MiRol

Ciągnik LTZ

Polecane posty

renatakw    3

Prawdopodobnie zużył się tryb w skrzyni.Wymiana to jedyne rozwiązani. można jeszcze nie używać trójki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzeniomanu    0

Witam. To wina tryba a nie łożyska. Ale dobrze wyregulować blokadę biegów i będzie jeszcze długo służył:) A tu zdjęcie cięgła które służy do regulacji podpisane nr 3:

img0986d.jpg

W razie konieczności pomogę także na gg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ltz55aluki    0

juz rozpolowilem ltz... i tu zaskoczenie jakis cep grzebal wczesniej przy sprzegle.. sa tam takie 3 sruby przymajace wycisk tarcze i tak dalej.. no te 3 sruby sa dorobione ewidentnie szlifierka katowa obcinane tragedia sprzeglo poszlo sie pikolic tylko dlatego ze jedna z nich nie wytrtzymala no i sie urwala robiac burdel..

mam pytanie jak sciagnac lozyska wyciskowe oba maja luz sa do wymiany tak samo chyba jak obie tarcze sprzeglowe... prosze o dalsza pomoc..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzeniomanu    0

One często się urywają wiec wiesz. i mieniałem kiedyś też te łożyska tylko za wiele nie pamiętam jak to szło ale gdzieś mam kopie katalogu i mogę zeskanować i podesłać to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zozo20    0

juz rozpolowilem ltz... i tu zaskoczenie jakis cep grzebal wczesniej przy sprzegle.. sa tam takie 3 sruby przymajace wycisk tarcze i tak dalej.. no te 3 sruby sa dorobione ewidentnie szlifierka katowa obcinane tragedia sprzeglo poszlo sie pikolic tylko dlatego ze jedna z nich nie wytrtzymala no i sie urwala robiac burdel..

mam pytanie jak sciagnac lozyska wyciskowe oba maja luz sa do wymiany tak samo chyba jak obie tarcze sprzeglowe... prosze o dalsza pomoc..

wiec kolego co do sprzegła to jak juz masz rozebrane to sprwac e prowadzenia docisku w kole zamachowym czy nie sa zuzyte <wczesniej na forum o tym pisalem > bo to własnie jest powod urywania tych srub od łapek co do łozysk to wkreca sie te tuleje i zbija tak jak w karzdym innym ciagniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renatakw    3

Najpierw wyjmij sworznie dźwigienek obydwu sprzęgieł , następnie wyjdą widełki ,a później odkręć korpus od skrzyni.Ja od lat w łożysku głównym nawiercam 2-3 otworki i co jakiś czas strzykawką dopuszczam smaru.Trzeba przyznać ,w kategorii sprzęgieł-Ruskie zawaliły babola.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ltz55aluki    0

panowie jak posciagac lozyska ze tego calego sprrzegla bo mam to wykrecone to jedno lozysko co jest na walku jest juz sciagniete razem z walkiem teraz tylko pytanie jak dostac sie do lozyk co wyciskaja lapki????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ltz55aluki    0

panowie juz skrecilem ltza teraztylko nie pasuje mi cos takiego... te sruby od lapek jezdnych zachaczaja mi o korpus sprzegla.. prosze o pomoc..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renatakw    3

założyłeś odwrotnie tarczę ,ale przy ponownym założeniu upewnij się czy korpus nowej tarczy jest dobrze zatoczony jak w starej,bo może być tak ,że będzie zaczepiał o łby śrub mocujących koło zamachowe i sprzęgło będzie ciągnęło- ja tak miałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ltz55aluki    0

powinoo byc dobrze zalozone... a sprzeglo kupilem kompletne ..

teraz jest problem z usrtawieniem sprzegla w zadnym wypadku nie idzie go ustawic caly czas lozysko chodzi..

tzn ustawic ustawi nawet bieg idzie wlozyc bez zgrzytu tylko lozysko sie kreci i nie mam pojcie jak to wyregulowac

Edytowano przez ltz55aluki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzeniomanu    0

U mnie jest ten sam problem. I nic na to nie poradziłem.. Po prostu jest z boku kalamitka do smarowania łożyska na obudowie ono się kręci a je smaruję co 10mth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pompeliusz    0

Ja zamontowałem sprężyny (od hamulców w c360) na obu dźwigniah od sprzęgła i na blokadzie biegów.Sprężyny kasują mi luzy (są spore)i nic mi nie wyskakuje .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ole    0

Wyskakuje mi wsteczny na rewersie. Do tego stopnia że ciężko cofnąć by nie wyskoczył. do przodu i reduktor działa normalnie. Jaka może być przyczyna? POMOCY!!! Jak ktoś wie to proszę o informacje, co trzeba rozebrać i jaka może być powód? Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MiRol    53

Jak jest u was ze skrzynia biegów?

Wyje wam na 6 biegu?

MI sie zdaje ze mi teraz jakos glosniej chodzi skrzynia, na jałowym biegu jak sie z tyłu posłucha to słychac prace trybów ale wydaje mi sie ze troche glosniej niz wczesniej, jak jest u was?


http://www.youtube.com/user/Michalek69pl
Zapraszam do oglądania :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelput    0

Witam

Czy mógłby mi ktoś podesłać katalog części, do LTZ 55A w formie elektronicznej na adres pawelput@wp.pl Dopiero znalazłem to forum i niestety pod linkami, które były wcześniej zamieszczane katalog już nie jest dostępny.

Edytowano przez pawelput

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zozo20    0

Jak jest u was ze skrzynia biegów?

Wyje wam na 6 biegu?

MI sie zdaje ze mi teraz jakos glosniej chodzi skrzynia, na jałowym biegu jak sie z tyłu posłucha to słychac prace trybów ale wydaje mi sie ze troche glosniej niz wczesniej, jak jest u was?

sprawdz te dekle w skrzyni z prawej strony te co łozyska siedza pod nimi sa pokładki dystansowe do regulaci luzu na na trybach co jest przekazywany cały naped z silnika na skrzynie moze juz troszke sie tryby zuzył a moze poprostu masz mało oleju w szkrzyni

co do ltzta to ostatnio urwał sie wał w moim pek na korbowodzie koszt 750 zł

orginał podobno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FanUrsusa    0

A ja mam pytanie jaki tur do LTZ-55AN , tur tańszy i lżejszy typu AT5 lub 3B ? Podejdą one , jak nie to jakie inne takie do 12tyś trzy sekcyjne ? A i ma może ktoś wykres prędkości na poszczególnych biegach ? Czy da się przerobić załączanie napędu tak jak w beralusie 82 ?

Edytowano przez FanUrsusa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agross    0

Witam kolegów, wie ktoś może z jaką siłą dokręcić koło zamachowe w tym sprzęcie?

 

Nie aktualne, już znalazłem. Dla zainteresowanych moment dokręcenia śrub koła zamachowego 168 - 182Nm

Edytowano przez agross

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agross    0
Witam

Czy mógłby mi ktoś podesłać katalog części, do LTZ 55A w formie elektronicznej na adres pawelput@wp.pl Dopiero znalazłem to forum i niestety pod linkami, które były wcześniej zamieszczane katalog już nie jest dostępny.

 

 

 

 

Witam kolegę, masz tu link do katalogu, na pewno działa dzisiaj wrzuciłem.

 

http://www.sendspace.pl/file/94356e6557952996158e115

http://www.mediafire.com/?nb8fbx8vq577au9

Edytowano przez agross

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilczw    1

Witam a propo tych prowadzeń docisku sprzęgła czy da sie je wymienić czy trzeba kupować nowe koło zamachowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zozo20    0

Witam a propo tych prowadzeń docisku sprzęgła czy da sie je wymienić czy trzeba kupować nowe koło zamachowe

 

Da sie wyminic tylko nie mozna ich nigdzie kupic ja usiebie dorobiłem ze sruby utwardzanej jednego bo nie było wcale a te obruciłem w drugo strone bo one zuzywaja sie tylko z jednej strony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
    • Przez Stachowy
      Witam!
      ostatnio zaczalem sie zastanawiac czy zamiast kupna c360 i tura do niego nie lepiej bedzie kupic ostrowka. bo tak z przodu mamy tura na grubej ramie a tylka wyzke mozna odjac.
      i mam kilka pytan do osob ktore pposiadaja ostrowki. jaki jest udzwig przedniej łyzki, i czy tylni most jest jak w c360 ze da rade zrobic belki i zaczep. bo wiem napewno ze przekaznika nie ma i ze nalezalo by dac duza p[rzeciwwane na tyle bo jednak lyzka troche wazy. dobrym plusem jest wspomaganie i oddzielny zbiorkim z plynem do hydrauliki jakiego nie oferuje c360.
      czekam na opinie pozdrawaiam
    • Przez dominikl95
      co powiecie na temat forda 7910 planuje zakupić ,na co zwrócić uwagę jak z awaryjnoscia,spalaniem itp
    • Przez Leni933
      Mam problem w moim Fordzie. Po rozgrzaniu zapaliła mi się kontrolka oleju sprawdziłem manometrem i na rozgrzanym silniku na obrotach jest 1bar ale na wolnych 0. Silnik jest po remoncie, nowa pompa oleju, wał, korbowody. planowana głowica, sprawdzany blok. Nie możemy za bardzo znaleźć przyczyny moze ktoś coś pomoże?
    • Przez rysiurolas
      Witam, piszę w sprawie waszych opinii o ciągnikach ford z serii 40, głównie o skrzynię powershift. Czego jest warta, eksploatacja co ile mth co wymieniać itp. Jeśli ktoś posiada taki ciągnik proszę o opinię.  Na co zwrócić uwagę przy kupnie. Czemu często te Fordy stoją długo na ogłoszeniach sprzedaży i cena jest nie za wysoka, ludzie boją sie je kupować ze względu na skrzynię , czy dostępność części? Z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj