MiRol

Ciągnik LTZ

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
farmer-13    0

Witam wszystkich jestem z okolic Łodzi , posiadam LTZ 55a od roku i jestem z niego zadowolony, jak na razie. Pracuje z rotacyjną i zimą z pługiem do śniegu . Jak go kupiłem to mam problem z zapalaniem zimą na minusie,po odpaleniu kopci na czarno . Wymieniłem końcówki ale dalej to samo , pompy nie ruszam bo nie wiem jak ją ustawić na nowo  a i pod obcążeniem wyskakuie 2 i 3 ale można to wyregulować .Nie mam żadnej instrukcji ,może ktoś posiada .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
modrzew74    0

Panowie, przymierzam się do kupna LTZ. Znalazłem jednego ale kiedy na zaciągniętym hamulcu chciałem ruszyć to było słychać jakieś stukanie. Po odpuszczeniu hamulca ruszyłem i nie było tego słychać. Wiecie może co to za stukanie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal8011    51

Sprzęgło. Daruj sobie ten ciągnik jak i każdego innego LTZ-a. Jak już bardzo bardzo chcesz ZSRR to MTZ.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
modrzew74    0

To raczej nie sprzęgło, bo pod obciążeniem ale bez zaciągniętego ręcznego nie ma tego stukania. Dlaczego uważasz, że nie warto się interesować tym ciągnikiem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal8011    51

Wynalazek, delikatny, silnik ma za dużą moc do reszty podzespołów. Szczególnie sprzęgło nie wytrzymuje i puszczają nity na tarczy. Sąsiad miał to coś od nowości czyli od 1996 roku chyba to co rok robił sprzęgło a jak jeździł to był jeden zgrzyt, ryk i gwizd. Aha i jeszcze u niego było tak że napęd przedni się tak jakby automatycznie załączał przy poślizgu kół tylnych. I to kolejna wada. Jednym słowem od wschodnich ciągników się trzymaj z daleka. Jak chcesz mocny,  dobry, niedrogi i nie zniszczalny ciągnik to szukaj jakiegoś starego Zetora z napędem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CrBogus    0

Witam mam takie pytanie dotyczące womu pinieważ w instrukcji do ltz są trzy pozycje a w moim egzemplarzu są dwie pozycje i w jednej wałek chodzi tylko podczas jazdy a w drugiej cały czas czy ktoś spotkał się z taką sytuacją proszę o szybką odpowieć

Edytowano przez CrBogus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pompeliusz    0

  Trzecia pozycja luz jest między nimi . Wałek bez obciążenia może się kręcić w czasie jazdy choć nie powinien.U mnie się kręci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie. Mam pytanie dotyczace rewersu w ltz. Po odkreceniu dekielka z lewej strony zdjalem pierscien segera. Wyjalem 2 takie czesci. Czy da sie zdemontowac ten cienki walek od tej strony???

post-54350-0-63191000-1494000465_thumb.jpg

post-54350-0-80401500-1494000503_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CrBogus    0

A jeszcze takie jedno pytanie czy przy ruszaniu u was też tak zrywa ciągnikiem i czy da się coś z tym zrobić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pompeliusz    0

Tak sam o zrywa ,jak ustawisz łapki sprzęgła idealnie.Ja na jednej łapce robię trochę mniejszą szczelinę i nie szarpie.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MiRol    53

pytanie maa  takie czy jesli lozysko sprzeglowe wyglada slabo tzn jak je poruszac to sie rusza w przod i tyl to moze byc to przyczyna szarpania przy ruszaniu ciagnikiem? najgorzej gdy chce powoli na polsprzegle pod cos podjechac to 'dzyga", lappki sa ustawione prawidlowo wczesniej bylo ok pieknie sie ruszalo potem nagle zaczal szarpac i zagladnalem przez okienko i lozysko jakies takie rozgibane.


http://www.youtube.com/user/Michalek69pl
Zapraszam do oglądania :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal8011    51

W tych ciągnikach sprzęgło jest zrobione z plasteliny metalopodobnej więc taki twór łatwo się odkształca i szarpie, tarpie przy ruszaniu. A najczęściej po włączeniu biegu i puszczeniu sprzęgła wogóle nie rusza :D. Łożysko nawet jak jest wypracowane to nie ma takich objawów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CrBogus    0

a jak ustawiacie łapki od sprzęgła w swoich ltz i jakie śruby macie zastosowane w docisku przy łapkach bardzo proszę o odpowiedz 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZDZIWOJ    0

Koledzy.. pomocy.. macie jakieś zdjęcia jak prawidłowo złożyć docisk w tym wynalazku?niby wszystko dobrze.. po złożeniu okazuje się że łapki nie dosięgają łożyska i brak sprzęgła dlatego.. co może być nie tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,mam po raz kolejny problem z podnoszeniem w ltz. Moze ktos podpowie w jakiej pozycji piwinien byc ten przelacznik przy regulatorze cisnienia z tylu ciagnika? Z gory dziekuje za odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich mam problem z podnosnikiem Nowa pompa,w rozdzielaczu po wymieniane w tłoku też uszczelnione i dalej też niechce podnieść ciężaru,czy może być wina jeszcze tego regulatora ciśnienia z tyłu kabiny, czy może jeszcze tego zaworu stozkowego w rozdzielaczu. Podpowiecie coś na ten temat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MiRol    53
Dnia 29.07.2017 o 23:15, ZDZIWOJ napisał:

Koledzy.. pomocy.. macie jakieś zdjęcia jak prawidłowo złożyć docisk w tym wynalazku?niby wszystko dobrze.. po złożeniu okazuje się że łapki nie dosięgają łożyska i brak sprzęgła dlatego.. co może być nie tak?

ciegielkiem pod pedlaem sprzedla musisz zblizyc lozysko sprzeglowe do lapek..'

a ja mam inne pytanie: ostatnio pierdyknela mi pompa wtryskowa( taka rotacyjna jkak w t25 tylko na 4 sekcje) i kupilem nowa plus nowe koncowki wtryskiwaczy. ciagnik pali pieknie od strzala chodzi ladnie rowno pracuje ale dymi, spalanie nie jest duze nawet mozna powiedziec ze niskie ale co z tym dymieniem? zimny jak i cieply prawie caly czas puszcza dymek (nie bierze oleju) jak jakde na pusto max biegiem po rownym ciagle jest dym. moc ma i ogolnie ale drazni mnie to... czy luzy zawporowe moga cos takiego powodowac? nie ustawialem ich teraz ostatni raz bylyustawiane z 1500mth wstecz.

 

http://www.youtube.com/user/Michalek69pl
Zapraszam do oglądania :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarzyna82    0

Witam, miesiąc temu kupiłem ten wynalazek z 98 jak zwykle wyglądało oki a teraz jest problem ale do rzeczy, że roboty już zimą nie ma jedyne co nim robilem to kilka dni temu równałem teren mając zapiętą ciężka rurę i -> mam naklejke na szybbie oryginalną  żeby na reduktorze nie włączac 5 i 6 biegu bo grozi uszkodzeniem  - dziwne  no ale pomijając przyczyny włączyłem na reduktorze czyli na polowych i teraz tak, traktor miał ciężko bo to było na świeżo  oranym polu ogromna rura uwiązana nalinkach efekt był taki że:

- spod dzwigni biegów poszedł dym jak by się coś paliło, nie wiem czy to ze sprzęgła czy ze skrzyni bo deklebyły pozakręcane więc po prostu koło biegów wychodził

- ogólnie kilka dni wcześniej tak na próbe kilkanaście metrów przejechałem głęboszem to jak by sprzęgło było czuć

- jak ciągałem tę rurę to czasem wyskakiwały biegi, albo na lewarku normalnie albo z tej dzwigni po proawe od rewersu/erduktora

- na koniec dnia chwilowo się zakleszczyl ale po dwuminutowej szarpaninie z dzwignią biegów naszczęście mu przeszło

- ogólnie teraz jest tak że na szybkiej skrzyni jeżdzi wmiare normalnie ale na polowej- - nie zgrzyta ale dość głośno wyje

Uwzględniając powyższe mankamenty prosze o odp:

1- co może być przyczyną że na wysokiej skrzyni chodzi normalnie a na niskiej wyje

2 - Czy dym mógł iść z czegoś innego niż ze sprzęgła

3 - czy zeby wynienić sprzęglo muszęś ciągac kabine bo jest ona oparta na silniku przodem czy próbować ją jakoś podtrzymać

4.ogólnie korci mnie żeby to sprzęgło wymienić ale może przy okazji by się zająć tą skrzynią choć nie wiem co może być przyczyną tego hałasowania, pojedynczego zakleszczeniasię i dymu przy jeżdzie 6 na reduktorze

Wcześniej miałem c330 więc prosze o dość

proste odp bo nie mam doświadczenia z tym ciągnikiem, jest zima więcmożna by coś porobić ale pytam żeby nie robić na darmo albo nie szukać przyczyn gdzie ich na pewno nie znajdę

Chyba że ktoś jest z okolicWielunia i na wskroś zna ten ciągnik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomktad    3

jak sprawdzić poziom oleju w skrzyni biegów,kapie  ze śruby tam gdzie sprzęgło i muszę dojść  skąd jest wyciek czy ze skrzyni czy z silnika.

Edytowano przez Tomktad

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam spotkał ktoś się z ltz 55a z silnikiem mtz ? kupiłem tydzień temu i byłem bardzo zdziwiony że ma taki bo wszyscy nawet tu na forum piszecie o chłodzonym powietrzem  czy ktoś przeszczepili ten silnik? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ogi430    0

Też mam chłodzonego  wodą :) coś koło 70 KM ale podobno tylko kwestia pompy i może mieć 82 jak MTZ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ROLOMAZ
      Cześć koledzy,
      Mam problem z moim Fiatagri F120 
      W tamtym roku padła pompa hydrauliczna, została wymieniona na nową.  Przez okres zimy nie był na tyle uzywany, żeby sprawdzić działanie "w pracy". Teraz zaczęły się roboty polowei jest ubytek oleju. Okazało się, że z tyłu pod rozdzielaczem przepuszczają simeringi. Ściągnęliśmy rozdzielacz i wymieniliśmy je, dodatkowo został wymieniony filtr od hydrauliki. Od tego czasu pompa "wyje" tak jakby pompowała cały czas olej, rurki na rozdzialaczu są gorące, co potwierdza jej ciągłą pracę. Przedni tuz jest nie do ruszenia, drążka nie można przesunąć. Znajomy mechanik doradził, abym sprawdził filtr olejowy, który wymieniłem. Po zdjęciu okazało się, że go zassało i był lekko zdeformowany. Zamówiłem już nowy filtr, prawdopodobnie źle dobrali mi go w sklepie. Aktualnie żeby sprawdzić założyłem filtr, który był przed usterką i na początku tuz chodził normalnie. Jedynie było słychać takie syczenie przy rozdzielaczu, gdy zacząłem ruszaj gałkami od tylnego rozdzielacza, to tuz znowu jakby zablokował się i nie można było go podnieść, ani opuścić. Gdy włączę kiper i w tym samym czasie dam opuszczanie lub podnoszenie przedniego tuza to wtedy działa normalnie i da się przeciągnąć gałkę od tuza. Co to może być za przyczyna ? Czy ktoś miał coś podobnego? 
    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj