kuzi160

Zetorowskie rozwiązania w Ursusach

Polecane posty

romek6340    221

I na co to komu? jedynie do napędzania jakiś maszyn z hydraulika na postoju które większej wydajności hydrauliki potrzebuję. W normalnych pracach polowo-łąkowych problem braku samego podnośnika nadal zostaje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Nic bez celu nigdy nie stworzono.Jak by to było w nowych ciągnikach to by ludzie gadali że dobra rzecz.Ja osobiście nie korzystałem ;)


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    458

Mi się przydawało jak ciąłem codziennie na zielono trawę dla krów rotacyjną i nie składałem jej do odpinania. Mogłem przy przypinaniu od razu założyć wałek i jechać z wyłączoną kosiarką w drugi koniec pola.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Napęd zależny od biegów pompy w 60-ce (jak i równoczesny napęd pompy i wom) to jeden z bardziej kretyńskich pomysłów polaków. Nawet porządnie zetora nie skopiowali, musieli namieszać.

Nie znam żadnej maszyny w której by się to przydało, żadnego innego ciągnika który coś tak bezużytecznego by posiadał za to kupę przykładów w których równoczesny napęd wom i pompy przeszkadza.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

I na co to komu? jedynie do napędzania jakiś maszyn z hydraulika na postoju które większej wydajności hydrauliki potrzebuję. W normalnych pracach polowo-łąkowych problem braku samego podnośnika nadal zostaje.

W owijarce akurat się sprawdza. Silnik na niskich obrotach a pompa śmiga.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maximus099    2

Witam. Pytanie do znawców, czy istnieje możliwość zamontowania do 360 skrzyni z zetora np 70xx i pochodne czy 69xx i pochodne, taką z WOMem 540/1000? Generalnie chodzi mi o taką opcje WOMu 540/1000 w 360, czy trzeba montować całą skrzynie o zetora czy wystarczy pokrywę górną z zębatkami, wałkami tak aby to chodziło. Wiem że taka skrzynia pasuje do silnika, ale czy pasuje do mostu, czy wałki będą pasować. Jeśli ktoś posiada wiedzę to chciałbym wiedzieć wszystko o takiej przeróbce WOMu. Z góry dzięki za odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bakik125    1

Witam! ostatnio myślałem nad założeniem kabiny do c360 i użekły mnie kabiny od zetorów tylko chodzi mi o te nowsze modele 7211 1990+, i w związku z tym mam pytanie czy ta kabina pasuje do "sześdziesiątki" czy trzeba coś przerabiać, i ilę taka kabina może kosztować. Naglak nie wchodzi w grę!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Wątpię czy znajdziesz kabinę od takiego zetora, te ciągniki są drogie na rynku używanych i nikt nie rozbiera ich na części tylko remontuje, picuje i na handel....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomeq    12

Jak masz chęci i czas to można przerobić tylko troche zabawy jest z tym. Z tego co kojarze to tam podłoga jest równa to trzeba przedłużać pedały albo robić podwieszane tak jak w zetorze i masa innch pierdół typu mocowania itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek1992    145

Będzie pasować tylko musisz wywalić bak, przedłużyć dźwignie podnośnika a pedały to są razem z kabiną


Sprzęt rolniczy Zetor 7211 -U-R-S-U-S- C-360 Władymirec T25A2+tur
Massey Ferguson 186 Anna Z-644
Hesston 5540

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bakik125    1

A bak też razem z kabiną? i czy deskę rozdzielczą trzeba kupować od zetora bo w nich jest dość daleko z tyłu kierownica.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

lepiej kup od starszych zetorów , kupisz za 2-3 tys i nie bedziesz prawie nic przerabiał... a od nowszych typu 72xx to raz , że za mniej niz 5 tys nie kupisz to jeszcze mase przeróbek bedziesz miał... i co do czego to sie narobisz a efektu nie bedzie , bo tu bedzie dziura ,a tam bedzie podwiewało ;)


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
muflon19    0

Kolega wyzej ma racje. Jak chcesz mieć komfort to sprzedaj 360 i kup zetora lepsze rozwiązanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubala    0

Święte słowa Seweryn co do tego rozwiązania zapewne rozwiązanie wałka/pompy i wygodności załączania rzutuje i na ilość wypadków w rolnictwie, np zapachanie się kombajnu czy kopaczki albo zakladanie sznurka w prasie po zerwaniu, zamiast wyłaczyć wałek a potem załaczyć jak np w zetorku to cyka sobie tak powolu

tku traktorek i się działa.... a potem pochwycenie itp

 

osobiscie przydaje mi sie jednak to rozwiązanie podczas podniesienia glebogryzarki jak opadnie podnosnik np stoję na utwardzonej powierzchni czy podnoszenie lejka z nawozem po załadunku, po co ma mi się tarcza kręcić i rzucać nawozem czy ziarem polponu kiedy rozłaczam skrzynię na reduktorze potem czwóreczka czy 3 i pompa zalezna od kół i maszynka w górę ale przebić się do tego ustawienia na dżwigni wałka a potem ponownie w położenie neutralne przyprawia o palpitację

Edytowano przez kubala

d.zamojskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marioboss    39

Takie pytanie do kumatych osób.Czy pompa od zetora 4-cyl np 7211 podeszła by do c-360?Tutaj mam na myśli mocowanie i wycięcia na sprzęgiełku itd. Dawki paliwa na pewno muszą być inne i jak z ustawieniem wtrysku paliwa?Ogólnie działało by to?Ma ktoś coś takiego?Bo o pompach rozdzielaczowych,to wiem,a mi chodzi o sekcyjną pompę Motorpala.Może by była lepsza od tej mieleckiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

No to ponoć podejdzie takie coś.Na YT jest filmik pracy silnika S-4003 właśnie z pompą z zetora.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
case845xl    0

Witam! Panowie mam taki problem: Zmontowałem u siebie przedni napęd do mojego C360. Przewałkowałem cały wątek takiej modyfikacji, ale nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi co zrobić aby napęd działał również na biegach terenowych (redukcyjnych)? Podobno trzeba zmienić wałek główny skrzyni biegów na zetorowski (z Zetora starszej serii) ale o jaką serię chodzi? Czy taka modyfikacja pomoże? Będę wdzięczny za każdą radę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Buszmen11    262

ktoś może powiedzieć czy głowice od 7540 będą mi pasowały na blok 60 i dziury 102?

 

a i czym się różnią zestawy 3, 4 pierścieniowe? wszystkie są na 102

Edytowano przez Buszmen11

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel040686    0

Witam jestem tu od niedawna. Lubię przeróbki które potrafią uprościć pracę, mowa tu o C-360, dlatego mam pytanie czy jest możliwość zamontowania dżwigni zmiany biegów aby mieć między nogami, szukam od kilku dni informacji na ten temat, wiem, że jest szansa zrobienia czegoś takiego, tylko nie wiem czy pasuje od Zetora?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Jak dla mnie takie rozwiązanie jak w oryginale jest sporo wygodniejsze. JA tak bym niczego nie przerabiał...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez adikpl1
      Silnik powstały z uwielokrotnienia S-312 (w C-325)
      Dane techniczne które znalazłem:
      moc: 58 KM przy 2000 obr/min
      ciężar: 403 kg
       
      Wspomniano o nim w książce XX lat produkcji ciągnków w Polsce Ludowej Zakłady Mechaniczne Ursus 1893-1967 na 41 stronie.
       
      Czy wiecie coś więcej o tym silniku???
       
      Na stronie 43 pisze że Polska utrzymując produkcję ciągników Ursus C-328 zrezygnowała z uruchomienia produkcji następnych ciągników z rodziny Ursusów i przyjęła do własnej produkcji ciągnik Zetor 4011.
       
      Czyli były jeszcze inne prototypy oprócz tych z rodziny U (U 710-U 310)???
    • Przez adikpl1
      Chyba Ursus zostanie do końca rozsprzedany :angry:


      Aż się serce kraja co te skur... zrobili:
      ZPC URSUS
    • Przez Jasioodtraktora
      Witam. We wcześniejszym forum miałem problem ze szczelnością zaworu hamulca pneumatycznego w c330 i ktoś polecił mi kupić zestaw uszczelnień, ale jak rozebrałem mój zawór to tam nie ma miejsca na takie uszczelki chyba że ja nie wiem gdzie to wsadzić. Proszę o pomoc.
    • Przez Jasioodtraktora
      Witam mam pytanie dlaczego wskaźnik ciśnienia powietrza na dwuwskaźniku w c330 nie działa, czy trzeba kupić nowy czy da się to naprawić? (wszystko działa sprężarka chodzi oprócz wskaźnik) Wcześniej podłączałem ciśnieniomierz od opryskiwacza i działał ale jak podłącze do dwuwskaźnika to nie działa. Proszę o pomoc.
    • Przez Marioboss
      Witam. Nie wiedziałem, gdzie umieścić temat, więc daję w dziale ogólnym, a to bardziej pytanie na szybko. Ktoś może wie, czy można jeszcze gdziekolwiek dostać naklejki takie, jak wychodziły na ciągnikach z fabryki, które jeszcze niedawno (z tego co wiem) były normalnie w sprzedaży, a teraz wszędzie widzę te "podróby' jak ja to nazywam. Chodzi o naklejki takie,jak tutaj.
      https://sklep.mizar.com.pl/naklejki-ursus-c-360-kpl-dzielone-p-23694.html
      Mam w domu jeden komplet właśnie takich, które kupiłem kilka lat temu, ale w obecnej sytuacji, gdy nigdzie tego nie widzę, to nawet szkoda je naklejać. Nigdzie tam nie widzę żadnego logo producenta, czy coś, stąd pytanie, czy ktoś nie wie, kto to produkował? Czemu nagle zmieniono wzór na taki niezbyt fabryczny? Te szablony, które można kupić w celu odtworzenia fabrycznych napisów, są widzę zrobione według oryginału i mają identyczne literki, jak fabryczne, takie same, jak na tych naklejkach. Czy pozostaje jedynie opcja dorabiania u kogoś takich naklejek? Znajduję stare aukcje z allegro, z 2020 roku, gdzie te naklejki jeszcze były.
      Z naklejkami do reszty modeli jest tak samo
      https://sklep.mizar.com.pl/naklejki-ursus-c-330-kpl-dzielone-p-23693.html
      Dziwię się, że ludzie, którzy chcą mieć ciągniki po remoncie w jak najbardziej zbliżonym do fabrycznego wyglądzie, nie zwracają uwagi na takie szczegóły. Z tego co widziałem, to są już zdaje się w sprzedaży naklejki w fabrycznym wzorze, na maski starego typu, te okrągłe, wiec dziwię się, że nikt nie produkuje tych nowszych naklejek z lat 80-90 w fabrycznym wzorze.
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj