Skocz do zawartości

Zdjęcie

Książki o rolnictwie

10 odpowiedzi na ten temat

#1 Share klejnus

klejnus

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 496 postów

Napisany 11 październik 2009 - 22:10

Książki o rolnictwie Witam. Na początku oznajmię że nie wiedziałem gdzie to napisać dlatego tu tworze ten temat. A wiec moje pytanie jest takie czy sa jakies ksiazki podręczniki czy coś w tym rodzaju o rolnictwie. Podejrzewam ze sa jakieś podręczniki dla szkół ale nic nie moge znalesć. Chodzi mi głównie o obrabianie ziemi. Tzn jakie rośliny sa co potrzebują jakie zabiegi potrzebują itd itp. Wiem ze tą wiedze zdobywa sie latami ale chciałbym się nauczyć tego i owego. Pozdrawiam
Nie jestem rolnikiem i nigdy nie byłem dopiero sie uczę przepraszam za błędy:)

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Książki o rolnictwie Dzisiaj, 23:01
  •  

#2 Share szark93

szark93

Użytkownik

• Members
  • PipPip
  • 66 postów

Napisany 12 październik 2009 - 10:11

Książki o rolnictwie Zobacz to Produkcja roślinna część 1 podręcznik - PĘtlaCzasu.pl jest i wiele wiecej wpisz w google książki do produkcji roślinnej :)

#3 Share klejnus

klejnus

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 496 postów

Napisany 12 październik 2009 - 14:10

Książki o rolnictwie Dzieki wielki już wiem w czym szukać:) Ps edytuj swojego posta i wywal cytowanie mojego bo nie wolno cytowac poprzedniego postu. Pozdrawiam
Nie jestem rolnikiem i nigdy nie byłem dopiero sie uczę przepraszam za błędy:)

#4 Share Nikita_Bennet

Nikita_Bennet

staruszek

• V.I.P.
  • rank
  • 6290 postów
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team

Napisany 31 październik 2009 - 14:28

Książki o rolnictwie PRIMO: Ogólna uprawa roli i roślin - jest wielu autorów
SECUNDO: Szczegółowa uprawa roli i roślin - np napisana przez Kotecki & Jasińska.