Polecane posty

Kamil1996    18

W mojej nic się nie zepsuło. Jedyny problem był z DPF bo ciągnik pracował w transporcie z przyczepami 3.5 4.5 tony na krótkich dystansach i po prostu nie miał gdzie dostać po garach to się kontrolki zapalały więc wywaliliśmy DPF i dali za 600 zł filtr jakiś czy jakoś tak i jest dobrze. Ale to nie wina ciągnika tylko tego że nie miał nic ciężkiego do pracy i co chwila gaszony odpalany. A lepiej było DPF wywalić bo i tak wiem że cały czas by w transporcie wypoczywał bo nie orze się pola co miesiąc co by tam się wypaliło wszystko :)

 

Ciągnik fajny, półbiegi dużo dają. Sprzęgło w guziku trzeba się nauczyć jeździć żeby nie szarpało wcale ale potem jest tak dobrze że w innych sprzęgła zapominasz wciskać :D Wiadomo ciągnik jest mniejszy od Forterry ale 4 w obrocie da radę moim zdaniem bez problemu . Bierz full obciążniki oraz szerokie opony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1996    18

przyjechała do mnie w grudniu 2014. Dużo godzin nie ma bo w tym roku 1000 wskoczy dopiero jak się ruszy coś w polu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    5083

Jaka wg was jest rozsądna cena za maksymalnie wyposażona Proxime HS 100?


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

140tys netto
Na otomoto jest NH t5 95 z rewersem ehr i nie pamiętam co tam było. za 141tys netto wiec wybór wg mnie oczywisty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    5083

Ja dostałem za takie wyposażenie:
-przedni tuz bez wom
-klima
-radio
-fotel pneumatyczny
-3 pary hydrauliki
-2 koguty
-EHR

213 tys.pln brutto

NH T5.100 z podobnym wyposażeniu 200 tys. Netto


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

Za co tyle płacić?? fabrycznie zacinający się podnośnik, paliwożerny głośny silnik i marne plastiki na tylnych błotnikach.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    5083

Właśnie po to jest forum. Nie jestem przekonany do zetora ale chyba mimo wszystko jest lepiej wyposażony niż ursusy. Z kolei NH jest dość drogi :/ ciekaw jestem ile będzie kosztował DF serii 5.


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artur11    0

Witajcie mam problem z proximom nie mogę załączyć wałka wom przyciskiem działa tylko zależny od biegów. Nie wiem gdzie szukać elektrozaworu który to załącza wałek. Z góry dziękuje za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj