Skocz do zawartości

Zdjęcie

Fendt 200 Vario


94 odpowiedzi na ten temat

#41 Share Lukasz1987

Lukasz1987

    Scania king of the road

  • Members
  • PipPipPip
  • 1915 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:Jestem, jestem
  • Zainteresowania:motoryzacja, militaria, off-road

Napisany 06 styczeń 2010 - 18:33

Fendt 200 Vario SISU będzie je montować ale w ciężarówkach małej ładowności wysokiej mobilności. Zapomniałem nazwy. Zastąpić maja Volvo Laplandery.
Edit tak siedzą w MF i w Valtrze A
Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Fendt 200 Vario Dzisiaj, 21:47
  •  

#42 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 styczeń 2010 - 18:39

Fendt 200 Vario A nie siedzą one w MF 3600 ?

#43 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 styczeń 2010 - 18:44

Fendt 200 Vario

W samochodzie osobowym pojemność oszukasz, natomiast w ciężarówkach i ciągnikach rolniczych tylko do pewnego czasu/pojemności. Moc i moment to nie wszystko liczy się elastyczność oraz sposób osiągania max osiągów.
Pozdrawiam

nic bardziej mylnego, sledzac historie silnikow/pojazdow mozna zauwazyc, ze prawie wszystko sie da osiagnac i spokojnie za pare lat mozna bedzie zrobic 3 cylindrowke o osiagach dzisiejszej szostki i nie bedzie nic slaszba, mniej elastyczna itp.
pojemnoscia natomiast nie oszukamy mocno zuzycia paliwa, nie oszukamy dzwieku wydobywajacego sie z wiekszej ilosci cylindrow, naturalnego wyrownowazenia, itp.
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#44 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 styczeń 2010 - 18:49

Fendt 200 Vario No z tym dźwiękiem i resztą to polemizowałbym-wyciszamy trójkę na maksa-montujemy porządną tubę i z MP3 puszczamy nasz ulubiony odgłos jakiegoś starego Case Dodany obrazek ,montujemy komputer-optymistę taki co to podaje zużycie paliwa takie jakie nam się podoba a moc mierzymy wg. normy ISO TR 123456738926 tzn. bez niczego,nie na WOM-ie i na Vervie Dodany obrazek

#45 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 styczeń 2010 - 18:54

Fendt 200 Vario to tak jak w tesli, ktora bedzie mogla imitowac dzwiek silnika ;)
http://www.tuning.v1...czny,23023.html

montując w samochodzie specjalny generator dźwięków


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#46 Share Lukasz1987

Lukasz1987

    Scania king of the road

  • Members
  • PipPipPip
  • 1915 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:Jestem, jestem
  • Zainteresowania:motoryzacja, militaria, off-road

Napisany 06 styczeń 2010 - 18:57

Fendt 200 Vario No to mi wytłumacz dlaczego ciężarówki mają moc 400-500KM z silnika 12-13l, są oczywiście 11 litrowe ale tylko do lekkich zadań. Tak się składa, że poza studiami o tematyce motoryzacyjnej gdzie mamy możliwość korzystania z różnych sympozjów i spotkań z przedstawicielami posiadam także od zeszłego roku firmę transportową ojca i zdaję sobie sprawę co jest w stanie zrobić i jakim kosztem Volvo FM11 i FM12 o tej samej mocy
Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

#47 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 06 styczeń 2010 - 19:03

Fendt 200 Vario Mi się wydaję, że jeśli 2 silniki mają jednakowe przebiegi momentu obrotowego to nie ma znaczenia jaką mają pojemność, będą się zachowywały tak samo. To czy ma 3 czy 5 litrów ma wpływ na trwałość i kulturę pracy.

#48 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 styczeń 2010 - 19:03

Fendt 200 Vario "Hubraum ist durch nichts zu ersetzen... ausser durch noch mehr Hubraum"Dodany obrazek -za to powiedzonko lubię tych zza Odry Dodany obrazek

#49 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 styczeń 2010 - 19:06

Fendt 200 Vario @Lukasz1987
skup sie!!!
nie chodzi mi o porownywanie 2 konkretnych przypadkow, tylko wyciagniecie wnioskow z historii motoryzacji. skoro ludzie caly czas mialcza ze auta zuzywaja zbyt duzo paliwa i smrodza za bardzo, to konstruktorzy beda musieli (robia to od zalania dziejow) dopasowac do mody.
obysmy wkrotce nie zaznali konca V8 w autach osobowych :D
rozszerz swoje horyzonty, nie koncentruj sie tak na tym co tu i teraz ;)
mozemy za jakies 10 lat wrocic do tej rozmowy, jesli tylko bedziesz mial ochote

@jaro nie watpie w twoj wyrafinowany dowcip, ale poproszę ponizej kursywa tlumaczenie :P
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#50 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 styczeń 2010 - 19:11

Fendt 200 Vario Mam pytanie-czy naprawdę szara masa ludzi ma jakikolwiek wpływ na to co się dzieje w motoryzacji ?-tak ?-zanieczyszczenia itp.-to dlaczego nie walczą z silnikami samolotowymi,czołgowymi i okrętowymi ?-co im w tym przeszkadza ?
PS.Na życzenie Brzozaka-leci to mniej więcej tak "pojemności nie można niczym zastąpić ...oprócz jeszcze większej pojemności"

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Fendt 200 Vario Dzisiaj, 21:47
  •  

#51 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 06 styczeń 2010 - 19:14

Fendt 200 Vario oczywiście że 110 km z 6 l będzie lepsze od 110 km z 3,3 liczba cylindrów też ma znaczenie. Ciężarówki kurację wzmacnianie przeszły w latach 90 teraz prace trwaja przy zużyciu paliwa i czystości spalin aby pokonac kolejne normy euro chociaz myslę że za kilka lat gdy inne możliwości się wyczerpią konstruktorzy zaczną ograniczac pojemnośc. Cięzarówki ograniczaja wymiary nacisk na osie więc coraz większa moc nie jest potrzebna. Silniki ciagników w latach 80 i 90 praktycznie się nie zmieniały dopiero po roku 2000 nastąpił znaczny rozwój tutaj potrzeba silników coraz mniejszych aby ciągnik był zwrotniejszy mocniejszych tak aby obsługiwac coraz bardziej energocvhłonne maszyny tak więc jak już ktos napisał za kilka lat 150 kn z 3,3 bardzo realne bedzie

#52 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 styczeń 2010 - 19:17

Fendt 200 Vario @jaro
ma bo wybieraja rzadzacych, a ci ustanawiaja zasady :D ilu ludzi ma pojecie jaki wplyw ma start promu kosmicznego na dziure ozonowa?? a to ze auta wytwarzaja CO2 kole widac za mocno w oczy, chociaz zredukowano ta liczbe o polowe w ciagu kilkudziesieciu lat, gdzie przemysl ograniczyl sie moze o 10%. malo kto wie, ze w dzisiejszych autach czesto to co wychodzi z rury wydechowej zawiera mniej toksykali niz to co wchodzi, stad termin "wczasy pod rurą" ;)

osobiscie mi przypada do gustu ta niemiecka madrosc :P
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#53 Share Lukasz1987

Lukasz1987

    Scania king of the road

  • Members
  • PipPipPip
  • 1915 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:Jestem, jestem
  • Zainteresowania:motoryzacja, militaria, off-road

Napisany 06 styczeń 2010 - 19:18

Fendt 200 Vario Z tym paliwem to się zgodzę, choć nie do końca coraz bardziej rozbudowane układy zasilania, wyższe ciśnienia wtrysku oraz rozbudowane dawki paliwa powodują, że coraz nowsze silniki palą coraz mniej. Od smrodu to są normy EPA, Euro i Tier. Moda modą, ale tutaj masz całkowitą rację.
V8 nie zniknie z osobówek tak łatwo, są osoby które stać na takie silniki i będą płacić podatki ekologiczne i inne duperele ale V8 sobie kupią. Szybciej z limuzyn V12 zniknie.
A teraz ciekawostka Ford Fiesta pierwszej serii z tą samą pojemnością silnika 1dm3 na 100km wydalał 50x więcej substancji szkodliwych dla zdrowia, niż przedostatni model (ten z lat 2005?-2009).
Za starych dobrych czasów klasa F miała silniki ponad 3,5l teraz są już 2,8 ale za to 190g CO2 na 100km
Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

#54 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 styczeń 2010 - 19:24

Fendt 200 Vario Wybierają ???-pamiętasz jeszcze "zabierz babci dowód osobisty"-zdaje sie PO-hasło -sorry ale jak rozmawiam z wieloma młodszymi osobami (sorry-normalnie i trzeźwo myślący-to nie do Was) to już sam nie wiem czy mają jakieś swoje własne myśli czy tylko cytują TV 4,TVN i MTV Dodany obrazek

#55 Share Lukasz1987

Lukasz1987

    Scania king of the road

  • Members
  • PipPipPip
  • 1915 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:Jestem, jestem
  • Zainteresowania:motoryzacja, militaria, off-road

Napisany 06 styczeń 2010 - 19:33

Fendt 200 Vario Co do nacisku na osie to się zgodzę, ale Scania, Volvo i Mercedes chce wprowadzenia EMS czyli 25,25m i DMC60t. Na razie działa to w Skandynawii bez Dani oraz w niektórych landach w Niemczech. Motoryzacja wytwarza niecałe 5% gazów cieplarnianych. Euro6 miało wejść w 2012 roku i radykalnie zmniejszyć o ponad 75% emisję NOx CO, Hx i CO2, jednak przez kryzys nie wiadomo czy w 2015 roku wejdzie, bo się wszystkie koncerny sprzeciwiły, że przez kryzys nie ma kasy na prace B+R. Dodatkowo Scania na etanol już w 2004 roku spełniała normy Euro5 w 9l silniku. Kwestia wtrysku, paliwa i sposobu obróbki spalin.
Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

#56 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 styczeń 2010 - 19:35

Fendt 200 Vario @Lukasz1987 fakt nieprecyzyjnie sie wyrazilem z tym zuzyciem paliwa, chodzilo mi akurat o silniki podobnym zaawansowaniu technicznym, tzn ze 1.4 biturbo o mocy 170 KM, spali mniej wiecej tyle co wolnossace 2.0 tej samej mocy - nie ma bata ;)

@jaro a co powiesz o ludziach kompletnych ignorantach, ktorzy nie maja glowy do tego by na politykow patrzec, ba nie dociera do nich nawet oburzenie pana z wasami pytanego o frekwencje we wyborach?
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#57 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 06 styczeń 2010 - 19:36

Fendt 200 Vario możliwości zwiększania ciśniena też się kiedyś skończą pozatym zubożenie mieszanki prowadzi do wzrostu zawartości tlenków azotu w spalinach. Dyskusja które silniki wcześniej znikną może trwac w nieskończonosc kazdy ma jakieś argumenty. Nawiązując do tematu mysle że włożyli 3 po pierwsze ze wzgledu na koszty w końcu potrzeba do jej wyprodukowania mniej żelastwa, seria 200 musi się wkońcu róznic od serii 300 nawet gabarytowo no i ekonomia eksploatacji (nikt chyba nie powie że mf 4270 110 km 6 l spali mniej), ekologia tak sotatnio modna tez chyba ma tu jakies znaczenie.

#58 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 styczeń 2010 - 19:39

Fendt 200 Vario a jakie ty masz argumenty za tym ze v8 nie zniknie, oprocz tego ze jest pewna grupa osob, ktora pozwoli sobie na placenie dodatkowych podatkow??
jesli podkreca normy z CO2 to nic wiekszego od 4 cyl w autach osobowych nie przejdzie.
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#59 Share Lukasz1987

Lukasz1987

    Scania king of the road

  • Members
  • PipPipPip
  • 1915 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:Jestem, jestem
  • Zainteresowania:motoryzacja, militaria, off-road

Napisany 06 styczeń 2010 - 19:39

Fendt 200 Vario Odpowiedź jest taka, że około 20-25% przykład VW 1.4TSI i 2.0FSI na hamowni, wiem bo mam możliwość pracy w lecie w Audi Gmhb, wtedy Ojciec przejmuje stery w firmie, a ja wynieś przynieś pozamiataj ;) ale robota super.
Edit: Co do V8 wprowadzą recyjkulację spalin tak jak Scania i Man, filtr cząstek stałych oraz AdBlue można montować także w silnikach o zapłonie ZI tylko, że na razie to rodzaj podania i współczynnik lambda robi swoje więc nie ma sensu. Gdyby miały zniknąć po co Jaguar opracowałby V10 a Audi V12 diesla :P
Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Fendt 200 Vario Dzisiaj, 21:47
  •  

#60 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 styczeń 2010 - 19:41

Fendt 200 Vario 2.0 fsi ma ok 200 KM, a 1.4 tsi z pierwszej wersji 170, stad ten wynik 25%?? rozumiem ze chodzi o zuzycie paliwa tak?
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Podobne tematy