Skocz do zawartości

Zdjęcie

Opony tył Ursus C-330


196 odpowiedzi na ten temat

#81 Share Szudy

Szudy

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 22 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 październik 2011 - 12:41

Opony tył Ursus C-330 decyzja zapadla,biore kormoran-stomil,dotychczas mam seryjne ogumienie wiec mam juz zaufanie do tej marki,a traktor co prawda duzo nie pracuje,ale za to ciezko,wiec wole dorzucic te 200zl i miec porzadne opony,a przy okazji wspieram polski kapital,a sie rozdumalem;
co do opnek przednich,mozna tez by je wymienic,wkoncu maja ponad 25lat,tylko jakie,tu raczej jak najtansze.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Opony tył Ursus C-330 Dzisiaj, 09:45
  •  

#82 Share volvo

volvo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 768 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Złoczew
  • Zainteresowania:Historia,motoryzacja,technika

Napisany 09 październik 2011 - 12:41

Opony tył Ursus C-330 To jest 6-płócienna turecka podróba opony

#83 Share Szudy

Szudy

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 22 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 październik 2011 - 12:46

Opony tył Ursus C-330

To jest 6-płócienna turecka podróba opony

ten kormoran-stomil!!?!?czy chodzi o to ze jest to wyrób oponopodobny(petlas)

#84 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 09 październik 2011 - 12:57

Opony tył Ursus C-330 Mam kormorany od 6 lat, robię ciągnikiem około 500mth rocznie, jak narazie nie widać dużego zużycia (góra 10%), ani żądnych pęknięć. Polecam kormorany.

Edytowany przez zenekc330, 09 październik 2011 - 13:02.


#85 Share krzysiekfarmer5

krzysiekfarmer5

    Rolnik

  • V.I.P.
  • rank
  • 1126 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Jamajka

Napisany 09 październik 2011 - 13:01

Opony tył Ursus C-330 ja mam w c330 opony Mitas juz ze 4 lata i jak nowe co prawda nie za duzo się go uzywa ale te 120mth rocznie sie zrobi tak więc weź te opony pod uwagę ;)
red power

#86 Share Szudy

Szudy

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 22 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 październik 2011 - 13:08

Opony tył Ursus C-330

ja mam w c330 opony Mitas juz ze 4 lata i jak nowe co prawda nie za duzo się go uzywa ale te 120mth rocznie sie zrobi tak więc weź te opony pod uwagę ;)

mitasa mialem,ale w nsr125 i nie byly zbyt dobre,ale t ow motorze;jednak wole kormorany,jesli ktos chcee to nich pisze cos na temat przednicj opon,jaki bierznik itp,bo seryjnie 30ka ma takie jak w taczce;p

#87 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3428 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 09 październik 2011 - 13:28

Opony tył Ursus C-330 masz racje czesiu, w zyciu polskich opon, z daleka od tego
tez polecam jakies czeskie mitas czy barum (tylko czy jeszcze je produkuja)
na przodzie mamy mitasa juz chyba z 5 lat i bieznik jeszcze dosc dobry, ok. 80-85%, oponki miekkie, zadnych pekniec,
ew. cos z wyzszej polki, ale widze ze funduszy brak

Polska B

 


#88 Share IGL

IGL

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 82 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 09 październik 2011 - 13:30

Opony tył Ursus C-330 na przód polecam Dębice, płaciłem coś koło 190zł/szt

@izydor6280 może jakieś uzasadnienie dlaczego nie polskie opony?

Edytowany przez IGL, 09 październik 2011 - 13:33.


#89 Share Szudy

Szudy

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 22 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 październik 2011 - 13:33

Opony tył Ursus C-330

masz racje czesiu, w zyciu polskich opon, z daleka od tego
tez polecam jakies czeskie mitas czy barum (tylko czy jeszcze je produkuja)
na przodzie mamy mitasa juz chyba z 5 lat i bieznik jeszcze dosc dobry, ok. 80-85%, oponki miekkie, zadnych pekniec,
ew. cos z wyzszej polki, ale widze ze funduszy brak


dokladnie kaski niy ma,juz zeby kupic opny na tyl sprzedalem swoja nsr125,na oleje i malowanie ciagnika,i musze wymienic lozyska na altku bo mam z zuka;p
na opnki przednie max 400-do 500zl ale musza miec naprawde mocne przebicie;

#90 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 09 październik 2011 - 13:39

Opony tył Ursus C-330 Miałem przednie Dębicy to po roku pękła od wewnętrznej stronie na odcinku 10cm. Teraz kupiłem na przód mitasa, jak narazie nie narzekam.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Opony tył Ursus C-330 Dzisiaj, 09:45
  •  

#91 Share rkuban

rkuban

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 117 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Iłów

Napisany 09 październik 2011 - 13:50

Opony tył Ursus C-330 panowie jeśli szukacie opony podobnej do starego stomila to życzę powodzenia takiej opony za przystępną cene nie znajdziecie.
Petlas to jest turecka opona na licencji czeskiego Mitasa obie mają wady ale podstawowa ich zaleta to cena. Oczywiście że można kupić dobrą oponę zachodnią tylko za jakie pieniądze i czy w przypadku 30 to ma sens. Opony radialne są dobre ale jak sama nazwa wskazuje raczej do transportu w pole tylko diagonalne, radialki są twarde i w glebie nie mają takiej przyczepności. natomiast kormoran niczym się nie różni od mitasa czy petlasa jedyna różnica to cena, a wynika ona z tego że w nazwie ma stomil. Nestety ten dzisiejszy stomil zdecydowanie odbiega od normy tego z przed 10 laty. Ja temat opony przerabiałem w tym tygodniu, do 60 kupiłem petlasa 1140 za sztukę, dość długo zastanawiałem się jaką oponę wybrać. Swoje kupowałem od wiosny, nie spieszyło mi się za bardzo a do tego nie bardzo miałem czas na zabawę w wymianę. tak więc od wiosny porównywałem różne marki i różnych sprzedawców w końcu zdecydowałem się na petlasa. wymiana jest prosta lewarek hydrauliczny dwie brechy i do przodu zrobiłem to sam bez niczyjej pomocy. młot też nie jest potrzebny stajesz na miękkim tz. na gruncie spuszczasz powietrze odpalasz pataja robisz metr do przodu metr do tyłu i oponka sama odchodzi potem tylko jest troche kombinowania przy podnoszeniu bo trzeba to zrobić na dwa razy więc potrzebny jest jakiś klocek do podłożenia. Oczywiście robisz to pojedynczo, najpierw jedna potem druga.

Volvo; To jest 6-płócienna turecka podróba opony.........................................
Ilość płócien zależy od obciążeń przenoszonych na oponę. Więc opona do 30 ze zrozumiałych względów będzie miała mniej płócien od tej dajmy na to do 60. Opona 14,9/28 do 60 ma 8 płócien i to w zupełności wystarcza tak jak do 30 sześć. Oczywiście można kupić oponę o większej ilości płócien do obu ciągników ale po co przecież ciągnik tego dodatkowego sznurka i tak nie odczuje za to kieszeń na pewno.

Edytowany przez rkuban, 09 październik 2011 - 14:09.

Zetor Team
Posiadacze Zetorów zapisujcie się do naszego klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

#92 Share rollo29

rollo29

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 123 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ELW

Napisany 09 październik 2011 - 13:59

Opony tył Ursus C-330 Na przodek to takie cóś goodyear,tylko strasznie podrożały albo ich odpowiednik z BKT

Edytowany przez rollo29, 09 październik 2011 - 14:07.


#93 Share pawelec

pawelec

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1679 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LUB

Napisany 09 październik 2011 - 15:48

Opony tył Ursus C-330 MITAS - jedne z lepszych gum w enduro :D , ostatnio zalozylismy takie do Anny, rok chodzi.

DĘBICA - mam na przodzie w 7211 już ok 5 lat, śmiało polecam. zero pęknięć, równomierne zużycie bieżnika mimo pochylenia kół do środka. Zostało ok 70%. Robię rocznie ok 400mth.

BARUM - drugi komplet na tyle w 7211. Oryginał z '89 zmieniony w 2000r także na Baruma. Obecnie popękane, nierównomiernie zdarte, ale generalanie nie narzekam na trakcję i uciąg, więc także mogę polecić. U mnie zetor lekko nie ma ;) W 2000r kosztowały 800zł/szt 16.9 - 28.

FIRESTONE - mialem na przodzie, masakra, miękkie, szybkie zużycie po 3 latach zniknęły.... nie opłaca się brać tanich.

STOMIL - mam w T25 od nie pamiętam kiedy, ale myślę że około 2000r. Bieżnik prawie jak nowy, równomiernie zużyty, zero pęknięć. Władek idzie z przyczepami D47+5ton pyrek jak burza :D
SPRZEDAM 2szt. wentylatorów osuszających do ziemniaków. info na PW.

#94 Share volvo

volvo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 768 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Złoczew
  • Zainteresowania:Historia,motoryzacja,technika

Napisany 09 październik 2011 - 16:11

Opony tył Ursus C-330 Kolego rkuban,nie zgodze sie z tobą.Opony radialne są zdecydowanie lepsze od diagonalnych zarówno w polu jak i na drodze.
Widziałeś jakieś nowe ciągniki na tych rewelacyjnych wg ciebie diagonalkach?Większa ilość płócien to większa wytrzymałość
na uszkodzenia.Diagonalne są dobre ale do roboty w lesie.Przednie opony zarówno do c 360 jak i t25 kupiłem
stomile 8-płócienne,rusek jest z turem i od kilku lat sprawują sie wyśmienicie.Trzeba kontrolować ciśnienie w ogumieniu.
Z tyłu w obu ciągnikach mam radialki kormorana,też świetnie sie spisują.Zwłaszcza we władku jest widoczna wielka różnica na korzyść radialek w sile uciągu w polu.Wcześniej były stomilki też 12.4 ale te nowe są z innej bajki

#95 Share rkuban

rkuban

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 117 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Iłów

Napisany 09 październik 2011 - 19:43

Opony tył Ursus C-330 @volvo
Pisząc nowe masz na myśli zachodnie powyżej 70 KM? Jeśli tak to się z tobą zgadzam z dwóch powodów.
Po pierwsze są nowe mocne i wielofunkcyjne nie tylko w pole ale i na trasę w transport.
Po drugie cena takiego pataja jest wymowna więc i wymagania w stosunku do niego odpowiednie po za tym kupując taki ciągnik masz oczekiwania w stosunku do niego tak że do opon ich wysokość szerokość i uniwersalność. Tak postępuje dzisiaj większośc rolników kupując nowe maszyny żądają funkcjonalności i dlatego dilerzy dopasowują swoją ofertę do potrzeb. Wyposażają swoje maszyny w radialki bo konkurencja też to robi a przecież chodzi o sprzedaż więc żaden producent nie będzie zawracał rzeki.
Nie twierdze że radialki są gorsze ale pytam czy do 30 jest sens dopłacać parę stów więcej na radialkę która nie jest wykorzystana zgodnie z przeznaczeniem. Jeśli 30 wyjeżdża na asfalt sporadycznie do tego jeszcze jej największe obciążenie to dwukółka to raczej zbędny wydatek.
Jeśli chodzi o las to masz zupełną rację opony diagonalne są wzmacniane włóknami w popszek pod odpowiednim kątem co je wzmacnia i uodparnia na boczne uszkodzenia, np jazda po pieńkach. Radialne mają płótna wzdłużne potrzebne do odprowadzenia ciepła z tąd nazwa (radial) i poprzeczne ułożone pod kątem 90 stopni , ta opona nie nadaje się do lasu bo istnieje ryzyko rozerwania jej na pieńku.
W przypadku ruska różnica na korzyść radialek, bardzo możliwe tylko pytanie czy porównujesz dwa ciągniki wyposażone w oba rodzaje nowych opon czy może jeden ciągnik w starych oponach i ten sam ciągnik po wymianie na nowe.
Zetor Team
Posiadacze Zetorów zapisujcie się do naszego klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

#96 Share volvo

volvo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 768 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Złoczew
  • Zainteresowania:Historia,motoryzacja,technika

Napisany 09 październik 2011 - 21:05

Opony tył Ursus C-330 W rusku porównuje między nowymi oponami radialnymi i diagonalnymi.W c360 też jest wielka różnica na
korzyść opon radialnych.Piszę to w oparciu o własne doświadczenia.
A co do kosztów to przy dzisiejszych cenach ropy wyższa cena radialek zwróci sie dzięki większemu uciągowi
na tych oponach a więc mniejszemu spalaniu przy pracach polowych.Opony nie kupuje sie na rok a na lata.
Radialne mniej i równiej sie zużywają.
A co do nowych ciągników to nawet w tych najmniejszych są radialki.

#97 Share rkuban

rkuban

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 117 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Iłów

Napisany 11 październik 2011 - 21:57

Opony tył Ursus C-330 Wybacz ale nie przekonałeś mnie
Wciąż uważam że do 30 w pracach polowych opona diagonalna w zupełności wystarczy.
Jestem posiadaczem zetora 4011 z 64 roku, a więc swoje lata ma. Opony które z niego zwaliłem były bardzo stare, zużyte do tego stopnia że nie ma możliwości odczytania ich daty produkcji, to prawda że są z tej starej lepszej gumy ale nie zmienia to faktu ż wysłużyły swoje. U mnie w gospodarstwie ten pataj jest od 15 lat a kupiłem go na tych oponach przy stanie bieżnika około 40%. z asfaltem stykały się sporadycznie i doświadczenia powiem że grunt opony na pewno nie zedrze na tyle szybko żeby trzeba było pakować się w droższe radialne.
Jeśli chodzi o spalanie to twoja teoria wydaje mi się trochę naciągana. W końcu uciąg w znaczącej mierze zależy od masy - dociążenia kół pędnych.
Zetor Team
Posiadacze Zetorów zapisujcie się do naszego klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

#98 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3428 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 12 październik 2011 - 09:30

Opony tył Ursus C-330 tylko ze opona diagonalna nie przylega tak do gruntu, przez co ma wiekszy pozlizg, co za tym idzie wieksze spalanie
opony radialne przy odpowiednim cisnieniu, ponizej 1 bara, maja wieksza powierzchnie styku, czyli lepszy uciag, przez co zmniejsza sie spalani
przy takich cenach paliwa radialki moga zwrocic sie juz po 5 latach uzytkowania

Polska B

 


#99 Share Nikita_Bennet

Nikita_Bennet

    staruszek

  • V.I.P.
  • rank
  • 6290 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północna Polska
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team

Napisany 12 październik 2011 - 10:22

Opony tył Ursus C-330 a tak z ciekawości - widział ktoś z was opony 13,6x28? Ciekaw jestem czy wejdą pod błotnik do C330M. Nie żebym miał kupować w tym roku ale tak się zastanawiam.
pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Opony tył Ursus C-330 Dzisiaj, 09:45
  •  

#100 Share Davidastra

Davidastra

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 863 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpackie

Napisany 25 październik 2011 - 18:50

Opony tył Ursus C-330 wejdą , osobiściewidziałem c 330 z oponami 14,9 - 28 ale tam palca nie szło bardzo wcisnąc między gume a błotnik , co do opon w pole lepsze opony radialne rzeczjasna , lepszy rozklad masy na styku opona - grunt , lepszy uciąg , poprostu ciagnik lepiej wykorzystuje moment , jaki by to nie był ciągnik

Opus meum est


Podobne tematy ursus koło c330 c 330 c-330 opona