MiRol

Ciągnik LTZ

Polecane posty

agross    0

U mnie robione było bez wymontowania go. Tyle że w moim rozdzielacz jest na zewnątrz na przedniej ścianie kabiny. Jeżeli u ciebie jest w środku to może być po prostu ciasno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MYCIO1    3

Wiatm

Mam pytanko Czy ktoś wie gdzie mogę dostać sprężarkę lub kał korbowy do niej ?

dodam że w Parczewie i Lubartowie nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Eric78    0

Witam !

 

Posiada ktoś link do katalogu do LTZ55A lub może wrzucić na jakąś strone ? Poprzednie linki niestety już wygasły i nie chodzą. Byłbym bardzo wdzięczny aczkolwiek jest mi bardzo potrzebny a takiego juz nie dostanę..

 

Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Edytowano przez Eric78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Eric78    0

Niestety link do katalogu LTZ już nie działa..

Edytowano przez Eric78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Eric78    0

Dzięki Wielkie ! Tylko szkoda że jest po rosyjsku ale to nic bo i tak wiele pomaga. Dziękuje jeszcze raz.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ltz55aluki    0

panowie potrzebyje pomocy

prawdopodobnie zablokowalo mi skrzynie biegow w ltz..

i teraz jak to odblokowac..

to satalo sie w taki sposob jechalem 2 terenowa nagle ciagnik zgasl po odpaleniu i puszczeniu sprzegla ciagnik dusi gdy nacisne na sprzeglo ciagnik chodzi normalnie

na poczatku nie moglem ruszyc rewersem po paru probach udalmi mi sie to a ciagnik jak dusilo tak dusi do tej pory..

prosze o pomoc..

Edytowano przez ltz55aluki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agross    0

Z boku skrzyni jest podłużny diekiel pod nim są wodziki, postukaj w nie może to coś da. Jednak problemy z rewersem świadczą raczej o uszkodzonym reduktorze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zozo20    0

panowie potrzebyje pomocy

prawdopodobnie zablokowalo mi skrzynie biegow w ltz..

i teraz jak to odblokowac..

to satalo sie w taki sposob jechalem 2 terenowa nagle ciagnik zgasl po odpaleniu i puszczeniu sprzegla ciagnik dusi gdy nacisne na sprzeglo ciagnik chodzi normalnie

na poczatku nie moglem ruszyc rewersem po paru probach udalmi mi sie to a ciagnik jak dusilo tak dusi do tej pory..

prosze o pomoc..

prawdo podobnie masz włozne dwa biegi na raz i temu ci dusi traktorodkrec ten podłuzny dekiel z boku i zobacz czy wszystkie nwodziki sa rowno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekm007    0

Witam wszystkich użytkownikow portalu.Zakupiłem miesiąc temu LTZ-a chłodzonego cieczą prawdopodobnie 65 km i silnikiem mtz-a czy bialorusa? Może ma ktoś taki model chodzi mi o wymiany bieżące od czego elementy silnika np filtry PS-jestem nowy i niewim jak sią tu poruszać :ph34r:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ltz55aluki    0

wodzili sa jakby wlozone w srodku na jednakowej glebokosci odkrecilem oba dekle i nic tam nie widac...

jedno mnie dziwi dlaczego z prawej strony spod dekla wypadl jakis walec jakby dorobiony ma ok 2cm co to moze byc??? zdjecie dorzuce jutro...

jeszcze pytanie glowna dzwignia zmiany biegow chodzi normalnie wciskam sprzeglo i moge wlozyc kazdy bieg z rewersem podobnie tyle tylko ze chodzi on dosc opornie..

gdzie szukac przyczyny... moze odkrecic wajche zminy biegow i tam cos szukac??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ruuski    0

panowie mam pytanie... mianowicie chodzi o pompe oleju czy jest taka sama jak w t-25? jesli jest inna to czym sie rozni?? bo pytalem w sklepie i gość mi powiedział ze jest inna ale patrząc na nie to są takie same niczym się nie różnią... czy na ktoś odp na moje pytanie? prosilbym o szybką odp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MYCIO1    3

z wyglądu są takie same ale mają inn wydajność tez tak myslałem ale facet w lubartowie mi wszystko wytłumaczył no i cena jest inna 2 razy taka jak do t-25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ltz55aluki    0

witam mam pytanie .. takie swiateczne:D

wie ktos jak dstac sie do skrzynibiegow w ltz??

podloge da sie jakos rozkrecic czy trzeba zdjac kabine??

bo pasuje mi sie dostac do rewersu:/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agross    0

żeby dostać się do skrzyni biegów musisz zdjąć kabinę. Przez klapę w kabine widać tylko sprzęgło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ole    0

wymieniałem rewers u siebie, wymontowałem bak i wykręciłem dekle w kabinie, oraz zdjąłem koło i dekiel od boku bo trzeba wyciągnąć wałki. Kabiny nie trzeba zdejmować. Chociaż nie powiem było by to bardzo wygodne ale to dużo roboty:/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Otto    0

Witam! Mam zamiar wymienić rewers ostatnio czytałem że nie potrzeba ściągać kabiny tylko odkręcić koło i dekle ale czy trzeba wyciągać też reduktor wolnych biegów ? Proszę o więcej szczegółów jak po kolei zabrać się do tego ? Z góry dziękuję:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ltz55aluki    0

nie musisz sciagac kabine zeby dostac sie do rewersu..

odkrecasz kolo silownik podstawe pod silownik odkrecasz ten dekiel z przewodem olejowym sciagasz zabezpieczenie i juz masz rewers w dloni...

ja nie potrzebnie sciaglem kabine..

kosz tego niby rewersu nowego tzn to jest chyba przekladnia planetara.... ok tysiaca z tego co sie orientowalem..

u mnie peklo jedno male kolo zebate i zablokowalo rewers...

calosc naprawy wyniesie mnie 1500.. (tyle za to krzycza w agromie przekladnia planetarna i tryb ktory w nia wchodzi w raz z walkiem)

takze wcale do tych ruskow nie sa tanie czesci...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
    • Przez Stachowy
      Witam!
      ostatnio zaczalem sie zastanawiac czy zamiast kupna c360 i tura do niego nie lepiej bedzie kupic ostrowka. bo tak z przodu mamy tura na grubej ramie a tylka wyzke mozna odjac.
      i mam kilka pytan do osob ktore pposiadaja ostrowki. jaki jest udzwig przedniej łyzki, i czy tylni most jest jak w c360 ze da rade zrobic belki i zaczep. bo wiem napewno ze przekaznika nie ma i ze nalezalo by dac duza p[rzeciwwane na tyle bo jednak lyzka troche wazy. dobrym plusem jest wspomaganie i oddzielny zbiorkim z plynem do hydrauliki jakiego nie oferuje c360.
      czekam na opinie pozdrawaiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj