Skocz do zawartości

Zdjęcie

MF 698T


34 odpowiedzi na ten temat

#21 Share Bogdan675

Bogdan675

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 135 postów

Napisany 10 listopad 2009 - 14:11

MF 698T

roznia sie skrzynia biegow i kabinami a tak to to samo :)



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
MF 698T Dzisiaj, 06:10
  •  

#22 Share pancer527

pancer527

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 103 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Gdanska
  • Zainteresowania:Rożne :)

Napisany 14 listopad 2009 - 16:42

MF 698T O a co onich sadzicie?? :
MASSEY FERGUSON 699 (817219190) - Aukcje internetowe Allegro
MF Massey Ferguson 698 (817440408) - Aukcje internetowe Allegro
jak myslicie ktory lepszy by byl ??

#23 Share ariss

ariss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 757 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Śrem

Napisany 14 listopad 2009 - 17:21

MF 698T tak na zdjęciach to mało widać tylko jakie ma opony i cały wygląda a oczami to trzeba na końcu kupować trzeba go obejrzeć posłuchać zobaczyć jak chodzi jak biegi wchodzą czy wszystko działa bo opis często bywa różny
Sprzedam pług zagonowy 2-skibowy UG
Sprzedam dojarkę na ciągnik

informacje na priv lub gg polecam

#24 Share Tomek34

Tomek34

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 146 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 listopad 2009 - 23:05

MF 698T

O a co onich sadzicie?? :
MASSEY FERGUSON 699 (817219190) - Aukcje internetowe Allegro
MF Massey Ferguson 698 (817440408) - Aukcje internetowe Allegro
jak myslicie ktory lepszy by byl ??


Ten z drugiego linka ma lepsze gumy. A czy tylko ciągniki tej marki wchodza w gre??. Ja bym jeszcze proponowal taki ciagniczekCase 1056 XL 1991r (818880652) - Aukcje internetowe Allegro

#25 Share pancer527

pancer527

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 103 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Gdanska
  • Zainteresowania:Rożne :)

Napisany 19 listopad 2009 - 19:46

MF 698T Tomek34 ten Case tez ciekawy ale raczej nie dlamie ale dzieki za propozycje . Ja juz wybralem treka wlasnie wygral ten MF698 obejrzalem i zaraz w myslach mowiee sobie on jest moj ;] nie powiem fajna maszyna no moze cena troszkie duza ale za to silnik po kapitalnym (nowe tuleje i tloki wal nie ruszany tylko polerowany)a ogulnie ponoc remon byl nie potrzebny tak mu mechanik powiedzial. A tak to nowa pompa hyd. wodna no opony to taki srednie. Jak go przyprowadze to porobie foty i wrzuce.

A zapomnialem no i obciazenie do niego tez zaraz znalazlem obok. Wiecej na jego temat napisze pozniej :D

#26 Share Tomek34

Tomek34

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 146 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 listopad 2009 - 20:08

MF 698T Pogratulować maszyny :D .Z jakimi maszynami będzie współpracować?

#27 Share pancer527

pancer527

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 103 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Gdanska
  • Zainteresowania:Rożne :)

Napisany 19 listopad 2009 - 22:10

MF 698T No maszyn to narazie pod niego jeszcze nie mam wlasnych ale pomalu dostanie wszystko. Wlasne maszyny to sieczkarnia Pottinger mex II K no zwykly mf 255 mial za ciezko. A na drugi rok dostanie plug 4 skibowy zwykly lub obracany ale 3 ale zobaczymy, a maszy no wiadomo to jakies agregaty, brony itp. :D

#28 Share luckywasak

luckywasak

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 271 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 03 grudzień 2009 - 14:54

MF 698T Nie wiem dlaczego przejmujecie się cenami części skoro nie są potrzebne. To tak jak ci co kupują polonezy bo tanie części (i stoją trzy polonezy rozebrane na części i jeden który jeździ w przerwach między remontami - i cały czas łapy brudne od dłubania). Teraz części do MFa są dostępne i w przystępnych cenach. Pojawia się też coraz więcej zamienników. Poza tym do tej serii ciągników dużo cęści pasuje od MF255 i od nowszych Ursusów.
Jeśli chodzi o wybór między MF 699 i 698T to ten drugi na pewno będzie bardziej uniwersalny. Jest krotszy, sprytniejszy i na pewno mniej spali w pracach mieszanych (w ciężkich nie wiem ale nie uzywa cię przeważnie ciągnika tylko do ciężkich prac). Jeśli chodzi o dociążenie to też nie ma żadnego problemu. Do ciężkich maszyn zakłada się pół tony na przód i gites.Sam mam 698T i daje mu ostro po garach, robi rocznie ponad 1000 MTG (koszenie kukurydzy, prasa, orka itp.) i nie narzekam. Spalanie też OK.
Ale tak na prawdę jak się kupuje używany sprzęt to sie koloru nie wybiera. Patrz raczej na stan bo to ma większe znaczenie w starym ciągniku.
Generalnie polecam tę serię.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
MF 698T Dzisiaj, 06:10
  •  

#29 Share john56l

john56l

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 24 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Radyczyny Kolonia/Przykona

Napisany 07 grudzień 2009 - 22:02

MF 698T ja też mam zamiar kupić coś z tej serii ale nie wiem czy to ma gniazdo zapalniczki, bo jest mi potrzebne do prasy. Jak by ktoś wiedział to czekam.

#30 Share masseyferguson6140

masseyferguson6140

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1432 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie(okolice Łukowa)

Napisany 08 grudzień 2009 - 16:42

MF 698T Gniazdo zapalniczki to żaden problem zawsze możesz sobie kupić na allegro jest tego masa. Czy ma gniazdo to niech wypowiedzą się użytkownicy tego ciągnika mam nadzieję że przy zakupie ciągnika nie będziesz się sugerował tym który ciągnik ma gniazdo zapalniczki :lol:.
Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

#31 Share emilchaja

emilchaja

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 343 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:świętokrzyskie ok. jedrzejowa

Napisany 08 grudzień 2009 - 21:00

MF 698T Witam john56l w moim mf 698 jest gniazdo zapalniczki nawet z zapalniczką :lol: wydaje mi się że to było montowane seryjnie.

#32 Share john56l

john56l

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 24 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Radyczyny Kolonia/Przykona

Napisany 08 grudzień 2009 - 21:54

MF 698T dzięki, a nawet jeśli by nie było to nic sama zapalniczka nie przesądzi okupnie dzięki wszystkim :lol:

#33 Share szymolo

szymolo

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów

Napisany 29 styczeń 2010 - 17:58

MF 698T

Witam interesuje mnie wlasnie ten MF 698T i chcialem sie dowiedziec czy warto takiego kupic nawet znalazlem takiego : MASSEY FERGUSON 698T OKAZJA !! ANT-ROL (768568106) - Aukcje internetowe Allegro
Moje gospodarstwo liczy 20h z zamiarem powiekszania i miesci sie na samych Żulawach.
Z góry dzieki za odpowiedzi :D



#34 Share pancer527

pancer527

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 103 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Gdanska
  • Zainteresowania:Rożne :)

Napisany 01 luty 2010 - 11:57

MF 698T witam wswzystkich dlugo tu nie zagladalem, jakos nie bylo czasu ale mniejsza z tym. W koncu jestem posiadaczem mf 698 do jakis 3 miesiecy i powiem ze fajna maszyna :) wiecej dopisze kiedys indziej :)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
MF 698T Dzisiaj, 06:10
  •  

#35 Share congo

congo

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 15 postów

Napisany 18 luty 2010 - 22:57

MF 698T

Nie wiem dlaczego przejmujecie się cenami części skoro nie są potrzebne. To tak jak ci co kupują polonezy bo tanie części (i stoją trzy polonezy rozebrane na części i jeden który jeździ w przerwach między remontami - i cały czas łapy brudne od dłubania...


Tja 600 to dobra seria. Cena nie powinna przekraczać 28 tysięcy zł. Przed skokiem euro kosztowały ok 26000 w Polsce już. Ja kupowałem w 2009 w czasie najwyższej ceny euro i dałem 26000. Nie ma co przepłacać. Teraz już chcą więcej, ok 35000 ale trzeba szukać. Gdybym miał dać ponad 30000 to kupiłbym coś z serii 300, są to nowsze wersje 600 już z rewersem i innymi udogodnieniami ale bez powershiftów i elektroniki, co znacznie zmniejsza ryzyko grzebania. Jeśli traktor ma chodzić tylko w polu to może być spokojnie z serii 600, bo do tura to bez rewersu kicha. Modele z końcówką 99 mają 6 silniki i wydaje mi się że lepiej taki wziąć bo odpada turbo. Swoją drogą to silniki stosowane w mf pochodzą z lat 60 czy 70 i są stosowane aż do serii 30 i takich tam. Palenie jest takie jakie deptanie jak wszędzie, mi 699 spalił na 5 ha z dojazdem i 4 poprzeczniakami na 4 klasie 50 litrów przy 1700 obr/min.
http://www.korbanek....rguson_399.html

Podobne tematy