Skocz do zawartości

Zdjęcie

Hamulce mf 387


10 odpowiedzi na ten temat

#1 Share domin83

domin83

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 13 postów

Napisany 21 październik 2009 - 15:37

Hamulce mf 387 Witam mam problem z hamulcami w mf 387 (model z hamulcami tarczowymi przód) a mianowicie zachowują się jak zapowietrzone pedał opada do dołu, próby odpowietrzania były i zero powietrza. Hamuje tylko koło prawe lub lewe po rozłączeniu pedałów hamulca. Proszę o pomoc jeżeli ktoś miał ten sam problem.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Hamulce mf 387 Dzisiaj, 07:04
  •  

#2 Share pawel14011

pawel14011

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 77 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 23 październik 2009 - 22:17

Hamulce mf 387 Nie znam tego modelu, nie wiem jak tam jest rozwiązane hamowanie. Po rozłączeniu wciskany pedał nie opada do dołu? i wtedy hamuje tylko tylne koło? Wcześniej było wszystko ok? i w jakich okolicznościach się zepsuły? Napisz coś więcej może ktoś pomoże.

#3 Share domin83

domin83

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 13 postów

Napisany 24 październik 2009 - 09:15

Hamulce mf 387 Kupiłem go już z tą awarią był sprowadzony, dzieje się tak opisałem. A jest może ktoś kto posiada katalog do tej serii lub podobnej w której są hamulce przednie tarczowe to może coś by się rozjaśniło. Aha jeszcze jedno po zaślepieniu przewodu który idzie do przednich hamulców tylne działają bez problemu.

#4 Share KrzysztofJ

KrzysztofJ

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 240 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Pułtusk
  • Zainteresowania:Motoryzacja

Napisany 24 październik 2009 - 12:46

Hamulce mf 387 Prawdopodobnie masz uszkodzoną pompkę hamulcową. Może pomoże wymiana uszczelek.

#5 Share Grzesiek84

Grzesiek84

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 314 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 październik 2009 - 23:40

Hamulce mf 387 Skoro tył ok to spróbuj to samo z przodem tzn tył zaślep a sprawdź jak przód hamuje jeśli będzie ok to obstawiam na pompkę hamulcową która poprostu za małe ciśnienie może wytwarzać

#6 Share pawel14011

pawel14011

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 77 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 25 październik 2009 - 23:15

Hamulce mf 387 Napisz dokładnie jak zachowują hamulce w przypadku rozłaczonych pedałów. Tylne hamują po wciśnięciu odpowiedniego pedału? czy dopiero po zaślepieniu przodu? ile wychodzi przewodów na przód? jeden, który rozgałęzia się na prawe i lewe?, czy dwa do każdego koła przedniego oddzielnie?
Masz orginalny łącznik pedałów? Zastanawiam się czy ten łacznik nie odgrywa roli w sterowaniu pompki hamulcowej.Bo myślę, że powinno wyglądać to tak:
1. rozłączone hamuje tylko jedno tylne w zależności od tego który wciśniemy pedał.
2. połączone - hamują wszystkie koła.
A może po połączeniu pedałów trzeba przestawić coś, żeby dołączył się przód?
Bo wątpie, zeby to wyglądało w ten sposób że po rozłączeniu pedałów hamuje jedna strona tzn tylne i przednie koło.
Zaznaczam, że nie znam tego modelu i tylko domyślam się sposobu działania takiego układu hamulcowego.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Hamulce mf 387 Dzisiaj, 07:04
  •  

#7 Share domin83

domin83

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 13 postów

Napisany 27 październik 2009 - 08:56

Hamulce mf 387 http://chomikuj.pl/dymion83 (W dokumentach plik hamulce)

Powyżej link do poglądowego rysunku

Dokładniejszy opis:

1. Jeżeli pedały są złączone po wciśnięciu schodzą do samego dołu
2. Po rozłączeniu pedałów hamuje tylko prawe lub lewe tylne koło ( jeżeli np wciśnięty jest lewy pedał lewe koło tylne hamuje i zostanie delikatnie wciśnięty prawy pedał automatycznie wszystkie opadają na dół)
3. Próbowaliśmy odłączyć przednie hamulce pomiędzy rozgałęźnikiem 2 a urządzeniem 3 co spowodowało że hamulce tylne zaczęły normalnie hamować ze złączonymi i rozłączonymi pedałami.
4. Była także próba wyciągnięcia sprężyny z urządzenia 3 efekt ten sam co w punkcie 3 tylko przednie hamulce nie działają.
5. Klocki hamulcowe są już trochę zużyte zostało ok 7 mm okładziny choć nie sądzę żeby to było powodem awarii.

#8 Share domin83

domin83

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 13 postów

Napisany 27 październik 2009 - 11:11

Hamulce mf 387 A może posiada ktoś katalog części do tego modelu ferdka jest to seria włoska 377-1007 lub do landini 7880 ponieważ są to te same ciągniki.

#9 Share pawel14011

pawel14011

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 77 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 27 październik 2009 - 12:05

Hamulce mf 387 Masz możliwość podłączyć przód w miejsce przewodu od tylnego koła a wyjście przednie zaślepić?
zobaczysz wtedy czy przód działa. Albo wkręć przedni przewód do jakiejś innej pompki i sprawdź czy działa. Po twoim opisie wydaje mi się,że przód jest po prostu zapowietrzony.Przednie klocki zostają przy tarczy czy są od niej odciągane przez jakieś sprężyny? jeśli są odciągane to powodem awarii może być zużycie klocków.

#10 Share domin83

domin83

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 13 postów

Napisany 27 październik 2009 - 18:39

Hamulce mf 387 Właśnie klocki są przy samej tarczy ale sprawdzę to z tą inną pompką tylko na razie mam inne zajęcie, pawel14011 może się orientujesz czy jest możliwość zregenerowania klocków czyli oderwania starej powierzchni hamującej i naklejenia nowej, ponieważ komplet klocków na jedno koło kosztuje 390 zł.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Hamulce mf 387 Dzisiaj, 07:04
  •  

#11 Share pawel14011

pawel14011

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 77 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 03 listopad 2009 - 22:51

Hamulce mf 387 Chyba jest taka możliwość okładziny, klocki hamulcowe, okładziny cierne, materiały cierne, okładziny hamulcowe, regeneracja, okładziny sprzęgłowe :: Makland
Nie wiem jak z ceną za taką usługę. Klocek 7mm chyba może jeszcze pochodzić trochę i zarobić na siebie. Oby tylko nie zjechał do zera i nie tarł metal o tarczę, to nie powinien wylecieć z klockotrzymaczy. Przyczyną braku hamulcy nie może być zużycie klocków.
W twoim ciągniku może być albo zapowietrzony przód, albo wyciek z przewodów przednich lub cylinderków, albo bardzo duży jałowy skok tłoczków przednich (tylko wtedy tłoczki z klockami lub same, musiałyby się cofać po puszczeniu pedału hamulca), lecz to wydaje się mało prawdopodobne.

Podobne tematy