Polecane posty

sznajdik    573

Mi kiedyś koleś w hurtowni dobrał zamiennik żeby pasował to po 2 latach musiałem pompę zmienić bo sekcja od wspomagania siadła. Nie żałuj kup oryginał będzie spokój

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pridis3065    0

Dziś przyszedł mi olej, więc wzialem sie za wymiane, jednak po odkręceniu obu korkow spustowych zlecialo mi tylko 40 litrow oleju, powinno niby ok 60, co zrobic aby zleciala reszta? Maszyna to mf 3065.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukash3060    145

Reszta... a może po prostu nie było więcej :D Mi się wydaje że wszystko zleci, nigdzie się nie zatrzyma taka ilość oleju. Poza tym po maszynach na pewno trochę się rozchodzi i jeszcze jakieś tam wycieki też trzeba liczyć :)


Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Podnośnik opuść na max jeśli tego nie zrobiłeś. A tak dla podtrzymania tematu znalazłem jeszcze coś w stylu korka spustowego oleju ze skrzyni tyle ze po prawej stronie ciągnika i do tego nie jest w najniższym miejscu skrzyni nie powiem dokładnie gdzie bo z pośpiechu nie zwróciłem szczególnej uwagi ale jak będę miał czas to się temu przyjrzę a zobaczyłem go zakładając osłonę wałka napędu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
armo    0

jakis czas temu wymieniłem olej w przednich zwolnicach, piastach czy sam nie wiem jak to prawidłowo nazwać, zalałem olej hipol nie pamiętam już jaki, po kilku tygodniach po obu stronach zaczęły sie wycieki od wewnętrznych stron, z jednej strony wyciek się szybko skończył, sprawdzałem poziom i był ok, czyli nie wyciekło dużo, po drugiej stronie wycieka powoli cały czas, co radzicie czy jest sens wymieniać obecnie olej na właściwy bo jak sądzę hipol to był słaby pomysł, czy wyciek to może być wynik przelania powyżej właściwego poziomu ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

tam chyba są odpowietrzniki więc przelanie by raczej nie zaszkodziło na tyle by ciekło ja uważam że uszczelniacze już zaczynają puszczać.Też miałem zalane hipolem ale po jakimś czasie też ciekło mimo wymiany uszczelniaczy po rozebraniu stwierdziłem że już za mocno podrobione są te elementy po których ślizga się uszczelniacz szczególnie pod tym największym uszczelniaczem nie było chęci na regenerację to wymyśliłem lepszy sposób i działa już 2 lata tzn. załadowałem smaru ok 1kg na stronę i ok 200ml hipolu stworzyła się taka ,,breja,, gęsta ale zarazem ciekła co powoduje że się miesza w środku a nie wycieka przez zużyte elementy i przodek jest suchy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    55

Gdzie w zwolnicach są odpowietrzniki ? Do zwolnic i przedniego mostu może być Hipol , tylko GL5 80W-90 ,a jak są przecieki to wlej gęściejszy np. 90W-140 i wlej tyle ile powinno być.

Edytowano przez ppiotr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Ja wymieniam co 1000 bo wiadomo jak się podłącza maszyny to zawsze uleje się trochę za każdym razem i co jakiś czas robimy dolewki nowego co pozwala na wydłużenie czasu eksploatacji na tym co jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian20    29

Ja mam pytanie związane z tematem i może głupie ale mam wątpliwość więc piszę. 

Kupiłem filtry do moich mf-ów do oleju silnikowego zgodnie z numerem producenta ale oczywiście zamiennik. Jest on krótszy od oryginału z AGCO o 1/3. Czy ma to jakieś znaczenie w eksploatacji. Podobna sytuacja jest w głównych filtrach hydrauliki. Jedne filtry maja np 16 cm długości ( wysokości jak kto woli) inne np 20 cm. Czy jest to problem?  

 

Osobiście w 6140 i 6180 od kilku lat już używam tych krótszych w hydraulice i nie widzę różnicy a w silniku zawsze miałem te dłuższe. Proszę o info jeśli ktoś się na tym zna. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1111    27

Krótszy filtr na pewno ma mniej wkładu który filtruje olej ale jak ktoś nie dobija do maksymalnego przebiegu po jakim trzeba zrobić wymianę oleju tylko zmienia go bo akurat miną już rok od ostatniej wymiany to raczej niema to dużego znaczenia.

A nie ma jakiś droższych zamienników które mają taki sam wymiar jak oryginał?

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian20    29

Do silnika niemal wszystkie są wyższe tylko ja kupiłem przez internet w sklepie w którym zawsze kupuje i nie zwróciłem uwagi na wysokość. Zawsze od nich filtry były takie same a tu zmiana. A odnośnie hydraulicznych to kiedyś raz miałem zamontowany wyższy filtr chyba 16-17 cm a teraz i oryginały i zamienniki są 10 cm -owe. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Mnie w serwisie gość uświadomił że muszę mieć dłuższy filtr od hydrauliki (załżyłem krótki po kupnie bo tańszy) bo on lepiej filtruje i jest wskazany jak nie masz filtra od wspomagania a jeżeli jest oddzielny filtr od wspomagania można zakładać krótszy mówię tu o swym modelu 3060 z 87r a od 89 już idzie krótki bo miały drugi filtr a to też po vin-ie można poznać. Jak jest w twoim przypadku nie wiem ale niewłaściwe dobranie filtra może skrócić żywotność pompy a przynajmniej jednej sekcji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad82    50

Mnie w serwisie gość uświadomił że muszę mieć dłuższy filtr od hydrauliki (załżyłem krótki po kupnie bo tańszy) bo on lepiej filtruje i jest wskazany jak nie masz filtra od wspomagania a jeżeli jest oddzielny filtr od wspomagania można zakładać krótszy mówię tu o swym modelu 3060 z 87r a od 89 już idzie krótki bo miały drugi filtr a to też po vin-ie można poznać. Jak jest w twoim przypadku nie wiem ale niewłaściwe dobranie filtra może skrócić żywotność pompy a przynajmniej jednej sekcji

 

Jak bedziesz miał wybite łożyska na zwrotnicach to też Ci pompa siądzie.


kupie silos na pasze!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Misiaul    16

Gdzie znajde zbiorniczek na płyn hamulcowy w 3060? I czy do pompki od sprzęgła idzie właśnie płyn z tego zbiorniczka czy nie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

no masz jakieś 50 litr płynu hamulcowego w tylnym moście i skrzyni :D

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolr2    767

Da się zalać i żeby było dobrze skrzynie w c355 i nh td5050 takim samym olejem przekładniowym. Czasami pracują z tymi samymi maszynami i chodzi oto żeby się nie mieszał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kawid
      Witam mam problem z dynashift w MF 3075 ponieważ sam przełącza tryby A, B ,C ,D podczas jazdy lecz gdy włączam światła wszystko się uspokaja
    • Przez Ajaa
      Witam mam pytanie podejdzie mi silnik z Massey Ferguson 690t do Massey Ferguson 3065?
    • Przez Szym_on
      Witam mam pytanie odnośnie rewersu ponieważ ciągnik po zdjęciu pokrywy i odblokowaniu biegów i ponownym założeniem pokrywy przestał się przełączać z A na B jak ręcznie wepchnąć siłowniczek to bez problemu jest przełączony i bezproblemowo załącza sią na biegi A a chcieć przełączyć na biegi b to jakby lekko wajcha jest zapierana i  co nie pozwala przełączyć siłownika na biegi B  Gdzie może być przyczyna ? może ktoś by mógł podpowiedzieć .
    • Przez Diabel1
      Witam mam problem ze sprzęgłem w moim maseyu. Jak się olej zrobi ciepły sprzęgło zaczyna nierówno brać to znaczy na wolnych obrotach robi się problem z ruszeniem. Zdarza się że pedał sorzęgła zwolnisz a ciągnik nadal stoi.Słabnie taż wspomaganie. Myślałem że to pompa,wymieniłem pompe, filtry , olej , i było troszke lepiej przez dwa dni i sytuacia wróciła.prosze o jakieś rady , wskazówki co robić.
    • Przez Tomex04
      Witam mam problem mf6120  z przyciskiem przedniego napędu napęd da się załączyć przez przycisk blokady przy prędkości rozłącza lecz przycisk od 4x4 nie załącza ani nie rozlącza
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj