Skocz do zawartości

Zdjęcie

Pronar 82a korbowód


10 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Pronarek82a

Pronarek82a

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 359 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sokółka (Podlaskie)
  • Zainteresowania:Motoryzacja i maszyny rolnicze

Napisany 22 październik 2009 - 15:22

Pronar 82a korbowód Mam pronara z 2004r ponad 2 tys mth i pękł w połowie korbowód i panewki sie jakoś przewrociły u kogoś tak sie stało? Mechanicy mówili że jeszcze nigdy takiego czegoś nie widzieli.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pronar 82a korbowód Dzisiaj, 17:32
  •  

#2 Share Biedron276

Biedron276

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 11 postów

Napisany 22 październik 2009 - 15:25

Pronar 82a korbowód To jacyś słabi mechanicy:) poprostu zatar sie:) Pronar to najgorsze gówno na świecie. weś kup nowy wał i sprzedaj go ruskim.


+10% za spam + ubliżanie andrzej2110

Edytowany przez andrzej2110, 23 październik 2009 - 21:34.


#3 Share mickas092

mickas092

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 2204 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie/LPA
  • Zainteresowania:Szeroko pojęte rolnictwo ;)

Napisany 22 październik 2009 - 15:32

Pronar 82a korbowód @Biedron276 nie przeginaj i nie obrażaj , przedstaw jakieś argumenty ;)

#4 Share Pronarek82a

Pronarek82a

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 359 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sokółka (Podlaskie)
  • Zainteresowania:Motoryzacja i maszyny rolnicze

Napisany 22 październik 2009 - 15:45

Pronar 82a korbowód No niewiem czy slabi. A Ty kiedy widziałes pekniety korbowod? Zawsze mozna szliw zrobic jak zatarty ciagnik. A teraz nic tylko nowy trzeba ;) a gowno to bym nie powiedzial. Po prostu dostal w dupe. A ty jaki masz ciagnik ? Pewnie wladka hehe

#5 Share masiew

masiew

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 466 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:suwałki

Napisany 22 październik 2009 - 17:47

Pronar 82a korbowód ja widzialem jak wal pękł w 2 miejscach jednocześnie,po obu stronach jednego wykorbienia. prawdopodobnie obrócilo ci panewkę i dlatego pękł wał
wiem co czynię i moje czyny określają to, kim jestem

#6 Share Pronarek82a

Pronarek82a

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 359 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sokółka (Podlaskie)
  • Zainteresowania:Motoryzacja i maszyny rolnicze

Napisany 22 październik 2009 - 17:54

Pronar 82a korbowód Przeciesz napisalem ze panewke obrucilo. Załamany jestem ;)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pronar 82a korbowód Dzisiaj, 17:32
  •  

#7 Share xsc

xsc

    KPK Kumurun Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 826 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraina wielkich jezior

Napisany 22 październik 2009 - 17:56

Pronar 82a korbowód czemu zalamany? 2000zl, 3 dni roboty i ciagnik chodzi jak nowy:)
Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

#8 Share Pronarek82a

Pronarek82a

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 359 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sokółka (Podlaskie)
  • Zainteresowania:Motoryzacja i maszyny rolnicze

Napisany 22 październik 2009 - 18:13

Pronar 82a korbowód Dobrze by bylo 2 tys. Z 5 tys wyjdzie gdzies. Jeszcze blok moze trzeba nowy bedzie. Ale czemu tak sie stalo?

#9 Share Pronarek82a

Pronarek82a

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 359 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sokółka (Podlaskie)
  • Zainteresowania:Motoryzacja i maszyny rolnicze

Napisany 23 październik 2009 - 17:45

Pronar 82a korbowód Trzeba robic cala kapitalke ;) Takiego szrota nie widzialem. Mechanik mowil ze silnik wyglada jak by mial 20 lat. Korbowod pekniety tloki popekane, dwa korbowody pekniete.

#10 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 23 październik 2009 - 18:32

Pronar 82a korbowód http://www.allegro.p...d_243_82km.html A może posiłkować się czymś takim a uszkodzony sprzedać lub zostawić na części

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pronar 82a korbowód Dzisiaj, 17:32
  •  

#11 Share Pronarek82a

Pronarek82a

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 359 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sokółka (Podlaskie)
  • Zainteresowania:Motoryzacja i maszyny rolnicze

Napisany 23 październik 2009 - 18:53

Pronar 82a korbowód Widzialem ten motor. Pewnie cos bylo z zaplonem albo mial zaduze spalanie. 4 tlumik sie przepalil. A korbowody pekly jak by ktos przecia.


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy