samex69

Sposób na koty które niszczą bele sianokiszonki.

Polecane posty

samex69    34

Witam! Mamy z sąsiadem problem z kotami które wchodząc na bele sianokiszonki niszczą folie. :P Żeby było ciekawiej koty nie są nasze, więc to jeszcze bardziej nas wku...a! Macie może rade na to? Raczej humanitarną ale nie będę się upierał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mogę Ci łuku pożyczyć :P z 30 m strzała przelatuje przez belę słomy po pasówce i leci jeszcze dalej :P w pełni humanitarny sposób(jestem zootechnikiem wiem co mówię :D humanitarny znaczy taki aby jak najmniej bólu sprawiał zwierzęciu a nie koniecznie nie pozbawiał go życia :() szybki i skuteczny a na poważnie to może ultradźwiękowe odstraszacze na gryzonie? nie ma ktoś znajomy żeby pożyczyć i zobaczyć czy i koty by tego miejsca nie omijały? wiatrówki nie polecam to męczenie zwierząt, ewentualnie dubeltówka i strzał breneką. Trucie to draństwo i dodatkowo swoje zwierzaki możesz więc srogo odradzam.


Kiedy pojawiają się dzieci zaczynamy inaczej patrzeć na ten padołek łez...
Eliza, nasze małe płaczące szczęście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    71

Miałem ten sam problem, ja go rozwiązałem wiatrówką.


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

Ogrodzić tern z balami siatko. Będzie ronił nie tylko przed kotami ale i innymi zwierzętami.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

Stawianie balotów jeden na drugim, u mnie pomogło koty stwierdziły, że włażenie na taka wysokość to za dużo na ich zdrowie :P

Udostępnij ten post


Link to postu