012 - 20:06

Ciągnik LTZ Pierścienie mam firmy prima komplet za 120 zeta. Tuleje zamówię jutro za po 105 zł/sztuka. Tylko podpowiedzcie mi czy nie ma problemu z wymianą i sam dam sobie rade?

#348 Share agross

agross

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 30 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 lipiec 2012 - 11:23

Ciągnik LTZ

Pierścienie mam firmy prima komplet za 120 zeta. Tuleje zamówię jutro za po 105 zł/sztuka. Tylko podpowiedzcie mi czy nie ma problemu z wymianą i sam dam sobie rade?

Ten silnik jest prosty konstrukcyjnie i daliśmy radę sami go zrobić, z narzędzi specjalnych to potrzebny był tylko klucz dynamometryczny do dokręcania głowic i panewek korbowodowych. Wystarczy tylko pamiętać że mimo oznaczeń nie wszystkie części pasują od t25. Z tego co pamiętam to właśnie panewki są troszkę inne.

#349 Share grzeniomanu

grzeniomanu

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 27 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 lipiec 2012 - 15:22

Ciągnik LTZ

Ten silnik jest prosty konstrukcyjnie i daliśmy radę sami go zrobić, z narzędzi specjalnych to potrzebny był tylko klucz dynamometryczny do dokręcania głowic i panewek korbowodowych. Wystarczy tylko pamiętać że mimo oznaczeń nie wszystkie części pasują od t25. Z tego co pamiętam to właśnie panewki są troszkę inne.


To przy wymianie tulei musowo odkręcać korbowody? Bo słuchy mnie doszły ze nie trzeba.

#350 Share agross

agross

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 30 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 lipiec 2012 - 13:45

Ciągnik LTZ

To przy wymianie tulei musowo odkręcać korbowody? Bo słuchy mnie doszły ze nie trzeba.

Dobrze słyszałeś kolego, nie trzeba ich wymieniać. Ale skoro silnik masz już wybebeszony to warto tam zajrzeć. Sąsiad niedawno wymieniał panewki w ciapku t25, stwierdził że wymieni jeszcze pompę oleju, jak zdjął pokrywę rozrządu to okazało się że poluzowane ma największe koło w rozrządzie. Tarło już o obudowę i lada chwila chciało wypaść. Czasami warto zajrzeć głębiej bo nie wiadomo co i kiedy będzie chciało paść. To tylko maszyna.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciągnik LTZ Dzisiaj, 03:31
  •  

#351 Share MiRol

MiRol

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 363 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Rolnictwo, motoryzacja, mechanika :)

Napisany 21 lipiec 2012 - 22:46

Ciągnik LTZ to jak to jest z tymi panewkami? nie sa takie same jak w t25??
1) powiedzcie mi co to moze byc ze po wymianie oleju dwie wymiany wstecz spadlo mi cisnienie oleju w silniku o 1 atm na zimnym i goracym silniku/??
2) czy u was tez 1 pokrywa zaworow od kabiny jest cieplejsza od reszty?
3) siaka mi troche olej spod uszczelki pod kolektorem wydechowym na 1 garze od kabiny... tzn na bagnecie ubytkow jako takich nie widze tylko ta uszczela na dole sie poci olejem? jaka to przyczyna? czarna ciecz to jest nie wiem cvzy to olej na 100 procent bo olej zmienilem i jeszcze jasniutki jest a spod tej uszczelki czarne leci,..
prosze o jakies porady
http://www.youtube.c...er/Michalek69pl
Zapraszam do oglądania :D

#352 Share MiRol

MiRol

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 363 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Rolnictwo, motoryzacja, mechanika :)

Napisany 23 lipiec 2012 - 21:00

Ciągnik LTZ odswiezam i mm jeszcze pytanie:
co to mzoe byc ze wlychac tak jakby akies chrubotanie jakby zacieranie w okolicach prawego kola podczas jazdy/??
z kabiny tego nie slychac tylko jak sie obok stoi... skrzynia czy zwolnica??
http://www.youtube.c...er/Michalek69pl
Zapraszam do oglądania :D

#353 Share ole

ole

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 22 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 lipiec 2012 - 07:05

Ciągnik LTZ rozbierałem ostatnio do hamulców i okazało się że na bębnie hamulcowym na frezie z 1cm frezu zostało milietr. Może tam Ci chrubocze, albo też może blokada jeśli to prawa strona. Albo jakieś łożysko w w zwolenicy.

#354 Share agross

agross

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 30 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 lipiec 2012 - 10:11

Ciągnik LTZ

to jak to jest z tymi panewkami? nie sa takie same jak w t25??
1) powiedzcie mi co to moze byc ze po wymianie oleju dwie wymiany wstecz spadlo mi cisnienie oleju w silniku o 1 atm na zimnym i goracym silniku/??
2) czy u was tez 1 pokrywa zaworow od kabiny jest cieplejsza od reszty?
3) siaka mi troche olej spod uszczelki pod kolektorem wydechowym na 1 garze od kabiny... tzn na bagnecie ubytkow jako takich nie widze tylko ta uszczela na dole sie poci olejem? jaka to przyczyna? czarna ciecz to jest nie wiem cvzy to olej na 100 procent bo olej zmienilem i jeszcze jasniutki jest a spod tej uszczelki czarne leci,..
prosze o jakies porady

Panewki główne są takie same jak w t25, korbowodowe są inne.
1)Jeżeli lałeś cały czas ten sam olej to znaczy że powinieneś pomyśleć o takim z większą lepkością. Wygląda na to że zaczyna spłukiwać nagar.
2) i 3) Na 90 procent pękła ci głowica
Chrobotanie z prawej strony to blokada (wiąże się to z pulsowaniem pedału) napisałem ci zresztą na pw.

Edytowany przez agross, 24 lipiec 2012 - 10:28.


#355 Share MiRol

MiRol

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 363 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Rolnictwo, motoryzacja, mechanika :)

Napisany 24 lipiec 2012 - 22:18

Ciągnik LTZ panowie jak sie cos pierdzieli to po calosci... ale czego by miala glowica peknac o tak o? mi sie wydaje ze mi po szpilce leci ten olej raczej w kolektorze go nie bylo... a ta blokada? teraz jej nie uzywam wiec czy mozliwe ze bez uzycia ja slychac?
a z tym ze ostatnie pokrywy zaworow ca cieplejsze od tych zaraz przy dmuchawie to cyyba normalne co? sile ma normalnie. a czy ja nagar splukalo to moze mi zatkac jakis kanal olejowy w silniku?
i kolejna sprawa sprzeglo sie spartolilo...urwalo mi srube od tych lapej urwalo na lbie od strony kola zamachowego? jaka jest tego przyczyna bo juz mnie szlak trafia na te sprzeglo

panowie jak sie cos pierdzieli to po calosci... ale czego by miala glowica peknac o tak o? mi sie wydaje ze mi po szpilce leci ten olej raczej w kolektorze go nie bylo... a ta blokada? teraz jej nie uzywam wiec czy mozliwe ze bez uzycia ja slychac?
a z tym ze ostatnie pokrywy zaworow ca cieplejsze od tych zaraz przy dmuchawie to cyyba normalne co? sile ma normalnie. a czy ja nagar splukalo to moze mi zatkac jakis kanal olejowy w silniku?
i kolejna sprawa sprzeglo sie spartolilo...urwalo mi srube od tych lapej urwalo na lbie od strony kola zamachowego? jaka jest tego przyczyna bo juz mnie szlak trafia na te sprzeglo
http://www.youtube.c...er/Michalek69pl
Zapraszam do oglądania :D

#356 Share agross

agross

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 30 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 lipiec 2012 - 23:47

Ciągnik LTZ Głowica pęka bo dokręcona jest na sztywno bez uszczelki i w tym silniku są duże wibracje. Zresztą nie końecznie musiała pęknąć. Może to gniazda zaworów się powybijały. Co do blokady wcale nie trzeba jej używać żeby się rozsypała, położenie wałków w skrzyni można regulować, coś się przestawi i problem gotowy. Co do nagaru jeśli jest go dużo to może zatkać kanał, tyle że prędzej silnik się rozszczelni i zatrze. Wydaje mi się że to raczej problem z głowicą objawy są typowe łącznie z niwielkim spadkiem ciśnienia oleju. Problemy ze sprzęgłem to najczęściej prowadnice które się ścierają i powodują wibracje. Sprzęgło kręci się w jedną stronę więc można je przekręcić. Gorzej z wymianą, u nas w kraju są nie do kupienia. U mnie były kupowane od stalińca i szlifowane bo były większe. Powinno działać, sposób wzięty z ruskiego forum

#357 Share MiRol

MiRol

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 363 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Rolnictwo, motoryzacja, mechanika :)

Napisany 25 lipiec 2012 - 11:21

Ciągnik LTZ a z tym rozszczelnieniem silnika to o co chodzi? no bo juz na tym spadku cisnienia to zrobilem ze 300 mth i chodzi moze to cos ten zawor cisnienia sie spartolil? a jakby panewki cos nie teges to by raczej dlugo nie pochodzil nie?
Blokade zeby zrobic to trzeba kabina sciagac czy wystarczy kolo i jakos z boku sie da? dostepna ona jest (czesci)?
sprzeglo bede robic i wlasnie moze te prowadnice mi to powoduja. kolo zamachowe trzeba zdejmowac?
Glowice ogolnie to jakby w porzadku wygladaja, oleju mi nie bierze, sily nie stracil,
http://www.youtube.c...er/Michalek69pl
Zapraszam do oglądania :D

#358 Share agross

agross

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 30 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 lipiec 2012 - 22:09

Ciągnik LTZ

a z tym rozszczelnieniem silnika to o co chodzi? no bo juz na tym spadku cisnienia to zrobilem ze 300 mth i chodzi moze to cos ten zawor cisnienia sie spartolil? a jakby panewki cos nie teges to by raczej dlugo nie pochodzil nie?
Blokade zeby zrobic to trzeba kabina sciagac czy wystarczy kolo i jakos z boku sie da? dostepna ona jest (czesci)?
sprzeglo bede robic i wlasnie moze te prowadnice mi to powoduja. kolo zamachowe trzeba zdejmowac?
Glowice ogolnie to jakby w porzadku wygladaja, oleju mi nie bierze, sily nie stracil,

W czasie pracy silnik wytwarza w środku nagar, Powstaje on z samego oleju, opiłków i różnych innych syfów które czasami dostają się do silnika przez filtry itp. Po wypłukaniu nagaru silnik traci szczelność, zaczyna brać olej, który przy okazji ucieka przez uszczelniacze, i ogólnie traci moc. Wypłukany nagar zbiera się w misce olejowej, po zassaniu może zapchać kanaliki do smarowania wału korbowego i remont gotowy.
Co do panewek silnik będzie chodził dopóki się nie zatrze, będzie miał coraz nizszą moc słabe ciśnienie oleju i ciężko go będzie odpalić w chłody.
Do wymiany blokady teoretycznie nie trzeba ściągać kabiny. Nie pamiętam jak tam jest z dostępem bo skrzynie u siebie robiłem bez kabiny i wszystko miałem na wieżchu. Jak znajdę to wkleję link do ruskiego forum gdzie jest instrukcja wymiany blokady ze zdjęciami. Samej części na przykład u mnie na mazowszu nie ma, trzeba szukać w lubelskim (Parczew, Lubartów)
Do wymiany prowadnic trzeba zdjąć koło zamachowe, samych prowadnic nie mają nawet w rosji, po szlifowaniu pasują od stalińca lub t150 k.

#359 Share sylwestermylp

sylwestermylp

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 31 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 lipiec 2012 - 13:35

Ciągnik LTZ Panowie mam pytanie dotyczące skrzyni biegów. Znikły mi terenowe biegi. Postanowiłem rozebrać ciągnik i dostać się do skrzyni. Podczas remontu pokasowałem wszystkie luzy. W szrzyni nie znalazłem żadnej usterki. Może ktoś z was wie co mogło się stać i dlaczego znikły mi te biegi. Stało się to dokładnie na jesieni przy orce. Z góry dziękuję za pomoc.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciągnik LTZ Dzisiaj, 03:31
  •  

#360 Share grzeniomanu

grzeniomanu

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 27 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 lipiec 2012 - 21:29

Ciągnik LTZ agross

trochę wyolbrzymiasz problem z tą głowicą i przeginasz. Jak chcesz kupić to zgłoś się do mnie sztuka 340 zł. A z tym nagarem nigdy wiekszej bajki nie słyszałem. Aż mi się tego nie chce komentować. Jak na tym jargocie zrobił tyle motogodzin to może smiało dalej jeździć.

Kolego
MiRolWysłałem ci na pw nr tel jak coś chcesz wiedzieć potrzebujesz szybkiego info dzwoń

A Ty

sylwestermylp

Masz problem z reduktorem. Odkręcasz dekielek z lewej strony (stojąc przodem do tyłu kabiny) ten z taką rurką metalową zdejmujesz ją i tam jest taki tryb z takimi trzema małymi trybikami i on ci się posypał a raczej te trzy małe tryby. W Lubartowie go dostaniesz bez problemu ok 500 zł. Ale taka mała rada na przyszłość. Biegi terenowe w tym ciągniku nie służą do uzyskania dużej siły uciągu tylko do małej predkosci jazdy. Cytat z instrukcji :) potwierdzony w praktyce tak że na twoim przypadku :)


Edytowany przez grzeniomanu, 26 lipiec 2012 - 21:35.


Podobne tematy kupno