Skocz do zawartości

Zdjęcie

problem z Dynashift massey ferguson 3120

10 odpowiedzi na ten temat

#1 Share massey3120

massey3120

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 25 postów
  • Zainteresowania:Interesuje sie głównie rolnictwem w szczególności maszynami ;) stąd też studiuję technikę rolniczą i leśną;)

Napisany 05 listopad 2009 - 18:05

problem z Dynashift massey ferguson 3120 Mam fergusona 3120 95r NIewiem dlaczego ale dynashift nie dziala poprawnie. NIe działa na małych obrotach tzn poniżej 1300 obr i gdy zmienie na zakres A to czuje sie jakby koła sie kleszczyły (blokują np. ciągnik nie zjezdza z górki)? na zakresie D wszystko działa ok (nie blokują sie) Czy możliwe że to wina pompy hydraulicznej? Chociaż podnośnik działa bez zarzutu! Może miał ktoś z was podobny problem? Piszczie co wiecie.... pomocy :P
Mój sprzęt: Massey ferguson 3120, ursus 912, ursus 914 z turem, zetor 5211 i ursus c 330;)

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
problem z Dynashift massey ferguson 3120 Dzisiaj, 05:48
  •  

#2 Share mariusz(ZDUN)

mariusz(ZDUN)

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 1050 postów

Napisany 05 listopad 2009 - 18:54

problem z Dynashift massey ferguson 3120 dynashift to skąplikowane urządzenie i raczej zwróć się o pomoc do jakiegoś dobrego podkreślam dobrego mecghanika zamiast zakładać posta i słuchać cżęsto sprzecznych wypowiedzi które nie jednokrotnie zamiast pomóc mogą zaszkodzić ale moim zdaniem może być to sprawa komputera i kalibracji samego dynashiftu i moje pytanie takiego kupiłeś czy coś się ztało w trakcie eksploatacji?
Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

#3 Share massey3120

massey3120

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 25 postów
  • Zainteresowania:Interesuje sie głównie rolnictwem w szczególności maszynami ;) stąd też studiuję technikę rolniczą i leśną;)