Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
ziomal89    0

sprawa w każdym zetorze 4x4 wygląda następująco:

spadek cisnienia-sprześyna w przystawce napędu zciska sprzęgło kłowe i napęd załącza się samoczynnie przy spadku poniżej 450kPa

szukaj nieszczelności bo oponki się szybko zużyją...

na zgaszonym silniku napęd jest włączony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kapsel1m    21

Czy w proxima power jest możliwość przeszklonego luku dachowego ? Czy jak jest rewers elektro-hydrauliczny w proximie to sprzęgło jest w kompieli olejowej czy suche ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

tego nie wiem jak z tymi nowymi u was jest ale wujek sprawił sobie taką na wiosne ubiegłego roku ogólnie ciagnik fajny , jeździłem fajnie jeździ ale wszystko ok gdyby nie koło 150mtg się nie zaczęło od poważnej awarii otóż rano jak odpalilił zaczął się głuchy stuk silnik zacżął dziwnie przerywać, i zgasł. zawiadomiony serwis stwierdził że została uszkodzona głowica poprzez wypadniecie dwóch szpilek z bloku w skutek tego poszła uszczelka, oraz że kawałek metalu zgwintu wpadł do komory spalania i rozwaliło tłok, ogólnie cały silnik do wymiany, zaproponowali remont silnika. wujek się wak wkur.ł że dieler nie miał wyboru ciągnik poszedł na wymiane z racji poważnego uszkodzenia głównego podzespołu, po miesiącu stał ciągniczek nowy na podwórku, z tym jest ok tylko mówi że teraz cos cięzko rewers chodzi. jade za tydzień to powiem jak sprzęt się sprawuje. a tera dieler się dowiedział że w każdym nowym to musi się głowice dokręcić gdyż wibracje powoduja efekt wykręcania się szpilek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mister    54

W jakiej powerce tak miałeś ? Jakieś koszty poniosłeś tzn wujek, czy wszystko w ramach gwarancji...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

miał to w 85, żadnych kosztów nie poniósł tylko musiał 3 tyg czekać na nowy ciągnik, we wcześniejszej chcieli wymienic silnik na nowy ale wujas sie uparł i nie zgodził, dielerowi zależało na dobrej współpracy bo wujek zaopatruje się w maszyny u niego. rozmawiałem z delerem u któego braliśmy swojego interesowałą mnie fortera, ciekawa sytuacja zwróciła mój wzrok otóz mechanicy kręcili coś koło silnika u ciagnika który dopiero co przyjechał na lawecie, podchodze i pytam się co robia a oni na to mi że dokręcają głowicę bo w fabryce ciągniki prosto z taśmy lecą na eksport i nie ma czasu aby materiał się uleżał także oni teraz muszą to robić bo mieli już kika przypadków że urywało szpilki z bloku. co do zetora to wyżej wymieniony wujek posiada 7745 z 91r któy ma już prawie przebieg pod 8,5tyś traktor jak żyleta chodzi, nic nie robione koło silnika, jedynie wymienione sprzęgło i cylinderek hamólcowy. traktor ma zamontowany tuz, obsługuje bydło mleczne także jest palony codziennie do wozu paszowego, przy 20 stopniah mrozu nie ma żadnych problemów z odpalaniem, wujek mówi że jak by miał gwarancje że zetor bedzie robił jak w tedy to by w ciemno dwa kupił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    92

szkoda, że nie po polsku :)


Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ENDURAK91    22

miał ktoś z was taki problem w plusie : gdy zostawie ciągnik na I stopniu wzmacniacza i wyłącze zapłon a nastempnie włącze to już jest na wyższym biegu???

 

no chyba że tak był wcześniej ale wydaje mi się zawsze przy właczaniu zapłonu był na takim biegu jak go zostawiłem :unsure: :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly1248    1

Mam takie pytanie czy w żadnych ciągnikach z rewersem hydraulicznym nie ma tz. pół-sprzągła? Byłem ostatnio u znajomego na % to mi się pochwalił ze w żniwa jak woził słomę do stodoły to wypchał kawał ściany :blink: Wcześniej jak nim jezdziłem to fajna sprawa te zmiana kierunków bez sprzęgła. Ale jak tym wozić bele w stodole gdzie jejdzi się na STYK? :unsure: Kiedyś byłem zwolennikiem tego rewersu do tura, ale teraz został bym przy swojej Proxie 85 12x12.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tygrys8    0

WITAM, ten model zetora to totalna porażka , elektryka rewersor nie kupiłbym tego modelu :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak rozmawiałem z dilerem zetora to nie polecał za bardzo tego powera bo co jakiś czas trzeba robić kalibrację sprzęgła i skrzyni co wiąże się z dodatkowymi kosztami.


red power

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wacek21    35

To jaka najlepiej kupic Proxime z dobrze umiejscowionym rewersem ? Nie podoba mi sie rewers z lewej strony, jeszcze mechaniczny...


Fendt 400tyś,John Deere 200tyś,Zetor 150 tyś,jazda 60tką, bezcenna!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tygrys8    0

chłopaki odradzali ten model , mówili żebym w tej cenie kupował Zetora :) FORTERRA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris19911    9

Przy rewersie eh przynajmniej u mnie w DF można wyczuć tzw pół-sprzęgło i delikatnie cofać czy podjeżdżać precyzyjnie. Nie wiem jak to wygląda w Zetorach...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    6890

jak rozmawiałem z dilerem zetora to nie polecał za bardzo tego powera bo co jakiś czas trzeba robić kalibrację sprzęgła i skrzyni co wiąże się z dodatkowymi kosztami.

Ja też rozmawiałem z dilerem jak i z samym mechanikiem i obaj mówili że lepiej wziąć plusa. Do ładowacza to nawet lepiej że rewers z lewej bo prawa ręka zostaje na dżojstiku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor7245    1

Panowie I jak się sprawują wam Powerki :)? Ja czekam Na przyznanie ;) dokładnie 95 Power :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wacek21    35

@Danielhaker

Jakie argumenty były na "nie" ??Co mowili na temat serii Power ?

Edytowano przez Wacek21

Fendt 400tyś,John Deere 200tyś,Zetor 150 tyś,jazda 60tką, bezcenna!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj