Skocz do zawartości

Zdjęcie

Zetorowskie rozwiązania w Ursusach


251 odpowiedzi na ten temat

#181 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 18 grudzień 2011 - 14:15

Zetorowskie rozwiązania w Ursusach Ten silnik MF stosowano jeszcze w 2000r i zanotowany rozwój technologiczny, to wzrost mocy o całe 4KM, na przestrzeni 35lat. Za argumentów silnika przeskoczyłeś na estetyczne, uciekasz i przywołujesz do porównania jeszcze starszego zetora. Czego zetorowi brakuje w estetyce w porównaniu do tego MF z tamtego linku
http://www.konedata....t/Zetor4712.htm
Wcześniejsze modele też jakoś nie odstają

Edytowany przez zorzyk2, 18 grudzień 2011 - 14:17.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zetorowskie rozwiązania w Ursusach Dzisiaj, 21:58
  •  

#182 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 18 grudzień 2011 - 14:41

Zetorowskie rozwiązania w Ursusach Mając na myśli porównanie tego silnika z zetorami miałem na myśli że ten silnik którego bronicie jest to samo co majorów itp, po modernizacji.

A4 236 czy a4 248 czy ad 152 były stosowane jeszcze po 2000r do końca istnienia ursusa w 28xx,35xx,45xx,53xx 57xx,60xx i sami je pewnie zachwalaliście nie raz.

I jeszcze jedno ja pisze o budowie , różnicach wyższości tych konstrukcji a ty mi wmawiasz jakieś estetyki, nie dyskutuje z takimi idiotami, kończe temat jesteście zieloni, umiecie posługiwać się jedynie konegdatami i innymi pierdołami,żadnej wiedzy praktycznej i umiejętności, nie mam zamiaru przez nierozumnych ludzi dostawać bana, narazie.
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#183 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 grudzień 2011 - 15:06

Zetorowskie rozwiązania w Ursusach Nie wiem kolego sympatyczny ale i ja i kol.Zorzyk kończyliśmy swego czasu to samo Technikum Mechaniczne więc zarzucanie nam kompletnego braku wiedzy technicznej to trochę tak kulą w płot-nie uważasz ?Podałem konkretne testy a ty mi wyjechałeś z idiotami, że zieloni itp.-jak koniecznie chcesz zmierzyć swoje siły w teorii czy praktyce to nie zaczynaj od inwektyw bo jak to się mówi -g...o wiesz na temat swoich interlokutorów.

#184 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 18 grudzień 2011 - 15:14

Zetorowskie rozwiązania w Ursusach Też mi wyczyn, ja skończyłem technikum z wyróżnieniem, następnie polibude mam inżyniera i miesięcznie naprawiam więcej silników niż wy na oczy widzieliście. To ostatecznie zamykam temat bo nie ma z kim gadać.
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#185 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 18 grudzień 2011 - 16:29

Zetorowskie rozwiązania w Ursusach Czy ja czytałem co innego niż napisałeś, przeczytaj swój post na który odpowiedziałem - cytuję:
"przypomnij sobie jak wygląda zetor major ,czy starsze wiechcie z lat 50tych zetora porównaj z tym z7201 a sie zdziwisz"
Wygląda , to ocena wizualna i słowo estetyczne jest jak najbardziej na miejscu, bo mowa jest o ciągniku.
Co do silnika MF nie twierdzę że jest zły, niczego cudnego w nim nie ma. Jest dobrze wykonany, z dobrych materiałów i dlatego trwały, to samo odnosi się do silników zetora. Ty naprawiasz, ja eksploatuję silniki o różnej konstrukcji i wielkości i różnych producentów, pierwszy był c-330 w 1973 roku , czasami naprawiam lecz wolę pojechać do warsztatu, bo mi się to opłaca. Ciesz się swoim dyplomem, dziel się wiedzą i pamiętaj - nie jesteś wyrocznią.

Edytowany przez zorzyk2, 18 grudzień 2011 - 19:04.


#186 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 grudzień 2011 - 17:22

Zetorowskie rozwiązania w Ursusach

Też mi wyczyn, ja skończyłem technikum z wyróżnieniem, następnie polibude mam inżyniera i miesięcznie naprawiam więcej silników niż wy na oczy widzieliście. To ostatecznie zamykam temat bo nie ma z kim gadać.


Widzisz-nie bez powodu napisałem technikum z dużej litery-jak tak patrzę na Twoje posty to faktycznie te technikum które kończyłeś Ty to z jakiejś najmniejszej czcionki powinno się pisać ...

Z Twoją wiedzą i tym inżynierem w firmie :D (bo w to że jesteś inżynierem to mi się wierzyć nie chce-nie ten poziom niestety) to powinieneś udzielać się chyba tylko na forum dla mechaników a nie na skromnym AF.

No i faktycznie dobrze to świadczy o silnikach Perkinsa że akurat w Twoje łapki wpadają :D -a przy okazji naprawdę nie musisz mi tłumaczyć zasady działania pomp wtryskowych.
Przytoczyłem wyniki testu i jeżeli wynikało z nich że akurat Zetor był oszczędniejszy to co-mam udawać że jest inaczej ?Zdecydowanie stawiam dukaty przeciwko orzechom że mylisz sie Ty a nie DLG-no ale to wpisuje się niestety w powszechne mniemanie o "smokach Zetorach"-co nie ?

#187 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 18 grudzień 2011 - 19:07

Zetorowskie rozwiązania w Ursusach Chyba jesteśmy w opozycji do inżyniera :D
Jarku mój syn kończył lotnictwo na MEL-u, dość uznawany wydział wśród uczelni politechnicznych, dużo wie, a i tak zazwyczaj wykonuje telefon do ojca :)

Edytowany przez zorzyk2, 18 grudzień 2011 - 19:11.


#188 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 grudzień 2011 - 19:17

Zetorowskie rozwiązania w Ursusach Jurek-a jesteś teraz pod telefonem ?- bo mam pytanie w kwestii technicznej (nie, nie chodzi o Zetor vs. Perkins :D )

#189 Share kokoman0

kokoman0

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 604 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BAU
  • Zainteresowania:Jazda wszystkim co ma koła ale niekoniecznie silnik

Napisany 19 grudzień 2011 - 07:49

Zetorowskie rozwiązania w Ursusach

Uwielbiam takie posty jak powyżej :D :
oszczędny Perkins
smok Zetor :)

Jak teraz udowodnisz swoją powyższą tezę że Perkins jest sporo oszczędniejszy od Zetora ?Napisz do DLG może rozpatrzą Twoją prośbę...

@Jaro nie wiem czy dokładnie czytałeś zamieszczone przez siebie testy ale ja wyciągnąłem taki wniosek, że gdyby w podanym przez ciebie MF-ie siedział silnik od porównywanego zetora to na 100% MF spaliłby więcej od zetora z 1 prostej przyczyny (czytajcie dokładnie testy i porównajcie wydatek hydrauliki). A co do porównywania silników to można tego dokonywać tylko i wyłącznie wtedy gdy pracują w takich samych warunkach. Wniosek: podane przez ciebie testy odnoszą się tylko i wyłącznie do porównywania ciągników jako całości i nijak nie mają się jeśli chodzi o silniki.

Edytowany przez kokoman0, 19 grudzień 2011 - 08:48.


#190 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 grudzień 2011 - 11:19

Zetorowskie rozwiązania w Ursusach Napisałeś-"spaliłby wiecej od Zetora"-czyli dokładnie to co ja :D

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zetorowskie rozwiązania w Ursusach Dzisiaj, 21:58
  •  

#191 Share kokoman0

kokoman0

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 604 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BAU
  • Zainteresowania:Jazda wszystkim co ma koła ale niekoniecznie silnik

Napisany 19 grudzień 2011 - 11:26

Zetorowskie rozwiązania w Ursusach

gdyby w podanym przez ciebie MF-ie siedział silnik od porównywanego zetora to na 100% MF spaliłby więcej od zetora

Gdyby MF miał silnik taki sam jak w tym zetorze. Czytaj dokładniej.

Edytowany przez kokoman0, 19 grudzień 2011 - 11:26.


#192 Share pos

pos

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 31 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 styczeń 2012 - 20:00

Zetorowskie rozwiązania w Ursusach źle słyszałeś bo nie pasują inne są

#193 Share CIAPEK1981

CIAPEK1981

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 175 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:OKOLICE INOWROCŁAWIA

Napisany 06 styczeń 2012 - 13:06

Zetorowskie rozwiązania w Ursusach Z rozwiązań z Zetora to myślałem nad załączaniem wołu dźwignią z lewej strony (dźwignia jak hamulec ręczny). W Zetorze tak jest i to jest super sprawa. Bo nieważne jak drugi stopień sprzęgła przy C4011 wyreguluje to zawsze jest problem z załączeniem womu. Najgorzej jest przy prasie, opryskiwaczu i rozsiewaczu. Przy rozrzutniku to dźwignie womu daje lekko do góry w ten sposób załączam wom zależy (przez skrzynie) i jeżdże 3 biegiem i jest elegancko. W ten sposób dźwignie załączam bez sprzęgła ale ciągnik musi stać w miejscu lub minimalnie się poruszać.
Pozdrawiam

Edytowany przez CIAPEK1981, 06 styczeń 2012 - 23:05.


#194 Share dawidpl

dawidpl

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 13 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska
  • Zainteresowania:Rolnictwo,mechanika,ogrodnictwo

Napisany 23 styczeń 2012 - 14:11

Zetorowskie rozwiązania w Ursusach Od jakiego zetora jest ta skrzynia i czy wejdzie do 60-tki?
allegro.pl/ursus-c360-c-360-czesci-skrzynia-2-predkosc-walka-i2036138239.html
-Ursus C-360
-Władimirec T25-A2
Siła robocza na 5ha

#195 Share Grabcio

Grabcio

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 753 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wola Siennicka
  • Zainteresowania:Motoryzacja

Napisany 23 styczeń 2012 - 15:12

Zetorowskie rozwiązania w Ursusach Przecież w opisie pisze jak wół, że ta skrzynia pasuje do C-360.

Jeżeli pomogłem wciśnij zieloną strzałkę ;)


#196 Share Davidastra

Davidastra

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 863 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpackie

Napisany 03 luty 2012 - 17:00

Zetorowskie rozwiązania w Ursusach czy ktos z was zakładał moze tryby od zetora do c 360 ??? i czy macie jakies namiary na dobre materialowo tryby , Jakie były ewentualnie efekty wymiany , czy atak sie uciszył ??

Opus meum est


#197 Share Obi

Obi

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 luty 2012 - 21:28

Zetorowskie rozwiązania w Ursusach Witam dwie strony do tyłu pokazałem jak wrzucić silnik od zetora 7245 do c-360 chcę tylko napisać że wszystko wytrzymało, orka na 4skiby (oprócz gliny tam na 3) nie było żadnych problemów, z agregatem też o wiele lepiej sobie radził, łatwiej było mu wyjechać jak się lekko podtopił, jedynie trzeba uważać przy zawracaniu bo ma kopnięcie z tym silnikiem i jak się będzie głupiało to można sprzęgło przysmażyć, w tym roku położył kilkanaście h uprawił je jedynie innym siało się na zimę w transporcie różnica bardzo wielka, o wiele wygodniej i lżej jest teraz pod górki nie trzeba redukować, czuć że dostał trochę KM, polecam takie rozwiązanie rozważnym co im szlak trafi silnik. Teraz dostanie lżejsze prace transport, sianie i pewnie orkę też ale już nie tyle bo cięższe prace przejmuje MTZ82 z agregatem uprawowo-siewnym i gruberem a pług się dokupi. Jedyny minus jaki idzie się dopatrzeć to że ciężej go odpalić zimą i grzałka tutaj jest wskazana.

Edytowany przez Obi, 25 luty 2012 - 21:29.


#198 Share POL1

POL1

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 868 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:KOL

Napisany 13 czerwiec 2012 - 12:48

Zetorowskie rozwiązania w Ursusach Witam.Nie chcę zakładać nowego tematu więc tu zapytam.Na jesień szykuje mi się remont silnika.Myśle nad dwoma zestawami naprawczymi ORYGINAL ZETOR i KROTOSZYN z pierścieniami PRIMA i tłok import.Nie chcę przepłacać za te drogie , więc chciałbym z tych dwuch coś wybrać.Króry mi radzicie? Który zestaw wytrzyma dłużej? i na którym jest lepsza kompresja?

#199 Share odyn1980

odyn1980

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łask

Napisany 05 styczeń 2014 - 23:13

Zetorowskie rozwiązania w Ursusach

@adeq15 Przecież bez żadnych przeróbek możesz włączyć sama pompę bez WOMu.


witam w jaki sposób?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zetorowskie rozwiązania w Ursusach Dzisiaj, 21:58
  •  

#200 Share michal1993

michal1993

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1677 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Rypina (kuj.-pom.)
  • Zainteresowania:KPK Komurun Team

Napisany 06 styczeń 2014 - 13:01

Zetorowskie rozwiązania w Ursusach Na skrzyni biegów masz dwie dźwignie. Prawa to reduktor Szosowe-Neutralne-Polowe (patrząc od góry) a lewa to Pompa-WOMzależny-Neutralna-WOMniezależny (również patrząc od góry). Więc jak chcesz podnieść maszynę na postoju nie włączając WOMu to lewa dźwignia idzie w maksymalne górne położenie a prawa w pozycję neutralną, włączasz 4 bieg ( piątego nie radzę, szkoda pompy, wstecznego też nie używaj), puszczasz sprzęgło i podnośnik normalnie działa.

Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.



Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy