Skocz do zawartości

Zdjęcie

Hamulce w 610LS?


13 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Aquarius

Aquarius

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 31 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 03 listopad 2009 - 18:00

Hamulce w 610LS? Witam wszystkich. Może ktoś wie jak odpowietrzyć hamulce w 610LS? Z góry dziękuję za odpowiedz.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Hamulce w 610LS? Dzisiaj, 19:07
  •  

#2 Share kosti68

kosti68

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 528 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 listopad 2009 - 09:30

Hamulce w 610LS? Wszystko opisane jest w instrukcji obslugi...ale najwazniejsza rzecza jest zeby nie wlac przez pomylke normalnego plynu hamulcowego, musi byc koniecznie olej hydrauliczny z typu PENTOSIN SUPER FLUID. Normalny plyn hamulcowy jest bardzo "agresywny" i z czasem wiekszosc gumowych uszczelek sie po prostu rozpusic....i to nie tylko w hamulcach ale rowniez w sprzegle ktore rowneiz kozysta z tego samego zbiornika oleju.
Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

#3 Share Aquarius

Aquarius

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 31 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 04 listopad 2009 - 10:50

Hamulce w 610LS? To fakt, że wszystko jest napisane w instrukcji obsługi. Tylko problem jest taki, że ona jest po niemiecku, a ja niestety nie zmam niemieckiego i nie znam nikogo kto może znać na tyle dobrze żeby cokolwiek mi powiedzieć. Jeździć sie nim nie da bez hamulców, dobrze ze ręczny działa jak należy.

#4 Share frutis

frutis

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 160 postów

Napisany 04 listopad 2009 - 11:11

Hamulce w 610LS? Proponuje zastosować starą metodę. Wciskaj pedał kilka razy, następnie przy wciśniętym pedale popuścić wężyk bądź rurkę w zależności co masz przy cylinderku. Powinno ulecieć z obwodu trochę płynu i powietrza. Porób tak kilka razy, powinno pomóc.

#5 Share Aquarius

Aquarius

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 31 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 04 listopad 2009 - 16:20

Hamulce w 610LS? Dzięki za radę. Zrobiłem tak jak mówisz i pojawił sie wyciek pod tylnym mostem tam gdzie jest zamocowany siłownik od podnośnika jak ojciec ciskał to leciał stamtąd ten olej hamulcowy. Co to może być. Bo ja już nie mam zielonego pojęcia. Hamulców nie ma.

#6 Share kosti68

kosti68

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 528 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 listopad 2009 - 16:35

Hamulce w 610LS? Co za dziwne pytanie!!! Musisz najpierw ustalic skad dokladnie jest ten wyciek i bedziesz juz mial odpowiedz na twoje pytanie . Naprawd z calym szacunkiem ale jak ktos zadaje takie niedozeczne pytania to az rece opadaja. Skad ktos z nas ma wiedziec co moze byc przyczyna wycieku.Musisz znalez wyciek, usunac usterke, odpowietrzyc hamulce i bedzie OK. Tylko dziwne bo jesli masz wyciek to zbiornik plynu musial byc pusty a pedal hamulca rowniz "spadal" na sam dol, a do tego z powodu braku plynu sprzeglo rowneiz nie powinno dzialac.
Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

#7 Share Aquarius

Aquarius

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 31 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 04 listopad 2009 - 16:54

Hamulce w 610LS? Wiesz dla Ciebie może dziwne skoro się na tym znasz. Dla mnie nie ma w tym nic dziwnego i niedorzecznego. Pytanie zadaję bo może u kogoś coś takiego się stało i może zna przyczynę. Ja po prostu nie wiem o co chodzi. Nie mam też żadnego doświadczenia mechanicznego. Dziwi mnie że sprzęgło ma coś wspólnego z hamulcem. Pierwszy raz o tym słyszę, albo nie rozumiem co napisałeś. Zbiornik zrobił się pusty po tym jak zacząłem naciskać bo właśnie z tamtego miejsca wyciekał płyn.
Napisz jak możesz coś szerzej o powiązaniu hamulca ze sprzęgłem.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Hamulce w 610LS? Dzisiaj, 19:07
  •  

#8 Share kosti68

kosti68

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 528 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 listopad 2009 - 20:45

Hamulce w 610LS? Nie jest to hamulec mechaniczny, tylko hamulec ze wspomaganiem hydraulicznym, a plyn do uruchomienia tego sprzegla idzie z tego samego zbiornika co plyn do hamulcow. A jesli jest prawda to co piszesz ze nie masz zadnego doswaidczenia mechanicznego to moze byloby lepiej jakbys zlecil ta naprawe jakiemus warsztatowi, szczegolnie jesli chodzi o hamulce....bo jak pewnie wiesz z takimi rzeczami to nie sa przelewki.
Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

#9 Share klejnus

klejnus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 496 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Ujście/Krasna Łąka

Napisany 04 listopad 2009 - 20:57

Hamulce w 610LS? Sorry za off topa ale mam pytanie do kostiego. Czy tylko te fendty maja połączone sprzęgło z płynem hamulcowym? Czy fendt 308lsa też tak ma? Bo wiem ze inaczej tam się zmienia ten olej a tu widzę ze takie rozwiązanie wiec pytam. Pozdrawiam i jeszcze raz sorry
Nie jestem rolnikiem i nigdy nie byłem dopiero sie uczę przepraszam za błędy:)

#10 Share Aquarius

Aquarius

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 31 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 04 listopad 2009 - 21:52

Hamulce w 610LS? Dzięki za poradę i za informację. Prawdą jest, że nie mam doświadczenia mechanicznego, lecz lubię wiedzieć co może dolegać i jaka może być przyczyna zanim zaciągnę go do mechanika. Czasami to wychodzi lepiej dla Ciebie jak wiesz coś na dany temat. Np z tym olejem. nie wiedziałem tego napisałeś mi i teraz wiem tak samo z tym sprzęgłem. Dla mnie to jest ważne w codziennej eksploatacji.

#11 Share kosti68

kosti68

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 528 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 listopad 2009 - 21:19

Hamulce w 610LS? W 308 lsa rowniez jest hamulec ze wspomaganiem hydraulicznym, i tam chyba tez jest tylko jeden zbiornik plynu hamulcowego, ale z tego co pamietam to w 308 lsa jest zwykly plyn hamulcowy.Zreszta w wiekszosci ciagniow Fendt do hamulcow i sprzegla jest wspolny zbiornik plynu.
Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

#12 Share piotrslonski1

piotrslonski1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 202 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 sierpień 2011 - 19:57

Hamulce w 610LS? koledzy mam problem z hamulcami w fendcie 308 LSa mianowicie przednie koła hamują doskonale teraz podciągnołem tył i lewe koło też hamuje a prawe jak hamulce rozłącze ani nie chce złapać i jak podciągnąłem te chamulce to pedał wkabinie strasznie wysoko łapie co położe noge na chamulec to koła przednie chamują jak wściekłe proszę o szybką pomoc.
kupie ładowacz czołowy do fendt 308 LSA 1989r

#13 Share klejnus

klejnus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 496 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Ujście/Krasna Łąka

Napisany 05 sierpień 2011 - 21:48

Hamulce w 610LS? Znów zrobię offa. Fendt 308 lsa hamuje na 4 koła? Jeśli tak to jak?
Nie jestem rolnikiem i nigdy nie byłem dopiero sie uczę przepraszam za błędy:)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Hamulce w 610LS? Dzisiaj, 19:07
  •  

#14 Share JD1052

JD1052

    Slůnzok

  • Members
  • PipPipPip
  • 1186 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 sierpień 2011 - 05:19

Hamulce w 610LS? Tak hamuje..., na wale napędowym przdniej osi zaraz obok przystawki zamocowana jest tarcza hamulcowa z dwoma zaciskami..

Podobne tematy