Skocz do zawartości

Zdjęcie

Massey czy NH ?


99 odpowiedzi na ten temat

#61 Share statek

statek

    wieczny student

  • Members
  • PipPipPip
  • 1667 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sejny
  • Zainteresowania:Piłka nożna, elektronika, komputery

Napisany 25 listopad 2009 - 21:45

Massey czy NH ? w białymstoku u dilera JD na ulicy elewatorskiej powiedziano przy mnie dla potencjalnego klienta ze JD serii 5R spala przy ladowaczu 6l, nie wiem ile w tym prawdy ale na tym sie opieram

moj MF przy ladowaczu spala 4l, przy beczce 6, przy agregacie 9-10, a przy plugu 4 zagonowy 10-12, zalezy od gleby

u mnie chodzi tylko w ladowaczu bo do tego zostal kupiony. Robiac 5tys h zaoszczedzi sie 10tys l ON (biorac pod uwage ladowacz, nie wiem jak z reszta) ale przy cenie 3,5zł wychodzi 35tys

wiem RobertBara ze JD sa oszczedne, widac to we wszystkich testach na spalanie ;-)

prosilbym bez zgryzliwosci, bo wydaje mi sie ze nie o to chodzi na forum.
Przedstawilem moje spostrzezenia wiec czekam na riposte

Fendt 412 TUZ WOM TI TMS, MF 5435 z ładowaczem Stoll 15, NH T5060, JCB 527-58, Zetor 7211, wóz sano 10m3 agregat ares l/z siewnik famarol i gaspardo SP4, Joskin Modulo2 8400l, gruber Rolmako 3m, sieczkarnia Claas Jaguar 840 + kemper 3000, pług kverneland AB 100. 130ha i 200 krówek


Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Massey czy NH ? Dzisiaj, 02:10
  •  

#62 Share a8185

a8185

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 727 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie
  • Zainteresowania:Motoryzacja
    Hodowla bydła

Napisany 26 listopad 2009 - 13:23

Massey czy NH ? w moim przypadku z tym MF to sie zrobiła chora sytuacja. rozmawiałem z dwoma dealerami i ten co miał tańszą oferte dowiedział się o drugim i powiedział ze nie chce mu wchodzić w drogę. a na tym samym ciągniku jest różnica w cenie ok 13 tyś. (i jak to nazwać???)

więc z ojcem po krótkim namyśle lekko zdenerwowani dwoniliśmy do konkurencji. był deutz- fahr, kubota, itd. ale nam najbardziej spodobał sie John Deere.

zaoferował nam serię 5080 (80KM z zapasem mocy do 87) i wyszedł nam za 219 tyś z turem. ale ma przyjechać do nas z Żabina Karniewskiego, przez telefon mówił ze bedzie takie coś za ok 210 - kwestia dogadania się.

i teraz jesteśmy w kropce bo nie wiemy co robić. Chętnie posłucham waszych wypowiedzi.

#63 Share statek

statek

    wieczny student

  • Members
  • PipPipPip
  • 1667 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sejny
  • Zainteresowania:Piłka nożna, elektronika, komputery

Napisany 26 listopad 2009 - 13:31

Massey czy NH ? ja mialem tak samo jak kolega:)

zadzwon do korbanka i powiedz o zaistanialej sytuacji i ze jestes gotowy zrezygnowac jesli nie dostaniesz ceny tego pierwszego dilera.
U mnie roznica byla w kwocie 20tys

Fendt 412 TUZ WOM TI TMS, MF 5435 z ładowaczem Stoll 15, NH T5060, JCB 527-58, Zetor 7211, wóz sano 10m3 agregat ares l/z siewnik famarol i gaspardo SP4, Joskin Modulo2 8400l, gruber Rolmako 3m, sieczkarnia Claas Jaguar 840 + kemper 3000, pług kverneland AB 100. 130ha i 200 krówek


#64 Share a8185

a8185

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 727 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie
  • Zainteresowania:Motoryzacja
    Hodowla bydła

Napisany 26 listopad 2009 - 14:15

Massey czy NH ? no i zadzwoniliśmy. ale dopiero jutro bedzie facet od tych spraw

#65 Share robertbara

robertbara

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2381 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 listopad 2009 - 20:57

Massey czy NH ?

w białymstoku u dilera JD na ulicy elewatorskiej powiedziano przy mnie dla potencjalnego klienta ze JD serii 5R spala przy ladowaczu 6l, nie wiem ile w tym prawdy ale na tym sie opieram

wiem RobertBara ze JD sa oszczedne, widac to we wszystkich testach na spalanie ;-)


6 może 7 litrów pali mi dokładnie 100 konny JD w siewniku punktowym przy obrotach 1500 i prędkości około 8 km/h, także w ładowaczu bez najmniejszego problemu zamknie się w 5 litrach. No chyba że wjedziesz w super błoto, gaz do dechy to wiadomo.

Co do testów spalania to porównaj, w poście 614 jest link do zeskanowanego materiału z testu ciągników 120 koni

120 KM!!! Tylko z jakiej stajni? - Agrofoto.pl Forum - strona 31

#66 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 listopad 2009 - 21:34

Massey czy NH ? @Robertbara-możesz kol.Statkowi napisać że oczywiście to prawda jest z tą oszczędnością na paliwie-ale to co zaoszczędzi na paliwie w MF to wyda na naprawy-jak wiadomo MF-y słyną z bezawaryjności Dodany obrazek a tematy na wszelakich forach rolniczych typu:
pomocy,help,Hilfe mój MF nie chce:jechać,podnosić etc (właściwe skreślić) to są tylko plotki,pomówienia złych ludzi Dodany obrazek .
Statek-please uspokój się-żebym tak JD nie miał to może i uwierzyłbym-wiadomo też chciałbym żeby palił jeszcze mniej-ale jak na te osiemdziesiątparę koni myślę że nie jest źle (zresztą na wiosnę chyba pozbędę się TIER 2 Dodany obrazek ).

#67 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 26 listopad 2009 - 21:46

Massey czy NH ? @jaro wymiana czy mały tuning?

#68 Share statek

statek

    wieczny student

  • Members
  • PipPipPip
  • 1667 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sejny
  • Zainteresowania:Piłka nożna, elektronika, komputery

Napisany 26 listopad 2009 - 21:49

Massey czy NH ? jeszcze nigdy nie spotkalem sie z opinia aby uzytkownik JD powiedzial ze pali malo. A naprawde uwierz ze jezdze w tej chwili i pytam sie uzytkownikow tej marki bo sam mam dylemat czy wziasc fendta 412 czy JD 6430 Premium.

zgadzam sie, w tym tescie JD nie wypadl jako paliwozerny ciagnik (zreszta istnieje duzo mitow, byc moze do nich zalicza sie spalanie JD)

Jestes pierwsza osoba ktora twierdzi ze malo pali, wiec masz odrebna opinie od wiekszosci, byc moze reszta nie potrafi ekonomicznie jezdzic co jest tez mozliwe.

ale kontynujac watek nawet jesli JD spali 5 a MF 4l to i tak oszczednosci wyniosa 17,5tys przy przepracowanych 5 tys h juz nie mowiac o wygodzie jazdy akurat w tym przypadku mamy do czynienia z dyna 4 vs powerquad plus

mam nadzieje ze jezdziles dyna-4 i wiesz o czym mowie gdyz ja ostatnio jechalem autoquadplus 24x24 i wydaje mi sie ze dyna-4 jest bardziej wygodna w uzytkowaniu

co do bezawaryjnosci to wiem ze seria 64** jest bardziej awaryjna od 54** no i czesci sa drogie;/ ale poki co nie mialem ze swoim zadnych problemow

ale skonczmy ten offtop, bo sprawa spalania byla nieraz poruszana
poza tym sam moze bede uzytkownikiem JD i sam sie przekonam ale rozwazajac go w zakupie spalanie ma dla mnie dosc duze znaczenie

Fendt 412 TUZ WOM TI TMS, MF 5435 z ładowaczem Stoll 15, NH T5060, JCB 527-58, Zetor 7211, wóz sano 10m3 agregat ares l/z siewnik famarol i gaspardo SP4, Joskin Modulo2 8400l, gruber Rolmako 3m, sieczkarnia Claas Jaguar 840 + kemper 3000, pług kverneland AB 100. 130ha i 200 krówek


#69 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 listopad 2009 - 22:11

Massey czy NH ?

@jaro wymiana czy mały tuning?



Pan Pliszka pomoże mu wyzwolić się z okowów okrutnej normy Dodany obrazek .
@Statek-może coś jest na rzeczy w tym co piszesz-bo i paliwożerny Zetor u mnie jest niepaliwożerny Dodany obrazek

#70 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 26 listopad 2009 - 22:42

Massey czy NH ? @jaro to czekam na relacje czy Janek na sterydach, będzie miał jaja. :( Ile taki kox kosztuje? Dodany obrazek

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Massey czy NH ? Dzisiaj, 02:10
  •  

#71 Share statek

statek

    wieczny student

  • Members
  • PipPipPip
  • 1667 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sejny
  • Zainteresowania:Piłka nożna, elektronika, komputery

Napisany 26 listopad 2009 - 23:22

Massey czy NH ? ja tez mam zetora 11441 i powiem ze nie jest az tak mocno paliwozerny ale wobec MF-a jest naprawde roznica. Pomimo 92koni siła uciagu nie ustepuje zetorowi a spala mniej.

Fendt 412 TUZ WOM TI TMS, MF 5435 z ładowaczem Stoll 15, NH T5060, JCB 527-58, Zetor 7211, wóz sano 10m3 agregat ares l/z siewnik famarol i gaspardo SP4, Joskin Modulo2 8400l, gruber Rolmako 3m, sieczkarnia Claas Jaguar 840 + kemper 3000, pług kverneland AB 100. 130ha i 200 krówek


#72 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 listopad 2009 - 08:05

Massey czy NH ?

@jaro to czekam na relacje czy Janek na sterydach, będzie miał jaja. Dodany obrazek Ile taki kox kosztuje? Dodany obrazek



On i teraz ma solidne,włochate los cojones Dodany obrazek .1800 zł.

#73 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 27 listopad 2009 - 12:01

Massey czy NH ? Jaki przyrost można osiągnąć na tym silniku? Wiem, że ma, mam namyśli raczej to czy te 1800 będzie tego wartę. :(

#74 Share statek

statek

    wieczny student

  • Members
  • PipPipPip
  • 1667 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sejny
  • Zainteresowania:Piłka nożna, elektronika, komputery

Napisany 27 listopad 2009 - 15:24

Massey czy NH ? tez jestem ciekaw ile przyrostu osiagniesz w przypadku ciagnika ze zwykla pompa wtryskowa bo chyba w tym modelu jest silnik PowerTech

Fendt 412 TUZ WOM TI TMS, MF 5435 z ładowaczem Stoll 15, NH T5060, JCB 527-58, Zetor 7211, wóz sano 10m3 agregat ares l/z siewnik famarol i gaspardo SP4, Joskin Modulo2 8400l, gruber Rolmako 3m, sieczkarnia Claas Jaguar 840 + kemper 3000, pług kverneland AB 100. 130ha i 200 krówek


#75 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 listopad 2009 - 16:43

Massey czy NH ? Ok 90 KM i 350-360 Nm na wałku+bonus w postaci mniejszego zużycia paliwa Dodany obrazek (250-260 g/kWh)

#76 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 27 listopad 2009 - 17:40

Massey czy NH ? Jakoś ogólnie przy pokręcaniu nie chce mi się wierzyć w zmniejszenie spalania. Jak spalanie zostanie bez zmian to jeszcze jestem w stanie uwierzyć, ale spadek...

#77 Share zonk

zonk

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 374 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawsko-pomorskie

Napisany 27 listopad 2009 - 19:00

Massey czy NH ? godzinowe zużycie sie zwiększy bo mocy będzie więcej, ale jednostkowe powinno spaść
jaro liczę na twój raport bo też myśle o wezwaniu tego speca :(

#78 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 27 listopad 2009 - 19:30

Massey czy NH ? @jaro ja przestałem na jednostkowe spalanie patrzeć przy testach ciągnika liczy się ile on łyknie na godzinę.

#79 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 listopad 2009 - 19:32

Massey czy NH ? No dobrze ale to przecież z jednostkowego wynika Dodany obrazek -no ale wiadomo,każdy ciągnik zachowuje się inaczej w pracach pociągowych a np.pracach z WOM-em

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Massey czy NH ? Dzisiaj, 02:10
  •  

#80 Share robertbara

robertbara

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2381 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 listopad 2009 - 19:40

Massey czy NH ? @statek powiedzmy, że nie twierdzę że JD pali najmniej ze wszystkich ciągników, to nie o to chodzi. Po prostu pali adekwatnie to wykonanej pracy. Zapinam do niego 2 przyczepy 12 tonowe i na twardym rżysku rusza bez namysłu, obornik ładuje na HL-ke 15 tonową wjeżdżam dzisiaj w pole gdzie stoi woda, kipuje i nie bata, musi wyjść. Pług 4 skibowy obrotowy 2 m orki i też laby nie ma. Niech spali mi ten 1 l więcej ale wiem że jest pod butem i waga pustego ciągnika bez obciążników 4900 kg także niezły ma uciąg. Z ładowaczem i pełnym bakiem 5700 kg.

Co do porównania Dyna 4 i AQP to nie widzę za dużej różnicy, ja mam półbiegi w joystiku zamiast w rewersie, czułość zmiany można ustawić za pomocą kodów.


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy