MiRol

Ciągnik LTZ

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
sylwus25    0

Mam pytanko. Ile ten traktorek może spalić przez 3 godziny orki i ile to jest mniej wiecej na motogodzinę. Dzieki za odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ltz55as    64

wlałem niecałe 3 polewaczki 8L do zbiornika, chyba że mi źle licznik godziny bije

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwus25    0

Mi przez 4 godziny orki 16 l spalił tylko nie wiem ile to bedzie motogodzin bo licznik nie dziala.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ltz55aluki    0

mth to 100 minut wiec 4 h x 60 =240 wiec 2,5mth prawie:) 16/2,5 =6,4:) spalanie 6,5l/mth kolego wiec jest dobrze:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MiRol    53

Koledzy pomóżcie ;)

Jaka może być przyczyna spadku cisnienia oleju w silniku zarowno na zimnym jak i cieplym o okolo 0.7??

zegar dobry jest, to wina pompy, zaworu czy moze filtr olju ma cos do rzeczy czy moze calkiem co innego?? poradzcie cos, sile ma chodzi jak chodzil tylko to cisnienie, spadlo raczej nagle i teraz tak ma...


http://www.youtube.com/user/Michalek69pl
Zapraszam do oglądania :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ltz55aluki    0

nie wiem co z tym jest mam podobnie ale sie tym nie przejmuje:) u mnie cisnienie zalezy od temperatury silnika...

mocy jest wiec jakbym mial problem z cisnieniem to nie ciagnalby tak dobrze:)(raczej)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzeniomanu    0

Kolego na skrzyni możesz sobie zrobić dodatkowy wsteczny on będzie o polowe wolniejszy od tego jedynkowego. Tylko w tej blaszanej prowadnicy co jest miedzy wieżyczką a skrzynią na przeciwko jedynki robisz taki dodatkowy otwór. A spalanie 7-8 l na 1h orki średnio 3 kl ziemi na 3 skiby

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agross    0

Już teraz wiem o co chodzi. Skrzynia już złożona. Prawa strona hamulców już zrobiona jutro lewa i ma wszystko chodzić. Jak by ktoś potrzebował pomocy pisać ;)

Witam kolege, staje właśnie przed podobnym problemem i pomoc będzie bardzo przydatna. W mojej skrzyni dolny wałek jest złamany w połowie i nie bardzo wiem jak go wyciągnąć. I jeszcze mam pytanie gdzie można dostać części do kapitalki skrzyni biegów i ile taka impreza kosztuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwus25    0

Mam pytanko. Ile macie wyjść hydraulicznych np do kiprowania przyczepy. I jaka moze być przyczyna ze nie chce kiprować? Gdzie ją podpiąć i którą dzwignią kiprować? Dzieki za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwus25    0

U mnie śą3 pary 1 z przodu a 2 pary z tyłu. A czy podczas kiprowania ramiona Ci sie ruszają. Pamiętam w tamtym roku kiprowalem przyczepę i poszło a w tym nie mogłem czegoś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ltz55aluki    0

siemaka:)

mam problem z ltz.. prawdopodobnie poszla mi obudowa sprzegla..

kosilem kukurydze pottingerem 1rzedowym... powiem ze radzil sobie bez problemu..juz prawie konczylem na nawrocie wrzocilem z 1 na 2 terenowe no jak cos nie jeb.... to masakra ..

ja na sprzeglo a tu sprzegla wogole nie ma.. przyjechalem do domu odkrecilem dekiel od sprzegla i co widze jedna lapka wykrzywiona 2 na miejscu 3 na pekniete tam gdzie sie ja przykreca .. no i teraz pytanie czemu moglo sie tak stac... czy musze wymienic cale sprzeglo??? jaki bedzie mniej wiecej koszt naprawy?? prosze o jakies podpowedzi i rady z gory dzieki... pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwus25    0

Moim zdaniem albo miałeścośw obudowie sprzęgła i złapało Ci i narobiło ambarasu albo rozwaliło się łożysko oporowe. U mnie jak poszło łożysko oporowe to urwała sięśruba od łapki. Napewno musisz rozjeżdżać trakto do wymiany łożyska oporowego i wymiany łąpek raczej też. Koszt tego raczej nie będzie drogi. Myślę ze w 500 zł to aż za dośćna naprawę plus trochę cierpliwości. Miłej pracy życzę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ltz55aluki    0

aha dzieki:)

tarcza sprzeglowa chyba tez do wymiany nie??? bo styrasznie smierdzi..

wszystkie weze od hydrauliki trzeba odkrecic?? a co z kabina moze zostac??

olej z hydrauliki tez trzeba chyba spuscic..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwus25    0

Ja oleju napewno nie spuszczałem ale przewody od hydrauliki odkręcane były. Kabina może zostaćale przód musisz odkręcić są tam taki 2 śruby i przy rozjeżdzaniu musisz ją podnieść lewarkiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilczw    1

witam niedawno zakupiłem ltz i ostatnio podczas pracy pod obciążeniem zaczeła wyskakiwać szosowa 3 czy da się to jakoś wyregulować czy trzeba rozbierać skrzynie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ROLOMAZ
      Cześć koledzy,
      Mam problem z moim Fiatagri F120 
      W tamtym roku padła pompa hydrauliczna, została wymieniona na nową.  Przez okres zimy nie był na tyle uzywany, żeby sprawdzić działanie "w pracy". Teraz zaczęły się roboty polowei jest ubytek oleju. Okazało się, że z tyłu pod rozdzielaczem przepuszczają simeringi. Ściągnęliśmy rozdzielacz i wymieniliśmy je, dodatkowo został wymieniony filtr od hydrauliki. Od tego czasu pompa "wyje" tak jakby pompowała cały czas olej, rurki na rozdzialaczu są gorące, co potwierdza jej ciągłą pracę. Przedni tuz jest nie do ruszenia, drążka nie można przesunąć. Znajomy mechanik doradził, abym sprawdził filtr olejowy, który wymieniłem. Po zdjęciu okazało się, że go zassało i był lekko zdeformowany. Zamówiłem już nowy filtr, prawdopodobnie źle dobrali mi go w sklepie. Aktualnie żeby sprawdzić założyłem filtr, który był przed usterką i na początku tuz chodził normalnie. Jedynie było słychać takie syczenie przy rozdzielaczu, gdy zacząłem ruszaj gałkami od tylnego rozdzielacza, to tuz znowu jakby zablokował się i nie można było go podnieść, ani opuścić. Gdy włączę kiper i w tym samym czasie dam opuszczanie lub podnoszenie przedniego tuza to wtedy działa normalnie i da się przeciągnąć gałkę od tuza. Co to może być za przyczyna ? Czy ktoś miał coś podobnego? 
    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj