MiRol

Ciągnik LTZ

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kuras    4

jak cieknie koło dzwigni w kabinie to wystarczy odkręcić dzwignie w kabinie blachę i wymienić oringi i miseczki takie same jak w t-25 i dobrze jest wypolerować gałki ...ja tak zrobiłem i narazie spokój...........

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A czy LTZ pociągnie pług 3x35 na II klasie ziemi??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor16145    2

Pociagnie.u mnie nawet ciągał 5x35duzy grudziądzki w podorywce. w ilastych ziemiach.ale 3x35 to spokojniutko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A co z jego awaryjnością i czy cześć są ogólnie dostępne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mark23    0

Witam

Zainteresował mnie ten ciągnik i potrzebuje informacji od użytkowników lub byłych użytkowników czy opłaca się pakować w ruski sprzęt.

- skrzynia biegów zsynchronizowana czy jak w t25 zgrzyty

- silnik chłodzony powietrzem czy nie przegrzewa się przy ciężkiej pracy

- czy nie ma problemów z rozruchem w zimie i czy przy gorącym silniku 80-90 stopni pali bez problemów czy trzeba odczekać żeby ostygł

- przecieki hydrauliki tak jak w t24 czy mniejsze

- przedni napęd załącza i rozłącza się bez problemu czy trzeba np cofnąć aby wyłączyć przód

- słyszałem że często siada sprzęgło czy to prawda

Czekam na odpowiedzi,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ltz55as    64

- srzynia zgrzyta

- ja go nigdy nie zagrzałem

- zimą jak masz dobre akumulatory to jest git, ale przy -20 to świeca by się przydała, żeby nie katować rozrusznika

- jak jest gorący to pali dobrze

- rozdzielacz troche przecieka ale to jest we wszystkich ruskich

- czasami jak skręcasz cofając to trzeba wyprostować i 50cm cofnąć

- ja jeszcze sprzęgła nie robiłem, ale ponoć szybko siada

pzdr. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ltz55as    64

a czy wiesz coś na temat podnośnika bo na pusto podnosi a z pługiem nie chce

 

może masz mało oleju do hydro. sprawdzałeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ltz55as    64

o pierwszy post w tym roku. :D

 

wiecie może od jakiego traktora pasuje tłumnik do 55AS, albo ile kosztuje nowy oryginalny.? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soki    0

Witam

Kupiłem niedawno LTZ 55A i okazało sie że pod obciązeniem wyskakuje 2 bieg.

Czy wie ktoś, czy da sie to wyregulować , czy trzeba rozbierac skrzynie? Nie wiem czemu sie tak dzieje bo biegi bardzo ładnie wchodzą i wydaje sie że ciasno siedzą.

Proszę o odpowiedz i pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuras    4

sprawdźcie czy blokada lewarka wodzików zmiany biegów jest dobrze wyregulowana i 1 zasada nie naciskajcie podczas jazdy nogą na sprzegło ....blokadę mozna wyczuć naciskająć powoli na sprzęgło i równocześnie próbować lewarekiem wyłączać na luz z jakiegoś biegu ..jak będzie puszczało na samym początku jak tylko dotkniesz sprzęgło nalerzy przerególować..może się poprawi...spróbujcie...powodzenia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jam mam ltz 55a i jestem z niego zadowolony. Uwaga to jest dobry ciągnik tytko trzeba o niego dbać tu dokręcić tam ustawić i nie ma z nim żadnego problemu. Ja mam go już 10 lat i chodzi dobrze. Tylko raz sprzęgło spaliłem ale ta to dobry ciągnik. On niby ma 55 KM ale takich uczciwych ciągam nim 4x35cm na głłęboko i nie ma żadnych problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablo17    2

i jak się wam sprawują te LTZ'y?? ostatnio w moim pękł cylinder{tuleja}ale jeszcze na 4 dało się gruberować :) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thefullek    0

Witam

 

Jestem posiadaczem ltz i mam do was pytanie . Zdarzyło się wam że tylni napęd nie działał tylko coś brzęczy (tak jakby w tylnym moście) i włącza się przedni napęd ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thefullek    0

Już się rozeznałem w temacie , mianowicie ciągnik na blokadzie uruchamia drugie koło , więc to może półośka siadła ;( Jutro będę robił ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
    • Przez Stachowy
      Witam!
      ostatnio zaczalem sie zastanawiac czy zamiast kupna c360 i tura do niego nie lepiej bedzie kupic ostrowka. bo tak z przodu mamy tura na grubej ramie a tylka wyzke mozna odjac.
      i mam kilka pytan do osob ktore pposiadaja ostrowki. jaki jest udzwig przedniej łyzki, i czy tylni most jest jak w c360 ze da rade zrobic belki i zaczep. bo wiem napewno ze przekaznika nie ma i ze nalezalo by dac duza p[rzeciwwane na tyle bo jednak lyzka troche wazy. dobrym plusem jest wspomaganie i oddzielny zbiorkim z plynem do hydrauliki jakiego nie oferuje c360.
      czekam na opinie pozdrawaiam
    • Przez dominikl95
      co powiecie na temat forda 7910 planuje zakupić ,na co zwrócić uwagę jak z awaryjnoscia,spalaniem itp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj