Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ciągnik LTZ


648 odpowiedzi na ten temat

#301 Share ltz55aluki

ltz55aluki

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 269 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Rudka
  • Zainteresowania:muzyka mechanika i inne:)

Napisany 25 listopad 2011 - 19:35

Ciągnik LTZ czesc:)
mam pytanie co do ltz...
jutro wybieram sie po zwir i mam pozyczone dwie d47... bd na nich 8kubikow zwiru czy ltz da rade??:D odlegosc jakies15km w jedna stroce lekkie gorki,,
nie wiem pytam bo I raz bd nim ciagnal taki ciezar:)
wczesniej wozilem nim bale sianokiszonki bylo ich 16 na hl i d47 i jak bylo mokro to grzazl troche ale szedl...:)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciągnik LTZ Dzisiaj, 22:02
  •  

#302 Share cienias102

cienias102

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 grudzień 2011 - 14:00

Ciągnik LTZ

ja nie bardzo wierzę że on ma 55km bo tez mam 4x35 i leszcze mam mocy troche


Ludzie bo nie kumacie mechaniki....Tu się liczy moment obrotowy a nie koniki!!

Widzieliście kiedyś w orce C-330 i T-25???

C330 ma 30KM przy 2200 obrotów i moment max 100/1600 a T-25 ma 25KM przy 1800 ale moment obrotowy ma 110/1100.

Także już teraz, nie trzeba zakładać ciągnika do pługa żeby wiedzieć, który lepiej wypada. :D

#303 Share SHLrider

SHLrider

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 27 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 grudzień 2011 - 18:10

Ciągnik LTZ Witam. Moze ktos wytłumaczyc na jakiej zasadzie zalacza sie przedni naped w ltz 55.

#304 Share Zuro95

Zuro95

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 32 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łódzkie
  • Zainteresowania:rolnictwo, motoryzacja, mechanizacja.

Napisany 16 grudzień 2011 - 20:43

Ciągnik LTZ miałem ten ciągnik, przedni napęd załącza się w ten sposób, że gdy koła tylne załapią uślizg tj. zabuksują np. w orce, to automatycznie załącza się przedni napęd. W jaki sposób nie wiem, czy to takie dobre też bym się spierał.

#305 Share grzeniomanu

grzeniomanu

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 27 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 grudzień 2011 - 02:30

Ciągnik LTZ Dokładnie przód załącza się przy różnicy prędkości 4% miedzy tyłem a przodem. Działa na zasadzie "piesków" tak że jak złapie to nie raz trzeba cofnąć aby puścił.. Jest to bardzo złe rozwiązanie. Na dodatek często pękające wałki w przednim moście.. przyczyna brak przegubów miedzy mostem a skrzynią. Jak wyeliminować usterkę? Zamontować owy wynalazek :)

Edytowany przez grzeniomanu, 19 grudzień 2011 - 02:31.


#306 Share cienias102

cienias102

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 grudzień 2011 - 17:58

Ciągnik LTZ

Dokładnie przód załącza się przy różnicy prędkości 4% miedzy tyłem a przodem. Działa na zasadzie "piesków" tak że jak złapie to nie raz trzeba cofnąć aby puścił.. Jest to bardzo złe rozwiązanie. Na dodatek często pękające wałki w przednim moście.. przyczyna brak przegubów miedzy mostem a skrzynią. Jak wyeliminować usterkę? Zamontować owy wynalazek :)


O jakim przegubie piszesz? masz na myśli zwykły przegub gumowy, czy jakiś homokinetyczny, kardana, czy jeszcze inny wynalazek, bo nie bardzo wiem co ten przegub ma robić na tym wale.... Jeśli oś obrotu nie ulega przegięciu to po co przegub?? Może jakieś sprężynowe lub gumowe sprzęgło skoro się blokuje?

Edytowany przez cienias102, 19 grudzień 2011 - 18:01.


#307 Share grzeniomanu

grzeniomanu

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 27 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 grudzień 2011 - 18:30

Ciągnik LTZ Mam tu na myśli jakiś homokinetyczny przegub, teoretycznie mogło by się zdawać że nie ulega przegieciu, ale wszystko się z czasem wyrabia i jak do tego dojdzie jazda po nierówności (bruzda itp) wtedy wyjście ze skrzyni i z mostu nie jest że tak powiem symetryczne i wtedy dochodzi do usterki

#308 Share ltz55aluki

ltz55aluki

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 269 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Rudka
  • Zainteresowania:muzyka mechanika i inne:)

Napisany 20 grudzień 2011 - 17:49

Ciągnik LTZ witam :)
co do napedu to nie wiem czy to dobre rozwiaznie czy zle...
tak poza tematem zalozylem tura do swojego ltz zobzczymy jak dlugo pochodzi:D
tur jest 3 sekcyjny szerokosc robocza sprzetow to 1m:)(lyzka i krokodyl)
powiem tak jak dla mnie wystarczy na razie pozniej jak sie bd cos psulo to sprzedam i ciul mu w leb:)

#309 Share fant25a

fant25a

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 54 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 grudzień 2011 - 00:10

Ciągnik LTZ Co może być przyczyną rozwalania łożyska oporowego-sprzęgłowego? Dodam, że to kolejna taka awaria. Wyczytałem co jest przyczyną urywania śrub, ale odpowiedzi na moje pytanie nie znalazłem. Może macie jakieś propozycje, bo nie chciałbym rozpoławiać ponownie ciągnika, a robię to średnio co 2 lata, jak nie częściej :-(

Edytowany przez fant25a, 29 grudzień 2011 - 00:24.


#310 Share ltz55aluki

ltz55aluki

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 269 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Rudka
  • Zainteresowania:muzyka mechanika i inne:)

Napisany 31 grudzień 2011 - 14:12

Ciągnik LTZ ja jak swojego zpolowilem to lozysko caly czas chodzi dotyka lapek tez nie wiem czemu..
na razie chodzi a minelo pol roku..
ale z tego co mnie sluluchy dochodza to juz chyba powoli siada wiec trzeba bd zagladnac cos sie dzieje..

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciągnik LTZ Dzisiaj, 22:02
  •  

#311 Share robjab

robjab

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 3 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 styczeń 2012 - 21:06

Ciągnik LTZ

Mam tu na myśli jakiś homokinetyczny przegub, teoretycznie mogło by się zdawać że nie ulega przegieciu, ale wszystko się z czasem wyrabia i jak do tego dojdzie jazda po nierówności (bruzda itp) wtedy wyjście ze skrzyni i z mostu nie jest że tak powiem symetryczne i wtedy dochodzi do usterki




ja zamontowałem wał napędowy z FSO 1500 z dwoma krzyzakami i wtedy działa wszystko prawidłowo POLECAM!!!

czy ktoś zna temat sprzęgła a dokładnie chodzi mi o te długie śruby od łapek bo co roku mi je urywa ;[

#312 Share ltz55aluki

ltz55aluki

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 269 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Rudka
  • Zainteresowania:muzyka mechanika i inne:)

Napisany 08 styczeń 2012 - 17:53

Ciągnik LTZ bylo to opisane gdzies na wczesniejszych stronach musiasz poszukac

#313 Share ole

ole

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 22 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 styczeń 2012 - 19:25

Ciągnik LTZ Czy ktoś z was jeździ na oponach 11,2x20 z przodu zamiast standardowych 8,2x20, czyli takich jak u MTZ?
Zakupiłem ostatnio nowe na tył i zastanawiam się na zakupem nowych przednich i ciekawi mnie jak się sprawują szersze balony w przodzie w praktyce.

#314 Share volvo

volvo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 768 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Złoczew
  • Zainteresowania:Historia,motoryzacja,technika

Napisany 09 styczeń 2012 - 20:13

Ciągnik LTZ Opony 11.2 są wyższe od 8.2,nie będzie ci sie zgrywało przełożenie z tylnymi kołami.
Chyba że z tyłu też założysz większe opony

#315 Share hawkblizyce

hawkblizyce

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 40 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bliżyce

Napisany 16 styczeń 2012 - 19:01

Ciągnik LTZ Mam pytanko. Chcę zmienić pierścienie tłokowe w LTZ 55A. No i zastanawiam się czy pierścienie od t-25 będą pasowały czy też muszą być od Ltz-a??? :huh:

#316 Share ole

ole

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 22 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 styczeń 2012 - 22:17

Ciągnik LTZ Z tego co wiem to tłoki są te same, to i pierścienie będą takie same.

#317 Share cienias102

cienias102

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 styczeń 2012 - 14:28

Ciągnik LTZ

Mam pytanko. Chcę zmienić pierścienie tłokowe w LTZ 55A. No i zastanawiam się czy pierścienie od t-25 będą pasowały czy też muszą być od Ltz-a??? :huh:


Wymiana pierścieni bez szlifu nie ma sensu. Zamiast zwiększyć mu kompresję jeszcze pogorszysz. Cylinder wyciera się razem z pierścieniem w kształt elipsy(zgodnie z wykorbieniem wału). Zakładając nowy okrągły pierścień przez chwilę będzie lepiej ale powierzchnia tercia się zmniejszy i zarówno cylinder jak i pierścienie ulegną bardzo gwałtownemu zużyciu. Lepiej doktora zalać i pięć lat pociągnie a potem szlif zrobić albo drugi silnik.

#318 Share kuras

kuras

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 35 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:limanowa

Napisany 19 styczeń 2012 - 19:50

Ciągnik LTZ Potwierdzam ........po wymianie samych pierścieni na chwilę sie poprawiło i po około 150 mth było jeszce gorzej jak przed wymianą................polecam tylko: nowe tuleje tłoki pierścienie i przy zakupie uwaga na kiepskiej jakości zamienniki najlepiej zakładać orginały ...

Edytowany przez kuras, 19 styczeń 2012 - 19:51.


#319 Share ltz55aluki

ltz55aluki

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 269 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Rudka
  • Zainteresowania:muzyka mechanika i inne:)

Napisany 20 styczeń 2012 - 22:58

Ciągnik LTZ mam pytanie bo chce zmienic pompe wtryskowa w ltz
jaka pompe zalozyc??
http://allegro.pl/ro...2054434631.html
czy ta bd pasowac?
przed zalozenie trzeba chyba bd jeszcze wykrecic wtryski i razem z pompa zawiesc do regenerecjji/ustawienia..
aaaa i jak ja podlaczyc??? :)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciągnik LTZ Dzisiaj, 22:02
  •  

#320 Share zetor16145

zetor16145

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 38 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:małopolska

Napisany 22 styczeń 2012 - 13:22

Ciągnik LTZ My mieliśmy założoną z 80konnego mtz tylko trzeba było dawkę zmniejszyć i bylo ok.jest lepsza od rotacyjnej

Podobne tematy kupno