MiRol

Ciągnik LTZ

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Popi    2

Te alternatory rzadko się psują.

Najprawdopodobniej nie łączy Tobie w tej kostce która jest przed kabiną nad dekielkami od zaworów

lub przy gniazdach od bezpiecznika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Zobaczę ale wydaje mi się że tam wszystko jest ok. Jest tam trochę ciasno i nie bardzo mogę przeanalizować ten obwód.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz747    5

Siema. Jestem tu niowy ;p Jutro postaram się wstawić to zdjęcie tej pompy hydraulicznej. Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz747    5

<a href=http://img10.imageshack.us/img10/2701/20130525554.jpg' alt='20130525554.jpg'> Uploaded with ImageShack.us[/img] Zdjęcie obiecanej pompy ;p

 

Tamto nie działa sorry http://imageshack.us/photo/my-images/94/20130525554.jpg/

 

Kilka zdjęc ulepszeń Ltz. Chłodnica oleju plus elektrowentylator z jakiegos renault. Max temperarura oleju w ostrej robocie przy 30 stopniach na dworze 85 stopni. http://imageshack.us/photo/my-images/94/20130525557.jpg/?sa=0 i http://imageshack.us/photo/my-images/27/20130525558.jpg/?sa=0. Kierownica z maluszka ;p http://imageshack.us/photo/my-images/46/20130525564.jpg/?sa=0 sprzęgi rozszerzające rozstaw tylnych kół http://imageshack.us/photo/my-images/839/20130525561.jpg/?sa=0 i cały ltz ;p http://imageshack.us/gal.php?id=rpOnk5ymlqGrmaqZnaHQ3OCT Proszę o komentarze i pytania ;p jak coś to walnę więcej zdjęc. Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel39106    0

Witam wszystkich serdecznie. Jestem nowym użytkownikiem forum i LTZ 55A.

Mam prośbę do osób posiadających te traktor, czy ktoś mógłby mi jakoś narysować schemat biegów bo mam problem z ich znalezieniem.

Chciałem również zapytać, którą dzwignią włącza się biegi terenowe i czy jest taka możliwość, że mój traktor takich biegów nie posiada?

Jeszcze jedno moje pytanie dotyczy dźwigni zmiany biegów, czy w Waszych Ltztach ta dźwignia znajduję się tak dziwnie z lewej strony? Jeśli tak to czy ktoś może przerabiał ją jakoś aby znajdowała się na środku?

Za wszelką pomoc z góry dziekuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablo17    2

Witam wszystkich serdecznie. Jestem nowym użytkownikiem forum i LTZ 55A.

Mam prośbę do osób posiadających te traktor, czy ktoś mógłby mi jakoś narysować schemat biegów bo mam problem z ich znalezieniem.

Chciałem również zapytać, którą dzwignią włącza się biegi terenowe i czy jest taka możliwość, że mój traktor takich biegów nie posiada?

Jeszcze jedno moje pytanie dotyczy dźwigni zmiany biegów, czy w Waszych Ltztach ta dźwignia znajduję się tak dziwnie z lewej strony? Jeśli tak to czy ktoś może przerabiał ją jakoś aby znajdowała się na środku?

Za wszelką pomoc z góry dziekuję.

Biegi od dołu po prawej stronie 1<2<6 a po lewej 4 <3<5 . Po prawej stronie jest dźwignia koło siedzenia : przód > tył < i jeszcze do tyłu biegi terenowe a co do dźwigni to może jest przerobiona lub inna wersja ciągnika . Mam do sprzedania takiego ciągnika może ktoś zainteresowany ??

 

mam pytanie może robił ktoś LTZ-em gruberem (agregat ścierniskowy,podrywkowy) 5 łap 2,1m chodzi mi oto czy podoła na średniej klasie gleby tak dla porównania oram pługiem 3*35 zapas mocy jest agregat 3m i też spoko a z gruberem KTO WIE????????

Spokojnie da rade i 9 łap zależy jeszcze jaki ten agregat gabarytowo .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzeniomanu    0

Kolego powiedz gdzie się podłączyłeś z tą chłodnicą oleju i ile wiecej oleju dolewasz? i z czego ta chłodnica jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie a mianowicie mam problem z podnoszeniem. W sobotę wyjechałem, podczepiłem pługi i ciągnik bez zarzutu podnosił dosyć szybko na wolnych obrotach z tym że pługi delikatnie opadały. Po wymianie rozdzielacza na nowy ponownie podczepiłem pługi i ciągnik za nic w świecie nie chciał na początku podnieść. Po upływie kilku sekund podniósł pługi 2 razy i od tej pory jest jak zaklęty. Nawet na pusto ramiona nie idą do góry. Czy ktoś ma jakieś pomysły co mogło się stać? Miał ktoś z was taki przypadek. Proszę o odpowiedź. Z góry dziękuje. Będę bardzo wdzięczny za porady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ruuski    0

panowie czy mozna cos zrobic ze skrzynia biegow zeby miec wolniejsze biegi??

bo moja jedynka jest za szybka... wydaje mi sie ze nie mam biegow terenowych?? jest na to jakas rada?? pomozcie....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rozdzielacz jest nowy. Przed wymianą rozdzielacza tak samo było. Z tego co zaóważyłem to ciągnik podnosi do momentu gdy nie zagrzeje sięolej a potem już nie chce wcale podnosić. Gdy jednak podnosi to też nie jest w stanie utrzymać w górze tylko pod ciężerem opada, chyba że rozdzielacz włączony jest na podnoszenie. Jaka może być inna przyczyna tego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Popi    2

panowie czy mozna cos zrobic ze skrzynia biegow zeby miec wolniejsze biegi??

bo moja jedynka jest za szybka... wydaje mi sie ze nie mam biegow terenowych?? jest na to jakas rada?? pomozcie....

 

jak nie działała Tobie reduktor (wajcha za wstecznym dalej do tyłu) to możesz tak to rozwiązać ze wkładasz wsteczny bieg ( miedzy 4 a 3 tak między nimi po środku w lewo ) i przełączasz dźwignię na wsteczny i jedziesz do przodu wolniej niż na jedynce. Tak robiłem w prasie u siebie bo strasznie ciężko mi załącza się reduktor.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Popi    2

Rozdzielacz jest nowy. Przed wymianą rozdzielacza tak samo było. Z tego co zaóważyłem to ciągnik podnosi do momentu gdy nie zagrzeje sięolej a potem już nie chce wcale podnosić. Gdy jednak podnosi to też nie jest w stanie utrzymać w górze tylko pod ciężerem opada, chyba że rozdzielacz włączony jest na podnoszenie. Jaka może być inna przyczyna tego?

 

Zakładam że rozdzielacz masz sprawny ten nowy :) kiedyś dwa kupiliśmy i miały wadę dop po reklamacji przysłali sprawny.

jak hydraulika działa sprawnie? to pompa jest ok. Sprawdź ten radziecki z tyłu wynalazek od podnoszenia i dociskania może tam Tobie coś sie przestawiło lub ta linka z kabiny się rozciągneła. Spróbuj np podłączyć bezpośrednio siłownik do rozdzielacza i zobacz jak będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ruuski    0

Rozdzielacz jest nowy. Przed wymianą rozdzielacza tak samo było. Z tego co zaóważyłem to ciągnik podnosi do momentu gdy nie zagrzeje sięolej a potem już nie chce wcale podnosić. Gdy jednak podnosi to też nie jest w stanie utrzymać w górze tylko pod ciężerem opada, chyba że rozdzielacz włączony jest na podnoszenie. Jaka może być inna przyczyna tego?

Mozesz wrzucic zdj tego reduktora? bo ja nie mam zadnej wajchy....mam rewers, wajche od wom biegow i tyle.... wiec nie wiem o jakiej mowisz... a kazdy ltz jest w taki reduktor wyposazny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Popi    2

Mozesz wrzucic zdj tego reduktora? bo ja nie mam zadnej wajchy....mam rewers, wajche od wom biegow i tyle.... wiec nie wiem o jakiej mowisz... a kazdy ltz jest w taki reduktor wyposazny?

 

u mnie to jest z prawej strony siedzenia przełanczanie przód tył i reduktor (wolne biegi jak kto woli polowe )

no to masz :) jak piszesz ze masz rewers to masz z prawej strony siedzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Zakładam że rozdzielacz masz sprawny ten nowy :) kiedyś dwa kupiliśmy i miały wadę dop po reklamacji przysłali sprawny.

jak hydraulika działa sprawnie? to pompa jest ok. Sprawdź ten radziecki z tyłu wynalazek od podnoszenia i dociskania może tam Tobie coś sie przestawiło lub ta linka z kabiny się rozciągneła. Spróbuj np podłączyć bezpośrednio siłownik do rozdzielacza i zobacz jak będzie.

 

 

 

 

A możesz zrobić zdjęcie tego wynalazka z tyłu? Chodzi mi o pozycje tej dźwigni która połączona jest z tąlinką od kabiny. Z góry dzięki. Czy wiesz dokładnie do czego służy ta linka z kabiny. Używa ktoś z was tego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Popi    2

A możesz zrobić zdjęcie tego wynalazka z tyłu? Chodzi mi o pozycje tej dźwigni która połączona jest z tąlinką od kabiny. Z góry dzięki. Czy wiesz dokładnie do czego służy ta linka z kabiny. Używa ktoś z was tego?

 

Zdjęcie wyśle dop. jakoś w weekend. To służy np do docisku podczas orki lub lekkiego opuszczania, podnoszenia podnośnika.

dźwignia do przodu opuszcza (dociska) a do samego końca do tyłu (w podłogę ) podnosi.

zero jest około 3-7 cm od końca podnoszenia (dźwignię cofnij od dołu do góry )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kopczenko    0

Witajcie - czy da się założyć tylne opony od MTZ 82? (15.5r38) - wg tabelki Petlas różnica w wysokości to 5mm jednak z obliczeń przy założeniu ze oba profile to 85 wychodzi 7cm (340/85 vs 385/85)

 

Próbował ktoś montować jakiś inny zaczep dolny? od 360 albo ten na cięgnach jak w MTZ? - oryginalny hak to jakaś kpina, nie dość ze niby hitch a dłużej się zapina niż normalnie.. - nie wspominam juz, że tak schowany zaczep powoduje ogromy promień skrętu z rozrzutnikiem..

 

Czy ten ciągnik posiada hamulce ? :huh:

Edytowano przez kopczenko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość karol1994   
Gość karol1994

siema napisze mi ktoś ile wchodzi oleju do skrzyni w LTZ 55AN

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biebrzak    5

Szukam INSTRUCKJI do LTZ 55A , oraz katalogu.

Jak ktoś posiada takową najlepiej w języku polskim byłbym bardzo wdzięczny.

Katalog znalazłem w sieci, tylko te logo mtz.pl pszeszkadza lekko a z instrukcją jest lekki problem.

:)

Edytowano przez Biebrzak

"KPK Kumurun Team"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ruuski    0

panowie mam problem... mianowicie wczoraj wyjechalem w pole z bronami. Na poczatku wszystko bylo wporządku, zaczepiłem brony podniósł normalnie, zajechalem w pole opuścilem do pracy przejechalem moze z dwa razy i sie zaczeło.... chciałem je podnieść i za nic w świecie nie pójda do góry.... w czym jest problem? dodam że na sucho podnosi (tzn bez podpiętego sprzętu) lecz nawet jak podniose same listy do gory to po jakimś czasie opadna do dolu (powiedzmy w tydzien jak ciagnik jest nieuzywany to opadna jakies 30 cm)... w czym szukac przyczyny? spotkaliscie sie z czyms podobnym???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
    • Przez Stachowy
      Witam!
      ostatnio zaczalem sie zastanawiac czy zamiast kupna c360 i tura do niego nie lepiej bedzie kupic ostrowka. bo tak z przodu mamy tura na grubej ramie a tylka wyzke mozna odjac.
      i mam kilka pytan do osob ktore pposiadaja ostrowki. jaki jest udzwig przedniej łyzki, i czy tylni most jest jak w c360 ze da rade zrobic belki i zaczep. bo wiem napewno ze przekaznika nie ma i ze nalezalo by dac duza p[rzeciwwane na tyle bo jednak lyzka troche wazy. dobrym plusem jest wspomaganie i oddzielny zbiorkim z plynem do hydrauliki jakiego nie oferuje c360.
      czekam na opinie pozdrawaiam
    • Przez dominikl95
      co powiecie na temat forda 7910 planuje zakupić ,na co zwrócić uwagę jak z awaryjnoscia,spalaniem itp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj