Polecane posty

robert1977    0

wydaje się że ma trochę za mało mocy na te 105k.filtry nowe może pirścienie ,zawór się rozlegowuje słyszałem że wałek rozrządu też może mieć wine co o tym myślicie

 

koledzy mój ferdek 3080 jak jest zimny ciężko ma zapalić dobrze kręci rozrusznikiem świeca niby działa co to mogło by być dzięki

 

jak jest ciepły pali na dotyk na jałowych zadymi tylko przy przegazówce przy dawce ale w polu kopci jak smok nawet przy nieduzym obciążeniu,może coś poradzicie wtryski nowe pompa po regeneracji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Winio    6

Ja bym obstawiał końcówki wtryskiwaczy i nie ma co patrzeć, że nowe. Końcówki do sprawdzenia i przy okazji pompa.

A może zapłon też jest nieprecyzyjnie ustawiony?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymoluk    1

u mnie w 3085 jest tak ze na zimnym ciezko pali i kopci na bialo a potem jak sie rozgrzeje to tylko przy przygazowce troszke na czarno i pali juz na dotykna cieplym co moze byc przyczyna ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaptanluk    0

witam ja mam MF3125 ostatnio robiłem wtryski kupiłem nowe koncowki bo strasznie laly ale pompy nie zawoziłem do regeneracj ,w tamta zime to palił na tych starych wtryskach a teraz nie chce odpalic wcale li ciezko kreci a kupiłem nowy akumulator i nic a jak kreci to leci troszke dymu nie wiem co jest panowie pomuzcie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1977    0

witam czy ktoś z kolegów mógłby mi powiedzieć jak prawidłowo przykręcać głowicę przy mf3080

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam3060    4

witam ja mam mf.3060 2wd silnik jest bez turbiny tez dymi na niebiesko pompa byla u regeneracij wtryski byly sprawdzone j było wszystko ok oleju tez nie zauwazyłem zeby ubywalo a problem niebieskiego dymu nie zginoł mysle ze pozostalo juz tylko zregenerowac głowice moze ktos juz to robił i wie ile to kosztuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1977    0

dzięki kolego za tą głowicę

 

ja w ciągu 2tyg.będe robił głowicę to ci odpowiem ale wprzybliżeniu 1200zł nowe wszystkie zawory gumki itd.z planowaniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam. kupiłem dopiero mf 3080 i ciężko pali gdy jest zimny mam wmątowaną grzałke płynu chłodniczego i jak podgrzeje to jest ok a jak nie to długo kręci. czy to wtryski?znajomy mówił że jak jechałem z obciążeniem pod górę to puszczał lekki siwy dymek

 

przy odpalaniu puszcz troche dymu potem nie, tak chodzi wszystko pięknie tylko martwi mnie to ciężkie palenie i siwy dymek jak zapalam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Może wystarczy świecę podgrzać jak zimny mój też tak ma jak zimny to długo kręci zanim zapali a po nagrzaniu świecy sporo lepiej jest ale i tak powinien lepiej zapalać, za niedługo pomiary ciśnienia silnika i decyzja czy remont czy nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    39

moj 3630 jak zimno to tez slabo pali, ale silnik na pewno nie jest do remontu :D moze pompa :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

żarowej świecy nie mam tylko w jednym kolektorze . pomaga mu napewno grzałka płynu. jęsłi chodzi o pompe i silnik to nie podejrzewam końcówki albo całe wtryski..a czy dobrze myśle to zobacze. jedna sprawa jest jak nasmarować przedni napęd? nad mostami mam korki na klucz 17 i nie wiem ile tam ma być oleju czy do pełna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Musi być tam świeca płomieniowa na kolektorze ssącym tam gdzie się łączy z kolanem gumowym.Jeśli chodzi o przedni most to z lewej strony (siedząc w kabinie) masz widoczny korek na bocznej ściance mostu nie pamiętam dokładnie ale chyba na 30 klucz stawiasz ciągnik na równym podłożu wykręcasz korek i lejesz olej aż pocieknie i masz odpowiedni stan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dobra sprawdzę dzięki. czyli to ciężkie palenie nie jest tak bardzo niepokojące? jak [podgrzeje płyn to ok jest. dopiero go kupiłem więc musze sprawdzić a jak coś to zaczne od wymiany wtrysków. miałem kupić mtz a kupiłem mf czy to dobry wybór...? chwalicie te traktory?

 

nie wiem jeszcze do czego służą pokrętła od podnośnika jedno takie małe pierwsze od przycisku przedniego napędu a drugie to poniżej to średnie które ma pięć numerów regulacji no nie wiem

 

tam jest przekładniowy olej nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Jak byś był pewny że pompa i wtryski są ok to wtedy może być to trochę niepokojące.Tam masz świecę płomieniową dochodzi do niej przewód paliwowy metalowy i ,,kabel,, do podgrzewania elektryczny co do pokręteł to zapewne chodzi ci o te z taką sinusoidą on służy do ustawienia czułości poziomowania podnośnika a ten gdzie 5 pozycji to jest albo pływający pług albo na podnośniku trzyma w zależności na który koniec przekręcisz . Olej przekładniowy albo przekładniowo silnikowy podstawa to oznaczenie STUO albo UTTO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

chodzi ci o oznaczenie oleju? dzięki za informacje. ale raczej myśłe że tam będzie chodić raczej o wtryski

 

te stuo to chodzi o olej?

 

a ile może wchodzić tam w ten przodek oleju gdybym chciał go całkowicie wymienić? bo nie wiem jaki tam jest wlany a nie wiem czy wolno mieszać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Tak STUO i UTTO to rodzaje olejów czyli ich zastosowanie a jakiej firmy kupisz zależy od cb jeszcze lepkość trzeba dobrać ja używam 10W40. Oleju w przodku jest jakieś 5l +/- tak jak pisałem lejesz aż korkiem wlewowym pocieknie i jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Tak korek jest po środku. Agrolu jest parę rodzai ale jak na nim będą któreś z tych oznaczeń lej śmiało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1977    0

koledzy mój mf 3080 ciężko się kręci rok temu wymieniłem olej wskrzyni agrol u no inowy filtr dalej ciężko się kręci pracuje na 20h tagże niedużo powinny być dobre słabną też chamulce ciśnienia w skrzyni nie sprawdzałem ale osprzęt dzwiga bez problemu co morzna jeszcze sprawdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rogalik102
      Co się dzieje z napedem podczas orania. Rozłącza się
       
      VID_20240421155706.mp4
    • Przez Ajaa
      Witam pany mam pytanie nie działa mi ehr jak przełączam przycisk na automat i jest włączona blokada to wyłącza blokadę z panelu gdzie szukać przyczyny 
    • Przez Manys
      Witam.
      Mam problem z MF 3070 a mianowicie nie ciągnie przedni napęd, kontrolka działa jak powinna tzn. po wciśnięciu niby gaśnie potem po ponownym załączeniu się zapala ale napęd przedni nie ciągnie.
      Wszystko inne normalnie załącza i rozłącza, zamieniłem elektrozawory z blokadą i nic się nie zmieniło czyli zawór ok, stop działa, styki przejrzane, 
      Przeszukałem forum ale jest temat że nie rozłącza napędu dlatego piszę 
      Podejrzewam że może tarczki do wymiany
      Proszę o podpowiedzi 
    • Przez ziolek1996
      Witam, 
      w moim MF 3065 wymieniamy końcówki wtryskiwaczy na nowe, pytanie jakie powinno być ustawione na nich ciśnienie??
    • Przez xzibit0000
      Witam. Podesłalby ktoś zdjęcie gdzie zamontować linkę od hamulca recznego? Albo jakoś logicznie podpowiedział gdzie ja zaczepić?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj