franek412

problem z kierunkowskazami

Polecane posty

klejnus    0

Może masz za słabe bezpieczniki. Albo gdzieś zawre w instalacji. Sprawdź jaki masz bezpiecznik i czy połączenie kabli w kostce przyczepy jest ok.


Nie jestem rolnikiem i nigdy nie byłem dopiero sie uczę przepraszam za błędy:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
frutis    0

Możesz mieć zwarcie do masy i dlatego pali Ci bezpiecznik. Przejrzyj instalacje w przyczepie, ale najpierw powiedz jaki masz bezpiecznik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
franek412    1

Możesz mieć zwarcie do masy i dlatego pali Ci bezpiecznik. Przejrzyj instalacje w przyczepie, ale najpierw powiedz jaki masz bezpiecznik.

 

 

15A i próbowałem 20A i też spaliło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vcc    12

Na obu kierunkach pali czy tylko na jednym ale tak jak pisali, podejrzewam zwarcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie przeczyścić masę, tylko dokładnie przejrzeć instalację (obwód kierunkowskazów) czy nie ma zwarć do masy. Jeżeli przepala się bezpiecznik 20A to bez wątpienia jest zwarcie. Podejrzewam, że nie dysponujesz miliomomierzem, więc pozostaje śledzić przewody kierunkowskazów, zwłaszcza w miejscach przejścia przez ramę. Innego sposobu nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klejnus    0

Sprawdz puszke przwodów w przyczepie powinna znajdować się z prawej(patrzec od zaczepu) strony ramy od srodka(może być gdzie indziej) Jeżeli tam będzie ok to sprawdz przewody tak jak pisał Elektrotechnik. Jezeli i tam nic nie znajdziesz to hmm proponuje sprawdzić same lampy może tam cos jest zrypane.


Nie jestem rolnikiem i nigdy nie byłem dopiero sie uczę przepraszam za błędy:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    138