Skocz do zawartości

Zdjęcie

OBORA KURTYNOWA

12 odpowiedzi na ten temat

#1 Share HUBERT22

HUBERT22

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 27 postów
  • Zainteresowania:myślistwo rolnictwo komputery sport motoryzacja

Napisany 28 październik 2009 - 22:36

OBORA KURTYNOWA Jestem młodym rolnikiem chce budować obore dla opasów na 50 szt. Z jednej strony chce zrobić stanowiska uwięźniowe dla opasów a zdrugiej klatkowe dla mamek z cielakami. Nie chce brać kredytu i doszedłem do wniosku że zamiast ścian zrobić kurtyny za oszczędze na materiale co o tym sądzicie? Gdzie moge kupić takie kurtyny powietrzne i za ile i projekt by sie przydał na obore pomóżcie :D

Edytowany przez andrzej2110, 29 październik 2009 - 15:27.
Caps Lock

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
OBORA KURTYNOWA Dzisiaj, 08:45
  •  

#2 Share klusek22

klusek22

Nowicjusz

• Validating
  • Pip
  • 5 postów

Napisany 29 październik 2009 - 09:26

OBORA KURTYNOWA Kolego polecam firme i produkty Arntjen-a!!! www.arntjen.com tam znajdziesz potrzebne Ci informacje. Pzdr

#3 Share Bartek1961

Bartek1961

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 255 postów
  • Zainteresowania:Rolnictwo a szczególnie wypadki przy pracy

Napisany 08 listopad 2009 - 17:18

OBORA KURTYNOWA Jeżeli chodzi o obory dla opasów to wystarczy wiata z zadaszeniem ściany możesz obić folią tanio i skutecznie.

#4 Share red

red

Użytkownik

• Members
  • PipPip
  • 81 postów

Napisany 22 grudzień 2009 - 21:16

OBORA KURTYNOWA

Kolego polecam firme i produkty Arntjen-a!!! www.arntjen.com tam znajdziesz potrzebne Ci informacje. Pzdr

Jeśli ma być tanio i chcesz zejść z kosztów to firma Arntjen odpada na starcie! zarówno dla opasów jak i dla mamek kurtyny to dobry pomysł wystarczy kilka rzędów bloczka betonowego ewentualnie cegły sylikatowej + kurtyna i ściany masz z głowy ;)

#5 Share Roman84

Roman84

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 25 postów

Napisany 19 styczeń 2010 - 16:05